Yamaha RD 350 LC
Yamaha RD 350 LC
Hr lockeed`i soovile kirjutan sis natuke oma rd-st. Suve alguses sai sis võileiva raha eest soetatud 87 a yamaha rd350lc.Ratas polnud kyll parimas seisus aga tehtav nimelt oli vasak silider kokku jooksnud, samuti puudusid kõik tuled, kellad.Eelmise omaniku jutu järgi oli ta unustanud ta seguõli lisada,no ei tea....igatahes kui ma õlipumba lahti võtsin selgus et yhel õliniplil oli kuul kinni jäänud(vasaku pyti oma),loodame et kokkujooksupõhjus on teada,sest praegu pumpa ringi ajades õli mõlemast niplist tuleb.Mootori lahtivõtmisel selgus et yks käigukasti võllidest käib yles alla nq lmlift ka see probleem sai kõrvaldatud uue laagrifiksaatoriga(rd kast käib horisontaalselt pooleks) samuti tuli karterist pool kolbi välja võtta .Mootor koos, asusin tulede jahile.Tagutule sain hõlpsalt,esitule koos ninakondliga läbi ussiemmi sõbra käest(muideks TZR125 oma) ja suunatuled peaks kohe-kohe ebayst kohale jõudma.Uusi kolbe rõngaid hetkel veel ei ole,kuna rahakott kyllaltki hõre aga uued remontkolvid peavad olema 1mm suuremad kui standard,kuna vaskus silindris võis kartult kasvatada.Sai ka ära vahetatud ismekate,mida praktiliselt polnud.
Siit sis mõned pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/nahake/76635529/
http://fotoalbum.ee/photos/nahake/76635479/
http://fotoalbum.ee/photos/nahake/76635083/
http://fotoalbum.ee/photos/nahake/76635075/
Siit sis mõned pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/nahake/76635529/
http://fotoalbum.ee/photos/nahake/76635479/
http://fotoalbum.ee/photos/nahake/76635083/
http://fotoalbum.ee/photos/nahake/76635075/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Kohe hea Jaapani kahetaktilist näha, kaua sa ikka neid IZde ja Mde teemasid loed. Korralik 350 YPVS on isegi tänapäeva mõistes algale paras rakett, aga tema pidamine võrreldes soetushinnaga suht kallis. Kütet õgib kenasti (7-10L) ja juppe nõuab ka vahetevahel. Aga kurvilistel teedel pole paremat tunnet kui kahetaktilist kreissae moodi pöördesse ajada
Kumb ta sul on, 31K või 1WW? Drosselid sumpadest väljas? Kui mitte, siis istuvad seal nelja keevituspunktiga kinnitatud ristlõiget vähendavad hülsid.
Kui vasak silinder suri õlipuudusse, siis on äärmiselt tõenäoline, et kepsu alumine laager on ka kutu. Lihtsalt hoiatuseks, YPVS-il on komme siis keps külje pealt välja vista. Kui ülemine kepsusilm üle 2mm küljelt küljele loksub, on nagunii kapremont ukse ees.
Edu!
Kumb ta sul on, 31K või 1WW? Drosselid sumpadest väljas? Kui mitte, siis istuvad seal nelja keevituspunktiga kinnitatud ristlõiget vähendavad hülsid.
Kui vasak silinder suri õlipuudusse, siis on äärmiselt tõenäoline, et kepsu alumine laager on ka kutu. Lihtsalt hoiatuseks, YPVS-il on komme siis keps külje pealt välja vista. Kui ülemine kepsusilm üle 2mm küljelt küljele loksub, on nagunii kapremont ukse ees.
Edu!
1WT on Euroopa mudel, aga näiteks Saksas seda ametlikult ei müüdud. 1WT on juba seeriaviisililt kõige võimsam versioon 63 hj, seega ei saa tal mingeid drosseleid olla.
Kepsud loksuvad uuelt 0,8mm, mis tähendab, et väntvõll peaks suht OK olema. Oluline on, et alumise laagri separaator viga ei saanud.
Juppe vaevalt Eestimaal leidub, pigem ikka ebay, bike-teile.de, jms allikad.
Kepsud loksuvad uuelt 0,8mm, mis tähendab, et väntvõll peaks suht OK olema. Oluline on, et alumise laagri separaator viga ei saanud.
