D6 vända otsa hammaks kerib lahti

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 474
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

D6 vända otsa hammaks kerib lahti

Unread post by hmm » 23. May 2016 16:45

Nimelt olen püüdnud seda tugevamalt kinni keerata, kuid ikkagi kerib ennast lahti - hakkab sidurikaant seest poolt sööma...
Ehk soovtate mingit nippi, kuidas see kinni saada, kui tugeva jõuga seda keerata. Kasutan kõige laiemat kruvikeerajat ~1cm või on selle töö jaoks spetsiaalne võti olemas (polt ise ju päris suure peaga), mis tagab suurema jõu ilma polti rikkumata. Või hoopiski tuleb keermeliimi kasutada - selles natuke kahtlen, sest originaalis seal ju keermeliimi pole ning ikka nähakse tuhendeid kilomeetreid ette...
Kõik paistab alles olevat, poldi all on ka stopperseib (sakilise äärega)
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 25. May 2016 17:52

see , mida tegi tehas , ei ole näitaja , millest juhinduda . pingutada tuleb muidugi jõutsalt, mitte suva kruvikaga . mul on 90 kraadine saba cirka 25o mm, kruvikal , selleks otstarbeks , ning põhjus pingutamiseks pole otseselt lahtikruvimine , vaid hammaka vajalikul määral koonusele pressimine , tegelikult peaks hammikas ka ilma kiiluta võllil püsima .
samas tänasel päeval on võimalused , millest vene insenerid viiskend aastat tagasi ei osanud undki näha , kuigi nad lootsid järgmisel aastal kuule ja koolivaheaja lõpuks marsile kolida . sinist keermeliimi võid kõigis võlliliidestes kasutada , kuuesed ja viiesed poldid peaksid ka vanaaegse vedruseibi najal püsima , kui randmedünot õieti kasutad .

Post Reply