Izh Planeta - '62

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Re: Izh P(K) 1961

Unread post by Prii » 24. Sep 2018 10:20

Kolvisilma ja kepsupuksi avad said hõõritsaga üle käidud. Alguses mõtlesin, keeran kruviku abiga sobiva mõõdu hõõritsale peale, kuid reaalsuses on seda palju keerulisem teha. Lõpuks tegin ikka nii, et väga väikeste sammudega keerasin peale ning pidevalt proovisin. Jäi nii, et õline sõrm läks kepsupuksi tugevama sõrmevajutusega ning kolbi sujuvalt rakise abiga. Kolb ligunes eelnevalt keevas vees. Loodetavasti sai hea.
20180923_092051.jpg
IMG-1f0282b409eb04b23f330e163ea99095-V.jpg

Mootor läks raami vahele tagasi, masin komplektseks ning võttis ka tule torusse. Lisaks sai vahetatud ka süütelukk. Enne oli küljes K750M oma ning seetõttu ei saanud panna neutraali tuld (lukul on tule koha asemel on kaitsme koht). Proovisõitu teha ei jõudnud, nii et seda, kas pill käib paremini edasi, saab teada paari nädala pärast.
20180923_122613.jpg



retro
Posts: 8
Joined: 22. Nov 2005 01:00

Unread post by retro » 24. Sep 2018 12:50

Mis karpa peale sai? K68? Ei suutnud teemast seda leida.
Ja mida kolle juures pidi freesima - kas ainult kinnitusi või sai kolle sisu ka suuremaks freesitud?



User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 24. Sep 2018 23:22

Karburaatoriks on K68i ehk 32mm lõõriga Planeta variant. Düüsid on need, mis tehasest. Töötab täiesti normaalselt.

Planetal on erinevaid kollektoreid. Mina otsisin kõige suurema lõõriga kollektori ning käsifreesiga võtsin seest üleliigset materjali ära, et silma järgi paremini voolaks ning igasuguseid põkse vähem oleks. Külge läheb ka ilma freesimata.



User avatar
hannes_s
Tavakasutaja
Posts: 404
Joined: 12. Jan 2005 01:00
Contact:

Unread post by hannes_s » 25. Sep 2018 08:12

Kas originaal Pekari K68 või hiinakas?
On neil peale 4-jakordse hinnavahe ka mingi muu erinevus?



User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 25. Sep 2018 16:06

Pekar (see on vist muidugi omakorda Weberi vms tuntud tootja pealt maha viksitud).

Kui ma ostsin, siis hoidsin kõrvuti käes nii Vene kui ka Hiina toodangut. Silmaga nähtav ja tuntav kvaliteedi vahe pani mind Vene toodangu poole kalduma. Sõber proovis oma Dnepri peal hiinakaid ning pill töötas. Lõpuks vahetas muidugi ikkagi Pekarite vastu välja ning väidab, et vahe on olemas.



User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 08. Oct 2018 20:25

Laupäev ja pühapäev sai suuresti veedetud Planeta ja sõprade seltsis sõites. Trass kulges Jõgevalt Narva ringiga Vergisse ning sealt pühapäeval Tallinnasse. Algselt oli lubanud tulla 7 korviga ratast, kuid tehnika altvedamise ning tervise tõttu startisime laupäeva hommikul viiekesi. Kaks IMZ 8.103, kaks korviga 634-ja ning mina Planetaga. Kokku tuli ca 550 km (allolevalt kaardilt on puudu Vergi-Tallinn), mille jooksul Planeta ennast suhteliselt hästi üleval pidas. Kõikide nende viilimiste ja sobitamiste tulemusena käib korviga Planeta kohta rahuldavalt edasi. Loodetavasti on tehasevõimsus saavutatud ning sõidul ei tundnud, et oleks seltskonna hoogu pidurdanud.
kaart.JPG

Laupäevane sõidujoon sisaldas endas kõike, mida Eesti teedel pakkuda on: asfalt, pinnatud, kruusakas, metsatee, poritee, mudaaugud ning üle rummu ulatuva veetakistuste läbimine. Seda kõike muidugi vihma saatel.
MK.jpg

