iz planeta 5 akuula

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
akuula
Posts: 8
Joined: 15. Jan 2011 01:00

iz planeta 5 akuula

Unread post by akuula »

Tervist, lubasin endale juba pikemat aega , et teen oma rattast siiakeskkonda teema.Aja puuduse t6ttu on see kogu aeg edasi lykkunud kuni..... t2naseni.Kuna siin foorumis on palju ka n6ukogu aegset toodangut , siis loodan , et ka minu n2gemus sellest siia 2ra mahub, nimelt on ratas kombuneeritud erinevate iz-i mudelite detailidest, natuke ka muid detaile aga aitab jutust ning m6ned pildid:
Image
Image

Nii oleks pidanud n6ukogude toodang v2lja n2gema, :roll: v2hemasti mu meelest.
Natuke rattast, mootor on iz planeta 5, samuti raam(v2heste muudatustega), paak iz 56, esituli iz 49, tagumine porilaud iz jupiter, kyljekarbid, mille yle ma eriti uhke olen p2rinevad panoonialt, iste omalooming,samuti kyljekott, peegel on jawalt ehk siis "lennukiga" mudelilt(aftermarket),esimene porilaud ja esi amordid on suzuki GN 400 kyljest, karburaator iz planeta spordi mikuni(japan) ja syyde on ise kombineeritud BMW v2nda andurist ehk siis kontaktivaba, ylej22nus nagu originaal :D .....

Tervitades Andres
Last edited by akuula on 13. Feb 2012 23:37, edited 2 times in total.
akuula
Posts: 8
Joined: 15. Jan 2011 01:00

Unread post by akuula »

tuleb v2lja et ei oska siin pilte n2htavaks teha.....
Niiii see sai ka korda :D
Last edited by akuula on 13. Feb 2012 23:40, edited 1 time in total.
User avatar
Käigukast
Tavakasutaja
Posts: 143
Joined: 25. Mar 2009 01:00

Unread post by Käigukast »

Kustuta need img-d siis parem ära.
jaan2
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 22. Jan 2008 01:00
Location: Tartumaa
Contact:

Unread post by jaan2 »

Mega kena asi näeb välja :D !
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Oled välja vahetanud kõik selle, mis algselt võis peavalu tekitada.

Lekkivad ja logisevad esiamordid, asemele pandud izi kõige ilusam paak, näotud küljekarbid uute vastu, kontaktsüüde. Ilusasti on välja kukkunud.

Kas muutsid ka esihargi kaldenurka? Näib kuidagi ettepoole ulatuvam, kui muidu...
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
akuula
Posts: 8
Joined: 15. Jan 2011 01:00

Unread post by akuula »

he hee t2pselt nii, need originaal, just remonditud amordid viskasid 6li juba esimesel 10-el kilomeetril v2lja :D nurka ei ole muudetud aga GN torud on pikemad umbes 9 cm ja ratta v6lli kinnitus asub mitte pudelite p6hjas vaid ees nagu krossikal.suzukil on ees kyll ketas aga ma otsustasin iz-i originaal piduri ja velje kasuks, kuna see 2-e hoovaga on piisavalt toimiv,muidugi tuli natuke modifitseerida.S6du mugavus on supper, keeramine on kyll natuke laisem aga kruusa peal on v2ga hea s6ita
Ma arvan et igayks kes on VENE kontakt syytega kokku puutund on teda ka mingil hetkel maap6hja kirunud.No ei ole eriti t88kindel ja hooldus vaba... tegelikult oli asi selles, et see kontakt syyde hakkas segama laadimist, seda siis k6rgel p88rdel.Proovisin erinevaid kondekaid ja uusi kontakte kuid s2delusest lahti ei saanud ja laadimine oli kuskil 12,9V(sedagi s6ites). peale syyte ymber tegemist on laadimine 14,0V koos tuledega + muidugi k2ivitamine jne jne
taga amordid on ka suzuki omad olemas aga yks on 6htal ja neid ei saa kahjuks lahti v6tta :?
juhtmestik on ymber tehtud,st syytelukk on mosselt ning asub vasaku kylje peal nagu Harleyl
N2itaks rohkem pilte aga kahjuks suurem osa h2visd koos k6vaettaga ja ratas on talvekorteris maa kodus. eks kevadel pakin v2lja ja teen huvilistele pilte erinevatest lahendustest...
K6ik ratta juures on enda k2tet88, elukutselt olen autoremondi lukksepp/automaaler ja tahtsin nii endale kui teistele t6estada, et vene rattaga on v6imalik s6ita t2iesti rahuldavalt 8 ) v-b on asi juba vanuses:mrgreen:

Andres
akuula
Posts: 8
Joined: 15. Jan 2011 01:00

Unread post by akuula »

vanemad pildid ilma laibakateta:
Image
Image
Natuke tolmune aga s6itev ratas peabki olema natuke tolmune :roll:
Kui aega siin siis tuulan oma plaadid l2bi ehk leian veel miskit.... krt nii palju ilusaid pilte on l2inud selle neetud k6vakettaga :( T2hendab oleks pidanud teema varem juba tegema :D
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Väga omanäoline ja kena ratas. Ise oleksin muidugi raami ka veidike veel lõiganud, aga oleks on paha poiss. Nael kummi! :D
akuula
Posts: 8
Joined: 15. Jan 2011 01:00

