Teine 638(639)

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638

Unread post by v301060 »

Mattu wrote:Ma küsiks üldisema küsimuse - mis sellest kõigest tulema peaks?
Sellest, mil I¸-Orioni esihark/ketaspidur/80-ne kodaraga vene custom esivelg/Trampi tagakiige...vast Koffik :D
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638

Unread post by v301060 »

Nobody wrote:Sa rääkisid materjali otsingutest. Et antud nelikanti on raske leida, kuid tõenäoliselt antud nelikant ei sobikski alu-kiige jaoks ja ilmselt tuleks teiste dimensioonidega toorikuid leida. See ehk lihtsustaks uue kiige tegemist ja materjali otsingut.
Väga võimalik. Aaga...kes ütleks, mis on õige? : )
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 335
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Unread post by Mattu »

aaaa koffik. et midagi sellist või?
Image
Sõidan nagu suudan.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: Teine 638

Unread post by madeinussr »

500¤ koos materjaliga?
Äkki arutame seda PS-i teel.
v301060 wrote:
madeinussr wrote:Ei tahaks parastada aga kas tõesti jääb ära :roll: ?
Tõesti :D
Aga alumiiniumkiige mõttest pole siiski loobunud. Leiaks 500 soti eest tegija(koos materjaliga), läheks loosi :D
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638

Unread post by v301060 »

Mattu wrote:aaaa koffik. et midagi sellist või?
Image
No midagi sellist jahh :D Sabagondli üritaks ehk vähe parema saada :D
Midagi sealt ehk: http://www.motoforzafairings.com/en/pro ... -RACER-v.3
Last edited by v301060 on 02. Nov 2012 18:30, edited 2 times in total.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638/pigem juba 639

Unread post by v301060 »

Nonii, täna sai siis hooaeg avatud ja Jawaga Tartust Viljandisse sõidetud.
http://imageshack.us/photo/my-images/33/dsc01382if.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/7/dsc01384nj.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... 387yy.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/52 ... 386hz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/803/dsc01388z.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 385ko.jpg/
Talvega sai siis alla esimene valuvelg koos ketaspiduri süsteemiga, uus lenks koos pehmenduse ja käekaitsmetega, samuti kroomitud esilaterna kronsad ja laibakas. Istmealust raami on allapoole tagasi painutatud ning kasutusse läks doonorilt võetud sadul, nahk küll veel vahetamata. Doonorilt sai võetud ka äranärimata esiporikas, mis käis ära värvija juures. Vahetusse läks ka tagakiige võll koos kõigi jubinatega. Esiamordi torud on sirgestatud, kuid siiski väga halvas seisukorras. Õnneks on lootust saada uued torud, kahjuks küll poleeritud, mitte kroomitud, mis võimaldaks loobuda lõõts-kummikatetest amortidel. Teha on muidugi veel küll - külgeinstalleerimist ootab äsjakomplekteeritud tagavelg koos esimese- ja tagumise hammaka ning ketiga. Sidur jamab: I käiguga ratas hüppab, ning I ja II käigu vahelt kadus ära vabakäik...
Last edited by v301060 on 13. May 2012 08:24, edited 1 time in total.
User avatar
priito
Auliige
Posts: 133
Joined: 23. Nov 2003 01:00
Location: Eesti

Re: Teine 638/pigem juba 639

Unread post by priito »

Sidur jamab: I käiguga ratas hüppab, ning I ja II käigu vahelt kadus ära vabakäik...
Kuidas Tartu-Viljandi ots antud Jawaga sõites tundus? Millise kiirusega sõitsid ja kas juhtusid tegema ka möödasõite? Mul enda masinaga olid möödasõitmised üksi sõites täiesti mõeldavad, aga kui keegi istus taga, siis oli isegi raskusi püsivalt neljanda käiguga sõitmisel.

Ilmselt sul kahvlid jupsivad või pole sidur õigesti kinni keeratud. Käiguvahetushoova parempoolne ots võib kah üle anda ehk siis see ei lukusta ära.

Aga lahe, et keegi seda teed mööda 638-ga sõidab! :wink:
Ilus masin on.
Jawa 250; Iz Planeta 4
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638

Unread post by v301060 »

Sõitsin 80 - 90-ga, tegelikult rohkem küll tahhomeetri järgi - et ikka rohelises alas püsiks ja üle 4000 pöörde ei läheks. Ma pole nimelt seda kohustuslikku 2000 kilomeetrit veel täis saanud, mida peale silindrite puurimist teha soovitati. Möödasõite ei teinud, samas tunne oli, et ratas jookseks veelgi. Kolmandale tuli minna vaid paaril tõusul, muidu vedas kenasti neljandaga. Olen koos täisvarustusega(saapad-püksid-jope-fliis-kiiver-seljakott-kindad) umbes 125 kilo, nii et annab kaassõitjaga kaalu välja küll :D
User avatar
priito
Auliige
Posts: 133
Joined: 23. Nov 2003 01:00
Location: Eesti

Unread post by priito »

125kg annavad võib-olla 2 hiinlast välja- ma pidasin silmas pigem sinna 150-170kg jäävat raskust (2 seljakotti lisaks jm kraam). Selle kuhja all mul neljandaga eriti edasi ei taht minna.

