Riga summutite eripärad

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
aleks
Posts: 5
Joined: 18. May 2015 21:15

Riga summutite eripärad

Unread post by aleks »

Tervitused! : )

Mõtlesin et koostaks avaliku arutelu ja kummutaks mõned müüdid.
Elik originaal mootorile mõeldes-mis on pika summuti eelised lühema d5/d6 mootorile mõeldud paunaga või d4 mootorile mõeldud punniga ja vastupidi.
Ühed räägivad, et pika summutiga suudab võrr rohkem pöördeid saavutada ja et lühikese summutiga on jällegist rohkem jõudu.
Lisaks on valdkond kes räägib, et kui pikale summutile mõeldud leegitoru painutada nii, et summuti läheks võimalikult sisse, on võimalus tippkiiruses mõned kilomeetrid juurde saada. Sellele tuginedes- kas siis jäetakse pikk leegitoru täide pikkusesse või lõigatakse suhteliselt kohe peale summutise jõudmist maha?

Lisaks veel d6(riga 7)mootorile olen näinud kahte tüüpi summuteid. Välimuselt suhteliselt ühesugused kuid ühel on ainult ühel pool pilu väljalaske gaaside väljumiseks, teisel mõlemal pool. Kas keegi on märganud erinevusi antud summutite käitumises?

Jah tean, et iga mootor käib erinevalt kuna venelastel puudus omal ajal kvaliteedi kontroll, kuid siiski kui siit arutelust isegi mingit seaduspära välja ei tule, kuulaks hea meelega inimeste kogemusi.

Terv,

Aleks. : )
Mait H
Tavakasutaja
Posts: 12
Joined: 03. Oct 2015 23:09

Re: Riga summutite eripärad

Unread post by Mait H »

Kunagi sai proovitud RIga12 le delta sumpsi külge.
Mootori hääl muutus vaiksemaks , nagu õmblusmasin : )
Jõud kui selline kadus ja tippkiirus oli max 40 km h
Pärast vahetasin uuesti tagasi : )
Kohe teine tera :D
Post Reply