Unread post by akuula »

Raami ei tahnud special rohkem l6igata, et mitte geomeetriat muuta. L6ikasin ainult istme alt kuna ise umbes 170 pikk, siis tahtsin lihtsalt natuke madalamat istumist.sadul l2bis ka 6hendus kuuri
Image

yleelmine suvi sai ka Sammulis tsikli kokkutulekul k2idud ja kuna mul maalt Viljandi umbes 40 km sai v2ike retk ette v6etud.
Leia pildilt ratas :D
Image

Olin ainuke IZ-ga ja ainuke kahetaktiline....
Pilte mul kahjuks rohkem pole, aga kui ratta ligidale satun, siis kl6psan m6ned.Mootor tahab nagunii lahti v6tmist ja s2ttimist.
Vahepeal oli ka K68 karburaator peal,k2ivitus ja s6itis normaalselt kuid tuleb tunnistada, et mikuni moodustab segu paremini, natuke tuleb veel dyysidega m2ssata, et igas asendis astumist oleks.K68 ei taha madalalt nagu vedu v6tta, mikuni astub aga just madalalt h2sti.ja selle 6li pumba ava panin ka kinni :D
Pikemat aega olen m6elnud selle peale, et kuidas syytenurka muuta ehk siis tsenrifuug systeem, et k6rgel p88rdel syyde varajasemaks muuta :? M6ttet88 k2ib, 2kki oskab keegi siit miskit tarka v2lja pakkuda? CDI syyde on ka muidugi m6eldav, aga nii palju ma ka investeerida ei taha :lol: . 49-al oli tsentrifuug, aga see muudab syydet nii v2he, efekt on ainult k2ivitamisel.praegune syyte hetk on stroboskoobiga paika pandud, kui tal tahmist on ja suts klapi liiga vara kinni lased siis l88b tagasi kaa :twisted:
Last edited by akuula on 05. Jun 2012 22:03, edited 1 time in total.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Kas Planeta 4 silindri ja 2 summutaja peale ei ole mõelnud?
akuula
Posts: 8
Joined: 15. Jan 2011 01:00

Unread post by akuula »

Ausalt 8eldes ei ole, ma kahtlustan, et see ei anna mingeid eeliseid. Planeta 5-e aknad on k6ige k6rgemad. Ka Sport Planeta on ju yhe toruga, nii et silindri l2bipuhumine on enam kui rahuldav.
Kui tahaks head, turvalist mootorit, siis esimene valik oleks IZ 56, k6ige paremini k2iv mootor 8 ) sellega saaks 2 toru kaa kohe :roll: kuid kui passis IZ Planeta 5 siis....Ma veel m6tlen sellele, mul silinder on 1 remont ja suht kulunud, kas puurida 2 remont v6i osta uus silinder v6i panna muu silider/mootor...
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Planeta Spordil on lisa sisselaske kanal ja üleüldse on PS ja P5 nagu siga ja kägu.
Sinu ratas on kena, vahelduseks mõnus ka ümberehitatud ja ka kasutuses olevat ratast kohata.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
akuula
Posts: 8
Joined: 15. Jan 2011 01:00

Unread post by akuula »

muidugi on nad t2iesti erinevad, t6in vaid lihtsalt n2iteks mitte v6rdluseks :D Mulle meeldib ta just selle yhe suure toruga...
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Rahustuseks võin öelda, et passis on 56 ja rahuliku südamega on pea seitse aastat ringi tiksutud P3 südamega. 56st on järgi vaid raam ja lambikorpus ja küljekarbid, taguporikas. :roll:

Ei ole see mootorivahetus siiani olnud probleemiks..
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Ma mõtlesingi pigem 2 summutaja pärast p4 silindrit.

Eks see ole pigem maitseasi ja pole ilus teise masina kallal nokkida.

2 tuletoruga oleks veelgi ilusam :D
Kroomtiib
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 20. Feb 2011 01:00
Location: Tartumaa Külitse
Contact:

Unread post by Kroomtiib »

Kui mootorist lugu pead siis vaheta õhupuhasti (see koonus!!!) parema vastu välja.
Kõike mida teed,tee hästi!
akuula
Posts: 8
Joined: 15. Jan 2011 01:00

Unread post by akuula »

jah, eks ta õige oleks. Probleem selles et mulle ei meeldi see IP 5-e õliga tamiili pundar :roll: kui sa pakud mulle IZ 49 või Iz 56 väikest õhufitrit siis anna teada ( aga ma arvan et see terasest pesu käsn suurt efektiivsem õlitatud koonusest ei ole) Pealegi ei leidnud sobivat filtrit mis sobiks Mikuni otsa ning sama aegselt K68 otsa (diameetrid erinevad, aga klambriga saab mängida)
Mul on hooaja läbisõidud suht väikesed, kiirendabki sissesõitu :oops: , kui pakute mulle paremat ja samas nägusat filtrit siis paigaldan selle kindlasti peale mootori remonti mis peagi plaanis.Sellisel juhul on koonus pakkumistele avatud.....Kui satun maale siis teen ka müügi osakonda teema mõnedele juppidele( CZ esihark koos emmi prillidega, ilmselt ka IZ K15 esivelg 21", tänava IPS raam ning esi porikas jne aga neist siis kui pildid tehtud)
Post Reply