Jawa Style 640/01 2001a

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Jawa Style 640/01 2001a

Unread post by madeinussr » 02. May 2019 22:57

Mõni nädal olen jälle Jawamees.

Mudel Jawa Style, Mikuni oilmasteri ja vape süütega üsna uus pill.

Teema tegin selleks, et hooldusel oleks hea silma peal hoida.

EDIT: Ostes oli algnäit 14655km.
Attachments
949215B2-B69A-43EA-8B64-1BF44BAA1FFF.jpeg
59A4568D-6C13-4D74-A947-A47B3DDBE94F.jpeg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 02. May 2019 23:03

Teen vaikselt 15000km hooldust, ratas paistab väga heas korras aga ma päris täpselt ei tea millal teda viimati korralikult hooldati.

Et korralikult käima saada oli vaja puhastada kraan ja panna paaki värske bensiin.
Teiseks pesin ratta korralikult puhtaks.
Siis uurisin, mis õli oleks mõistlik kasutada ja Argo 1974 abil sain teada, et Jawa käigukasti õli peab vastama nõuetele API GL4 GL5 ja seguõlitussüsteemi API TC. Sobivad õlid leidsin Motuli valikust.
Attachments
F581CF29-4BFD-47F6-BC29-B09E0AC25118.jpeg
909DA823-D098-4148-B70C-BCA644DC8A71.jpeg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 02. May 2019 23:10

Segusüsteemi läks ilusti liiter õli sisse ja käigukasti pnin 1,1l nagu manualis nõutud.
Vahetasin ka küünlad värske Briski toodangu vastu.

Külastasin teletorni motopoodi ja sain kõik vajaminevad varuosad. Mõnedel veel krooniaegsed hinnad peal.

Järgmiseks on plaanis korrastada esiamort. 10W Castrol amordiõli on olemas... või peaks siin Motuli margile kindlaks jääma? Üks tolmukate on välja venind ja teine on pragudega,amort liiga jäik ka.

Edasi liigun peaülekande juurde. Kett, kummisukad, väike ketikaitse vajavad vahetust. Sama soojaga vaatan üle ka tagapidurisüsteemi. Kõik toimib aga see ju hoolduse mõte ongi.

Edasistest plaanidest siis kui need tööd tehtud.


Sõidukogemus on siiani täitsa hea, veidi kõrgel peab istuma ainult.
Attachments
D5D18405-FC87-4BFF-97DD-003D44BA534F.jpeg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Mattu
Tavakasutaja
Posts: 192
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn. Kahjuks.
Contact:

Unread post by Mattu » 03. May 2019 16:41

Plast korpusega ketikaitsme osa on mootori küljes välja veninud, et vahetad? Esimese põlve 634 omad on ses mõttes paremad, et on plekist.


Sõidan nagu suudan.

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 03. May 2019 19:00

Kett on lõdva olnud ja plasti alt ära söönud, sellepärast tuleb välja vahetada.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 05. May 2019 22:31

Peale Tagadit võtsin Jawa hoolduse jälle ette, esimesed amordid ei töötanud hästi, olid üsna kanged ja üks veidi lekkis ka.
Lasin vana õli välja, paremal oli õli ilus puhas, vasakul aga üsna must tökat. Kas on vahetamata juba pikemat aega või oli simmeri vahelt sodi sisse pääsenud. Parema lasin tühjaks ja panin uue Motuli 5W täissünteetilise amortisaatori õli sisse ja selle poolega oli korras.
Vasaku poole otsustasin ikkagi lahti võtta, selleks oli vaja ratas ja porikas eemaldada, peale seda amordi alt punn lahti ja amordi alumine pool oli käes, pesin selle puhtaks, pingutasin simmerit peale ning vahetasin tolmukatte. Seejärel amord kokku ja uus õli sisse. Amort hakkas koheselt sujuvalt tööle.
Simmerid vahetan tulevikus igaksjuhuks ikkagi ära mõnesaja kilomeetri pärast ja panen uuesti värske õli sisse.

