Minski-stella projekt

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
n6mme96
Tavakasutaja
Posts: 34
Joined: 27. Jun 2012 00:00

Minski-stella projekt

Unread post by n6mme96 » 18. Nov 2012 17:04

Tervist ! Kuna Minski raamile juppide muretsemine eriti vilja ei kandnud, siis tuleb ise midagi välja mõelda. Leidsin kodunt paljaks roogitud Stella raami, Vanaisa juurest tõin paari rattaid, kaks tagumist amorti, kaks kiiget ja tuttava käest sain mingisuguse mini-krossika lenksu.

Süda tuleb neljakäiguline minski mootor.

Suure innuga asusin siis detaile kokku monteerima. Tegin kahest Stella kiigest ühe pika. Lenksu kruttisin külge, amordid panin paika ja hakkasin juba mootorile pesa ehitama kui tuli üks hea vihm. Siis jätsin pooleli.
Tulin tuppa avasin motokuuri ja leidsin siit paar postitust et mopi kiige ei sobi sellise mootoriga masinale. Et minu küsimus oleks see et kas Kellelgi on kogemusi sellise asjaga.

Pildid tulevad tiba hiljem !! Homme jätkan projektiga !



User avatar
Käigukast
Tavakasutaja
Posts: 152
Joined: 25. Mar 2009 01:00

Unread post by Käigukast » 18. Nov 2012 18:22

Ise panin pitbike kiige. Tuli lasta puksid treida, et saaks külge panna. Kui kasutad stella ratast, siis pead ka kindlasti tagarattaga midagi aretama.



n6mme96
Tavakasutaja
Posts: 34
Joined: 27. Jun 2012 00:00

Unread post by n6mme96 » 18. Nov 2012 18:38

Ratas on natuke ümber tehtud küll. Puurisin läbi kummileevendite augud, ja keerasin hammasratta rummu külge kinni. Nii et leevendid ei lase poltidel liikuda ja mootori jõud leevendeid katki rebida.



n6mme96
Tavakasutaja
Posts: 34
Joined: 27. Jun 2012 00:00

Unread post by n6mme96 » 18. Nov 2012 18:51

Aga kust kohast muidu Stella kiige ära murdub ? Et saaks toed juurde keevitada.



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4565
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 18. Nov 2012 18:58

Mina sain endale eelmiselt omanikult Mini raamile tehtud 125se. Seal olid puruks läinud kõik raami keevised ja samuti esihark kõver, juhitamatu, tagahark oli jäetud delta oma, oli puksiavad ära söönud ja banaaniks läinud.

Liiga jõuetu on originaal-raam.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

n6mme96
Tavakasutaja
Posts: 34
Joined: 27. Jun 2012 00:00

Unread post by n6mme96 » 18. Nov 2012 19:12

Aga siit foorumis sain ma niipalju targemaks et minski esihark pidi stellale sobima. Ja selle tagakiigega on nii, et ilmselt peab masina sõitma saama ja siis ära proovima, sest internetis surfamisel leidin ühe projekti kes kasutas mini kiiget ja täitsa pidi toimima.



n6mme96
Tavakasutaja
Posts: 34
Joined: 27. Jun 2012 00:00

Unread post by n6mme96 » 18. Nov 2012 22:22

Lükkasin raami värkstoa põrandale kummuli ja tegin kaks pilti ka siis.

http://fotoalbum.ee/photos/n6mme96/100182263

Mainin veel ära et keevitamine on pooleli, välimisele poole sain lapid peale õmmeldud, sissepoole kiiget tuleb sama teha

Vabandan kvaliteedi pärast !



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4565
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 18. Nov 2012 22:47

Ma kardan, et sellise pika tagakiige murrab keharaskuse all juba kõveraks...

Jõu õlg on kaks korda pikem, aga materjali tugevus on jäänud samaks. Seega tegid sa kiige just kaks korda nõrgemaks.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

n6mme96
Tavakasutaja
Posts: 34
Joined: 27. Jun 2012 00:00

Unread post by n6mme96 » 18. Nov 2012 23:18

seda ma kartsingi. Aga kui kiigele tugevdused külge keevitada ?



n6mme96
Tavakasutaja
Posts: 34
Joined: 27. Jun 2012 00:00

Unread post by n6mme96 » 18. Nov 2012 23:21

Ja isenesest keharaskuse all ta katki ei lähe. Aga kui kurvi minna siis ma kardan küll et ta ühele poole küljele ära väändub või katki läheb. Et kas selle kiigega on mõtet vaeva näha või tuleb midagi muud välja mõelda ?



Tuutu
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 12. Aug 2012 00:00

Unread post by Tuutu » 18. Nov 2012 23:51

Kardan et selle kiigega võid selga sügada, mõistlikum oleks vast kasutusele võtta miski võimekama masina kiik ja kohandada vastavalt raamile ümber. Või teine varjant ise vähe vängemast materjalist kiik teha.



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4565
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 19. Nov 2012 14:38

Kasuta mõne izilise või 125se kiike, teed uued kiigekinnitused raamile ja jääb mure ära.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
Käigukast
Tavakasutaja
Posts: 152
Joined: 25. Mar 2009 01:00

Unread post by Käigukast » 19. Nov 2012 17:25

Miks sa ei kasuta lääneratta esiharki? Sama esihargi komplekt oleks pakkuda ka mul. Et ülemine prill panna, pead seda stella toru, kus hargivõll läbi läheb natuke lühemaks lõikama alt või ülevalt. Kaelakaussidega pead ka mängima, et saaks ilusti kinni panna, aga kõik on teostav. Huvikorral viska ps!
Image



n6mme96
Tavakasutaja
Posts: 34
Joined: 27. Jun 2012 00:00

Unread post by n6mme96 » 19. Nov 2012 21:24

Aitäh pakkumast aga eks tuttavatelt ikka leiab esihargi. Kusjuures ennem on isegi see plaan peast läbi käinud korra, aga probleem oligi kaelakaussidega.
Et kui teed oma hargivõlli pesast lähemalt pildi, siis äkki oskan isegi ära teostada.



User avatar
minimo
Tavakasutaja
Posts: 546
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo » 19. Nov 2012 22:58

Mingiaeg siirdasin ka võrri raami piti esihargiga kokku. Mäletan midagi, et pitil on esihargi võll 25mm, võrril 26. Ise lasin tuttaval treialil teha koonustesse puksid sisse, roolikann oli varem juba lühemaks tehtud.



n6mme96
Tavakasutaja
Posts: 34
Joined: 27. Jun 2012 00:00

Unread post by n6mme96 » 27. Nov 2012 14:16

Sain soetatud endale endale Lifani mootori. Vahetasin minski mootori vastu ära. Hiljem ka pilte.



Post Reply