Projekt Iz-49

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
Ray
Posts: 5
Joined: 29. Jun 2009 00:00

Projekt Iz-49

Unread post by Ray »

Tere
Projektiks siis IZ-49. http://fotoalbum.ee/photos/Projekt/sets/802897
Kuulus naise vanaisale, seisnud umbes 20 aastat garaa¸is.
Õnneks on masinal kõik originaal osad(välja arvatud suunatuled, sest sellel masinal ei ole originaalis suunatulesid).
Hetke plaan selline: värv ja pindmine rooste maha, mõned väikesed kere parandused(porilaua keevitus, hark kokku keevitada), uus värv peale, masin kokku tagasi ja kui mootor käima läheb. siis seda ei puutuks. [/img]
User avatar
motokas
Tavakasutaja
Posts: 39
Joined: 20. Jan 2005 01:00
Location: Pärnu/Muhu Wabariik
Contact:

Unread post by motokas »

Originaal pole ka tagatuli ja porilauad on kahtlased. Paistab et tagumistele on küljed juurde meisterdatud ja esi porikas kuulub vist üldse Iz56-le aga ülejäänud vidinad paistavad esmapilgul olevat originaalid.
Edu nokitsemisel : )
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
User avatar
motokas
Tavakasutaja
Posts: 39
Joined: 20. Jan 2005 01:00
Location: Pärnu/Muhu Wabariik
Contact:

Unread post by motokas »

Ja kui korralikku riista tahad saada siis soovitaks ka tööle saamise korral mootori laiali vötta. Simerlingid on ilmtingimata väsinud ja rabedad. Ja kes seda käimari osagi teab. Igatahes soovitan siiski ka moto laiali arutada. Kindluse möttes juba. Omale teed siis ikka oma käejärgi, et pärast midagi kripeldama ei jääks :wink:
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Esimene ja tagumine porikas mõlemad õiged aga need "koopalaiendused" on küll ülearu jah.
Kui sõitmise plaani pole piisab vast mootori pesemisest lihtsalt, kui aga soovi 100+ km suvejooksul muretult läbida siis oleks õigem mootor ka remontida.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
User avatar
motokas
Tavakasutaja
Posts: 39
Joined: 20. Jan 2005 01:00
Location: Pärnu/Muhu Wabariik
Contact:

Unread post by motokas »

sry esimesele on ka jh küljed juurde meisterdatud, ei pannud esimese hooga tähele :oops: Aga pühapäeval on tulemas Kurtna laat ja sealt vöib täitsa korralikud porikad saada :wink:
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Ray
Posts: 5
Joined: 29. Jun 2009 00:00

Unread post by Ray »

Isegi tehtud uurimustööd, otsitud kõikvõimalikest kohtadest iz-49 ja ei leidnud sellised porilaudu. Nüüd siis selge miks :) . Aga ok siis tuleb kuskilt uued otsida.
Üks küsimus motika paberite kohta. Nimelt pabereid sellele masinale ei leidnud, millised on võimalused paberite taotlemiseks? On kellegil kogemust või teadmist?
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Otsi foorumist, sellest on siin kümneid kordi juttu olnud, aga kiirelt öeldes, et kui ratas on vene dokumentidega ja registreeritud sinu isa nimele siis saab arvele küll. Mine ARKi tee vajalikud taotlused maksa ~2,5K riigilõivu ja saad uue numbri ja passi. Porikaid pole vaja vast uusi otsida, pisab sellest kui vanadelt sinna ise keevitatud laiendused maha lõigata, tundub, et porikaid ise korras.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Ray
Posts: 5
Joined: 29. Jun 2009 00:00

Unread post by Ray »

No nii. Asi nüüd nii kaugel, et ratas on koos, kuid nüüd seisan silmitsi enda nõrkusega. Selleks on elekter.
Ei põle ükski pirn, ega ei ole sädet ega midagi.
Oleks väga tänulik, kui keegi jätaks enda või mõne teise teadja tel. numbri, et saaks konsulteerida antud teemal.

Ette tänades,
Reigo
Prii
Tavakasutaja
Posts: 345
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii »

Ray wrote:No nii. Asi nüüd nii kaugel, et ratas on koos, kuid nüüd seisan silmitsi enda nõrkusega. Selleks on elekter.
Ei põle ükski pirn, ega ei ole sädet ega midagi.
Oleks väga tänulik, kui keegi jätaks enda või mõne teise teadja tel. numbri, et saaks konsulteerida antud teemal.
Kus kandis asud? Ja kas rattal on ikka küljes originaalne nn must karp, kus on sees nii pingeregulaator, -relee ja süütepool?

Igaks juhuks panen elektriskeemi lingi ka: http://www.motoizh.ru/pic/ellek/49/el49.jpg
Ray
Posts: 5
Joined: 29. Jun 2009 00:00

Unread post by Ray »

Nonii. Mootor käib ja masin sõidab. :D
Ainukene probleem on selles, et kui käik natukene kõvemini sisse panna, siis lükkab vaba käigu peale.
Probleem veel selles, et kui käik sisse panna, siis natukene aega veab ja siis vaba, natukene veab ja siis vaba, kuigi jalg pole käiguvahetust teinud.
Oskab keegi infot anda, mida vaadata?
Tänud
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Mis käikudega probleem esineb?
Arvatavasti tegu tüüpilise seibidega reguleerimata käigukastiga.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
User avatar
vintizvint
Tavakasutaja
Posts: 151
Joined: 13. Feb 2008 01:00
Location: Soome> Riihimäki
Contact:

Unread post by vintizvint »

Natukene küll vist hilinenud info, kuid lisan siiski uudistamiseks:
http://www.jogevamc.ee/pictures/izh/diff/index.html
Iz 49 vs. Iz 56
Ray
Posts: 5
Joined: 29. Jun 2009 00:00

Unread post by Ray »

1 ja 2 käiguga olen tundnud, kuid ei ole veel pikka sõitu julgenyd ette võtta, võimalik, et testega ka. Käiguvahetus on kõigil häiritud sellest vaba peale minekust.
Post Reply