Pärast seda võtsin karbussi maha ja puhastasin ära, ujukipotis oli veidi vett kuid muidu tundus kõik hea, nõela tõstsin ühe astme ülesse poole, hakkas nagu vabamalt käima. Tundub, et karpa pole tihedalt kollektori küljes, seal mingi kummimuhv ja kui kõik kinni keeratud korralikult, siis karpat sab vabalt keerata külje peale. Lisaks vahetasin ära aku (aga tuli välja, et see on surnud). Suunad ja pidurituli on otse akult võetud ja need lõpetasid mingi hetk töö, Vape süüde töötab kenasti ilma korraliku akuta ka, seega sõita sai.

Veel vahetasin ära ka summuti ja leegitoruvahelised tihendid, vanad olis üsna läbi ja lasid gaase läbi juba.

Peale neid tegevusi kadus ka korralik tühikäik, on tühikäiku regullides on kas pöörded liig kõrged või siis liig madalad ja ratas surev välja. Loodan, et asi on karpa muhvis ja/või surnud akus.


Järgmine hoodus tegevus on ketimajandus ja tagumine pidur üle vaadata.

Kloostrimetsast on vaja esihargi simmereid, karpale ühenduskummimuhvi ja õhufiltrit.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 06. May 2019 07:29

Mõned pildid ka eilsest tegevusest.
Attachments
B97EA1C7-A8ED-4A2F-9E50-AC4F27B948CF.jpeg
FF578448-3F44-4A15-A8B8-D19201F7FC12.jpeg
F5F0DA81-D129-4664-8D48-2E6E29842FCB.jpeg
F680235B-51B3-4646-AEDC-E1FB9C6C26E4.jpeg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 06. May 2019 22:24

Jawa remont on võrreldes Ishiga lust ja lillepidu. Juppe kõiki saada ja täitsa tehase kvaliteediga. Täna ostsin siis Kloostrimetsast juurde veel õhufiltri, esihargi simmerid ja karpa kummilõdviku millega ta silindrikülge tihendatakse.
Motonetist võtsin ühe pudeli amordiõli (seekord küll mitte täisünti vaid mingi tehnosyntese) ja uue happeaku.
Tahtsin geel/hooldusvaba akut aga need ei sobinud mõõtudelt ja on paganama kallid... seega tavaline 12V ja 5Ah nagu manual soovitab.

Muud ei jõudnud teha kui aku laadima panna.

Jätkub...


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 07. May 2019 22:22

Kriblan siin uhkes üksinduses.
Täna sai kontrollitud kett ja tagapidur. Tagapiduri süsteemi lihtsalt puhastasin, katted olid veel täitsa head.
Ketihammasrattad olid päris head, esimene oli 17 hambaga ja tagumine vist standartne, ei hakanud lugema. Keti vahetasin ka välja, kuigi vana oleks vist veel kõlvanud, määrisin jällegi Motuli ketimäärdega :D (ostsin poolast ühe valge ketimäärde spray oma Eurotripil. Uus kett oli 4 lüli pikem, tegin lühemaks.
Kummisukad ja esimene plastist ketikorpus läksid ka vahetusse, korpus oli alt katki ja ketisukad ka mõradega.
Vahetasin ka õhupuhasti filtri. Vana oli suht tolmune.

Kuidas Jawa keti määrimine üldse välja peaks nägema? Kas kummisuka vahelt või tuleb tõesti pool mootorit laiali lammutada selleks?

Tekkinud on ka üks probleem, ei teagi täpselt mis probleemi põhjustab, aga tühikäigul ei saa ratast normaalselt tiksuma, kas on liig kõrged pöörded või siis liiga madalad ja ratas sureb aeglaselt välja, paar päeva tagasi toimis veel ilusti. Tühikäigu timmimise kruvi sellisesse asendisse ei saa, et pöörded 1200-1300rpm oleks. 1500+ on võimalik aga kui sellest alla sättida siis sureb aegamisi ära.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Mattu
Tavakasutaja
Posts: 192
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn. Kahjuks.
Contact:

Unread post by Mattu » 07. May 2019 23:20

Keti määrimine - raamatus oli vist (vist!) näidatud tagant suka vahelt aga noh... Geneka kaas maha (kaks kruvi) siduriautomaat ära (3 polti) ja suka klambrid lõdvaks (kaks kruvi) ning välimine kate ära - ühtlasi näed ketiratta ära ning selle, et selle mutter ikka kinni on, pluss saad ühtlasi kontaktid üle vaadata (vapega jääb see küll nende puudusel tegemata).