Hoolimata külmast ilmast, suutsin endale ootamatult mootori peaaegu kokku lasta. Halvimast päästis küll kiire siduri rabamine, kuid tõenäoliselt rõngad haiget ikkagi said. Küünla värv oli ilus, aga tõstsin nõela eelviimasest asendist viimasesse asendisse. Kokku vibreeris lahti 5 polti. Kõik olid sellised, millele ma tõenäoliselt ei olnud liimi pannud. Kraan ei andnud reservi keeratuna hästi kütet läbi, esitule pirni klemmidele tuleb vedrud alla panna, et ühendus säiliks ka pimedas sõites. Tõeline üllatus oli pühapäeval, kui Loksal ei läinud ratas enam käima. Lükkasin bussijaama varikatuse alla ning hakkasin viga otsima. Selgus, et säde kadunud ning põhjuseks see, et gaasitross oli oma katte vastu signaali plussklemmi maha hõõrunud. Signaali pluss on aga otseühenduses süütepooli plussiga.
20181007_155210.jpg



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 08. Oct 2018 22:18

Huvi pärast uurin kiirustest. Palju manti korvis oli ja mis spido näitas? 🙂


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 09. Oct 2018 09:59

Nobody wrote:
08. Oct 2018 22:18
Huvi pärast uurin kiirustest. Palju manti korvis oli ja mis spido näitas? 🙂
Korvis väga palju asju ei olnud: suur tööriistakohver, 5l bensiinikanister, mõned tsiklitarvikud ning matkatarvikud. Nagu piltidelt näha, võtsin korvi klaasi ära, kuid lisasin esiklaasi. Maanteekiirus GPSi (ja spido) järgi oli meil enamasti 65-70. Vahepeal sai ka 80-ga (GPS) lastud ning ruumi veel oli. Kui vana mootoriga oli see ratas ikkagi kõvasti aeglasem, kui korviga 634-d, siis seekord seda enam öelda ei saanud.

Peaksid millalgi ise proovima, sest niimoodi subjektiivselt on raske hinnata, kas käib edasi või mitte.



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 09. Oct 2018 18:12

Prii wrote:
09. Oct 2018 09:59
Nobody wrote:
08. Oct 2018 22:18
Huvi pärast uurin kiirustest. Palju manti korvis oli ja mis spido näitas? 🙂
Korvis väga palju asju ei olnud: suur tööriistakohver, 5l bensiinikanister, mõned tsiklitarvikud ning matkatarvikud. Nagu piltidelt näha, võtsin korvi klaasi ära, kuid lisasin esiklaasi. Maanteekiirus GPSi (ja spido) järgi oli meil enamasti 65-70. Vahepeal sai ka 80-ga (GPS) lastud ning ruumi veel oli. Kui vana mootoriga oli see ratas ikkagi kõvasti aeglasem, kui korviga 634-d, siis seekord seda enam öelda ei saanud.

Peaksid millalgi ise proovima, sest niimoodi subjektiivselt on raske hinnata, kas käib edasi või mitte.
Viimane reisikogemus on enda Planeta 3 korvikast. Tütarlaps korvis, 10l kütet, telk, magamisasjad, veidi söögikraami. Kippus tippkiirus olema kurvilistel teedel 50..60..65, pikal-pikal Haapsalu sirgel maanteel tuli ka korra 75..80 kellale (gps 70..75). Ei ole välistatud, et minu pillil kolb-silinder ka juba üsna kohvid. 8 )


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 22. Oct 2018 10:08

Mul ei ole läbisaamist nende uue aja kolbidega. Mootorit lahti võttes selgus, et kolvisilmas jälle loks sees. Samuti oli ülemises ääres kinnijooksmise jälgi. Hülsi külge jäänud alumiiniumi eemaldasin torusiiliga. Torusiilis sisalduv naatriumhüdroksiidi kogus on nii väike, et teeb alumiini kallal tööd aeglaselt, kuid midagi muud kasutatavat ma ema kodukeemia varude hulgast ei leidnud.
20181020_091408.jpg

Hankisin omale uue 0-mõõdus NOS kolvi ning koostasin mootori sellega.



User avatar
hannes_s
Tavakasutaja
Posts: 404
Joined: 12. Jan 2005 01:00
Contact:

Unread post by hannes_s » 22. Oct 2018 14:32

Kelle kolbi kasutasid? Põlvast Hüppeneni oma?
Ise viimane kord loobusin uuest Hüppeneni kolvist. Tellisin remontmõõdu kolvisõrme ja lasin nii originaal kolvi kui kepsu hõõritsaga töödelda.



User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 23. Oct 2018 00:43

hannes_s wrote:
22. Oct 2018 14:32
Kelle kolbi kasutasid? Põlvast Hüppeneni oma?
Ise viimane kord loobusin uuest Hüppeneni kolvist. Tellisin remontmõõdu kolvisõrme ja lasin nii originaal kolvi kui kepsu hõõritsaga töödelda.
See kolb, mis loksuma hakkas, on uue aja kolb (ei oska paremini nimetada), mida müüvad kõik, kes müüvad müüvad uut vene kaupa (k.a. Põlva). Praegu läks külge NOS kolb ehk uus originaalkolb. Kolvisilma hõõristasin sõrme mõõtu.