Ma olen ikka mõelnud, et mis siis saaks, kui tsiklile lisada külgkorv, kas siis tuleks maanteel ainult kolmandaga sõita?
Jawa 250; Iz Planeta 4
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Unread post by v301060 »

priito wrote:125kg annavad võib-olla 2 hiinlast välja- ma pidasin silmas pigem sinna 150-170kg jäävat raskust (2 seljakotti lisaks jm kraam). Selle kuhja all mul neljandaga eriti edasi ei taht minna.

Ma olen ikka mõelnud, et mis siis saaks, kui tsiklile lisada külgkorv, kas siis tuleks maanteel ainult kolmandaga sõita?
No külkaga sõidu jaoks on olemas 14 ja 15 hambaga esimesed hammakad.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638

Unread post by v301060 »

Siduriga mure. Kas keegi oskab rääkida 634 ja 638 siduri erinevustest? Väidetavalt pidavat 634 oma parem olema.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik »

Selle 638 sidur vahetasin ma ammu ära 634 siduri vastu, tunduvalt töökinlam. Seal on üks kummist o rõngas mis hakkab jupsima kui ära kulub. Mina pretendeerin 634 sidurit 638- le.
Aga eks see vist ikka kinni siduri reguleeringus ja korrashoius.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Plaanin tellida esihargile järgmist komplekti:

alumiiniumist cnc prillid(nii alumised kui ülemised)
alumiiniumist cnc raiserid, mis seisavad prillides kummipuksidel
roolikannu vlantsid, mis on vajalikud üleminekuks koonuslaagritele

Kogu komplekti hind koos projekteerimisega on 300 eur-i. See on ainueksemplari hind, juhul kui on ka teisi huvilisi, lubati hinda alandada. : )
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Nii, 19" 80-ne kodaraga custom esipöid ja rumm lõpuks Narvas kroomitud:
http://imageshack.us/photo/my-images/822/img1644cf.jpg/
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Ratas Kose Uuemõisas, ootamas uusi cnc-alu prille, amorditorud Narvas kroomimisel...
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Amorditorud Narvast käes, nüüd jääb oodata vaid, et meistrimees Smartshopist amordid uuesti kokku laoks...
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Amordid koos! Nüüd jääb ainult oodata cnc-alu prillide ja raiserite valmimist! :D
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Nonii..esimene pilt siis olemas:
http://www.upload.ee/image/2637769/Prillid1.jpg
Originaalist ikka jupp maad parem: amordikinnitused külje pealt poltidega ja raiserite kummipukside jaoks kah parajad augud olemas, rääkimata sellest, et cnc-freesitud alu on hulga ilusam kui valualumiinium :D
Last edited by v301060 on 29. Aug 2012 21:46, edited 1 time in total.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Nonii-noniii-noniiii...nüüd ka pildid alumistest cnc-alumiinium prillidest ja raiseritest:
http://www.upload.ee/image/2636880/Prillid.jpg
http://www.upload.ee/image/2636885/Raiserid.jpg

Mul juba ila tilgub

:D
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Lisaks 3D-le on prillidest ja raiseritest muidugi ka korrektsed joonised, kuid neid ma üles ei pane kuna siiani pole keegi kopereerumise vastu huvi tundnud :D
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 628(639)

Unread post by v301060 »

roosakummik kirjutas:
Postitatud: R sep 14, 2012 4:40 pm
No ega sellest Jawast bike- i küll välja ei pigista, kui igat mutri poldi arvelt kaalu vähendama hakata.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Jawal on võimalik kaalu vähendada ca 15 kilo. T¨ehhide parimad rattad socialistik dragster sarjas on sel aastal kõik vähendatud kaaluga(kaasaarvatud raam!), forseeritud mootoritega(400 - 500cm3) ja võimsus kuni 45kW. Kusjuures tugevaks konkurendiks on saanud MZ300-d, millel isegi kuni 50kW.
Paari-kolme tuhande euroga võib igaüks Auto24-st R1-e osta...aga sama raha eest Jawast 40kW välja pigistada tundub oluliselt huvitavam :D
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

roosakummik kirjutas:
Postitatud: L sep 15, 2012 2:03 am
Selge mees teab mis mees teeb. jõudu ja loodaks siis ka pildimaterjali.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Peaks Jawa "kellad" ära kaaluma, elektrooniline Vapor pidavat 100g kaaluma. Tagahammakas on 1,73kg(!), huvitav, palju sama detail alumiiniumist kaaluks? :D
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Teine 638(639)

