V-501m - tuuning
Online
Re: V-501m - tuuning
grigorii(lõpust kahe iiiga) vagner ja pan murzilka on meestel omad kanalid, seal palju ka sääru asju .
tegelikult kumbki meestest kahekäigusele klappi pole pannud , wagneril oli üks D mootori projekt. klapipanijad on teised ja enamasti on näha , kuidas asjad ei peaks olema , aga mõtte saab kätte , teostus jätab enamasti soovida.
mul on kahekäiguste mootoritega otseselt kokupuudet olnud loetud korrad , kuid olen neid klippe vaadanud lõhkemiseni . tulemiks on järeldus - ta peabki lagunema , kuna materjal on väga vilets ,teostus kesine ja insenerimõte lohisev , kõik mis oleks saanud teha õieti on tehtud omamoodi.
samas neid asju nokitseda on paganama huvitav , peab ütlema , kuid ma valiksin siiski D mootori aretamise teemaks . veneasja kohta ebatraditsiooniliselt korralik materjal , igaltpoolt on jäätud pisut materjalivaru edasiarenduseks .
tegelikult kumbki meestest kahekäigusele klappi pole pannud , wagneril oli üks D mootori projekt. klapipanijad on teised ja enamasti on näha , kuidas asjad ei peaks olema , aga mõtte saab kätte , teostus jätab enamasti soovida.
mul on kahekäiguste mootoritega otseselt kokupuudet olnud loetud korrad , kuid olen neid klippe vaadanud lõhkemiseni . tulemiks on järeldus - ta peabki lagunema , kuna materjal on väga vilets ,teostus kesine ja insenerimõte lohisev , kõik mis oleks saanud teha õieti on tehtud omamoodi.
samas neid asju nokitseda on paganama huvitav , peab ütlema , kuid ma valiksin siiski D mootori aretamise teemaks . veneasja kohta ebatraditsiooniliselt korralik materjal , igaltpoolt on jäätud pisut materjalivaru edasiarenduseks .
Last edited by iceman on 28. Feb 2016 22:54, edited 1 time in total.
Online
kolmteist murd kolmkendkolm ei teeks sama välja ?
Ei tea, puudub ligipääs 13 ja 33 hambaga ketiratastele. Võrri tagumine oli olemas ja rauakunstnikust sõber joonistas sellel tsentriava väiksemaks.
Mootor suitseb ja sööb õli, viga süvenev. Simmerid vahetatud, nüüd kontrollime karteripoolte vahel olevat tihendit. Sama operatsiooni käigus oleks vist mõistlik laagrid ära vahetada. Teab keegi peast laagrite mõõte?
Tund ja 15 minutit veel kaupluse sulgemiseni.
Ise küsin, ise vastan - 203 2 tk, 202 2 tk, 100 2 tk
Tund ja 15 minutit veel kaupluse sulgemiseni.
Ise küsin, ise vastan - 203 2 tk, 202 2 tk, 100 2 tk
Last edited by Noviits on 05. Mar 2016 17:15, edited 1 time in total.
Nii, laagrid jäävad homseks. Käiguvahetuskahvli mõlemad otsad leidsin karterist. Kas otste puudumine mõjub käiguvahetamise sujuvusele?
Kas väntvõlli laagrid võib panna seestpoolt avatud kinnised?
Online
parem mitte , simmerlingi määrimine niigi nõrk .
Sõidust tulnud masina suretasime lülitist välja ja enam käima ei lähe. Küünlaid proovisime mitmeid, sädet pole. Näpuga piibust katsudes on õrna voolu tunda. Vänta lüües ja samal ajal signaali nuppu all hoides teeb signaal häält ja tule saab ka vändast põlema.
Kas peale halli karbi võib kuskil veel miskit olla? Süütepool?
Kas peale halli karbi võib kuskil veel miskit olla? Süütepool?
Online
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1607
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Süütepool ja hall karp, suurem tõenäosus siiski et hall karp, need lähevad üsna äkitsi läbi.
Noviits wrote:Sõidust tulnud masina suretasime lülitist välja ja enam käima ei lähe. Küünlaid proovisime mitmeid, sädet pole. Näpuga piibust katsudes on õrna voolu tunda. Vänta lüües ja samal ajal signaali nuppu all hoides teeb signaal häält ja tule saab ka vändast põlema.