Vasakul nõukaaegne originaalkolb, paremal uue aja kolb, mis sees oli. Viilimise jäljed on sellest, et kunagi Planetadega krossi sõitnud vanakooli mehed soovitasid tuimalt nn kuumasid kohti töötanud kolvil viiliga õgvendada.
20181020_091516.jpg



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 23. Oct 2018 21:09

Prii wrote:
22. Oct 2018 10:08
Mul ei ole läbisaamist nende uue aja kolbidega. Mootorit lahti võttes selgus, et kolvisilmas jälle loks sees. Samuti oli ülemises ääres kinnijooksmise jälgi. Hülsi külge jäänud alumiiniumi eemaldasin torusiiliga. Torusiilis sisalduv naatriumhüdroksiidi kogus on nii väike, et teeb alumiini kallal tööd aeglaselt, kuid midagi muud kasutatavat ma ema kodukeemia varude hulgast ei leidnud.
20181020_091408.jpg


Hankisin omale uue 0-mõõdus NOS kolvi ning koostasin mootori sellega.
Kui silindrisein ilus peegel, võiks hooniga kerge kalasaba tekstuuri sisse lasta. Paraneb õlitus ja jahutus. Võib-olla kirjutasid eespool, aga mis õli ja mis suhtes kasutad? 😎


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
hundu615
Tavakasutaja
Posts: 47
Joined: 26. Mar 2010 01:00

Unread post by hundu615 » 23. Oct 2018 21:18

Prii wrote:
22. Oct 2018 10:08
Mul ei ole läbisaamist nende uue aja kolbidega. Mootorit lahti võttes selgus, et kolvisilmas jälle loks sees. Samuti oli ülemises ääres kinnijooksmise jälgi. Hülsi külge jäänud alumiiniumi eemaldasin torusiiliga. Torusiilis sisalduv naatriumhüdroksiidi kogus on nii väike, et teeb alumiini kallal tööd aeglaselt, kuid midagi muud kasutatavat ma ema kodukeemia varude hulgast ei leidnud.
20181020_091408.jpg


Hankisin omale uue 0-mõõdus NOS kolvi ning koostasin mootori sellega.

kasutan kinnijooksnud kolvijääkide eemaldamiseks ZEP firmalt üht toodet,silti pudelil pole aga küsisin müüjalt suure soolhappe sisaldusega toodet,antti mingisugune. Kui alumiiniumi kahjustusega kohale peale panna siis hakkab tossama küll,üle 1 tunni pole ühegi silindri puhastamisega läinud.



User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 24. Oct 2018 08:57

Nobody wrote:
23. Oct 2018 21:09
Kui silindrisein ilus peegel, võiks hooniga kerge kalasaba tekstuuri sisse lasta. Paraneb õlitus ja jahutus. Võib-olla kirjutasid eespool, aga mis õli ja mis suhtes kasutad? 😎
Silindri käisin hooniga üle. Pilt on lihtsalt sellest hetkest, kus töö on alles alumiiniumi eemaldamise faasis.

Õli teema... Sellega seoses on meil sõpruskonnas palju juttu olnud. Kes ütleb, et vana masinale võib panna ükskõik mida kütte sisse, mis vähegi õli nägu on. Teised ütlevad, et vanadel masinatel peab kindlasti olema 2T mineraalõli. Kolmandad ütlevad, et 2T täissünt ikka kõige parem. Samuti on palju arvamusi segu suhte osas, kuid üldiselt keegi ei sõida lahjemalt, kui 1:40-le. Mina isiklikult olen pidama jäänud Castrol 2T Racing-ule, suhe 1:25 - 1:30.



User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 19. Nov 2018 10:10

Laupäeva õhtul viisin ratta talvekorterisse. Alguses mõtlesin käruga viia, kuid kuna teise masinaga oli vaja tagasi sõita, siis otsustasin Planetaga minna. Klaasi taga on ikka väga mõnus olla.

Läbisõit 9850
Attachments
46473216_2334791679884028_5489518161965350912_n.jpg



User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 29. Dec 2018 13:40

Pühade ajal vaatasin korraks garaaži ning ei jäänud muud üle, kui kindad kätte lükata.

