Page 1 of 1

rocker k-175

Posted: 20. Apr 2005 17:18
by rocker
tegu on siis mootorratas k-175, mis vajab veel päris kõvasti tööd, aastanumbrit kahjuks öelda ei oska kuna masin on ehitatud kokku mitmest masinast. kindlasti ei jää ta originaaliks(mida ta ka praegu pole)...
seda mis sellet tuleb näitab aeg...
panen ka siia lingi mõne pildiga

http://www.hot.ee/thunderstruck/k-175/

Posted: 20. Apr 2005 18:32
by karlep
lahe projekt kuid paagi ja istme võiksid küll ära vahetada need muidu veits imelikud :lol:

Posted: 20. Apr 2005 18:47
by motololl
Jajaa, lähemal tuvastamisel tuvastamisel leian minagi siit paagi ja istme, mida esmakordsel vaatamisel ei leidnud... :P
Jõudu tööle.

Posted: 20. Apr 2005 21:14
by rocker
ega jah need sinna pele jää, paak oli ainult mootori proovimiseks :lol: :lol: ja korralik sadul on ka täiesti olemas, nii et need vead saavad parandatud 8)

Posted: 20. Apr 2005 21:20
by olle-
Teate ka üldse mis masina paak see on?

Posted: 20. Apr 2005 21:25
by rocker
olle- wrote:Teate ka üldse mis masina paak see on?
ega ausalt öeldes ei tea küll, äkki valgustad :?: :?: :?:
(võibolla mõne vanemat sorti mootorsae oma :?: :?:) igaljuhul pead ei julge anda :lol: :lol:

Posted: 20. Apr 2005 21:47
by olle-
rocker wrote:
olle- wrote:Teate ka üldse mis masina paak see on?
ega ausalt öeldes ei tea küll, äkki valgustad :?: :?: :?:
(võibolla mõne vanemat sorti mootorsae oma :?: :?:) igaljuhul pead ei julge anda :lol: :lol:
See peaks olema sellise masina nagu võrri mootoriga võsalõikaja oma. Olen üht sellist näinud, võrri mootoril on siduri süsteem ära võetud ning käivitamine toimub druzba starteri abil.

Posted: 21. Apr 2005 07:59
by motololl
olle- wrote:See peaks olema sellise masina nagu võrri mootoriga võsalõikaja oma. Olen üht sellist näinud, võrri mootoril on siduri süsteem ära võetud ning käivitamine toimub druzba starteri abil.
See ta on, endal vedeleb kah selline masin.

Posted: 21. Apr 2005 14:50
by rocker
nii et eriti palju ma siis mööda ei pannudki, suund oli õige vähemalt :lol: :lol:

Posted: 23. Apr 2005 18:50
by rocker
üks pilt ka siis veel juurde siia
http://www.hot.ee/thunderstruck/k

Posted: 13. Jun 2005 21:35
by rocker
nii, sai siis masin täna kuuri alt välja aetud, karbuss ära puhastatud ja bensiin paaki valatud, natuke käimalöömis vänta katsutud ja käima ta läks :lol:

tahaks veel küsida seda, et kas õhufiltrina võib kasutada mitmekordset marlit?? või on kellelgi mingi parem soovitus?? karburaatoriks on k62.

Posted: 13. Jun 2005 22:42
by agent007
olen kuulnud, et svammi on ka kasutatud! :roll:

Posted: 14. Jun 2005 00:04
by Raigo
Miks mitte panna originaalõhupuhasti ?Igast marlid ja jamad ei ole mootorile head.Sinna peaks ehk isegi izhi puhasti mahtuma.

Posted: 14. Jun 2005 00:46
by marti184
Spetsiaalset õhupuhasti ¨vammi kasutatakse ainult koos õliga, kuna see püüab tegelikult mustust, eeldatavasti ka spetsiaalse filtriõliga. Ja see ¨vamm pole mingi pesunuustik, selline spetsiaalne, mis imab õli ning laseb õhku läbi ka!

Olenevalt teedest saab kehva (või puuduva) õhufiltriga sõitmine varem või hiljem silindri peegelpinnale saatuslikuks.

Posted: 03. Jul 2005 16:05
by rocker
sai siis tänagi väike tiir tehtud mis omakorda lõppes õnneks siiski hästi, nimelt avastasin, et raami ja paagi vahel oli säde :lol: selle tekitas paagi klamber mis oli liiga lähedal süütepooli klemmidele. algus tundus asi naljakas, kui kui korralikult järele mõelda, siis oleks see võinud ikka päris kurvalt lõppeda :!:
loo moraal siis selles, et kui midagi teed siis tee korralikult :!:

Posted: 02. Oct 2006 14:44
by rocker
nii upitaks siis oma kaua surnud teemat kah natuke!! viimasest postitusest juba üle aasta möödas.
Seda tänu selle, et masin oli vahpeal "surnud" ehk siis kokku jooksnud.
Kokku jooksu põhjuseks oli arvatavasti väsinud kolvirõngas. Aga õnneks toimus kõik nii et silindri peegelpinnale ei tulnud mitte ühtegi kriimu.