Kas peale halli karbi võib kuskil veel miskit olla? Süütepool?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Välistamaks süütepooli - seda saab ju mõõta? Takistust? Mitu oomi?
Online
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1607
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Mõõda ära ja anna teada mitu oomi, eks keegi siis võrdleb kui aega saab.

Noviits wrote:Välistamaks süütepooli - seda saab ju mõõta? Takistust? Mitu oomi?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Mina sain tulemuseks 1,4 oomi.
Võiks olla pisut rohkem 2...3 vahel. Kuid võib ka ok olla.Noviits wrote:Mina sain tulemuseks 1,4 oomi.
Riga 10 (d5), Riga 7, Riga 13, Delta RMZ 24, Minsk MMVZ 3.112, K-58, M1M, Iz 56, Iz 56/P3, Iz 56 krants, Iz Planeta 3K, Iz Jupiter 2K, ratas Monark.
Mm... Aga kui näiteks peaks olema 2,8 ja on 1,4 - kas see võib tekitada nõrka sädet? Nii nõrka, et tekib ainult väga puhta küünla ja väikese kontaktivahega(ja mis ei ole piisav käivitamiseks)?
Väiksem takistus võib viidata lühiskeerdudele. Sel juhul säde kindlasti nõrgem. Hea oleks võrrelda teise samatüüpi pooliga. Ei pruugi ainuke viga olla.Noviits wrote:Mm... Aga kui näiteks peaks olema 2,8 ja on 1,4 - kas see võib tekitada nõrka sädet? Nii nõrka, et tekib ainult väga puhta küünla ja väikese kontaktivahega(ja mis ei ole piisav käivitamiseks)?

Riga 10 (d5), Riga 7, Riga 13, Delta RMZ 24, Minsk MMVZ 3.112, K-58, M1M, Iz 56, Iz 56/P3, Iz 56 krants, Iz Planeta 3K, Iz Jupiter 2K, ratas Monark.
Online
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1607
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
No tähtis on see ka kuidas ja mille vahelt mõõdeti, variante on vähemalt 4.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Riga 10 (d5), Riga 7, Riga 13, Delta RMZ 24, Minsk MMVZ 3.112, K-58, M1M, Iz 56, Iz 56/P3, Iz 56 krants, Iz Planeta 3K, Iz Jupiter 2K, ratas Monark.
Poolil kolm klemmi - keskmine, millest läheb juhe küünlasse ja kaks äärtel. Keskmise ja äärmise vahelt(ükskõik kumma) mõõtes taistus 7,4 kilooomi. Äärmiste vaheline takistus ühtepidi mõõtes 1,4 ja teistpidi viskleb 1,5 ja 1,4 vahel. Ülalviidatud vikihau lehel mainitakse enamlevinud autode süütepoolide takistusteks ca 7,5 kilooomi ja 0,7-1,7 oomi. Selle alusel võiks arvata, et enam vähem. Kuid - mõõtsin võrri süütepooli äärmiste vahelt 3,3 oomi.
Nüüd oleks ikkagi tarvis vettpidavaid andmeid mopeedi süütepooli takistuste kohta.
Nüüd oleks ikkagi tarvis vettpidavaid andmeid mopeedi süütepooli takistuste kohta.
http://publ.lib.ru/ARCHIVES/Z/''Za_rule ... lem''.html - on link, ajakiri 1983 nr. 7, sealt leiad juhised ja näitajad mopi jaoks. Saab laadida ajakirja alla ja lahtipakkimiseks kasutada windjvu - d.
Tomi viidatud lingi tagant leidusid numbrid 0,9-1,2 oomi ja 5,8-6,2 kilooomi. Meie omal olid 1,4 ja 7,4. Tundub, et süütepool on korras? Ülalmainitud lingi taga leidus muud huvitavat lugemist ka. Soovitan kõigile.
Paigaldasime uue halli karbi, kraan lahti, klapp kinni, kerge ujutus ja esimesest matsust käima. Ise pole proovinud, aga noore mehe sõnade järgi ja niipalju kui eemalt kuulda läheb palju paremini pöördesse kah. Hurraa!
Väga hea kuulda! 