1) Tagumised amordid said hoolduse. Üks amort oli eriti kole:
48935126_466061390589675_8782403183319187456_n.jpg
2) Originaalrelee asendasin Tšehhi toodanguga. Tahaks katsetada, kas see 6V süsteemil pädeb või mitte. Ühendamine on ülilihtne, vana relee kinnitused sobivad. Juhtmetele vahetükid, et ei peaks lõikuma hakkama. Eks suvi näitab, kas õigustab või mitte.

http://www.powerdynamo.biz/eng/parts/805058803.htm



User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 22. Apr 2019 13:16

Eelmisel nädalavahetusel tõin sõbra Jawa ja enda Planeta Tallinnasse.
Vahetusse läks veokett, kuna vanal olid osad rullikud purunenud. Ketisukad ja hammasrattad olid korralikud, neid vahetama ei pidanud. Esipidur sai lahti võetud ning puhastatud. Muus osas kõik toimis ning hetkeseisuga on ratas valmis suviseks hooajaks.
Attachments
70333849_367069490912383_3684079842493464576_n.jpg
Last edited by Prii on 28. Aug 2019 11:18, edited 1 time in total.



User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 29. Apr 2019 12:25

Oli tore nädalavahetus. Masin sai juurde pea 380 km. Tegime sõpradega reedel Tallinn - Viinistu ning laupäeval Viinistu - Jõgeva. Stardis oli 4 masinat.

1) Kõnealune Planeta
2) Jawa 634 korviga, mis on vastupidavuse etalon
3) Minu Turist T200, mille sõbrale laenasin. Uue aja kontaktide haamri kontakt tuli lahti. Lõime kokku tagasi ja kestis lõpuni.
4) Rohkete modifikatsioonidega KMZ MT-11

Probleemidest esines Izil järgmist: lahti vibras süütepooli küljest miinuse juhtme mutter, neljast amordist hakkas lekkima kolm (k.a mõlemad tagumised, mis just lahti käisid), peadüüs osutus sooja ilma jaoks liiga suureks ning põhjagaasiga hakkas täristama, esitule suure pirni klemmid jamasid pidevalt ning silindri alt hakkas leemendama.

Kellelgi esitule sokli ja klemmide jaoks mingit head lahendust on? Kui pikalt sõidad, siis mingil hetkel hakkab ühendus kaduma. Olen proovinud klemme puhastada ja pingutada, pirne vahetada, reflektori tagaosa veidi painutada, et sokkel lõtkuta istuks. On kellelgi midagi veel soovitada? Sama jama sama sokliga nii Turistil (12V) kui ka Planetal (6V)

Minu rattad öösel Loksa tanklas. Oli saada ainult 95-te.
58939810_583766928810938_8788487124753055744_n.jpg

Sõiduplaani pildid all, mida küll päris täpselt ei läbinud, sest kaarti tehes ei ole tihti näha eratee silte ning üldiselt kui on märk ees, siis me märke austame.
Tallinn - Purekari.JPG
Purekari - Jõgeva.JPG



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 29. Apr 2019 12:47

Väga vinge tripp. Ei mingit eelnevat pikka heietavat juttu. Plaan paika, tsiklid käima ja minek. Nagu lugeda võib, siis üldiselt kulges ilma suuremate tehniliste viperusteta? :)


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 29. Apr 2019 15:20

Asju ikka juhtus. Planeta kohta juba kirjutasin.

Jawa: Pooleks murdus külgkorvi porilaua tagumine hoidik - parandasime oksast tehtud lahase ja kaablisidemetega
58543109_842521026112881_7181424351021891584_n.jpg


Turist:
1) Süütepooli juhtme kinnitus vibras lahti - keerasime kinni tagasi
2) Laadimine kadus öösel - aku plussklemmi kaitse tuli maha, pluss käis raami, põletas kaitse läbi. Panime uue kaitsme ning fikseerisime plussklemmi katte kaablisidemega
3) Sidur libises kõrgetel pööretel - keerasin surveplaadilt veidi maha, kuid väga palju paremaks ei läinud. Ju tuleb vedrud ja kettad üle vaadata.
3) Kontaktide haamri kontakt tuli lahti - lõime haamriga kinni tagasi. Kontakti pind mõranes, aga töötas koduni (ca 60-70 km) ilma probleemideta
4) Gaasitross kiilus kinni - õlitasime trossi ning hakkas paremini tööle.
58460913_348449286016850_6976646387727335424_n.jpg


KMZ:
Tagakiige läks Maardu taga pooleks difri juurest. Omanik kutsus auto järele, keevitas kodus kohe ära ning tuli öösel Viinistusse järele.
58805616_2229286233821390_1849926286508556288_n.jpg



