IZ Jupiter 4k, Jupiter k, Jupiter 3k

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: IZ Jupiter 4k, Jupiter k, Jupiter 3k

Unread post by madeinussr » 21. Aug 2018 18:41

Õige jah, kastidest peaks rääkima tõesti. Ilma nendeta ei kujutaks praegust reisi hästi ette.
Algas kõik juba eelmisel aastal kui matkamõtte tõsisemalt pähe võtsin. Vaatasin youtubest "DIY motorcycle panniers" videoid ja vesistasin suud. Mõtlesin korra ka valmis asjad osta siit https://nrteam.eu/alumiiniumkohvrid/ aga mõõdud ja hind ei sobinud.

Seega tegin kõik ise. Ostsin 2×1m mereveekindla alu lehe, lõikasin giljotiiniga tükid välja, painutasin nad sobivasse mõõtu ja keeviyasin kokku. Tig keevitus oli varasemast olemas.
Kohvrite mõõdud tulid 450x400x170. Maht 30l~
Mingi raami ja kinnitused pusserdasin ka valmis aga kui viitsin siis kinnitusi muudan veidi.

Kogu see meisterdamine võttis 2 päeva. Kui oleks viitsind läbi mõelda oleks veidi kiiremini saand aga mulle meeldib improviseerida.

Lastehaigused on olemas, näiteks eile tuli 7h vihmaga mõni tilk sisse ka, kaane serv on veidi liiga madal.

Siiski hetkel toimivad kenasti ja loodan, et ära ei lagune.
Attachments
20180818_230833.jpg
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Mattu
Tavakasutaja
Posts: 189
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn. Kahjuks.
Contact:

Unread post by Mattu » 21. Aug 2018 19:21

Väga äge! Paksust lehest tegid need? Mul viskas torukotiga rändamine üle ja turul olevad nahkkotid Jawale just väga ei imponeeri. 5 l mahuga ka vaid. Nii, et tuleb ka painutama hakata :)
Sõidan nagu suudan.

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 21. Aug 2018 19:31

2mm on paksus. Lehe hind oli 40 euri. Kogumaksumus ilma oma tööta umbes 70 euri.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 267
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 21. Aug 2018 22:34

Ülimalt äge sõit!

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 22. Aug 2018 00:11

Tänaoli lühem sõit. Otsustasin Leedus ka peatuse teha jasõitsin Vilniusesse. Ööbin veidi keskusest eemal vinges korteris 30.- öö. Näda sees on hinna head. Oleks vóinud ka 9 euro eesr ühis toa võtta aga asjad olid märja ja nii lihtsalt on mugavam. Tsikkel pias vastu kui ükshmatus kokkujooksmise näol välja arvata. Mootori hoidmisks tuleb toorega mängida, aegajalt läheb segu lahjaks ja jahutust ka vihma näol alati pole.
Homme edasi pool Lulbini nimlisse linna. 555km on distantsiks. See on terve päev sõitmist - 9h vähmalt...
Ahjaa esimene kokkupõprge kaasliiklejaga oli ka Daugvapilsis. Üks härramees keeras mulle oma jalgrattaga sisse, mina olin õnneks jala ja jäime mõlemad püsti :). Teine õnnelik õnnetus juhtus ühes Leedu tanklas kui tsikli kalle veidi vale jäi ja tugijalg ei hoidnud enam. Kohvrid päästsid hullemast. Pidurilink veidi kõver, muid kahjusi ei märganud.
Vihm hävitas ka mu värskelt installitud tahhomeeter/tunnilugeja. Nüüd on näit konstantselt 3670rpm.
Paagikotti mul pole ja nüüd siis meisterdasin gepsule tasku, usun,et peabka vett.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Mattu
Tavakasutaja
Posts: 189
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn. Kahjuks.
Contact:

Unread post by Mattu » 22. Aug 2018 21:20

Kuidas läheb ja mis kraami sa kaasa pakkisid tripi jaoks üldse?
Sõidan nagu suudan.

