D5 magneti asetus

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
rainer
Tavakasutaja
Posts: 65
Joined: 11. Jul 2013 13:51

D5 magneti asetus

Unread post by rainer »

Tere,

esitan oma dilemma ka siin foorumis , lisaks automotole. Ei saa remonditud ja kontrollitud süütejuppidega D5-st käima. Säde on, kuigi sellist ilusat pulseerivat sädet kätte ei saa - kuidagi kaootiline, õrnake ja " karvane" . Süütejuhe uus, vasksisuga, ilma piibutakistita pole takistus üle ühe oomi, söetakistiga 8 k.oomi ( 10k oli norm). Proovitud ka teist süütejuhet, mis palju nartsum , aga käib teisel, D6 mootoril kui kulda. Seda D5-t ei ole saanud stendil korralikult lubamagi . Küünal ( korras ) märgub. Erinevaid magneteid ka on proovitud (tõepoolest - tugevus on neil lihtsa üleskorjamise testiga erinev). Teadupärast D4/5 magnetit on, erinevalt D6/8 omast suhteliselt kerge valetpidi tihvti otsa panna - kummalgi pool on ainult üks välimuselt identne (kuid erineva pöördasukohaga!) pilu. Allpool toodud pilt on selline, nagu olen näinud kõikides manuaalides ja ka kõigil minu kätte sattunud romudel on magnet peal just sedapidi. Kui magnet aga võlli otsas ümber pöörata , jääks teise poole pilu mitte "kella poole kolme" asendisse, vaid hoopis " poole nelja" omasse . Kas on praktikuid, kes on tõesti tuvastanud, et siiski mõnel juhul D4/5 mootor töötab õigesti just manuaaliga vastupidise pildiga , st teistpidi keeratud magnetiga ?


http://magazinmopedov.ru/assets/images/ ... _sbech.jpg

R
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: D5 magneti asetus

Unread post by Nobody »

Ma ei näe põhjust, et magneti poolsus mõjutaks sädet mingil moel, sest sädeme tekke ajastab kontaktide nurk. See kumba pidi magnet asetseb võllil, minu arusaamiste kohaselt ei mõjuta muud, kui vaid voolu suunda mähises. Säde voolu suunast ei sõltu.

Sellisel juhul töötaksid vahelduvvoolu generaatorid vaid poolperioodis ja ei oleks vahelduvvoolu generaatorid :idea:
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
rainer
Tavakasutaja
Posts: 65
Joined: 11. Jul 2013 13:51

Re: D5 magneti asetus

Unread post by rainer »

ajastuse nihe . D5 magneti erinevate poolte pilud ei paikne diametraalis ühel teljel , vaid mingi imeliku 160/20 kraadise nurga all teineteise suhtes. selles kontektis sümmeetilisus seega puudub.
rauno600
Tavakasutaja
Posts: 20
Joined: 18. Jul 2014 00:33

Re: D5 magneti asetus

Unread post by rauno600 »

Valesti panek pole küll võimalik pigem on see et proovida teist mähist kui org. süüsteem kasutusel . Aga kui väline süütepool nagu D8 paagi all siis ( mina ei tea ,aga ma olen maha keriud selle mähise kust tuleb süütejuhtmele vool originaalis ) ja siiani on kõik toiminud . Võibolla proovitud aga mine sa tea .
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: D5 magneti asetus

Unread post by arvutiguru »

Said sädeme kätte.
rainer
Tavakasutaja
Posts: 65
Joined: 11. Jul 2013 13:51

Re: D5 magneti asetus

Unread post by rainer »

Tere,

Kui küsimus oli suunatud minule, siis - ma ei teagi, ju vist sain :) Lugu nii, et mõõtsin uuesti mähise ära, takistused sobisid, siis panin vist veel igaks juhuks teised kontaktid, ja panin magneti alla ka mittemagneetilisest metallist ( alu vist oli ) seibi ( mida ma enne ei teadnud panna ) , sättisin süüte küünlava kaudu vanast küünlast tehtud telgsuunalise indikaatori ja elektripirni kombomeetodil paika ja mootor ootab käivitust. Võibolla rändab hoopis ühe 1968a R5 peale. Kihutan praegu ringi D6-ga (asetseb 1969a R5-l) , äsja tegin peaaegu 100 km jutti, motomatka stiilis, mitte võidusõidu stiilis, jube hea oli , peaks kordama.
Post Reply