Nobody: Iz Jupiter 2K

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Nobody: Iz Jupiter 2K

Unread post by Nobody »

Niisiis piisavalt aega tagasi sai endale soetatud iz jupiter 2k. Mis hetkel on ilma dokumentideta, kuid küll saab ka need kuidagi tehtud. Hetkel on masin osadeks võetud ja ootab keretöid et minna värvi alla. Kere jne on väga korralik, kuid hetkel on jup 2'he mootorile kap remont tegemisel, kuhu on plaan panna tutikad kolvid, täisring pukse, laagrid ja uued kahvlid. Hammakad on mujalt kokku komplekteeritud, kuid otsimisel on parem küljekaas :? [Kui kellelgi on üle, palun andke teada]


Image

Image

Image


Mis külgkorvi puutub, siis sellel on põhi mädanenud ning samuti tegelen sinna uue põhja tegemisega. Plaan on neetida põhjaks 2mm plekk ja üldse kavatsen korvi kohandada matkamiseks.
Last edited by Nobody on 21. Aug 2010 16:52, edited 2 times in total.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
BlueDog
Posts: 7
Joined: 25. Mar 2004 01:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by BlueDog »

Kurat. Oleks ainult endal ka võimalus kuskilt mõni aparaat restaureerimiseks kätte saada ,oi plaa ma olex äppi. Ise olen ainult ühe mini ära restaureerinud ,te ei kujuta ette kui rombe to oli ,hullem kui sinu iz.
User avatar
wake
Moderaator
Posts: 85
Joined: 25. Oct 2003 00:00
Location: Saare talu - Põlva - Värska
Contact:

Unread post by wake »

Ise tahtsin ka külgkorvi korda teha, aga loobusin. Mul on olemas see küljekaas, aga ilma geneka väikse kaaneta - endale panin poleeritud jup 4 omad :) . Kuid liiga kaugel asun.
Aga siis oli ka el. süsteem 12 V peale tehtud? Kas seal pildi nurgas paistabki jup 4 mootor? miks seda siis ei taha jätta?
Korstnapühkimistööd - 5258784
www.laurilinnus.ee
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

see jup 4 mootor läheb teisele tsiklile peale, mida kavatsen kõrvuti ehitada. Täna lihvisin paberiga raamilt värvi maha ja samuti vaatasin mootorikinnitusi. Minu seisukoht on, et külgkorvi mugavalt kasutada, tuleks ka mootori kinnitusi tugvendada. Mina paneks venelase asemel mootori tagumiseks kinnituseks 1.5-2 korda jämedama metallplaadi kui seal originaalis on ning ette peaksid nad ka panema jämedamad torud [kinnitused]. Muidugi oleneb see kõik omanikust kuidas ta sõidab jne.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
wake
Moderaator
Posts: 85
Joined: 25. Oct 2003 00:00
Location: Saare talu - Põlva - Värska
Contact:

Unread post by wake »

ei usu, et see mootorikinnikuste tuevdamine vajalik on. Kõige rohkem peaks see (korviga sõit) mõjuma tagakiige kinnitusele ja kiigele üldse. Aga pole ka näinud, et izi kiigega oleks midagi juhtunud. Tekib küsimus, et miks venelane ei teinud Pannonia eeskujul alumiiniumist külgkorvi? Poleks mingit rooste muret.
Aga mida tugevam, seda parem :lol: peaasi, et edasi jõuab kogu seda rauda vedada :D
Täna nägin linnas kuidas üks vanamees jup-2ga (sinine ja külgkorviga) ringi sõitis...lahe vaadata.
Korstnapühkimistööd - 5258784
www.laurilinnus.ee
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Mul on igatahes tagumist mootorikinnitust natuke söönud. Tea kas asi oli selles et eelmine omanik [70 a vanamees] "rallitas" metsavahel, kuid teooria, parem teha varuga kui piiripeal mulle meeldib. Ja igati austusavaldused iz'le oma tugeva ehituse eest. Mis sest et masin tuim vahel tundub aga hea on :) Ilule oleks võinud rohkem tähelepänu pöörata. n: keevitused, disain jne.. vanad olid ilusad, uued on üsna ropuks läinud
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Raigo
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 14. Oct 2003 00:00
Location: Rakvere

