madis06: izh jupiter 3-02 1980

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
madis06
Tavakasutaja
Posts: 38
Joined: 01. Oct 2010 00:00
Location: pärnumaa
Contact:

madis06: izh jupiter 3-02 1980

Unread post by madis06 » 08. Dec 2014 11:00

Tervist!

Mõtlesin, et võiks ka siia ühe sellise väikse päevikupidamise organiseerida- kunagi tulevikus endal hea lugeda/vaadata. Suuremasi kirjuta ma iseenesest ei ole ning ei usu et siin eriti väga pikka teksti tulema hakkab, aga eks näha ole. Masinaks on siis 1980 aasta Jupiter 3-02 K, mille isa omal ajal ilmselt uuest peast endale muretses. Kuuriall on masin seisnud üle 10 aasta kindlasti, ilma et keegi talle kätt külge oleks pannud. Üldiselt tundub masin olevat komplektne, va. mootor, millel 1 silinder omadega pees (kolvist murdus tükkja tegi seal omajagu pahandust sees). Tegemist saab sellega olema omajagu. Alustuseks sai masin sõbrajuurde viidud, kus on väike ahjuküttega kuur, et talvisel ajal pakasega sõrmi ära ei külmetaks. Hetkeks on masin lahti võetud ja ootab puhastamist, et saaks ära kruntida ja mõlgid välja pahteldada. Tihti ilmselt siia kirjutama ei hakka, sest kodus olen ainult nädalavahetuseti, aga püüan teid muutuvate asjadega kursis hoida. Paar pilti ka, mille kvaliteet ei ole just väga kiita.
Attachments
2014-12-05 21.32.47.jpg
Hetkel ootavad jupid ilusti-kenasti oma puhastusaega
2014-11-29 17.39.24.jpg
2014-11-29 16.39.25.jpg
Huvitav piduri lukustamise süsteem :)
2014-11-29 16.12.47.jpg
Demonteerimisega alustatud
2014-11-29 15.52.54.jpg
Selline ta siis on :)



kevmih
Tavakasutaja
Posts: 125
Joined: 02. Jan 2014 20:06

Unread post by kevmih » 08. Dec 2014 11:50

madis06 wrote:Tervist!

Mõtlesin, et võiks ka siia ühe sellise väikse päevikupidamise organiseerida- kunagi tulevikus endal hea lugeda/vaadata. Suuremasi kirjuta ma iseenesest ei ole ning ei usu et siin eriti väga pikka teksti tulema hakkab, aga eks näha ole. Masinaks on siis 1980 aasta Jupiter 3-02 K, mille isa omal ajal ilmselt uuest peast endale muretses. Kuuriall on masin seisnud üle 10 aasta kindlasti, ilma et keegi talle kätt külge oleks pannud. Üldiselt tundub masin olevat komplektne, va. mootor, millel 1 silinder omadega pees (kolvist murdus tükkja tegi seal omajagu pahandust sees). Tegemist saab sellega olema omajagu. Alustuseks sai masin sõbrajuurde viidud, kus on väike ahjuküttega kuur, et talvisel ajal pakasega sõrmi ära ei külmetaks. Hetkeks on masin lahti võetud ja ootab puhastamist, et saaks ära kruntida ja mõlgid välja pahteldada. Tihti ilmselt siia kirjutama ei hakka, sest kodus olen ainult nädalavahetuseti, aga püüan teid muutuvate asjadega kursis hoida. Paar pilti ka, mille kvaliteet ei ole just väga kiita.
ära hakka seda küll värvima.. original nii hästi säilinud ju, võib olal sa ei oska seda veel hinnata, kuid eks aeg õpetab.pigem puhasta antud tetailid vastava ainega ja pane kaitsekiht peale ja siis sõida originaal värviga- oled kohe au sees.



madis06
Tavakasutaja
Posts: 38
Joined: 01. Oct 2010 00:00
Location: pärnumaa
Contact:

Unread post by madis06 » 08. Dec 2014 13:15

kevmih wrote:
madis06 wrote:Tervist!

