K: võrri kolvile asendus kolb?

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

K: võrri kolvile asendus kolb?

Unread post by iz350super »

Tere,
kas keegi on võrrile pannud kolvi mis pole veneoma või ise toorikust tehtud?
Et kasutada mõnda rollu kolbi või muu 2t masina kolbi.
Eeliseks siis parem kolvivalu, ei paisu niipalju ei jookse kinni, on kergem ning mis mulle vaja, tiftide olemasolu. Ise täpselt veel ei tea, kuidas neid sinna nii panna, nii, et nad jääksid. Siis julgeks kasutada juba töötavaid lahendusi.
Või oskab keegi mulle soovitada hoopis võrri kolvile analoog kolvi, (sõrmeasend kolvi pea suhtes, kolvi sõrme diameeter) kuid mis on pikem allapoole nt 2mm ja rohkem. Pikem kolviseelik.
Või on kellegil pakkuda võrri kolvi toorikut, valmimas on üks projekt, mis saaks ka kajastust kui ma need probleemidele lahenduse leian.
vootele
Tavakasutaja
Posts: 208
Joined: 29. Jul 2005 00:00

Re: K: võrri kolvile asendus kolb?

Unread post by vootele »

On tehtud jah.
Image
Lasime Itaalias GOL tehases valmistada komplekti kolbe võidusõidu jaoks. L rõngaga ja samast materjalist, mis GP kolvid. Saatsime originaali näidiseks. Küsiti veel, et mis koha pealt seda mõõtma peaks, pidi nagu kartul omema :D Tänapäeval on kõik see partii vist kasutusele võetud ja läbi sõidetud.
Aga, Türil valatakse samuti võrrikolbe ja kuuldavasti üldsegi mitte halbu.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: K: võrri kolvile asendus kolb?

Unread post by iceman »

kui ei soovi või ei saa türi kolbi kasutada , siis piaggio bravo kolb läbimõõdult sobilik, võimalik saada 38,2 , 38,4 ja 38,6 remonte kolb ise kõrgem , st sõrm allpool . kuid kui kasutada hiinaka kepsu , siis see ongi 2mm lühem kui standartne- kolb ise siis ühe tavalise ja ühe L-rõngaga. pole ise näpuvahel hoidnud , rõngaid olen tellinud .
tark oleks võimalusel ikkagi türipoole vaadata, võit on igate pidi , nii kvaliteedis , kui hinnas .
Post Reply