koonduge forseeijad! (delta)

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

koonduge forseeijad! (delta)

Unread post by iz350super »

Tere, teeks pakkumise salatsemine jätta ning teadmisi jagada. Kuna omal käel katsetatud leiutised on kas üleforseeritud või halvemini käima hakanud küsiks nõu targematelt. Ehk keegi juhendab ehk keegi saadab portmapi.
Olen teinud väljalaset kõrgemaks, saad juurde pöördeid. Freesida on lihtne, kuid sumbutaja seadistamine on palju raskem. Kui kellegil tükki küljest ära ei võta, ehk valgustab mind siis ka sumbutajate pikkustega.
Minu ideaal masin oleks selline, mis veaks alt, tipuks ehk tagasihoidik 60 esialgu. Ning see 60 saavutaks kiiresti, no, käiguvaetusel kogub, sinna ei saa originaal käigukastiga midagi parata. Mõtted on ka esimese käigu hammakad teha nii, et esimene käik oleks pikem, kuid see oeks nagu katuse ehitamine majale, millel pole vundamenti.
Mida ma teinud olen: karpal suurem lõõr, düüsi seadistasin siis selle järgi. Väljalaset tõstnud. Mõõte olen harjunud ütlema hülsi ülemise krae servast mõõdetuna. Väljalase siis 30mm esimesed läksid ka aiataha, kus frees ampsas tublisti rohkem, tekitades 28-29 aknaid. Olen teinud ka väljalaset laiemaks, ajasin taga jälle jõudu. Tulemuseks jõukadu. Seal eksisin ka reegli vastu et kui väljalaset laiendada (seda ühe aknaga, st pole vaheseinasid) peab meeles pidama, et rõngad hakkavad aknasse käima. võin laiuse mõõtudega eksida, aga see oli kolvi diameetrile suht lähedal, üle 30 kindlasti. Ülevoolud olen klapitanud karteriga paremaks. Kuna palju oli v-50 kolbe, tegin sinna kolvile sügavama ( sälgu) immiteerisin vanema tüübi kolbi, ehk sälk sügavamaks, kuskil 15 mm kolvi põhjast mõõdetuna.

Image

siis proovisin sisselaset pikendada, tulemus, jõu kadu. Lõikasin siis kolvi seelikut lühemaks.

Image

Viimane tehtud silinder, v-50 baasil ülevoolud pole enam kandilised, vaid ovaalse kujuga. Laiendasin aknaid. siisselase, väljalase, väljalase 30mm. Miskipärast ei hakanud ka see töötama, nii nagu ootasin.

Image


Leegitoru on mul silindreid proovides selline, lõpu summutaja toru on mul erinevate otsa nurkadega, kuid kõik on seest tühjaks tehtud mopi sumpad. Otsas võrri pakiraami toru.

https://www.upload.ee/image/5877182/130 ... 2984_n.jpg

https://www.upload.ee/image/5877198/106 ... 6944_o.jpg


Sellisel seadistusel oli väljalase täielikult avatud, kui kolb oli ülemises surnud seisus.

Image

Kui kellegil vedeleb silindreid, mille saaks sõitma, siis 2t hingeelu huvides kutsun inimesi neid silindreid mulle annetama. Just annetama, kuna ma katsetaks, ning paneks siia kirja toimivad lahendused. Tahtmist on, päris kõikki (tuunimis) võimalusi küll pole, aga teadmistest jääb kahjuks veel ikka puudu.
hundu615
Tavakasutaja
Posts: 138
Joined: 26. Mar 2010 01:00

Re: koonduge forseeijad! (delta)

Unread post by hundu615 »

Ainult silku koorimisest ei aita,kolbi ka vaja,mul on 1 terasrõngaga kolb koos viilitud silkuga see kooslus töötas,kui oli 2 rõngaga siis ei saanud kuidagi jooksma,küll rõngad puru ja muu jama.
Jan88
Tavakasutaja
Posts: 30
Joined: 14. Oct 2015 14:13

Re: koonduge forseeijad! (delta)

Unread post by Jan88 »

Tere
Nende V-50 võid teha mis sa tahad aga valguskiirust sa naljalt juba kätte ei saa!Tal ju ainult 2 käiku enamus vene rauahunnikud mis on 4 käigulised tuleb see 100km/h ja peale suht vaevaliselt!Seal juba nii palju piiranguid nagu väiksed käiguhammasrattad,süütemäng,väike kolb jne.Usu mind oleks juba ammu nett täis kuidas sealt 100km/h kätte saada kui oleks võimalik.Võid jäädagi neid aknaid viilima ja freesima seal 1,2 mm mäng ainult ja teadmisi/kogemusi peaks ka kõvasti olema siis saad kiirenduse paremaks ja 5-10km/h juurde.Sellisest rauahunnikust juba 50km/h kätte saada on juba päris hea tulemus ja kus on kiiret?.Lihtsalt füüsika seaduste vastu ei saa kui kogesmust pole ja toorik on juba sünnist saadik nürisünnitusega.Tee lihtsalt asi kergemaks kummid kõvasti täis pumbata ja võimalikult palju üleliigsest rauakolust vabaneda.Õige kütuse segu,karpa paika timmida,retuus jalga,looteasend sisse ja valgus kiirust püüdma :P NB! vaata ,et vastu tuult ei sõida siis rekordid ei sünni......
Lihtsam on sul 125cc Minski osta ja igasugune jantimine aja ja raha raiskamine jääb ära!
Ja sõidu rõõmu rohkem.....

Edu ja parimat soovids,
Jan88
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: koonduge forseeijad! (delta)

Unread post by iz350super »

Sõidu jaoks tõesti teised masinad. Keegi pole maininud 100 kilomeetrit tunnis saavutamist. 60, nõks peale on saavutatav, lihtsalt need kes teavad, kas ei kasuta foorumit või lihtsalt ei jaga inffi. Nii lihnte see ongi.
Kergemaks juba tehtud, käimalööömis võll välja võetud, sidur on otse, ehk libistada ma seda ei saa.
https://www.upload.ee/image/5882986/silku-1mm.jpg
tom
Tavakasutaja
Posts: 126
Joined: 05. May 2009 00:00
Location: Tartu
Contact:

Re: koonduge forseeijad! (delta)

Unread post by tom »

Eestikeelseid õpetusi, juhiseid vaevalt sa leiad - siinseal foorumites on mõni tark mees ehk poetanud poole lausega midagi. Olen leidnud internetist mõned konkreetsed juhendid v-mootori ja š-51,52 kohta, kuid käesolevaks ajaks on seal kindlasti ka iganenud seisukohti. Kõige paremini (minu arvates) on praegu tavainimesele mõistetav läti mehe, kasutajanimi Orik poolt lahtiseletatud tegemised koos piltidega venekeelses foorumis wagnerland. Lisasin mõned lingid privasse.
Post Reply