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 23. Aug 2018 01:06

Täna jõudsin Lublinisse Poola. 555km gepsu järgi. Tegeliku vaatan homme.
Korra jooksis mootor linnakiirusel kokku.
Hiljem tuli kusagilt mootorist kõrvalist heli. Mõtlesin vist välja, mis heli - kett tahtis peale 1500kmi määrimist ja pingutamist.
Mootor ei ole sellele rattale kahjuks õnnestunud. Pakun, et probleem uhstoodangu tasakaalustamata väntvõllides. Vibra on pikal sõidupäeval ikka väga väsitav. Üle 80ne ei taha üldse sõita. Järgmiseks aastaks peab NOS juppidest uue mootori tegema.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 23. Aug 2018 11:30

Siin lublini vanalinnas ja istudes jõudis kohale, et on aeg vist tagasi pöörduda. Sõitma peab mõnuga aga hetkel käte surin segab mind. Tore oleks küll ka bulgaaria, slovakkia ja tsehhhi lähiümbrusest võtta aga jääb seekord nii. Nagu ma juba alguses omale lubasin siis lähen kaua lähen ja tulen kunas tulen.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Petz
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 01. Sep 2007 00:00

Unread post by Petz » 23. Aug 2018 15:32

Ulme värk ikka nende vene ratastega matkamine.
Kunagi oli au vestelda ühe papiga kes tegi tripi Tallinn- Vladivastok 70tel Iz3ga. Koju tuli rongiga ja ratas saadeti tagasi kastis. Ratas oli täiesti alles veel papil.

Igatahes hea lugemine ja kaigas kodaratesse!

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 24. Aug 2018 10:09

See ratas peaks nüüd MOMUs olema. Motonistalgial ajasme ka temaga juttu. See oli tõesti ulme tripp. Siiski üksikuid hunte on aga mina pean tunnistama, et igav on.
Täna öösel jõudsin Kaunasesse jõuda.

Uue mootori plaanid juba küpsevad peas. Plaan on sama, mis selle mootoriga. Et saaks 100km/h vabalt sõita. (Seekord ei õnnestunud, ehk siis järgmisega). Kui kellelgi on huvi Jupiter 3 mootori vastu, mis on 5000km varsti sõitnud, siis võib teada anda. 5000 kestab vast veel kui ta esimesed 5 vastu peab ikka.

Unic-moto liikmed on käinud Berliinis?, Valgevenes ja Slovakkias vanade ratastega. Kui järgmine minek on ja märkan siis kauplen ennast vast kaasa.

See retk õpetas ja kindlasti õpetab veel, mis kriitilised kohad ishiga matkamise juures on.

Näiteks keti määrimine on isegi suletud süsteemi puhul nagu izhil on üli tähtis. Kett läheb ikka väga kuumaks ja miski ei jahuta teda ka.
Lisaks on vaja veenduda, et kütus jookseb peale ja karbuss on õigesti timmitud. Kui väljas on 27 kraadi ja lõõskav päike võib mootori kiirelt kinnilasta. Vastupidiselt 20 kraadi öösel kus mingeid probleeme ei teki. Seega segu paika. Kindlasti ka selgeks teha kuumade ja külmade küünalde teema. Mina ei teinud ja võtsin sama tüüpi küünlad kaasa.
Attachments
20180823_195202.jpg
Keti määrimie paus, kett lausa särtsus.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Mattu
Tavakasutaja
Posts: 189
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn. Kahjuks.
Contact:

Unread post by Mattu » 24. Aug 2018 11:43

Kas see kett läheb peaasjalikult selles kummilondis nühkimisest tuliseks?
Sõidan nagu suudan.

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 571
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 24. Aug 2018 12:24

Hinges korra kiheles, et tuleks kaasa aga liiga hilja sain su plaanidest teada ning kahjuks ei saanud puhkuse aegu ümber lükata...

Saan siis aru nii, et kinnine ketisüsteem on hea väikeste ja kehvade teedel - pikkadel "tolmuvaba" teedel pigem jama...
Kiidetud on selle tootja ketid: https://www.iwis.com/en-gb/products-services
Mine tea ehk peaks võib olla tegema "loomkatse"... seda just selle pärast, et kui "teiste" tootjate omad on kiiresti veninud siis selle tootja oma on kuidagi vastu pidanud....
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 24. Aug 2018 14:59

Hmm lähme järgmine aasta :), proov on tehtud ja tean mis muuta ja kuidas valmistuda. Siiski tahan minna rattaga millele 100km/h pikalt probleem pole. Olgu öeldud, et uus mootor on peas valmis tehtud ja vana juures muudan ka võibolla mõnda asja.

