TMS Samurai

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 43
Joined: 04. Aug 2017 21:50

TMS Samurai

Unread post by djxp » 09. Oct 2018 01:43

TMS Samurai
110cc semi-automatic

Sai, siis selline krossika laadse asjanduse raam poisile ligi võetud, sest quad (Quad 110cc semi-automatic) ei pakkunud talle enam pinget.

Image

Ja kuna mulle ei meeldi asju üle p...e teha, siis kõigepealt asi pulkadeks ja korralik puhastus, et oleks aru saada mida saab kasutada ja mis tuleb uus osta/tellida.

Image

Esimese asjana selgus, et tagumise kiige puks on olematu.

Image

Otseloomulikult jooksin ma oma murega starmotosse.

Image

Uute pukside sisse pressimine

Image

Hetkel:

Image


Ülejäänud tegemistest lähipäevil!
I've got quad and i'm not afraid to use it!

User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 43
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 12. Oct 2018 23:12

Vahepeal, siis kõvasti toimetatud.


Kõigepealt vajas tähelepanu tagumine ratas, sest see tuli ilma poldita.

Image


Kui eemaldasin ühe laagritest, siis sain kohe aru miks sealt ükski polt läbi ei tahtnud minna.

Image


Ma küll ei tea, mis seal originaalis peaks olema, aga tegin laagrite vahele puksi, mis ei lase laagritel sisse joosta, kui rattamutreid pingutan.
Puksi peaproov ennem, kui tagumise ratta kokku ladusin.

Image


Kroomitud pinnad olid juba koledaks läinud. Kõigepealt vesikaga pinnad matiks, siis krunt.

Image


Värviks valisin matt musta.

Image


Järgmiseks mõtlesin, et proovin mootorit.

Image


Üllatus oli suur, kui mootorit quadilt eemaldades avastasin, et mõlemad poldid on pooleks. Selliseid polte tavaliselt riiulis ei vedele. Õnneks mul oli nats pikemaid. Lõikasin 3cm vahelt ära ja keevitasin uuesti kokku, et saaks projektiga edasi minna.

Image


Ja ega need üllatused nende hiinakatega ei lõppe. Avastasin, et üks kollektori polt on sisse ära murdunud.

Image


Keevitasin sinna 10mm mutri otsa.

Image


Ja keerasin välja.

Image


Järgmiseks avastasin, et keegi tark on quadile käigukangi võllile kinni keevitanud :roll:

Image


Mul ei jäänud muud üle, kui see kinni keevitatud jama maha lõigata ja sebida uus võll ning sealt see nuutidega osa maha lõigata.

Image


Ja keevitasin uued nuudid võllile otsa, sest ei viitsi seda mootorit lahti kiskuda, et võll ära vahetada.

Image


Õnneks sain võlli koos käiguvahetajaga ja sellega nüüd ok.

Image


Kuna TMSi raam on nats õnnetu, siis tuli teha nats mehisem mootori kinnitus.

Image

Image

Image


Ja loomulikult krunt.

Image


Ning värv.

Image


Ja nagu arvata oli, siis läksin selle kinnitusega liiga täpseks ja ei saanud enam mootorit raami vahelt kätte.
Järelikult tuli teha ülemised mootori kinnitused "mobiilseteks", et saaks tulevikus selle mootori ikka kätte, kui vaja peaks minema.

Image

Image


Lõpptulemus:

Image


Tegemist veel on, ning ei oska öelda mis järgmiseks, aga eks sellest juba järgmises postituses!
I've got quad and i'm not afraid to use it!

User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 43
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 19. Oct 2018 22:32

Kett:


TMSi originaal keti suunaja on ikka korralik porno (mingi plastik liistakas lihtsalt). Ja kuna masin läheb oma poisile, siis ma ei taha, et tal hakkaks ketti koguaeg maha peksma.

Kõigepealt saagisin selle originaal junni maha.

Image


Ja keevitasin uue ning tugeva kinnituse uuele suunajale.

Image


Uus suunaja.

Image

Image


Ja lõpuks saab masina nüüd püsti lükata.

Image


Vahepeal sebisin interneedusest kondlid.

Image


Järgmiseks sain ette võtta sumbutaja, sest nüüd tean, mis kujuga ta olema peab, et ta midagi ära ei kärsataks.

Kõigepealt tuli quadi sumpa pulkadeks tõmmata, sest see ei klappinud mitte kuskilt.

Image


Kasutusse ei läinud katalüsaator/piiraja tagumine pütt ja see imelik klapp.

Image


Uued detailid tuli kõigepealt masina küljes koos kondlitega ettevaatlikult kokku punktida.

Image


Seejärel korralik keevitus ja lihv.

Image


Ja loomulikult värv.

Image


Lõpptulemusega võib rahule jääda, sest raamil, mootoril ja kondlitel on umbes 1cm vahe sumbutajaga.

Image

Image



Cheers!
I've got quad and i'm not afraid to use it!

User avatar
djxp
Tavakasutaja
Posts: 43
Joined: 04. Aug 2017 21:50

Unread post by djxp » 06. Nov 2018 23:21

Aku kinnitus.

Tere jälle. Vahepeal toimetasin aku ja istmega.

Quadil oli aku istme all, aga sellel pisikesel krossikal ei olnud originaalis akut.
Mõtlesin, et teen sama lahenduse, mis mu 200cc bashanil.

Image


Aku peaproov ennem keevitamist.

Image


Lisaks tuli teha ka kinnitus.

Image


Ülemine kinnitus tagant.

Image


Alumine kinnitus tagant.

Image


Ja loomulikult värv (matt must).

Image


Keevitasin selle kasti kere külge kinni.

Image


Kondel mahub kaa ilusti peale ja varjab enamus akut ära.

Image


Loodame, et see tulevikus murekohaks ei saa.

Image


Akuga asi ok, siis järgmiseks võtsin ette istme.

Image


Kõigepealt vana jama maha. Õnneks oli poroloon terve.

Image


Järgmiseks kinnitus, kui see poroloon pealt juba maas oli.

Image


Alt.

Image


Kuna nahka väga ei leidu, siis lõikasin ühe vana tagi katki.

Image


Lõpptulemus sai väga hea.

Image


Ja üldiselt võib öelda, et hakkab vaikselt looma.

Image

Image

Image


Järgmise korrani!
I've got quad and i'm not afraid to use it!

Post Reply