Minu delta üle kuumenes siis mingit nõksutamist ei olnud vaid hoog lihtsalt vaibus maha ja polnud jõudu.
Kuumenes halva silindri pea tihendi tõttu, sai lisa õhku silindri pea vahelt.
Tasuks silindri alune ja silindri pea tihend üle vaadataja vajadusel välja vahetada.
Kui talvel sul nii on siis põhjus see, et kiirus väike ja mootor ei saa suurt tullt mis teda jahutaks. Minul voshoddiga sama asi, sellepärast olen hakanud temaga talvel lihtsalt kiiremini sõitma.
Pigem süütemoment pole päris täpselt paigas. Mul oli minil sama asi. Teise käiguga mingi hetk kuumenes lihtsalt üle. Samas esimesega jaksas nagu vedada.
PS! Talvel pole just kõige mõistlikum oma kaherattalist sõpra kiusata.
Pigem süütemoment pole päris täpselt paigas. Mul oli minil sama asi. Teise käiguga mingi hetk kuumenes lihtsalt üle. Samas esimesega jaksas nagu vedada.
PS! Talvel pole just kõige mõistlikum oma kaherattalist sõpra kiusata.
Oot, kus sa mu jutus nalja leidsid? Või kirjutasin midagi valesti?
Ei ole vaja kohe ühte patta vaja panna kui mõningad kirjutasid mööda.
Tihendi kontrollimine ei tee paha. Kui läbi laseks tihendid, siis masin ei töötaks kaa korralikult. Mis juhtub materjaliga kuumenedes? Otseloomulikult paisub. Tee omad järeldused ja loe motomeeste piibel uuesti läbi. Ka teema algatajale ei teeks A. Palu raamatu lugemine paha.
Tuli meelde selle süüte jutu peale, et enda deltal oli ka süüde vale ning ei liikunud niimodi nagu peab ja kuumenes üle.
Sama lugu oli cz'iga. Panin sae süüte peale ning esimese korraga täppi ei pannud siis ka kuumenes ning jõud kadus ja õiget tõmmet polnud.