Kett vist läheb ja seal kummilondis nyühkides kuumaks. Jahutus kui selline puudub tal igatpidi. Igatahes kui silindrid ja leegitorud on ammu külmad siis kett särtsub ja suitseb õli peale lastes. Mõistik oleks mingi luuk meisterdada ketikorpusesse kust lihtne keti õlitada. Küljekaane pidev maha võtmine ei tundu väga mõistlik.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 267
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 24. Aug 2018 15:26

Liiga korralikult oled teinud mootori. Vedava ketiratta simmekas peab lekkima, siis on automaatõlitus olemas ning ei lähe ka nii kuumaks :D

Petz
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 01. Sep 2007 00:00

Unread post by Petz » 24. Aug 2018 22:14

madeinussr wrote:
24. Aug 2018 10:09
Uue mootori plaanid juba küpsevad peas. Plaan on sama, mis selle mootoriga. Et saaks 100km/h vabalt sõita...
Sotiga pidevalt vana IZiga lasta nende olematute piduritega ja ilmselt matkal täislastis on suhteliselt riski bisnes.....

roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 767
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 24. Aug 2018 22:26

Petz wrote:
24. Aug 2018 22:14
madeinussr wrote:
24. Aug 2018 10:09
Uue mootori plaanid juba küpsevad peas. Plaan on sama, mis selle mootoriga. Et saaks 100km/h vabalt sõita...
Sotiga pidevalt vana IZiga lasta nende olematute piduritega ja ilmselt matkal täislastis on suhteliselt riski bisnes.....
Ega jah isesõidan soolo Planeta 5 ga ja mõnus on nii 80-85. Üle selle kaob sõidimõnu. Ükskord lasin isegi 75peale ja siis nurrus mõnuga. Kahepütine peaks libama natuke kiiremat sõitu, kuid iz jääb iziks.

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 571
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 25. Aug 2018 09:58

madeinussr wrote:
24. Aug 2018 14:59
Hmm lähme järgmine aasta :), proov on tehtud ja tean mis muuta ja kuidas valmistuda. Siiski tahan minna rattaga millele 100km/h pikalt probleem pole. ...
Eks ma pean siis K58 saama 100km/h stabiilselt sõitma... 8 ) vaja ju ainult +23km/h juurde kiirusele juurde saada või mingi muu masina hankima.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4500
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 25. Aug 2018 11:25

Kett muidugi saab vatti, kui liiga pingul ka. Kohvrid peal, pikad otsad, siis tuleks keti pingsust kontrollida. Samas pole üle 200 izhiga ise korraga maanteel jutti sõitnud. Võibolla probleem asjakohane. 🙂

Isa käis sõbraga kunagi Valgevenes Izhidega. 56 oli probleeme murdunud akuklemmiga, sõbral Jupiter 2 ülekuumenemisega. Pütte oli raske ühtemoodi käima saada. Pillid olid tollal 5-15 a vanad 🙂
Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 25. Aug 2018 12:25

Elusalt tagasi.
Kett pingul kindlasti polnud. Poole sõidu ajal keerasin pingsust pealegi.
Tänan kõiki kaasaelajaid ja-mõtlejaid.

