Väntvõlli taastamine

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
Kaivo
Posts: 5
Joined: 11. Aug 2014 21:10

Väntvõlli taastamine

Unread post by Kaivo »

Tere

Kas ja kus on võimalik d8 väntvölli taastada?

Tänan
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Väntvõlli taastamine

Unread post by iceman »

eiole just väga informatiivne küsimusepüstitus , mis täpsemalt taastamist vajab siis ? kepsu osas on kindlasti kuluosasid võimalik vahetada , kui aga on tegemist pioneeride poolt tekitatud kahjudega võib asi osutuda ebaotstarbekaks , lihtsam leida asemele sobivam , näiteks d6-e väntvõll
Kaivo
Posts: 5
Joined: 11. Aug 2014 21:10

Re: Väntvõlli taastamine

Unread post by Kaivo »

Taastamise all ma mõtlen ikka kõike, mis sellega annab teha. Mitte ainult kuluosad vaid ka tasakaalustamine. Mootoriks on D8e, kirjutasin algselt valesti. Uut võlli on raske saada ning need uuedki juba kõverad.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Väntvõlli taastamine

Unread post by iceman »

kui pobleemiks on , muidu toimiva , rihtimise vajadus , siis seda saab teha ka kodusel teel , ilma tsentrite vahel keerutamiseta . kui on kahtlus .et väntvõll viskab , või ei taha karteris hästi pööörelda , siis võimalik viga arstida sealsamas karteris .
kui võtta algmaterjaliks d6 vänt , siis üldjuhul tasakaalustamist ta ei vaja . d8 vänta ei kasutaks ise kunagi .
kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Re: Väntvõlli taastamine

Unread post by kr1x_Z »

Oleneb mootorist, võib tahta see d6 ka tasakaalustamist. Pole olemas koguaeg tasakaalus väntvõlli, vaid mingil kindlal pöördevahemikul, kui räägime ühepütistest mootoritest.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Väntvõlli taastamine

Unread post by iceman »

no arvata võib , et nõnda on , ja sõõruvõll ongi arvestatud 4500 peal olema hea , kuigi ka poolerohkem pöördeid ei ole d6-ga tunda andnud .
kogemus on d6-e väntade ja originaalsüütega ja d5-e väntadega miksatud hiina süütega , no ei saa kurta , kuigi arvatavalt üle kümne tuhande pole väga lahti kerinud ka .
eks see väikese viiekümnese aretamine on kompromisside otsimine ja lihtne on ülepunnitades mängida ennast nokkkinnisabalahti olukorda . kui pole väntvõlliehitusse kuidagi sekkutud siis pole olnud vajadust teda tasakaalustada , ainuke kogemus tasakaalustamis püüdega , mitte minu käeläbi , on täiesti negatiivne .
aga proovida võib alati . iseasi kas peaks proovima kõigekeerulisemat teed , võttes algmaterjaliks kõige halvema tooriku(d8 ) . kuigi on teada juhuseid kus nimetatud võntvõllidega on võidetud terve hooaja jooksul sisuliselt kõik sõidud , seda nii noortes kui vanades .
Post Reply