Kaido: Mootori järgi K-750M

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
ralliace14
Posts: 8
Joined: 10. Jun 2006 00:00
Location: Valgamaa
Contact:

Kaido: Mootori järgi K-750M

Unread post by ralliace14 »

Sai siis vanakesele elu uuesti sisse puhutud. Tehnilise poole pealt mainiks, et mootor on Urali raami peal, summutid on 650-se omad, külgkorv ja esihark kuuluvad M72-le.
Masin vajab kõvasti tegemist mida vaikselt hakkan ka teostama kui aega ja krabisevat peaks tekkima. Varsti peaks lisanduma üks 750 talle kõrvale, tollele plaanis panna jossi magneeto peale, et saaks metsasid külastada.

Rohkem ei oskagi hetkel öelda, kellel küsimusi või kriitikat jagada, siis kõik teretulnud! : )
Pildid: http://fotoalbum.ee/photos/ralli2ss/sets/567503
Video: http://www.youtube.com/watch?v=as9jXVyQ0ms
Image
ahjakas
Tavakasutaja
Posts: 18
Joined: 10. Jun 2006 00:00
Location: tartust 34 km rapina poole
Contact:

Unread post by ahjakas »

Vaatan sul sama hirm(harjumatu) keerata korvi poole!:D Hullult harjumatu oli see kui esimene kord korviga emmilise selga sain. Ning ei aidanud kaasa ka see,et vend mainis,et järsult korvi poole keerata on lihtne uppi käia! :twisted: Aga projektiks on hea tooriks jõudu!
Oscar33
Posts: 3
Joined: 20. Dec 2010 01:00

Keeramine

Unread post by Oscar33 »

Mõlemile poole keerates on võimalus üle katuse käia:)

Kui keerad nüüd suurema hoo pealt(asfaldi peal mingi 40km/h siis jube läheb üle) vasakule, siis tagumine ratas tuleb üles, viskab korvi nina maasse ja üle katuse käidki.

Olen ise sellise paugu mingi 80 km/h pealt läbi elanud, sõber oli korvis ja tahtsime üle kruusatee ristmiku sõita ja ristmikul ilmnes, et vesi vms oli tee ära uhtunud või oli truup sisse kukkunud ja kuskile mujale minna ei olnud kui siis risti pealt vasakule keerata, tagumine ratas tuli üles, korvi nina maasse ja üle viskaski, ratas maandus kraavis , rattad taeva poole.Mina sain ennem pealt maha tõugata ennast kui juba tagmik püsti oli, asi käis ikka väga kähku.

Seda mäletan, et tolmupilves tegin salto õhus ja maandusin jalge peale ja käisin käpuli, tõusin püsti, pühkisin tolmust puhtaks end ja läks ratast kangutamaSõber oli korvis kinni, tema jõudis end ka ennem kookonisse tõmmata.

Õnnelik laks.

Rattal muud viga ei olnud kui korvi nina mõlkis, esihargi tihendus nupust lõi tyki välja ja tagumine tule klaas oli katki.

Teistel sõpradel analoogse asjaga nii hästi ei läinud, keerasid emmi katuse peale ja sõber jäi korvi alla ja tagavararatat ei olnud korvi peal, ja see polt siis tungis selga.
Aspelund
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 26. Feb 2010 01:00

Unread post by Aspelund »

Esihark ei ole M-72. Kohe kindlasti ei ole. Pigem K-750M, Dnepr...

Korv on väga vana M-72 (ilma ratta vedrustuseta).

A.
Post Reply