rekord2 - minsk bagi

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
rekord2
Tavakasutaja
Posts: 48
Joined: 23. Nov 2009 01:00
Contact:

rekord2 - minsk bagi

Unread post by rekord2 » 25. Nov 2012 22:37

tervist!
olen ammu ammu tahtnud bagi ehitada. nüüd on see võimalus olemas. mootoriks tuleb minski 125cc mis jõuab tulevasel nädalal.
raami ise ei hakka aretama , kasutan sugulastelt saadud vana vene kardiraami.
küsimus selline et mis rattad ma alla otsiks et see 125cc jõuaks vedada?
olemas endal 2 atm monkey ratast 8 tollised. hea oleks kui saaks mõlemad sama suured. on kellegil midagi pakkuda mida sinna alla panna ?
kindlasti plaanis ka turvapuur teha ja peale tuleb auto iste et pehmem vähe sõita oleks sest amorte ei hakka alla leiutama : ) .
pildid lisan homme.

tänud abi eest!!!



zid
Tavakasutaja
Posts: 37
Joined: 26. Oct 2008 00:00

Unread post by zid » 25. Nov 2012 22:50

kust kohast sa mootori said?



rekord2
Tavakasutaja
Posts: 48
Joined: 23. Nov 2009 01:00
Contact:

Unread post by rekord2 » 25. Nov 2012 22:52

vahetasin piti mootori vastu.



User avatar
IZH
Tavakasutaja
Posts: 100
Joined: 03. Jul 2009 00:00
Location: Tõrva
Contact:

Unread post by IZH » 25. Nov 2012 23:03

Ma arvan, et olek mõtekas ka mingisugune vedrustus leiutada, muidu raputab sisikonna ikka korralikult segi :)


Vanatehnikahuviline :)

rekord2
Tavakasutaja
Posts: 48
Joined: 23. Nov 2009 01:00
Contact:

Unread post by rekord2 » 25. Nov 2012 23:08

siis peab totaalselt kõik ümber tegema aga selleks pole mul vastavat raha, juppe ja mida iganes veel .



fomoco
Tavakasutaja
Posts: 574
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco » 26. Nov 2012 00:23

Ilma vedrustuseta maastikul sõita - Tõeline Hardcore



rekord2
Tavakasutaja
Posts: 48
Joined: 23. Nov 2009 01:00
Contact:

Unread post by rekord2 » 26. Nov 2012 01:00

hetkel plaanis minkit vedrustust pole , rataste velikuga juba suur probleem .



Klein
Tavakasutaja
Posts: 57
Joined: 17. Jun 2012 00:00

Unread post by Klein » 26. Nov 2012 02:42

Kardiraamile paned minski mootori? Kas see tuleb siis kart või bagi ?



aits1
Tavakasutaja
Posts: 52
Joined: 31. Jul 2008 00:00
Location: rõuge
Contact:

Unread post by aits1 » 26. Nov 2012 05:25

Minski mootor kohe mitte kardile maastikul sõitmiseks ei sobi.


vaesemehe atv- Muravei 200ccm(püss)

User avatar
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 374
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana » 26. Nov 2012 07:48

Korralik suur ülekanne muidugi päästab päeva, aga ikkagi võiks mõelda vähemalt Voshodi mootori peale. Ja bagist ei ole siis muidugi juttugi, sest kõige selle turvaraami ja muu kila-kola juurdepanek teeb masina liiga raskeks.

Mõtle nii, et sama võimsuse korral sul on valida kas suurem kiirus ja väiksem veojõud või suurem veojõud ja väiksem kiirus. Mõlemat koos ei saa. Selle reegli nimi oli vist mehhaanika kuldreegel.

Järelikult - sa saad Minski mootori abil omale igati laheda kulguri, kui teed kahekordse ülekande süsteemis väikselt-suurele-väikselt-suurele kus siis väikse hammaka poolt veetav suur hammasratas on kokku keevitatud väikse hammakaga, millelt omakorda läheb ülekanne suurele hammakale otse veotelje küljes. Aga siis see kulgur läheks kiirusklassilt juba pisimopeedi taoliseks - üle 25 km/h kohe mitte ei lähe. Ja see pole vist see, mida sa plaanisid. Unelm pildist, kuidas minski mootoriga varustatud bagi pinnast laiali paisates maastikul mäest üles tuiskab, ongi vaid unelm.

