Page 1 of 1

segukruvi asend ( stock mootor )

Posted: 08. Jul 2015 23:35
by rainer
Tere ,

Uudishimust küsin , milline on teil olnud tavalise, tuunimata võrri mootori (.. .D5, D6 ... ) ja orig.karbussi ( orig.õhupuhastiga) kasutatav segukruvi nullasendist lahtipööratuse vahemik , suurusjärguliselt? Endale tundub, et magus osa on 2 1/2 pööret (lahjemad tasapinnalisemad kiiremad ja "tuules" sõidud) , kuni seal kusagil 3 1/4 pööret ? K34B vist markeering sel enim toodetud karbussil...

R

Re: segukruvi asend ( stock mootor )

Posted: 09. Jul 2015 21:11
by roosakummik
rainer wrote:Tere ,

Uudishimust küsin , milline on teil olnud tavalise, tuunimata võrri mootori (.. .D5, D6 ... ) ja orig.karbussi ( orig.õhupuhastiga) kasutatav segukruvi nullasendist lahtipööratuse vahemik , suurusjärguliselt? Endale tundub, et magus osa on 2 1/2 pööret (lahjemad tasapinnalisemad kiiremad ja "tuules" sõidud) , kuni seal kusagil 3 1/4 pööret ? K34B vist markeering sel enim toodetud karbussil...

R
Mina olen aru saanud, et seda segukruvi tuleb võrril kogu aeg keerata. Külma mootori puhul rohkem lahti sooja mootori puhul kinni? Mina pole suutnud küll jätta ühte kindlasse asendisse ikka peab seda sindrit kruvima.

Re: segukruvi asend ( stock mootor )

Posted: 09. Jul 2015 22:25
by rainer
einojah seda kyll - tuules ja pöördes lahjemaks ja külmalt ja ülesmäge rikkamaks, isegi ilm ( õhurõhk) jne mõjuvad, nii et mudida teda tuleb, mu joodetud eurokahesendine on asja eest kruvi pea otsas :) , aga ikkagi, kasutusmõistlik vahemik ? Eks ta nii 2,5 kuni 3,5 pööret nullist lahti olegi ?

Re: segukruvi asend ( stock mootor )

Posted: 10. Jul 2015 21:35
by urmet48
Mul Riga-7l on täitsa kinni ja käib nagu vanakurat. Ei olene segukruvi asend tal kuufaasidest ega päikese asendist. Samas Riga-13l on 1,5 ringi avatud ja töötab eeskujulikult. Milleks teie segukruvi koguaeg krutite jääb mulle arusaamatuks.

Re: segukruvi asend ( stock mootor )

Posted: 15. Jul 2015 20:48
by rainer
äkki on ta sul siis hoopis tuimavõitu ? :) või on siis see korralikum, koonusotsaga karbussi versioon? võrri elementaar-karburaator ei saa teha alati parimat segu iga ilma, koormuse ja temperatuuri juures ja seejuures samas segukruvi asendis , on vähemalt minu kindel veendumus. veerand tiiru on vahel suur muutus, sealjuures kord tahab sisse-, kord väljapoole.