Minu projekt K-650 ja otsin varuosi.

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
Qunts
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 30. Jun 2016 22:50

Minu projekt K-650 ja otsin varuosi.

Unread post by Qunts » 30. Jun 2016 23:36

Tere soetasin siis omale suht originaalsena säilinud K-650 aastast 1971. originaalis 6 voldine.
Ja nüüd vajan täieliku taastamiseks mõningaid varuosasid ja teadmisi.
Võib lisada mõned lingid kust saaks tellida uusi osasid või nimetada poode kust võimalik oste sooritada.
Ostan K-650 või Dnepri mootori klappi juht pulgad/vardad ja parempoolse leegitoru ja silindri külge kinnitus mutri. Ei pea olema uued kuid kasutatavad (vaja näha mis teeb mootor ja palju taastamist vajab).
Pärast läheb nagunii pulkadeks aga tahaks säilitada niipalju kui võimalik originaali.
Soov oleks osta kiirelt ja Tallinnas või selle ümbruses.
Asjad ei pea olema uued aga kasutatavad.
Kellegil midagi pakkuda võib helistada 55 588 588 Või mail qunts@hot.ee


Lisaks võib pakkuda korralike kroom detaile või uusi: Lenks, Kodarad, esiamordi putked, tagumised amordid, korvi esimene gabariit tule klaas (plekk korpus olemas) jne. Ühesõnaga võib pakkuda kõike mis uus või uue vääriline.
Lisaks sooviks akku kinnitus klambrit originaalset (sellega ei ole nii kiire)
Uus juhtmestik (ka korvi oma) Peaks olema uus.

Küsimused:
Kas korvi tagumine tuli on originaalis piduritulega (kahe hõõglambiga, mitte kahe hõõgniidiga) ja klaas koos numbri tulega samas olen kuulnud, et vanematel tilgakujulistel tuledel oli erinevus ?
Milline näeb välja 6 voldine signaal originaalis ja kus?
Kus asub süütepool ja milline ? Tegu siis 6 voldise masinaga.
Kas on tehtud külgvankriga K-650 ilma tagurpiduri käiguta ? (minu isendil puudub või on kasti vahetatud aga samas ei ole pirkal isegi kohta kus märgitud kasti numbrit) või on tehtud mingit pornot?
Kas võimalik lisada olemasolevale kastile tagurpidi käik või lihtsam teine soetada (vanem tüüp)
Kas saan arvele kui raami number pole loetav aga mootori ja pirka numbrid klappivad ja kas võimalik sellist isendit musta numbri vääriliseks teha ?
Kust võiks tellida uue pirka ?
Kui suured olid raami numbrid sellise aasta masinal ? Tean, et uuematel oli numbri kõrgus 10mm aga minu raamil on selle koha laius vähem kui 10mm seega arvan, et peaks väiksemad numbrid olema.
Samas kust võiks leida originaal kataloogi digitaalsel kujul ?
Kas poldid olid kollase tsingiga kaetud või olid poldid värvitud ja kuidas teada saada kus ja millised ?
Neid küsimusi oleks veel ja eks neid tuleb ka vee aga hetkel on seis selline, et sooviks suurt pilti omale ette saada kuidas pihta hakkata.
Tänud kõigile kaasamõtlejatele !!!



Ilts
Tavakasutaja
Posts: 80
Joined: 22. Sep 2007 00:00

Unread post by Ilts » 01. Jul 2016 00:35

Easthighway OÜ on juppide ja remondiga abiks: http://easthighway.com/

Pole küll 650-se K mees, kuid üritan vastata:

1. Oletan, et sul on uuemat tüüpi plastikust tuled. Plekk-korpustega tagatuled olid kõik identsed (mõlemal numbrituli). Loogiline oleks, et kui pidurituled on, siis on nad nii korvil kui tsiklil.
2. Originaalne signaal ilmselt C-37, asub mootori ees, enne paaki.
3. Süütepool asub mootori ülemise kinnituskõrva küljes, B2B.
4. K-650 ei tehtud kunagi tagurpidi käiguga. Sellised käigukastid on uuemate Dneprite pärusmaa. Tehasesildile ei löödud käigukasti numbrit.
5. Tuleb soetada vastav käigukast. Pornotada ei anna.
6. Lihtsam on raaminumber taastada tehasesildi järgi. Pole kunagi loetamatut numbrit ühelgi emmilise raamil näinud. Vahetatud raam?
7. Uue tehasesildi saad Easthighway'st.
8. Ilmselt 8 mm.
9. Kasuta Google't (otsi vene keeles).
10. Poldid tsingitud, võimalik, et aukus peaga. Tsingi tüüp sõltub kasutuskohast.

