Kui väntvõlli simmer on läbi,mis vead ilmnevad 2T mootoril?

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
User avatar
tommy975
Tavakasutaja
Posts: 127
Joined: 04. Nov 2007 01:00
Location: Järvamaa
Contact:

Kui väntvõlli simmer on läbi,mis vead ilmnevad 2T mootoril?

Unread post by tommy975 » 27. Oct 2014 21:59

Kui väntvõlli simmer on 2T mootoril läbi, mis vead sellest siis tulevad täpsemalt?
Antud juhul hetkel on üks roller, küünal läks väga ruttu märjaks.
Käima oli raske saada, lõpuks kuidagi sain.
Üle 3000 pöörde ei tahtnud minna, jõudu polnud.
Karburaatori kausi tihend lekkis, nüüd korras.
Väntvõlli variaatori poolne simmer on pesast välja liikunud ja s.p ära kulunud.

Kas sellest, et simmer on läbi, tõmbab rohkem segu peale?



iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 27. Oct 2014 22:38

kui sa nüüd järelemõtled , saad isegi aru et sealt ebaseaduslikult tekinud lisaavadest saab mootor ainult lisaõhku , sellest järgnevalt segu vaesem. rolleripuhul võivad tekkida teistest erinevad anomaaliad, kuna mõnesid asju juhitakse vaakumiga , kuna ei tea kuskohast see vaakum võetakse , ei taha spekuleerida,
üldiselt normaalse kahetaktilise puhul . kui simmer vana , või vedru maas , siis pööre ei lähe maha , kiirendus on kehvem, kuna imemine kehvem ja segus liikselt õhku .
kuidagi ei saa lisaõhk põhjustada märga küünalt , pigem vastupidi . kui sel mootoril asjad nii ligadilogadi , siis võibolla on seal keegi veel mingit peenhäälestust teinud. esimese asjana peaks ikka asjad tihedaks saama ja kui siis ikka küünal märjemapoolne , siis vast väiksema düüsega proovida. muidugi võimalik , et nõelaga tiheduse probleem.



Post Reply