Page 2 of 2

Re: Planeta -65

Posted: 25. Sep 2018 08:23
by Prii
Myrka wrote: 24. Sep 2018 20:47 On plaan see ratas talvel ette võtta. Kõige suurem mure dokumentidega. Ilmselt kõige lihtsam leida dokumentidega raam.
Mina ütleks oma kogemuse pealt, et dokumetidega raami leidmine võib olla keerulisem, kui seletuskirjaga Maanteeameti büroosse minek. Samas viimane koguemus pärineb 2015 või 2016 ja ei oska öelda, kas vahepeal midagi muudetud on.

Planetad mulle meeldivad, nii et kiitus selle eest, et ette võtta plaanid!

Re: Planeta -65

Posted: 30. Sep 2018 19:36
by Myrka
Peale 3 aastat seismist käivitust masin 2. löögist. Panin aku peale, veidi kütust paaki ja karburaatorist valasin vee välja. Tegin 5 km ringi. Kõik töötab endiselt.

Re: Planeta -65

Posted: 15. Oct 2018 21:47
by Myrka
Dokumentide taga ajamine käib täies hoos. Tänaseks olen koputanud paljudele ustele. Suhtlesin Maanteametiga, leidsin üles ratta passijärgse omaniku järetulija, küsinud nõu erinevatelt notaritelt jne. Mingi plaan on koos. Kogu protsess peaks aega võtma umbes 3-4 kuud.

Re: Planeta -65

Posted: 20. Dec 2018 21:49
by Myrka
Dokumentidega seis tupikus. Päris nii lihtsalt arvele ei saa, nagu lootsin. Aga loobunud veel ei ole. Siiski enne ratast käsile ei võta, kui dokumendid korras. Mis ma tast nurka seismiseks läikima löön.

Re: Planeta -65

Posted: 20. Dec 2018 23:11
by hmm
Milles tupik seisneb?
Maanteeameti kõige olulisem asi on ju selles, et veenduda sõiduk on omandatud seaduslikult + et sellel ei oleks kolmandate isikute nõudeid.

Re: Planeta -65

Posted: 23. Dec 2018 00:57
by OneWheel
Tupikut võib põhjustab ka asi, kui keegi on tehaseplaadi/raamikoodi küljest eemaldanud(värvimiseks) ja siis suvaliste neetidega kinnitatud(ei vasta sellel aastal kasutatud neetidele). Minnes sellist masinat arvele võtma, võib tekkida väga palju probleeme, ratast pildistatake(tehakse niguinii) ja väiksemagi kahtluse korral(valed needid, vale külgkorv või mis iganes) lähevad pildid ekspertiisi... kui selgub et kõik korras, saad ratta arvele, kui ei siis võib lõppeda kirjaga kus edasisel uurimisel ja selgumisel et hetkeline omanik valetab(nende arust, rääkida võid kõike), võib ähvardada teda 1aastane vabaduse kaotus...
Need näited siis elust enesest, üks näide minu külgkorviga iz-i pealt, sain arvele ja teine sõbra pealt, kes loobus(raamikoodi ei tohi manipuleerida, võimalik, et rohkem torkides ja puurides oleks saanud arvele aga tekkis küsimus kas on ikka nii vajalik see arvele saamine....).

See, et dokumendid korda on õige lähenemine, neid poolikuid projekte on müügis küll nähtud ja kuulutuses seisab kuldne lause, dokumendid puudu...masin aga värvitud ja osaliselt taastatud. Enda masinat ei võtnud lahti enne, kui kõik paberid olid korras ja numbrid küljes, muidugi siis sõitsin head 100km :D :D enne kui lahti võtsin. Loodan, et saad ikka dokumendid korda ja taastamist alustada.

Re: Planeta -65

Posted: 24. Dec 2018 15:32
by Myrka
Tupik siis selline, et see omaniku lapselaps, kelle leidsin, peaks esmalt pärima ratta oma emalt. Paraku pole tema ainuke pärija . Lisaks vana pärismisseaduse kohaselt peaks ratas kuuluma üldse kohalikule omavalitsusele, ehk siis riigile. Põhimõtteliselt peaksin maksma 600 eurot, et riik saaks ratta enda nimele, et siis saaksin riigilt ratta tagasi osta. Notar seletas asja nii, et vanasti kõik vara, mida ei päritud, läks kohalikule omavalitsusele. Täna on seadused vastupidi. Pärandamine tuleb automaatselt, kui ei soovi pärida, teed avalduse.

Ehk siis ei teagi, mis teha. Aga plaan B on võtta teiselt rattalt raam koos birkaga. Korraliku loetava birkaga raami leian oma varudest ja lähen uuele ringile rattaga, mille pole ühtegi dokumenti.

Re: Planeta -65

Posted: 26. Dec 2018 10:54
by roosakummik
Myrka wrote: 24. Dec 2018 15:32 Ehk siis ei teagi, mis teha. Aga plaan B on võtta teiselt rattalt raam koos birkaga. Korraliku loetava birkaga raami leian oma varudest ja lähen uuele ringile rattaga, mille pole ühtegi dokumenti.
Selle viimane versioon om kõige parem. Töökaaslane maanteeametis läks jutuga, et leidis vanaisa maakohast tsikli, kuid dokumendid kadunud. Tsiklel ka motte ter iklik.
Maanteeamet vastas komplekteerige asi ära ja tulge seletuskirjaga uuesti. Mida vähem pabereid alles, seda parem.
Sama näide mu bändikaaslasega. Läks arkki numbrimärgiga ja eestiaegsete dokumentidega. Seal tuli jutt, et vana omaniku pärimistunnistust tarvis kus tsikkel pärimistunnistusel. Tsiklit sinna võetud polnud. Ja omanikul puudus igasugune huvi selle vastu.
Siis läks uuesti seletuskirjaga, numbrimärgi ja dokid viskas kaugele. Hetkel sõidab ametlikult tsikliga ringi