Image

Image

Suve lõpupoole tuli siis mõte masinale uuesti hääled sisse puhuda. Mootor sai lammutatud algosadeks ja korralikult puhtaks tehtud.
Vahtatud said ka vända laagrid ja sidurikettad ning loomulikult uus kolv ning rõngad.
Masin sai ka siis uue sadula ja lühikesed sumspid :twisted: Hääl on päris mõnus.
Värvida teist eriti viitsi ja pole ka mõtet kuna dokumente niikuinii ei ole ja neid sellise masinale taodelda ka võimatu. Endale selline rotika välimus igatahes meeldib !!!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Posted: 02. Oct 2006 17:05
by Sten
Märja teepinnaga pritsib vist päris kenasti selja sopaseks?
Muidu küll kena masin küla- ja metsavahel töristamiseks.

Posted: 02. Oct 2006 18:05
by ahjakas
Kas see on voshodi originaal raam,voi millegi muu oma!?

Posted: 02. Oct 2006 18:08
by rocker
ahjakas wrote:Kas see on voshodi originaal raam,voi millegi muu oma!?
tegu on kovrovetsi ümberehitatud raamiga :!:

to Sten : ju ta natuke ikka pritsib :twisted:

Posted: 04. Oct 2006 21:30
by heinam
miks sul penafilter valetpidi peal on :lol: :lol: :lol:

Posted: 05. Oct 2006 08:02
by rocker
heinam wrote:miks sul penafilter valetpidi peal on :lol: :lol: :lol:
oled kindel et vale pidi :twisted:

Posted: 05. Oct 2006 10:30
by Vellou_Kask
Noolt ei ole peal?

Posted: 05. Oct 2006 12:46
by arts24h
me proovisime vashoodile izi karpat käis küll aga mitte eriti hästi sul käib we

Posted: 05. Oct 2006 13:12
by rocker
arts24h wrote:me proovisime vashoodile izi karpat käis küll aga mitte eriti hästi sul käib we
nagu loom :twisted: alguses oli reguleerimisega jama aga nüüd kõik ilusti pigas käib ideaalselt !!!

Posted: 07. Oct 2006 17:33
by rocker
Sai siis just sõitmast tuldud ja probleem järgmine.
Pärast umbes kilomeetrist sõitu tahtsin masina välja suretada aga lülitit suretus asetusse viies masin välja ei surnud.
Kas selline asi on siklite(kovrovets) puhul võimalik, et liigsest kuumusest(küünal, kolb) kütuse iseenesest süttib ???
Kui masinal jahtuda lasin ja pärast uuesti proovisin oli asi jälle korras.

Posted: 18. Nov 2007 19:28
by Jorxx
Kuidas masin elab?

Posted: 17. Dec 2007 00:17
by rocker
Kui keegi vajab seda masinat rohkem kui mina siis saadke es. Hinnas saame ehk kaubale! Masin on töökorras!!! Peale mootori remonti sõitnud vaid ~10 kilomeetrit tõsise huvi/aja puudumise tõttu.

Posted: 17. Dec 2007 01:46
by Nobody
rocker wrote:Sai siis just sõitmast tuldud ja probleem järgmine.
Pärast umbes kilomeetrist sõitu tahtsin masina välja suretada aga lülitit suretus asetusse viies masin välja ei surnud.
Kas selline asi on siklite(kovrovets) puhul võimalik, et liigsest kuumusest(küünal, kolb) kütuse iseenesest süttib ???
Kui masinal jahtuda lasin ja pärast uuesti proovisin oli asi jälle korras.
Tegu on arvatavasti hõõgsüütega, kus üleküümenenud küünla elektroodi temperatuur on lähenenud hõõgumisele või samuti küünlal/silindris olev tahm hakkab hõõguma ja süütab uue kütusesegu. See on eriti kahjulik, kuna võib põletada kolvipõhja augu. Lahenduseks on külmemate küünalde kasutamine.

Posted: 01. Aug 2011 13:15
by rocker
Masin müüa või vahetada millegi huvitava vastu! Kaasa oleks anda ka päris palju varuosi. Andke tuld!!! :twisted:

Posted: 14. Aug 2011 18:32
by rocker
Käivitub, sõidab, kaasa varuosi jne. Ootan pakkumisi!!!

Posted: 18. Aug 2011 19:33
by veepoiss
ja palju selle eest raha tahad ?

Posted: 18. Aug 2011 21:46
by Spice
Jep, mis summa oleks ja kus täpsemalt masin asub?

Posted: 19. Aug 2011 08:56
by rocker
veepoiss ja spice vastused on poskastis.

sõiduk

Posted: 22. Aug 2011 08:07
by antsus1000
Mis summa eest ära läheks?

Re: rocker k-175

Posted: 01. Jan 2015 16:42
by rocker
Viimasest postist juba üle 3 aasta möödas ja teema algatamisest 10 aastat :lol:
Aga juhtunud on vahepeal niipalju, et vanake on leidnud endale väärika koha minu elutoas. Müüdav see masin enam pole.

Image


Ilusat uut kõigile!