Lisaks tahtsin kiita ühes eelnevas postituses mainitud Vape pingeregulaatorit. Töötas eeskujulikult ning julgen soovitada.
Planeta läbisõidu näit 10227

Tegelikult oli planeerimist palju alates sobiva aja leidmisest kuni trassi paikapanekuni. Kümnest mehest sai ikkagi kohale tulla kahjuks ainult 4. Start oli reedel kella 18:30 paiku. Viinistusse jõudsime öösel 2:20. Hommikul 10 paiku start ning õhtul 20 ajal jõudsime Jõgevale. Niisama jokutamispause me ei tee kunagi ning pikaks venitavad muud tegurid. Näiteks ei teadnud, et Soodla jõel asuv Oru sild on üles võetud. Pidime väga suure ringi sõitma, et teisele poole silda jõuda ning vahetult enne teisele poole Oru silda jõudmist oli teetruup ära uhutud tänu kobrastele. Silla ehitamine palkidest ning läbimine võttis jälle oma aja. Veetakistuste läbimised (kõige sügavamas käis veetase karpa ujukini välja), paks tolm, augud, lahtine liiv - kõik tõmbab hoogu maha, aga käib ka selliste reiside juurde.
58442931_1016686431857822_8273601853988536320_n.jpg
58876492_2357007974535037_2431083031499374592_n.jpg



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4600
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 29. Apr 2019 18:39

Müts maha osavõtjate ees!


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 26. Aug 2019 10:41

Peale viimast reisi masin väga sõitnud ei ole, kuid veidi nokitsemist on saanud.

Kuna teine Planeta enamasti seisab mootoriremondi ootuses, siis võtsin sealt pealt Vape süüte ning panin külkale. Dekompressiooniklapi pidin ohverdama ning segu süütab nüüd kaks küünalt.

Kuna korvimasinal on uuem mootoriblokk, siis oli vaja uue staatori kaablite jaoks väike läbiviik teha. Seda oli ülimugav teha astmikpuuriga.
69803111_2156838054616165_5224460766463131648_n.jpg
Pingeregulaatori jaoks oli mul tehtud plaat 10mm alumiiniumist. Plaat ise kinnitub porilaua avade külge, pingeregulaator kinnitub plaadi külge.
68938560_1641152399351357_4283917479018758144_n.jpg
Süütelukk on tehtud nii, et kui võtme välja võtad, siis lähevad klemmid kokku, süütepooli suretusjuhe massi ja säde kaob. Väljast kõik ilus ja puhas.
69546658_1303558526470452_5788763239445692416_n.jpg
Teisele Planetale kolis peale 6V süsteemi Vape pingeregulaator. Sellise paigutuse probleem on, et vesi ja pori tahavad koguneda regulaatori peale. Tõenäoliselt peab kunagi tegema nurkrauast kinnituse või leidma teise seeria Planeta või Jupiteri väikese porilaua, millel juba on vertikaalne kinnitus.
69701830_511332962955837_3643552732951871488_n.jpg



User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 10. Sep 2019 11:44

Nädalavahetus möödus edukalt ning sai sõpradega jälle maha peetud üks ühissõit. Kutsume neid sõite Remontretkedeks ning seekordne sõit toimus suunal Türi - Linnamäe - Jõgeva. Koos Tallinna otsadega sai Planeta juurde 730 km.
Kesk-Eesti tiir.JPG


Sõidul osales 7 tsiklit ning 1 auto kokku 9 inimesega. Kõnealune Planeta, kolm Jawat, IMZ, kaks KMZ-i ning UAZ.
Kesk-Eesti tiir_1.jpg


Remontretkel oli 5a juubel, kuna esimene sõit toimus 2014 aasta sügisel. Selle aja jooksul on kogu seltskond kõvasti targemaks saanud ning seetõttu oli sõit remondi mõttes äärmiselt sündmustevaene. Suurematest jamadest tuli tegeleda ainult ühe purunenud välisrehviga, mis ise maha tuli.
imgpsh_fullsize (6).jpg


Sõidu lõpus ei tahtnud Planeta kohati hästi töötada. Pühapäeval sai kodus Brake cleaneri abiga sai tuvastatud ülevoolukatete juurest lekkiv silindri alumine tihend. Võtsin silindri maha, korrigeerisin ülevoolu katete poldiavasid ja asendeid, panin alla uue tihendi. Kohe sai parem.

Maksimaalne kiirus sai kahe tuuleklaasi kiuste välja mõõdetud 86 km/h (GPS). Peamine kulgemine siiski 70 km/h kandis.



Post Reply