Page 1 of 1

Mind Liigutab Honda CR 250

Posted: 30. Jun 2012 15:06
by Renno
Image
Image
Image
Image
Image

Posted: 30. Jun 2012 17:15
by minsk22
Kaua enda käes olnud on? Midagi vahetanud ka?

Posted: 30. Jun 2012 18:01
by Renno
Enda käes olnud 2 aastat.Vahetanud kuluosasi.Laagreid,rehve,klotse jne jne.midagi hullu veel hetkel pole olnud.Varsti uuesti kolvi vahetuse aeg käes.Vahetan enne varem kui juba hilja.

Posted: 30. Jun 2012 18:09
by minsk22
Mitu tundi oled sõitnud kolviga? Mis firma oma kasutad? Mis õli bensu sisse segad ning mis vahekorras? Tihti sõitmas käid? Võistlustel? Ise plaanin mingite algajate võistlusele millalgi minna. :D

Posted: 30. Jun 2012 18:33
by Renno
Selle kolviga u 15 tundi.Töötab hetkel ideaalselt.Nüüd panen sisse Wössner-i kolvi või Wiseco.Kütet pole kunagi mingi hullu koguse kokku seganud.Ega meil see bensiin kah kõige odavamate killast pole.aga kui sõitma lähen siis segan umb 200ml 5l peale.oleneb õlist. erinevatel tootjatel on pudelitel märgitud oma segamis vahekord,parem veidi rohkem kui vähem.Ise kasutan Motul 800 2T Factory Line.Sõitmas käin kui ilma ja isu on:) kui ka raha rohkem siis sõidan võistlustel kaasa.Mis ratas sul endal?paned foto üles? Kui õli ja kütte segu on märgitud 1:50 siis peaks valem olema selline

Bensiin Õli
10 l 200ml
5 l 100ml
4 l 80ml
3 l 60ml
2 l 40ml
1 l 20ml
0.5 l 10ml

Posted: 30. Jun 2012 23:46
by minsk22
15h ja juba plaanid vahetada? Mul sõber sõitis 125kx kawaga üle 100h ja mina oma eelmise 125 yamahaga julgelt üle 50h. Praegu on 125cc yz 00a, kolvivahetuse kohta pole mul midagi teada, et millal see vahetatud on aga eks kui lahjaks jääb või endal julgus otsa saab siis vahetab ära ning endalgi plaanis wiseco oma osta, kuna eelmisel oli see sees ning ju siis on ikka vastupidav asi kui sellise valu välja kannatas. :) Ma olen seganud ka 1:50le kuid isegi siis tilgub õli sealt torust kus ta õli ülejäägi välja laseb. Eelmise tsikliga kasutasin algul addinoli õli ja kolvirõngas tahmas kolvi külge kinni, peale seda kasutasin spets krossika õli(1L 20 eurot) ning 0 probleeme.
Hea kolviga peaks pm kompressioon lahjaks jääma või tühikäigul halvasti töötama? Targemad oskavad midagi öelda? Eelmise yamu vanal kolvil olid lausa augud kolvi sisse põlenud, kuid mootor käis edasi ilusti kuid kompressiooni polnud eriti ning tühikäik oli vilets, vähemalt nii ma vana omaniku jutust aru sain.

Posted: 30. Jun 2012 23:59
by Renno
Vahetan 20 tunni pealt kolvi.Kuna siinkandis rämedad liiva rajad ja piinab siklid päris korralikult.Pead kogu aeg täiega peale keerama muidu ei saagi sõita.Ei taha hakata pärast ka silindrit vahetama.Kui hobikorras sõita kuus mõned korrad siis kestab tõesti kolb ka mega aja aga kui ikka suht tihti korralikult peale keerad ja ka võistlustel käid siis pead pigem enne kartma kui pärast kahetsema.Endal kah kindlam sikkel võtta ja sõitma minna kui tead et pill on võistluskorras,mitte ei oota kuna kuna nüüd kolb laiali lendab.

Posted: 01. Jul 2012 09:40
by minsk22
Eks seda muidugi, et pigem karta kui kahetseda. Vb on nii, et 15-20h järel kaob kolvil mingi kiht ära ning hakkabki silindrit kulutama? Ma enda omale sisse enam ei piilunud kui 50+h sõitnud olin.

Posted: 01. Jul 2012 11:33
by Renno
Kõik oleneb ikka palju sõidad,mis pinnasel sõidad ja kui kõvasti peale keerad.Mis ikka liigub see kulub.

Talve nokitsemine

Posted: 06. Jan 2013 19:32
by Renno
Talv käes ja hea aeg hooldustöid alustada.Et siis kõik laiali.Kulunud osad uute vastu ja ülejäänud osad määrida,puhastada hooldada.Vahetusse läheb siis vänt,keps,kolb,karpa klapid.tagum amordi puksid,pid klotsid.Kõpitsemist jagub:) Aga mõned klõpsud kah siis.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image