Unread post by Nobody »

v301060 wrote:Peaks Jawa "kellad" ära kaaluma, elektrooniline Vapor pidavat 100g kaaluma. Tagahammakas on 1,73kg(!), huvitav, palju sama detail alumiiniumist kaaluks? :D
Aga küsi hinnapakkumist:

http://www.kalamotors.ee/
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Re: Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Aga küsi hinnapakkumist:
http://www.kalamotors.ee/

Olen sellele mõelnud...aga hetkel küsisin teisest firmast:
http://vigurpuit.ee/netipood.html
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Pika valimise peale sai Slovakkiast siis üks lenksuotsa käiv peegel ära tellitud:
http://imageshack.us/photo/my-images/526/pa181120.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/837/pa181121.jpg/
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Mis juhtub kui loobuda Jawal tagahammaka kummileevendist?
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

vintizvint kirjutas
Postitatud:L okt 20, 2012 2:08 am

Loobuda mis mõttes?
Paned poltidega ketiratta kinni?
Lased alumiiniumist välja freesida selle osa, et istuks "tihedalt"?

See ratta rummu on juba ise üks suur viga, kuna sisaldab tavalist rummusisest pidurisüsteemi. Polt kinnitus oleks ehk kõige lihtsam, (+ mingi vahetük distants sobituseks) kuid arvestama pead piduri süsteemiga teisel pool ja seina paksusega.
Last edited by v301060 on 02. Nov 2012 18:41, edited 2 times in total.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Pigem olen mõelnud võimalusele tellida uus rumm, millel paremal pool siis ketiratas ja vasakul pool piduriketas. See annaks ka võimaluse teha 72 või 80 kodaraga velg.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

fomoco kirjutas
Postitatud: L okt 20, 2012 7:58 am

Ega teda sinna niisama pandud.
See hoiab käigukasti ja kodaraid.
Pehmendab lööki.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Sellest mu küsimus ajendatud oligi, et mis eesmärki peale ketiratta kinnituse rummule too leevendi veel täidab.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Nobody kirjutas
Postitatud: L okt 20, 2012 6:05 pm

Mootorilt tulnud löökkoormuse leevendamiseks. Jutt eelnevalt õige, pikendab keti, kodarate, käigukasti eluiga...
Võrreldava tulemuse saad, kui reguleerid keti liiga pingule ja proovid sõita, masin täiesti ebasõbralik, rahutu, jäik..
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Tänapäevased rattad vist suuremalt jaolt kõik ilma selle leevendita - hammakas käib poltidega otse rummu külge. Neil on siis asi kuidagi teisiti lahendatud...mingi leevendi siduris äkki?
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

fomoco kirjutas
Postitatud: P okt 21, 2012 5:51 pm

googlemoogle väitel on nii mõnelgi rattal kasutatud autolaadset lahendust:

http://www.cmsnl.com/yamaha-dt3-1972197 ... ml#results

http://www.tobefast.com/images/P/yama_29.jpg
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

roosakummik kirjutas
Postitatud: E okt 22, 2012 11:46 pm

Iz-il pole seda ja sellepärast ongi tagaratta rummu sisemised freeshambad kulunud tavaliselt (sinna kuhu kinnitub tagumine keti hammasratas)
Ära leiuta see variant töötab hästi.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Trummelpidurit sisaldava suure rummuga pole tihendatud kodaratega velje tegemine reaalne...
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Mattu kirjutas
Postitatud: T okt 23, 2012 5:03 pm

Siin elus pole paljud asjad reaalsed aga mida rohkem ma ringi vaatan siis ... ikka need eksisteerivad...
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Äkki ütled siis, kes teeks(originaalmõõtudes Jawa tagarummu baasil tihendatud kodaratega tagumise velje)?
Mõlemad mulle teadaolevad tihendatud kodaratega velgede tegijad Venemaal, nii Oleg Skvortsov kui Sergei Kovalenko on väitnud, et ei saa teha...
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

fomoco kirjutas
Postitatud: T okt 23, 2012 6:08 pm

Kas selline lahendus pole reaalne, et puurid iga kodara vahele lisaaugu ja paned lisakodara?
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Originaalrummu kohta ütlevad kõik, et sinna ei saavat enam topeltauke juurde teha. Pöiaga on aga see lugu, et "auk" kodara jaoks pole ju tavaline auk, nagu ntx võib teha ventiili tarbeks...

http://imageshack.us/photo/my-images/822/img1644cf.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/515/dsc01159v.jpg/
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Mattu kirjutas
Postitatud: T okt 23, 2012 6:31 pm

Äkki ütled mulle, mille jaoks sul seda vaja on? Ehitamismõnu? Plaanimismõnu?
:roll:
Last edited by v301060 on 02. Nov 2012 19:05, edited 1 time in total.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Teine 638(639)

Unread post by v301060 »

Mulle lihtsalt meeldivad tihendatud kodaratega customveljed. Tohib? :lol:
Post Reply