Riga 10 (d5), Riga 7, Riga 13, Delta RMZ 24, Minsk MMVZ 3.112, K-58, M1M, Iz 56, Iz 56/P3, Iz 56 krants, Iz Planeta 3K, Iz Jupiter 2K, ratas Monark.
Tuled põlesid ka mingi hetke eredamalt. Gaasi andes põlesid läbi. Mõõtsin testriga - tühipööretel sihuke 8-11 volti ja kui gaasi keerata vajub stabiilselt 6,2 peale. Esitule pirn oli reservis olemas, asendasin. Tühipööretel põles eredalt, nagu rutskat puutusin, nii põles läbi.
Tunneb keegi elektrit muidu ka kui näpuga, ehk oskaks selgitada?
Sõidab muidugi ägedalt, pöördesse läheb otse vihatsi. Ja jõudu näikse nii palju olevat, et vedava hammasratta pealt oli 6 hammast nagu noaga lõigatud. Oli teine muidugi kulund kah.
Kas kõvasulam elektroodiga peale keevitamine tundub reaalne? Või on kellelgi ülearust hammasratast?
Ja soovituse enda vaevamine lõpetada ja lapsele tahvelarvuti osta, nagu normaalsed inimesed, olen juba saanud. Millegipärast tuli Karistusseadustiku paragrahv 121 meelde...
Tunneb keegi elektrit muidu ka kui näpuga, ehk oskaks selgitada?
Sõidab muidugi ägedalt, pöördesse läheb otse vihatsi. Ja jõudu näikse nii palju olevat, et vedava hammasratta pealt oli 6 hammast nagu noaga lõigatud. Oli teine muidugi kulund kah.
Kas kõvasulam elektroodiga peale keevitamine tundub reaalne? Või on kellelgi ülearust hammasratast?
Ja soovituse enda vaevamine lõpetada ja lapsele tahvelarvuti osta, nagu normaalsed inimesed, olen juba saanud. Millegipärast tuli Karistusseadustiku paragrahv 121 meelde...
Online
See genekas toodab sünnipäraselt ca 14 volti.
Halli karbi ülesandeks on pandud kõik üle 6,5 julmalt massi lükata, seepärast nad ka koolevad.
MINI puhul sai see hallikarbi lõputu jant lahendatud omatinutatud 12 voldise pingeregulaatoriga.
Esilaternasse H3, ja lähed nagu rong.
https://www.youtube.com/watch?v=pq3lQV4IZQ8
Süüteks sai pandud hiina võrrimootori oma.
Halli karbi ülesandeks on pandud kõik üle 6,5 julmalt massi lükata, seepärast nad ka koolevad.
MINI puhul sai see hallikarbi lõputu jant lahendatud omatinutatud 12 voldise pingeregulaatoriga.
Esilaternasse H3, ja lähed nagu rong.
https://www.youtube.com/watch?v=pq3lQV4IZQ8
Süüteks sai pandud hiina võrrimootori oma.
Tervist auväärt kaaskannatajad!
Hulk pentsu vahepeal 2T õliga segatud ja sihtotstarbeliselt tarvitatud. Delta on töötand nagu rongi peldik - nii kui vajutad, nii kaob.
Eila siis juhtus sihuke äpardus, et noor mees sattus libedate teeolude tõttu koos rattaga küliliasendisse. Jäi ise alla kinni ja gaasitross ka poos kuidagi kinni - ratas ulgus täispööretel ja mees püsti ei saa.
Kui ajaloos tagasi vaadata, siis kogu meie ratta algsed probleemid said püsiva lahenduse uue halli karbi kaudu. Tõsi - pirne põletas läbi, aga võsavahel pole nendest väga puudust kah. Siit foorumist ja mujaltki saadud vihjete põhjal andsin noorele mehele korralduse kasutada väljasuretuslülitit ainult äärmise häda korral - mõjub hallile karbile halvasti.
No eile siis oli häda, täispööretel ulguv masin nupust kinni, mees püsti ja peale suurema lume mahakloppimist masinat käima väntama. No ei lähe!
Küünla kontaktide vahel päikeselisel päeval silmaga nähtav säde, karbuss igaks petteks üle vaadatud - düüs puhas.