Rataste osas aitaks sind kindlasti poodiminek. Sellise võimsuse korral profileeritud kärurehvidega käruratas käib küll ja küll. Nagunii sa ju elu suurima trahvi kartuses mendipiirkonda selle masinaga sõitma ei lähe.

Ja kui sa ei taha omal neerusid lahti põrutada, siis mõtle ikka mingisuguselegi vedrustusele. Näiteks keevitad istme esiosa ette alla toru ja selle abil paned istme kiikuma ning siis istme tagumistesse nurkadesse paned kummalegi poole kolm jalgrattavedru alla. Isegi see juba toimiks.

Kui tahad omale elu ägedamaid neljarattalist maastikuelamusi odavama raha eest - osta omale sapikas. See masin loodi "bezdarozja" jaoks, ehk siis kohalikus keeles: sapikas on ainus väikeauto, mis tehti olematuid teeolusid silmas pidades. Ja tal on katus, torsioonvedrustus ja turvavöövõimalus, milliseid eeliseid sulle ükski ATV ei paku. LuAZi ei soovitaks, kuna selle üldine vastupidavus ja keskmine kere olukord jääb sama raha eest sapikale kõvasti alla. Leedust saab hetkel saja euro eest isegi 2 sapikat ning juba masina sõpradega siiatoomine ise võib eluaeg tuju tõstvaks mälestuseks saada.



rekord2
Tavakasutaja
Posts: 48
Joined: 23. Nov 2009 01:00
Contact:

Unread post by rekord2 » 26. Nov 2012 19:28

Suur tänu Sapi-Vanale. vaatan mis annab teha selle istmega ja mis verdud sinna alla .
mootoriks tuleb jah minski 125cc mootor ja plaanin et see ei jääks kardiks vaid kasutan vaid kardi raami.
mingipäev tuleb ette võtta ja minna rattaid mis nende hinnad jne .
eks ma vaatan kui sellest minski mootorist kasu pole siis peab midagi suuremat vaatama . minski mootorile on kinnitused kõik olemas isa ajast kui tema veel võistles :http://fotoalbum.ee/photos/rekord2/sets/1291599
see kart täis forss mootoriga aga käigukast kinni aega saab peab üle vaatama.
kui midagi selle `bagi` kui seda siis nimetada saab areneb edasi siis teen pilte.



User avatar
minimo
Tavakasutaja
Posts: 546
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo » 26. Nov 2012 19:44

mis sa sellest ikka ''bagitama'' hakkad, tee korda ja sõida niisama.



rekord2
Tavakasutaja
Posts: 48
Joined: 23. Nov 2009 01:00
Contact:

Unread post by rekord2 » 27. Nov 2012 00:30

see mul plaanis ongi , pm tahan talveks neljarattalist sest 2 rattalisega jama sõita.



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4573
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 27. Nov 2012 08:07

rekord2 wrote:see mul plaanis ongi , pm tahan talveks neljarattalist sest 2 rattalisega jama sõita.
:D

Tahtsin küsida, mis aasta talveks sa seda aretist plaanid?
Last edited by Nobody on 27. Nov 2012 14:42, edited 1 time in total.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
minimo
Tavakasutaja
Posts: 546
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo » 27. Nov 2012 11:29

Kart ei ole siis neljarattaline? Lihtsam oleks sul mingi odavam atv osta, neid saab mingi 500-600 euriga.



milky
Tavakasutaja
Posts: 10
Joined: 22. May 2011 00:00

Unread post by milky » 27. Nov 2012 14:12

Ma eeldan siiski, et 500-600 euri eest ei saa sa ikka küll miskit atv-d need ei pea üldse vastu, hakkad samamoodi kõike ehitama, tuleb kõik otsast lõpuni ära tugevdada. Kardi saab ikka olulisemalt väiksema eelarvega kokku panna+ kui hea rada teha saab sellega päris eduliselt sõita.



rekord2
Tavakasutaja
Posts: 48
Joined: 23. Nov 2009 01:00
Contact:

Unread post by rekord2 » 27. Nov 2012 14:57

kas siis kart pole neljarattaline? ja plaanis on jah see talv seda sõitma saada.



rekord2
Tavakasutaja
Posts: 48
Joined: 23. Nov 2009 01:00
Contact:

Unread post by rekord2 » 27. Nov 2012 15:00

minu teada on kll kardil neli ratast.