Õppetunnid, mis ma selle reisi jooksul kõrvataha panin.
1) Mine trippima sissesõidetud ja korras masinaga.
2) Kui miskit kripeldab ratta juures, siis tee see kindlasti enne reis korda.
3) Vaata, et ratas oleks enne reisi vähemalt üks kuu täiesti valmis, nii saad katsesõite teha ja parandada, mis vaja.
4) Kasuta head 2t õli. Soovitatavalt low smoke. Linnas fooritaga pole nii piinlik kui tossupilve ümber pole. Ka riided haisevad vähem.
5) Reisi 2-3 rattaga. Üksi on tegelikult igav, tahaks emotsioone jagada ja kellegiga emakeeles rääkida vahepeal.
6) Sõitu alusta hommikul varem(7-8) ja lõpeta õhtul varem (6-7). Nii on sul aega õhtul ka linnaga tutvuda.
7) Cirkle K-s on tasuta wifi .
8) Hoolda ratast jooksvalt (keti märimised, trosside pingitamised jne).
9) Vaata, et oma jalgu oleks sõidu ajal vähemalt kahte kolme erinevasse asendisse võimalik panna. Nad väsivad ühes asendis ära.
10) Ole kindel, et su ratas sõidab ka vihmaga.
11) Loe Palu piibleid motomatkamise kohalt eriti hoolega.
12) Võta kaasa ainult vajalik ja mõtle hoolega läbi - kas sa hakkad poole teepeal väntvõlli vahetama või on see mõistlik koju jätta.
13) Euroopa pole Vietnam kus iga 5km-i järel on tsikliparandus töökoda. See töökoda oled sa ise bensuka parkimisplatsi tagumises nurgas.
14) paiguta asjad mõistlikult, vähem vajaminevad asjad allapoole ja rohkem vajaminevad kättesaadavamatesse kohtadesse.
15) jätkub.

Paljud asjad siin listis on elementaarsed ja nii mõndagi tegin õigesti samuti panin ise paari asjaga puusse.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 571
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 26. Aug 2018 09:09

Eks need jutupunktid on väga õiged ja ka loogiliselt järeldatavad aga ära täna siis väga pinguta nende asjade väljamõtlemisele ning
pigem pea üks korralik pidu 8 )
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 267
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 26. Aug 2018 11:08

Tagasijõudmise ja sünnipäeva puhul õnne ja jõudu!

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 29. Aug 2018 10:35

Tänud õnnesoovide eest :)

Plaan on siiski olemasoleva mootoriväntvõllid ka ära vahetada ja vaadata mis tulemus on, see on ebameeldiv ja üsna suur töö aga ei tahaks on suurt mootori arendust lihtsalt prügikasti saata. Leidsin varudest originaal vägekasutatud väntvõllid. Sõrmepuksid peaks ära vahetama parima tulemuse saamiseks. Mikuni karbussi jaoks on kollektor ka juba valmis tehtud. Proovin korra veel sellega, k62(i?) mis seal peal on tundub ikka eriline juust.

Öösel kui Viljndist viimaseid kilomeeterid kottpimedas sõitsin nägin ka tumepunaselt hõõguvad leegitorud ära, see peab olema lahjast segust.
Kui aus olla siis ma väga ei julgegi vaadata mis nägu need kolvid on pärast paari kinnijooksmist.

Uus mootor tuleb Jupiter 5 (keermega leegitoru baasil) silindritest ja Jupiter 2 karterist. Silindrite ülevoolu avad sobivad.
Uue raami tahaks teha Jupiter 3.02 ja 4 vahepealse, see välimus meeldib mulle endale kõige rohkem, valuveljedki võivad käiku minna.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
teints
Tavakasutaja
Posts: 651
Joined: 02. Mar 2007 01:00
Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
Contact:

Unread post by teints » 29. Aug 2018 10:47

Ära neid valuvelgi sinna alla pane. Need valuvelgedega iz-d näevad välja nagu venelaste kolhoosituuning. Maitsed on muidugi inimestel erinevad. Mina keskenduks rohkem mootorile.
Oman mõnda roostes mootorratast.

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 571
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 29. Aug 2018 13:55

madeinussr wrote:
29. Aug 2018 10:35
... Öösel kui Viljndist viimaseid kilomeeterid kottpimedas sõitsin nägin ka tumepunaselt hõõguvad leegitorud ära, see peab olema lahjast segust.
Kui aus olla siis ma väga ei julgegi vaadata mis nägu need kolvid on pärast paari kinnijooksmist....
Kas siis reisil olles peale esimest kokkujooksmist küünaldele pilku ei heitnud? Või selle värv ei andnud alust lahjale segule...
Kahetaktilisel on ju kuldreegel, et kui mootoris hakkab jõud kaduma (s.h. ka kokku jooks) ning puhates jõud taastub tuleb lisada kas törts õli või keerata segu nõks rikkamaks...
madeinussr wrote:
29. Aug 2018 10:35
...kottpimedas sõitsin nägin ka tumepunaselt hõõguvad leegitorud ära...
Järgmine kord tõmba leegikatele triibud peale, siis näed mitu "pulka" saad (nagu tel aku laetus :lol: )
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 29. Aug 2018 15:39

No seda, et segu lahja ma sain niigi aru, töötavat masinat 1000km kaugusel kodus ülearu näppima ei hakanud, segu sai rikkamaks vaid toorega, nõela tõstmine tegi asja ainult hullemaks.