Lugemist: http://wildsovietboxer.lh.pl/katalogi/K-650.pdf



Qunts
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 30. Jun 2016 22:50

Unread post by Qunts » 04. Jul 2016 23:18

Kas kellegil on üle tagumist porilauda, hingega ja sammuti korvi porilauda ilma helkuri kohata ?
Täna siis nokkisin vähe lahti ja paksu värvi alt tuli vastu selline rooste, et tagumine porilaud pikuti peaaegu pooleks.
Korvi porilaua saaks võibolla päästa aga siis oleks vaja poolkuud ning kõvasti keevitamist.
Vastu võiks pakkuda korvi porilaua helkuri kohaga või siis raha.



fomoco
Tavakasutaja
Posts: 573
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco » 06. Jul 2016 08:44




Qunts
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 30. Jun 2016 22:50

Unread post by Qunts » 06. Jul 2016 22:16

Olen sealt juba mngeid asjad tellinud ja ka mujalt uusi asju, aga plekke ju uusi ei müüda ja seega teema ikka päevakorras, et äkki kellegil vedeleb ?
Vaikselt osandan ja panen kirja mida vaja, mis keermega polt ja mis pikkusega kuhugile käib jne.
Kohe tuli meelde, et vaja oleks originaal korvi kinnitus polte süvendatud peaga, Lisaks veel esitule kinnitus polte süvendatud peaga ja korvi tagavara ratta kinnitus mutrit seibe ja mis iganes sinna käib.
Küsiks veel kust saaks neid laagri/pukside katte taldrikuid uusi ?



Qunts
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 30. Jun 2016 22:50

Unread post by Qunts » 12. Jul 2016 22:17

Nüüd otsin vaskapoolset silindri pead (kui istud sadulas ja oled näoga sõidu suunas)
K-650 silindri pea. png
Attachments
K-650 silindri pea.png
K-650 silindri pea.png (426.06 KiB) Viewed 3263 times



Qunts
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 30. Jun 2016 22:50

Unread post by Qunts » 25. Jul 2016 21:57

Kas kellegil pakkuda uut süütepooli B-2B 6 volti
Samas otsin korvi porilauda pikka kolmnurgaga ?



Qunts
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 30. Jun 2016 22:50

Unread post by Qunts » 12. Sep 2016 21:15

Sai siis lõppuks mootorattas arvele ja kõikidele kes tahavad arvele võtta oma vana mootorattast soovitan osta kuskilt euroopast mingid Dokid koos Eesti keelse ostu müügi leppinguga ja läheb kiiremini kui Eestist ostetud Dokidega rattaga millel kaasas veel seletuskiri.
Nagu eelnevalt olen öelnud, et hakkan taastama musta numbri kandidaati mida ise ülesse ei sea aga äkki kunagi lapsed :D ühesõnaga kõika läheb osandamisele ja värvimisse või siis krromi või tsinkimisse :D
Peab tulem parem kui tehasest aga siinkohal ei pahtelda ära punktkeevitusi ja näiteks bensiini paagi puhul pressimis valtse ja kindlasti mitte külgvankri puhul toppelt pressitud külg helkuri kohta :D
Kostitan ka piltidega kus motikas sõitis omal jalal garaazi hommikul umbes kell 11 ja viimane pilt on õhtul umbes kell 19.00
K-650 osandamine 1.JPG
Peale mõne tunnist tööd oli olukord selline.
K-650 osandamine 2.JPG
Peale mõningast uurimist sai selgeks, et see mootoratas on kunagi teinud räige avarii kus raam on kõveraks keeratud ja kuidagi kokku keevitatud ja sellest tulenevalt oli esimene porilaud kortsu taotud, et kuidagi süütekaanest mööda käiks. Sai siis raam kõrvutatud sirge raami osaga mis oli vanast ajast seinal rippumas.
Ja tehtud vähe täpsemad mõõdistamised :D
K-650 osandamise lõpp ja mõõtmised 1.JPG
Nüüd siis mõõtsin kõik jälle üle peale väikest kinni punktimist ja tulemus oli minule meeldiv :D
Mootori kinnituskohad ei saanud paigast minna kuna neid ma ei lahutanud mida paljud teevad, et lõikavad mootori kinnituskohtade vahelt läbi, lükkavad toru sisse ja keevitavad kinni.
Mind rahuldas see, et sõbrad Saksast andsid rendile seadme mis lõikas, treis torult keevised maha ja ülemiselt torult treis toru seest välja ning siis tõmbasin lihtsalt raami pooleks :D
K-650 osandmise lõpp ja sirge esiosa.JPG
Seega kõik võetud kontroll mõõdud vanalt raamilt mille esiosa oli kõver aga alumised torud olid tagantpoolt sirged ja kahjustusteta. Lisaks veel naabrimehe mootorattalt ning nettist leitud mõõtude järgi klappisid peale kinni punktimist ideaalselt.
Kuna Päris keevitus ei asunud hetkel käe ulatuses siis siristasin puktid suure elektrikeevitusega hetkel kinni, et paigast ei läheks.
K-650 osandamise lõpp ja punktitud.JPG
Pele mõõtmisi oli telgede vahe täpselt mõõdistatud 1500mm, algselt mõõdistatud minu jaoks kõvera esiosaga1466mm ja mõõdistatud kliirens oli (150)mm ja seda mõlema mõõdistuse puhul.
Äkki keegi soosvib midagi lisada kuidas peaks paremini tegema, seni ei ole veel kiini keevitanud.



Post Reply