Unread post by Raigo »

hmm iz jupiter 2k aga kus on korv ?
User avatar
Tafka
Admin
Posts: 422
Joined: 16. Nov 2003 01:00
Location: Tallinn > Nõmme

Unread post by Tafka »

Ülevalt teine pilt :D
Raigo
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 14. Oct 2003 00:00
Location: Rakvere

Unread post by Raigo »

see on korv 8O
Sten
Tavakasutaja
Posts: 39
Joined: 30. Jan 2005 01:00
Location: Tartu/Saaremaa
Contact:

Unread post by Sten »

Viimane postitus on küll august 2004, aga ma tahan ka pilte näha!
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

uhjah, serveri kolimisega läksid piltide lingid valeks, pean ükspäev need ueesti paika panema. Mis uutest pilditest ikka vaadata, detailid ikka oma originaalvärviall ja üksikute kohtadega, kus värv maas. Pole jõudnud jupiteri sellest ajast teha edasi, tuli iz 56 vahele, mis lähiajal saab korda, siis saab hakata uuesti tegelema
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Nagu ikka kombeks kõike saladuses hoida:

Image

Image

Image

Hetkel siis selline nagu piltidel näib. Mootorit pole veel hakanud kokku laduma. Raam sai epokrunditud enne sõjaväge aasta-paar tagasi ning aegamisi on mõne õige pisividina juurde saanud.

Hetkel on huvi:

Jupiter 2 summutite vastu
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
erw1nike
Tavakasutaja
Posts: 95
Joined: 28. Oct 2010 00:00
Location: Viljandi/Pärnu
Contact:

Unread post by erw1nike »

Kui oled huvitatud siis mul täiesti olemas iz jupiter 2 sumpad koos leegikatega kasvõi samas on ka pakkuda iz raam koos osade asjadega amordid,küljekaaned,lenks,porikas jne.Ise oman ka kahte iz-i.mõlemad iz jupiter 2-te üks iz ju2 teine 2k.Endal oleks huvi iz istmele ja karbussile,tervele iz raamile ka mis kannataks kohe sõitmist muidugi siis veel iz ratasetele,rehvidele.Sumpsid on mul siis pikendustega tehasest tulnud nii vist kohe nii,roostes küll nati aga kui proovisin puhastada siis korralikud,kroom hea.Samuti on mul üks iz jupiter 2 mootor pakkuda/vahetada/müüa mis on praegu küll kinni aga leotan ja peaks lahti saama mootori läbisõit on kuskil üle 10000km ja tehase mootor.pole kunagi lahti võetud hammakad asjad võin ka kaasa anda koos keti kaitseme ja muu kolaga.Karbussi pole anda!!!toorikuid on isegi küll
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Vahepeal on uut ja huvitavat juhtunud. Antud ratas on saanud ka asjakohase täiskroomiga summutid ja leegitorud. Tänud Lõuna-Eestlastele 8 )

Mootor ootab veel oma aega.. jupid kõik kastides, laagrid, kolvid hankimata, silindrid puurimata.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Condamed
Tavakasutaja
Posts: 43
Joined: 10. Feb 2010 01:00

Unread post by Condamed »

Mis saanud on sellest ? ;o
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Seisab endiselt minu hoole all. Aegajalt on külge saanud mõne audentsema jupi. Hetkel ei ole vaadanud, kas esihargist olen juttu teinud, kuid mingi aeg sai ka õige esihark pandud. Praegu siis kogub hoogu, et ükskord mootor ette võtta. 8 )
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Qwert
Posts: 5
Joined: 15. Dec 2011 01:00
Contact:

Unread post by Qwert »

Cool motorattas =)
Post Reply