Teinsti mõte rohkem mootorile keskenduda on päris jumekas, eks nii vist tulebki teha. Kaks karbussi on ka mõttena läbi käinud, 28mm mikunid peaks täpselt parajad olema. Vahetükke on venes saada, valavad neid seal kohapeal.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 10. Sep 2018 23:00

Uue mootori põhijupid on nüüd olemas. Uued NOS kolvid silindrid tänu Vihmamehele Venest tellitud ja kohal. NOS väntvõllid oma varudest.

Karterid tulevad jup 2 omad, käigukast on ka sama karteri seest korralik olemas.

Mõned pisiasjad nagu laagrid ja simmerid veel puudu aga need Tallinas laagripoes letikaup.

Midagi leiab vast ka Kurtnast.
Attachments
20180910_193736.jpg
Sellest teengi :)
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 18. Sep 2018 22:21

Laagrid ostsin ka ära, SKF-i polnud võtsin kõik FAG-id C3. Eks näis kuidas kestavad, peab siia mootori tegemisest maksimaalselt kirjutama siis on hiljem hea vaadata.
Puuduoleva silindripea sain FB kaudu ja nüüd tuleks siis karterid alujääkidest puhtaks viilida, (karteritel midagi suuremaks viilima ei hakka, vaid valujäägid ja avad proovin ka klappima saada.

Vahemärkus endale: Ostsin umbes 4 a tagasi ühe jupiteri 1962a ja suure hurraaga hakkasin mootorit remontima, nüüd peale nelja aastat sain käigukasti kokku:). Sisse läksid uuemat tüüpi NOS väntvõllid ja Jupiter 4 NOS esimese remondi kolvid. Üks kolb oli teisest aga 8g raskem...no ei ole sealt kolvist lihtne seda kaheksat grammi materjali maha võtta. Lahendus tuli sõrme abil. Uustoodangu sõrmed on 7...8g raskemad kui NOS sõrmed. Seega ajasin kolvikomplektid kaalu ja nüüd laon jupiti kokku ka seda mootorit. Mootor on vaja ära komplekteerida ja hiljem saab ka raami tehtud. Jubinad kõik olemas. Tegelikult on rattal ka dokumendid ja külgkorv ning lisaks veel kaks korviga vennast aastast 1961 ja 1962.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1684
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 14. Oct 2018 23:16

Täna oli aega oma Jupiter 4k rattaga tegeleda, viimasest korrast jäi tegemata peadüüsi vahetus karpal. Oli 280 nüüd panin 320 ja teine tera kohe, enam pole lõppkiirusel probleeme ja ratas käib kenasti ühtlaselt. Peadüüsi kõrval oleva väiksema düüsiga pean veel mängima, sest kohati nagu järsemal gaasi andmisel pooks. Mõõtsin GPS-iga kiiruseid kah :), Spidoka järgi 125km/h = GPSi järgi 112km/h ja see jäigi seekord tippkiiruseks. Hammakas on 18. Pidin ka küünalde värvi vaatama aga läks kiireks ja see jääb järgmiseks korraks. Süüte hetke kontroll tuleb samuti ette võtta.
Sõidumugavuse poolest on see ratas päris hea, asend on minu pikkusele paras, tuled on suurepärased võrreldes vanatüübi esitulega. Hiinast peab mõned tahhokad ka tellima siis näeb ära kust maalt pööretele piirang ette tuleb, 6000rpm võiks ikka mootor välja anda.
Välimuse poolelt on vaja iste koos tagaporilauaga korda teha. Silindritele ja silindripeadele kummipuksid vahele tagasi panna, esipidur reguleerida ning summutid pingutada

Väike memo kiiruste osas ka, näidud spidomeetrilt.

1käik ~40km/h
2 käik ~75 km/h
3 käik ~95 km/h
4 käik ~120km/h
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Post Reply