Võrri kolvisõrm-kolb
Posted: 29. Aug 2017 13:44
Tere,
Teema on kindlasti tuttav - kolvisõrme loksuma hakkamine kolvisilmades. See liide tundub võrri puhul olema-tulema esimesi järeleandmisi - rõngad (eriti just mopeedi omad), kolb, kepsu alumine laager ja vt et isegi pronkspuks kipuvad kauem tihedad püsima. Taustainfoks: süüde on seatud manuaalis toodud vahemiku järgi 3.2-3.5(3.6) mm enne ÜSS, kasutusel filterdatud kvaliteetne kütus (mina alla 1:20 suhtega segu ei kasuta, kütuse vahekorra ja süüte-eelnurga jutuks ei tahaks siin teemas lasta vestlusel areneda), rallikrossi ei tee, aga matkakilomeetreid ikka tuleb - üle 2000 aastas. Ainuke nö ebameeldiv asi võrri jaoks tundub olema pisut suur kaal- 115+ kg täisrõivastuses-varustuses (originaal-ülekanne, 26" rattad).
Küsimus ongi siis järgmine - kas on mingit praktikat või kogemusi jagada, kuidas seda problemaatilist kolvi ja sõrme ühendust annaks selle lõdvemaks muutuma hakates tihendada ja veel mõni aeg kasutada (alternatiivina kasutamata NOS juppidele ja Bogdani komplektidele jms-le)...
1) Remontmõõdus sõrm+ avade üle hõõritsemine? Kas remontsõrme on olemas/teeks keegi norm hinnaga?
2) Heavy duty kuumakindla puksiliimiga ujuva koostu muutmine fikseerituks, ehk et liimida ujuv koost fikseerituks - sõrm kolvi kulunud silmadesse kinni, kestab kaua kestab...
3) kolvi silmaavade sisepindasid kuidagi kümnendikukese jagu pingis rulliga üles rihveldada?
4) Kolvi silmades olevate õlitusavade suuremakspuurimine (analoogselt kepsu pronkspuksi avade järeleaitamisega, mis on andnud positiivseid tulemusi) ?
5) ... ?
R
Teema on kindlasti tuttav - kolvisõrme loksuma hakkamine kolvisilmades. See liide tundub võrri puhul olema-tulema esimesi järeleandmisi - rõngad (eriti just mopeedi omad), kolb, kepsu alumine laager ja vt et isegi pronkspuks kipuvad kauem tihedad püsima. Taustainfoks: süüde on seatud manuaalis toodud vahemiku järgi 3.2-3.5(3.6) mm enne ÜSS, kasutusel filterdatud kvaliteetne kütus (mina alla 1:20 suhtega segu ei kasuta, kütuse vahekorra ja süüte-eelnurga jutuks ei tahaks siin teemas lasta vestlusel areneda), rallikrossi ei tee, aga matkakilomeetreid ikka tuleb - üle 2000 aastas. Ainuke nö ebameeldiv asi võrri jaoks tundub olema pisut suur kaal- 115+ kg täisrõivastuses-varustuses (originaal-ülekanne, 26" rattad).
Küsimus ongi siis järgmine - kas on mingit praktikat või kogemusi jagada, kuidas seda problemaatilist kolvi ja sõrme ühendust annaks selle lõdvemaks muutuma hakates tihendada ja veel mõni aeg kasutada (alternatiivina kasutamata NOS juppidele ja Bogdani komplektidele jms-le)...
1) Remontmõõdus sõrm+ avade üle hõõritsemine? Kas remontsõrme on olemas/teeks keegi norm hinnaga?
2) Heavy duty kuumakindla puksiliimiga ujuva koostu muutmine fikseerituks, ehk et liimida ujuv koost fikseerituks - sõrm kolvi kulunud silmadesse kinni, kestab kaua kestab...
3) kolvi silmaavade sisepindasid kuidagi kümnendikukese jagu pingis rulliga üles rihveldada?
4) Kolvi silmades olevate õlitusavade suuremakspuurimine (analoogselt kepsu pronkspuksi avade järeleaitamisega, mis on andnud positiivseid tulemusi) ?
5) ... ?
R