Võõras jupp V50 mootoris + muud

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
Minimopimees
Posts: 5
Joined: 17. May 2017 13:11

Võõras jupp V50 mootoris + muud

Unread post by Minimopimees » 04. May 2018 11:00

Tere! Hakkasin siin pihta oma Mini restaueerimisega ning mootorit lahti võttes leidsin käigukasti põhjast õli sisse paakunud pisikese jublaka. Ehk oskab keegi öelda, millega tegu ning kuhu see käib: https://ibb.co/jhK6M7
Lisaks, kas keegi teab, kust võiks saada Mini manuaali, kas siis lihtsalt V50 mootorile või juba tevele masinale.
Praegused metallist sidurikettad on kulunud ning olen näinud müügil ka plastmassist kettaid. Kas on vahet, kumbi kasutada? Loogika ütleb, et plastist kettad haakuvad paremini, kuid ilmselt ka kuluksid kiiremini?
Ning üks huvitav küsimus on mul veel, millest ma kahjuks enne pilti ei teinud. Nimelt kuidas ühendub spidomeetri võll/ajam veohammasrattaga? Minul oli seal nende vahel lihtsalt umbes 1cm vahe sees ning ei saanud kuidagi sotti.
Kui keegi oskab kas või ühe asjaga aidata, on juba abiks!

tom
Tavakasutaja
Posts: 103
Joined: 05. May 2009 00:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by tom » 04. May 2018 14:45

Manuaali saad siit- http://www.mopedist.ru/biblioteka/katal ... hniku.html. Leitud detail pärineb siduri plaadilt, neid on seal plaadi küljes neli tükki. Spidomeetri süsteemist saad aru, kui vaatad manuaalist skeemi. Siduriketastest eelistada pigem kasutatud korras originaali. Võib teha ka ise tekstoliidist, uustoodangu plastist kettaid ei soovita kasutada. Kevadel on tulemas tehnika laatasid, kust saab vajalikku soetada (Tagadi jne.). Edu ettevõtmisega.

Minimopimees
Posts: 5
Joined: 17. May 2017 13:11

Unread post by Minimopimees » 04. May 2018 15:58

Tänud sulle!

Minimopimees
Posts: 5
Joined: 17. May 2017 13:11

Unread post by Minimopimees » 07. May 2018 14:41

Tere jälle! Vahepeal on paar küsimust juurde tekkinud. Nimelt Käsikäikude ja jalakäikudega moppide erinevusest. Olen märganud piltide ja videote pealt, et jalakäikudega mopil on eesmine porilaud plastikust ning esituli kandiline ning ka tagatuli on teistsugune ehk siis selline : https://ibb.co/jUNEg7 . Tahtsin igaks juhuks üle küsida, kas need on ainukesed erinevused või on mul midagi veel kahe silma vahele jäänud?
Lisaks, karterist laagreid välja võttes leidsin veohammasratta võlli laagri tagant lukustusrõnga, mis oli sinna asetatud lahtiselt, et hoida laagrit kõrgemal ning seejuures ka oma pesast veidikene kõrgemal https://ibb.co/iWhN17 . Juhul kui lukustusrõnga eemaldasin, istus laager muidugi ilusti pesasse, kuid käigukasti hammasrattad ei istunud omavahel enam nii ideaalselt kui enne. Siinkohal olengi veidike segaduses, sest laager peaks ju ilmselgelt ilusti pesas istuma ehk sinna taha ei tohiks midagi panna ning kas peaksin asja pigem kuskilt teisest otsast timmima?
Siin pilt ka minu mopist: https://ibb.co/eC64ES .

EDIT: Väike eksitus parandatud ning avastasin, et mul on hoopistükkis V501 karteripooled, millele on siis pandud käsikäigud. Ning üks küsimus simmerlingi mõõtude kohta tekkis juurde. Kuidas lugeda neid mõõtusid: 1,2-20x35-1 ning 20x35-3? Need siis veohammaka simmerlingid V50 ning V501 mootoritele märgitud manuaalidel. Saan aru, et 20 sise- ning 35 välismõõt, aga kas siis laiust polegi märgitud või mida need sidekriipsud tähistavad?

tom
Tavakasutaja
Posts: 103
Joined: 05. May 2009 00:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by tom » 08. May 2018 23:07

Simmerite laius ikka 7mm.

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1657
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 09. May 2018 00:24

Jala ja käsikäikudega mopeedi raamid on samad, sealt pole mõtet erinevust otsida. Ainult käiguvahetus süsteem on erinev.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Post Reply