Ise kaldun arvama, et hallis karbis sai mingi komponent pihta. Kangesti kiire praegu ja pole aega kogu internetti läbi lehitseda. On kellelgi juhtnööre anda halli karbi defekteerimiseks. Samuti meenub, et kusagil nägin tee-see-ise skeemi alternatiivse "halli karbi" kokkujootmiseks. Ja tehasetoodangu müügikohtade info on ka teretulnud.
Ja tere Iceman!
EDIT: Intermotos hall karp 27 rutsi, on kogemusi kvaliteedi suhtes? On keegi viimasel ajal Kloostrimetsas käinud - on seal halle karpe riiulis?
Hulk pentsu vahepeal 2T õliga segatud ja sihtotstarbeliselt tarvitatud. Delta on töötand nagu rongi peldik - nii kui vajutad, nii kaob.
Eila siis juhtus sihuke äpardus, et noor mees sattus libedate teeolude tõttu koos rattaga küliliasendisse. Jäi ise alla kinni ja gaasitross ka poos kuidagi kinni - ratas ulgus täispööretel ja mees püsti ei saa.
Kui ajaloos tagasi vaadata, siis kogu meie ratta algsed probleemid said püsiva lahenduse uue halli karbi kaudu. Tõsi - pirne põletas läbi, aga võsavahel pole nendest väga puudust kah. Siit foorumist ja mujaltki saadud vihjete põhjal andsin noorele mehele korralduse kasutada väljasuretuslülitit ainult äärmise häda korral - mõjub hallile karbile halvasti.
No eile siis oli häda, täispööretel ulguv masin nupust kinni, mees püsti ja peale suurema lume mahakloppimist masinat käima väntama. No ei lähe!
Küünla kontaktide vahel päikeselisel päeval silmaga nähtav säde, karbuss igaks petteks üle vaadatud - düüs puhas.
Ise kaldun arvama, et hallis karbis sai mingi komponent pihta. Kangesti kiire praegu ja pole aega kogu internetti läbi lehitseda. On kellelgi juhtnööre anda halli karbi defekteerimiseks. Samuti meenub, et kusagil nägin tee-see-ise skeemi alternatiivse "halli karbi" kokkujootmiseks. Ja tehasetoodangu müügikohtade info on ka teretulnud.
Ja tere Iceman!
EDIT: Intermotos hall karp 27 rutsi, on kogemusi kvaliteedi suhtes? On keegi viimasel ajal Kloostrimetsas käinud - on seal halle karpe riiulis?
Hall karp vahetatud, pilt sama - säde on silmaga hinnates korralik, küünal läheb märjaks, käima ei lähe. Natuke on tunne, et midagi jääb kahe silma vahele. On häid ettepanekuid?
On ikka mõtteid- magneetopoolne simmer võib sarnaseid sümptomeid tekitada, küünal jukerdab või on hall karp ikkagi süüdlane.
Simmerid said eelmise vea otsimise käigus kõik vahetatud(2016), küünlaid oleme proovinud mitmeid. Ise ka kõige rohkem halli karpi kahtlustan - sai seda kuidagi mõõta või muud moodi kontrollida?
Võtsime täna ratta jälle ette - karbuss küljest ja sealt avast visuaalne kolvi kontroll, tundub timmis. Kuna karbuss juba maas, siis ühtlasi igaks petteks uued tihendid ja ujuki tasapinna kontroll.
Võtsime täna ratta jälle ette - karbuss küljest ja sealt avast visuaalne kolvi kontroll, tundub timmis. Kuna karbuss juba maas, siis ühtlasi igaks petteks uued tihendid ja ujuki tasapinna kontroll.
Kõik ülalnimetatud tembud tehtud, tolku mitte tühjagi. On kellelgi juhtunud, et poest toodud uus hall karp on kohe vigane?
Leidsin netist kommutaatori skeemi - http://forum.automoto.ee/attachment.php?thumbnail=27622
Oskab keegi selle põhjal soovitada, kust klemmi alt milliseid numbreid tester peaks näitama?
Oskab keegi selle põhjal soovitada, kust klemmi alt milliseid numbreid tester peaks näitama?
Kahjuks ei leia esimese hooga üles seda kontrollimise värki, avaldati kunagi vene k. ajakirjas moto, midagi leiab ka sealt - http://www.mopedist.ru/forum/thread1189-1.html . Kaasaja karbid on probleemsed.