Mootorilt oksiidi ja kriimude eemaldamine?

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
Mait H
Tavakasutaja
Posts: 12
Joined: 03. Oct 2015 23:09

Mootorilt oksiidi ja kriimude eemaldamine?

Unread post by Mait H »

Oleks hüva nõu vaja !
Nimelt mopeedi mootori paremal küljekaanel sooned sees ja kriimud .
Samas tahaks ka mootori puhtaks poleerida ja ilusaks teha !

Ehk on keegi kes oskab seletada millega kriime ära kaotada ja mootor läikima saada !
Tänades Mait
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootorilt oksiidi ja kriimude eemaldamine?

Unread post by Nobody »

Mait H wrote:Oleks hüva nõu vaja !
Nimelt mopeedi mootori paremal küljekaanel sooned sees ja kriimud .
Samas tahaks ka mootori puhtaks poleerida ja ilusaks teha !

Ehk on keegi kes oskab seletada millega kriime ära kaotada ja mootor läikima saada !
Tänades Mait
Kriimud saad näiteks välja lihvida ja seejärel kaane ära poleerida. Negatiivse asjana, need alumiiniumist poleeritud asjad kaua ilusad ei püsi, kuna hakkab uuesti aktiivselt oksüdeeruma. Kusjuures alumiiniumi oksiid moodustab õhukindla kaitsekihi, mis seejärel lakkab. Tuleks mingi laki või vahaga hiljem üle teha.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Mait H
Tavakasutaja
Posts: 12
Joined: 03. Oct 2015 23:09

Re: Mootorilt oksiidi ja kriimude eemaldamine?

Unread post by Mait H »

Milline lakk sobiks paremini
Karukeel ei sobi
Oksiidi eemaldamisel?

Millega on hea lihvida seda?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootorilt oksiidi ja kriimude eemaldamine?

Unread post by Nobody »

Aitab igasugune lakk - kasvõi aerosoolis müüdav lakk autopoest. Kuid üldiselt ei ole need eriti kütuse- ega õlikindlad. Asjalikumaid variante leiaksid autovärvi poodidest, kahekomponentseid lakke kasutades.

Karukeelega saad oksiidi maha nühkida küll, neid erinevate abrassiivsustega. Kuid läikima ei saa, puhastamiseks hea küll.

Lihvimiseks kasutad sellist paberit, vastavalt kahjustuse suurusele. Ilmselt 80 on alustuseks küllalt kare, sealt edasi liikuda 120..240..400 peale enne poleeri ette valmistamiseks. Sõltub kriimude sügavusest.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Post Reply