MZ six days
Posted: 08. May 2011 22:48
Nokitsemiseks leiab alati põhjuse.
Sellise nimetusega masin mul kuuri all seisab. Tegelikult 100% kindel ei ole millega tegu, et kes teab võib pakkuda.
Umbes kümmekond aastat tagasi ühe metsavahi käest ostsin terve oma koolivaheajal teenitud suve palga eest. Ei töötanud see masin siis, oli aga enam-vähem viisakas seisus. Sain kuidagi tööle, seõitsin mõned sajad kilomeetrid (käisin koolis sellega). Siis jäi rohkem kui 5 aastaks seisma (kutsekas, sõjavägi jne). Tegelikult ka unustasin, et mul selline ratas on ja nii ta seisma jäi :) Ikka juhtub.
Eelmie suvi leidsin ratta garaazist kultuurkihi alt üles. Käivitus poolest pöördest. Ilusast välimusest polnud enam midagi järel http://album.ee/node/18033717/50139585. Kadunud olid ka kabuss ja muud nipet-näpet. Sõita ei saanud ja meenus ka miks seisma jäi, käigukasti 4. käigu hammakas andis saba.
Kuna peal on Iz´i mootor, siis õnneks varuosadega selle koha pealt probleeme pole. Pikalt ei hakka seletama, mis kõik teha sai, aga mootor peaks pregu olema peaaegu nagu uus, raam lihtsalt eemalt vaadates viisakas. Kõpitsesin seda terve eelmise talve. Kevadel nägi välja selline http://album.ee/node/22615122/50139585
Sain umbes 5 km sõita kui nägi välja selline http://album.ee/node/22833227/50139585 Ehk siis kogu esimene osa sassis, ka paak mõlkis. Ise ei sõitnud. Sohver viidi kiirabiga minema. Õnneks kandis kiivrit ( ilma milleta ikka sõita ei maksa), mitte küll seda kiivrit mis pildil. 4 korda käis ratas üle nipli. Nägin ise laksu pealt. Kiirus võis olla kusaigl 50-60. Koer jooksis tuimalt külje pealt sisse.
Nii see masin seisma jäi jälle. Paagi tegin korda , esihargiga hakkasin eile tegelema. Amordi torud peaks sirged olema, silma järgi sai pressitud, sileda pinna peal veeretades kontrollisin. Tegin ka uued puksid amortidesse, toorikuks Iz ´i puksid. Proovisin ka sõita eile natuke, esiamort tööle ei hakanud, st üldse ei liigu. Muidu käivitub ilusti, aga vedrustusega tuleb midagi teha, sest ka tagumised amordid on liiga jäigad.
Aasta jagu olen silmad lahti hoidnud et leida uus esiratas. Vanal ussitasid kodarad sisemise osa küljest lahti ja praegu on all ajutilest Iz´i ratas, aga see liiga väike.
Sellise nimetusega masin mul kuuri all seisab. Tegelikult 100% kindel ei ole millega tegu, et kes teab võib pakkuda.
Umbes kümmekond aastat tagasi ühe metsavahi käest ostsin terve oma koolivaheajal teenitud suve palga eest. Ei töötanud see masin siis, oli aga enam-vähem viisakas seisus. Sain kuidagi tööle, seõitsin mõned sajad kilomeetrid (käisin koolis sellega). Siis jäi rohkem kui 5 aastaks seisma (kutsekas, sõjavägi jne). Tegelikult ka unustasin, et mul selline ratas on ja nii ta seisma jäi :) Ikka juhtub.
Eelmie suvi leidsin ratta garaazist kultuurkihi alt üles. Käivitus poolest pöördest. Ilusast välimusest polnud enam midagi järel http://album.ee/node/18033717/50139585. Kadunud olid ka kabuss ja muud nipet-näpet. Sõita ei saanud ja meenus ka miks seisma jäi, käigukasti 4. käigu hammakas andis saba.
Kuna peal on Iz´i mootor, siis õnneks varuosadega selle koha pealt probleeme pole. Pikalt ei hakka seletama, mis kõik teha sai, aga mootor peaks pregu olema peaaegu nagu uus, raam lihtsalt eemalt vaadates viisakas. Kõpitsesin seda terve eelmise talve. Kevadel nägi välja selline http://album.ee/node/22615122/50139585
Sain umbes 5 km sõita kui nägi välja selline http://album.ee/node/22833227/50139585 Ehk siis kogu esimene osa sassis, ka paak mõlkis. Ise ei sõitnud. Sohver viidi kiirabiga minema. Õnneks kandis kiivrit ( ilma milleta ikka sõita ei maksa), mitte küll seda kiivrit mis pildil. 4 korda käis ratas üle nipli. Nägin ise laksu pealt. Kiirus võis olla kusaigl 50-60. Koer jooksis tuimalt külje pealt sisse.
Nii see masin seisma jäi jälle. Paagi tegin korda , esihargiga hakkasin eile tegelema. Amordi torud peaks sirged olema, silma järgi sai pressitud, sileda pinna peal veeretades kontrollisin. Tegin ka uued puksid amortidesse, toorikuks Iz ´i puksid. Proovisin ka sõita eile natuke, esiamort tööle ei hakanud, st üldse ei liigu. Muidu käivitub ilusti, aga vedrustusega tuleb midagi teha, sest ka tagumised amordid on liiga jäigad.
Aasta jagu olen silmad lahti hoidnud et leida uus esiratas. Vanal ussitasid kodarad sisemise osa küljest lahti ja praegu on all ajutilest Iz´i ratas, aga see liiga väike.