User avatar
minimo
Tavakasutaja
Posts: 546
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo » 27. Nov 2012 15:02

milky wrote:Ma eeldan siiski, et 500-600 euri eest ei saa sa ikka küll miskit atv-d need ei pea üldse vastu, hakkad samamoodi kõike ehitama, tuleb kõik otsast lõpuni ära tugevdada. Kardi saab ikka olulisemalt väiksema eelarvega kokku panna+ kui hea rada teha saab sellega päris eduliselt sõita.
Endal 200cc hiina quad (käigukastiga). Selliseid müügis küll mingi 500ga. Mootor elu pommikindel, ruuna ikka kõvasti saanud, õli ka mingi lambikas, harva vahetatud. Ainult raamiga on vähe jamasid, kuid see on varasemast kasutusest selline. Käima läheb ka hästi, kuid praegu aku läbi. Peale 3 kuud seismist, panin uue bensiini sisse ning esimesest töötaktist läks lükates käima. Minekut on küll ning talvel on piisavalt huvitav sõita.



Roadrunner16
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 27. Jul 2011 00:00
Location: Keila
Contact:

Unread post by Roadrunner16 » 28. Nov 2012 11:15

rekord2 wrote:tervist!
olen ammu ammu tahtnud bagi ehitada. nüüd on see võimalus olemas. mootoriks tuleb minski 125cc mis jõuab tulevasel nädalal.
raami ise ei hakka aretama , kasutan sugulastelt saadud vana vene kardiraami.
küsimus selline et mis rattad ma alla otsiks et see 125cc jõuaks vedada?
olemas endal 2 atm monkey ratast 8 tollised. hea oleks kui saaks mõlemad sama suured. on kellegil midagi pakkuda mida sinna alla panna ?
kindlasti plaanis ka turvapuur teha ja peale tuleb auto iste et pehmem vähe sõita oleks sest amorte ei hakka alla leiutama : ) .
pildid lisan homme.

tänud abi eest!!!
Piltide järgi ütleks, et raam komplektne. Kui endal kardiga sõitmise vastu huvi ei ole, võiksid selle raami ju müüki lükata. Ilmselt ei ole probleemi ostja leidjaga, selliseid väga ei liigu. Kuna eestis on olemas selline retro sari nagu Sojuz, C´ siis seal saad ka antud kardiga ise osaleda. Mingeid erilisi piiranguid ei ole ja võistlused toimuvad Kuningamäe kardirajal. Kõik nõuka päritolu kardid oodatud.
Kui ikkagi soovid bagi ehitada, siis pakun sulle antud raami vastu enda võistlus raami. See on samuti komplektne, ainult mootorit ei saa kaasa.

www.omakart.tk - liikumist küll vähe aga saad teiste tegemistest lugeda.

Tervitades,
Tanel



rekord2
Tavakasutaja
Posts: 48
Joined: 23. Nov 2009 01:00
Contact:

Unread post by rekord2 » 28. Nov 2012 19:50

niisiis homme jõuab mootor ka kohale , sellepärast kõik seisab.
sain lada istme ka , aga mdea kas jääb liiga laiaks , eks piltide pealt parem aru saada aga hetkel seal peal istuda üpris normaalne.
pildid : http://fotoalbum.ee/photos/rekord2/sets/1335121



rekord2
Tavakasutaja
Posts: 48
Joined: 23. Nov 2009 01:00
Contact:

Unread post by rekord2 » 28. Nov 2012 20:58

tegelikult oli mul silme ees selline masin ainult mingi väiksem turvapuur ka

http://www.youtube.com/watch?v=PA9ZurUa ... re=related



Post Reply