Juppe vaevalt Eestimaal leidub, pigem ikka ebay, bike-teile.de, jms allikad.
küsimus: kas selline pakkumine:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YAMAHA-R ... ccessories
saab reaalne olla?? noh et nii odav?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YAMAHA-R ... ccessories
saab reaalne olla?? noh et nii odav?
Pakkumine on reaalne, aga kauba kvaliteet küsitav. Kawasaki Triples foorumis on neist kolbidest juttu olnud, tagasiside enamasti negatiivne. Materjal pehme, rõngad ei sobi soontesse, kolb peaaegu 1mm madalam kui originaal, valu kohati poorne, kolvimantel veidi pikem kui originaal, kolvisõrme ava tsentris ehkki Kawa originaalidel 1/2mm ofsetiga jne. Kusjuures, pakk saadetakse Hiinast, ehkki müüja regatud Jaapanis.
Minu umbkaudne paremusjärjestus ülalt alla:
Wössner (Saksa, sepistatud)
Originaal Yamaha (tootja ART, Jaapan, Taiwan)
Mitaka (peaks olema samuti ART, aga Mitaka müüb oma nime all)
Pro-x (Jaapan, hea kvaliteet)
Asso (Saksa)
Vertex (Itaalia)
GPM (Itaalia)
Meteor (Itaalia)
Wiseco (USA, kolvirõngatihvtid kipuvad välja tulema)
Peale selle on olemas veel tootjad Indias (TKRJ), Argentiinas (Prodimex) ja jumal teab kus.
Wössner (Saksa, sepistatud)
Originaal Yamaha (tootja ART, Jaapan, Taiwan)
Mitaka (peaks olema samuti ART, aga Mitaka müüb oma nime all)
Pro-x (Jaapan, hea kvaliteet)
Asso (Saksa)
Vertex (Itaalia)
GPM (Itaalia)
Meteor (Itaalia)
Wiseco (USA, kolvirõngatihvtid kipuvad välja tulema)
Peale selle on olemas veel tootjad Indias (TKRJ), Argentiinas (Prodimex) ja jumal teab kus.
Yamaha RD 350 LC
Mis kohal selles nimekirjas oleks Türi kolb?argo1974 wrote:Minu umbkaudne paremusjärjestus ülalt alla:
Wössner (Saksa, sepistatud)
Originaal Yamaha (tootja ART, Jaapan, Taiwan)
Mitaka (peaks olema samuti ART, aga Mitaka müüb oma nime all)
Pro-x (Jaapan, hea kvaliteet)
Asso (Saksa)
Vertex (Itaalia)
GPM (Itaalia)
Meteor (Itaalia)
Wiseco (USA, kolvirõngatihvtid kipuvad välja tulema)
Peale selle on olemas veel tootjad Indias (TKRJ), Argentiinas (Prodimex) ja jumal teab kus.
Sissesõit 1000 km, vahelduv koormus, esimesed 500 km pöörded alla 5500, edasi vaikselt tõsta (nt iga 100 km tagant 1000 pööret). Tuleb siiski meeles pidada, et lõplik sissetöötamine on toimunud u 2500 km juures.
@v301060
Türi kolb ei paigutu antud nimekirjas mitte kuhugi, sest tema kohta puudub lihtsalt igasugune informatsioon: töötlemistäpsus, sulam, valu kvaliteet, paisumine, vastupidavus, tempereerimisjärgne deformatsioon, jne ... ja eriti just opinion leader kasutajate kogemused. 1WT tippkiirus on u 193 kmh, juppe on vähe saada ja nad on kallid, remont on kallis jne. Sellistel eeldustel lihtsalt ei katsetata jumal teab mida.
Teisalt, ma olen nii mõndagi Türi kolbidega tsiklit näinud, millele sama raha ees tehase originaalid saaks. Guugeldamisest oleks piisanud ...
@v301060
Türi kolb ei paigutu antud nimekirjas mitte kuhugi, sest tema kohta puudub lihtsalt igasugune informatsioon: töötlemistäpsus, sulam, valu kvaliteet, paisumine, vastupidavus, tempereerimisjärgne deformatsioon, jne ... ja eriti just opinion leader kasutajate kogemused. 1WT tippkiirus on u 193 kmh, juppe on vähe saada ja nad on kallid, remont on kallis jne. Sellistel eeldustel lihtsalt ei katsetata jumal teab mida.
Teisalt, ma olen nii mõndagi Türi kolbidega tsiklit näinud, millele sama raha ees tehase originaalid saaks. Guugeldamisest oleks piisanud ...