Mõtlesin, et võiks ka siia ühe sellise väikse päevikupidamise organiseerida- kunagi tulevikus endal hea lugeda/vaadata. Suuremasi kirjuta ma iseenesest ei ole ning ei usu et siin eriti väga pikka teksti tulema hakkab, aga eks näha ole. Masinaks on siis 1980 aasta Jupiter 3-02 K, mille isa omal ajal ilmselt uuest peast endale muretses. Kuuriall on masin seisnud üle 10 aasta kindlasti, ilma et keegi talle kätt külge oleks pannud. Üldiselt tundub masin olevat komplektne, va. mootor, millel 1 silinder omadega pees (kolvist murdus tükkja tegi seal omajagu pahandust sees). Tegemist saab sellega olema omajagu. Alustuseks sai masin sõbrajuurde viidud, kus on väike ahjuküttega kuur, et talvisel ajal pakasega sõrmi ära ei külmetaks. Hetkeks on masin lahti võetud ja ootab puhastamist, et saaks ära kruntida ja mõlgid välja pahteldada. Tihti ilmselt siia kirjutama ei hakka, sest kodus olen ainult nädalavahetuseti, aga püüan teid muutuvate asjadega kursis hoida. Paar pilti ka, mille kvaliteet ei ole just väga kiita.
ära hakka seda küll värvima.. original nii hästi säilinud ju, võib olal sa ei oska seda veel hinnata, kuid eks aeg õpetab.pigem puhasta antud tetailid vastava ainega ja pane kaitsekiht peale ja siis sõida originaal värviga- oled kohe au sees.
Plaan on ta täpselt sama värvi uuesti teha. Aga üks küsimus on tegelt, et seal paagil jooksis selline roheline triip, mis on enamuselt maha tulnud ( esimeselt pildilt on randid õrnalt näha), et kas see oli alguses sedasi, või on see omatuuning?



User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1750
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 08. Dec 2014 22:09

kevmih wrote:
madis06 wrote:Tervist!
...
ära hakka seda küll värvima.. original nii hästi säilinud ju, võib olal sa ei oska seda veel hinnata, kuid eks aeg õpetab.pigem puhasta antud tetailid vastava ainega ja pane kaitsekiht peale ja siis sõida originaal värviga- oled kohe au sees.
Pean siin kevmih-iga nõustuma, selle ratta värv on väga hea, kui sa just proffesionaalide abi ei kasuta ja palju raha magama ei pane siis väga kauaks sellest paremat tulemust ei saa.
Ise puhastaksin detailid mustusest, blokeeriks rooste edasise arengu ja vajadusel teeks mõned värviparandused.
Vaevalt, et sa selle rattaga igapäevaselt sõitma hakkad, hobirattana sobivad natukene kulunud välimusega rattad nagu rusikas silmaauku. See loomulikult ei tähenda, et tehnilises osas võiks või peaks järeleandmisi tegema.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
izjupiter5
Tavakasutaja
Posts: 47
Joined: 02. Dec 2006 01:00
Location: põlvamaa
Contact:

Unread post by izjupiter5 » 20. Dec 2014 22:08

Originaal värv on ikka üle kõige! Sul on päris korralik ta veel, nii ,et edu sulle selles projektis!



madis06
Tavakasutaja
Posts: 38
Joined: 01. Oct 2010 00:00
Location: pärnumaa
Contact:

Unread post by madis06 » 15. Jul 2016 23:01

Nii, pole väga pikalt siia midagi kirjutada jõudnud, kuna masin seisis vahepal aja ja raha nappuse tõttu. Nüüd olen asjale jälle natuke aega pühendanud. Raam käis vahepeal liivapritsis ja pulber värvimises ära. Värviks on must matt liiv, millega ma siiamaani väga rahul. Ette sai ka vähe huvitavam esihark pandud. Eks ma vaikselt üritan asja edasi teha, ja midagi vahepeal jälle toimub, eks ma annan teada :)
Väikene kehva kvaliteediga piltka juurde et aimu saaks asjast veidi :) Image



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4526
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 17. Jul 2016 20:48

Pean tõdema, et veidi kahju on näha aastal 2016, millisest hea säilivusega rattast antud masinat tegema on hakatud...


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Post Reply