See tühikäigu probleem tekkis peale karburaatori puhastamist?


Sõidan nagu suudan.

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 07. May 2019 23:50

See tühikäigu probleem oleks tekkinud nagu juba varem, paar päeva enne karpa puhastust vahetasin küünlad.
Peale karpa puhastust tõstsin ka nõela 1 aste ülesse poole, enne oli täitsa all nüüd on keskel, ei jõudnud veel alla tagasi lasta.
Kui oluline on tihend karbussi ja karpa kaane vahel? Midagi seal on aga mitte kõige parem.
Homme proovin jõuda karpa silindripoolse kummi flantsi vahetada/tihendada ja nõela algasendisse tagasi lasta.

Kett oli 15k sõitnud ja tegelikult nägi päris hea välja, samamoodi hammakad, kinnise süsteemi suur eelis.

EDIT: manualis kirjas, et nõel peab olema ülemises astmes, alustan homme sellest.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 08. May 2019 16:59

Jätkan oma Jawa teemal, ratas kenasti arvel tänasest ja kindlustatud, ülevaatuse saab ka lähipäevil.
Maanteel nüüd esimene pikem ots MNT-st tagasi tehtud, 110 kannatab kenasti sõita. Vastu tuul ja mäed võtavad hoo maha muidugi, vast annab veidi karpat/süüdet kuidagi näppida.
Sõiduasend on suhteliselt kõrge kuid üsna mugav, usun, et ka kahekesi on täitsa normaalne sõita. Ons kellelgi Jawa Jikovi jettimisega kogemusi? Ehk kas sellest on üldse midagi paremat loota või ongi see ratas selline veidi uimane ja aeglane?'

EDIT: Sain ka ülevaatuse tehtud.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 09. May 2019 20:38

Täna sain Jawa tühikäigul jälle tiksuma. Tegin kaks ajsa ära. Esiteks keerasin korralikult kinni küünalde peal olevad “mutrid” sest Vapel on auto tüüpi piibud. Teiseks võtsin karbussi maha ja tihendasin tihendipinnad silikooniga. Karpakummi vahetada ei saanudki sest uus kumm oli veidi teist tüüpi ja ei äratanud usaldust.

Järgmine hooldus on pidurivedeliku vahetamine, DOT 4 tuleb hankida kusagilt.

EDIT: 60km tiir maanteel ja linnas tehtud, kannatab sõita päris hästi 100-110, vastutuul ja ülesmäge läheb kiirus alla. MIs jawa kolvirõngaste eluiga on? ja kas tõesti ei tea keegi Jawa karbussi düüsidest midagi? Tunda on, et neljanda käiguga viimased 1/3 gaasirulli keeramist hakkab mootori tööd piirama...


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 295
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 10. May 2019 15:02

Äge Jawa! See juba tänapäevase mootorratta moodi veidi, kuigi 2001 aasta pillilt ootaks ikka rohkem :D

Vaatasin su karburaatori düüside pilti ning minu mäletamist mööda oli 638-l peadüüs 92, mitte 85 nagu sul. Iseenesest peaks see düüs olema M6 keermega, millele peaks Starmotost või Motonetist erinevaid suuruseid saada olema. Kui ütled konkreetselt viimased 1/3, siis ma tõstaks esialgu nõela ikkagi. Kui siis läheb paremaks, aga lõpp ikka puudu, siis liiguks edasi peadüüsi juurde. Korras mootor ja normaalne karpa on mul ikka sellele loogikale allunud:
Attachments
carb_tuning_1200x1200.jpg
carb_tuning_1200x1200.jpg (29.96 KiB) Viewed 1709 times



Online
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 809
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 10. May 2019 16:46

Tüüse on päris palju, 85, 90, 92, vist 95 ja 100. Originaalis on täpselt 92.
Kontrolli, ega lõdviku ega õhupuhastaja vahelt liaõhku ei tõmba. Ja kütusefilter peaks olema selline, mis mõeldud pealevoolule. Endale panin ükskord imemisele mõeldud kütusefiltri ja siis hakkas neljanda käigu juures pooma.



Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 10. May 2019 21:08

Tänud kahele kaasamõtlejale. Tuleb välja, et ka raamatu järgi ongi main jet mul liig väike, 640 mudelil on ette nähtud 100ne düüs.
Lisaks on seal mingi abidüüs, mis mul on 55 aga võiks olla 72 raamatu järgi.
Proovin uuesti nõela tõsta ja otsin uue peadüüsi ka düüsid ja teen uue katsetuse, loodetavasti asi paraneb.

Kütusefiltrit pole ja õhupuhasti ja karbussivaheline kumm on ilus terve ja klambritega kinni.

Jawal on tahhomeetril punane joon 5750rpm praegu on 4000rpm-i juures kiirus 100km/h kanti, äkki ongi vanade Jawameeste jutus tõde, et "mul vanasti läks Jaff 150 välja".

Elame näeme.
Attachments
Screenshot 2019-05-10 at 21.08.10.png


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 692
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 10. May 2019 22:03

Mul on õnnestunud 130 kätte saada... ja tunne oli, et nõks oleks veel saanud.
Samuti sai vahetatud karpa ja silindri vaheline tihend ning pandud uus tihend+silikooni ka kronsteinile, mis kahte silindri sissevõttu ühendab. Sealt tõmbas natuke lisaõhku.
See avanes avanes silindrite erinevates läbipuhumise jäljendites.
Sul loomulikult mõlemad silindrid seest ühesugused.


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 10. May 2019 22:41

Silindrite sisse pole vaadanud ja loodan, et ei pea ka niipea.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 692
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 10. May 2019 23:17

eks esialgu küünalde vaatamisest piisab, kuid silindripea maha ja peale panek on suht lihtne... vähemalt sellel mis mul oli kasutada...
Aga sellel jawal ei oska ka seda tööd kommenteerida, et kui palju vaja lammutada enne kui kaantele ligi pääseb.

Eks aita ka see pisike piilukaamera...


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 12. May 2019 22:11

Ostsin Motonetist sobivad düüsid, peadüüsi võtsin 100 ja abidüüsi 70. Vahetama hakates selgus, et keere küll M6 aga samm teine. 11 euri koolirahaks.
Vaatasin, et minu düüs 85 ja mul oli kodus 1mm puur olemas, puurisin sellega düüsi läbi. Tõstsin ka nõela ja enam sellist ebameeldivat poomist pole.
Maanteel sain 115km/h kätte, 105 on paras kulgeda.

Täna sai Nobody, Hmm-i ja Alfredi seltsis 200km erinevaid teid maha sõidetud ja päris mõnus oli.
Korra lõppes bensiin, selle võib ajada masina paagi suuruse mitte tajumise kaela. Muus osas käitus ratas eeskujulikult ja loodan, et meil tuleb suvel veel palju muretuid kilomeetreid koos.

Panen siia mõned rattaga seotud kulud ka mis juba tehtud. Meeles peab pidama, et tegemist oli väga heas korras rattaga ja mina lihtsalt tegin ära pisiparandused ja hooldused.

Ratta ära toomine, küte ja laevapiletid - 20 + 122 = 144 euri
Varuosad - mootorikett, veokett, kummisukad, amordikatted, küünlad, väike ketikaitse - 70 euri
Mootori + amordiõli - 25 euri
Varuosad - amodri simmerid, leegitoru tihendid ja õhufilter - 15 euri
Mootorratta registreerimine - 160 euri
Mootoratta kindlustus - 15,48 euri
Mootorratta ülevaatus - 19 euri
aku 20 euri

vahekokkuvõte 12.05 seisuga 468,48 euri

Igaüks teeb oma järeldused siit ise.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 809
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 12. May 2019 23:53

Ja palju ratas maksis, kui saladus pole?



Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 13. May 2019 08:45

Ratta maksumuse ütlen sulle kunagi privaatselt :)
roosakummik wrote:
12. May 2019 23:53
Ja palju ratas maksis, kui saladus pole?


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 295
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 13. May 2019 11:08

madeinussr wrote:
12. May 2019 22:11
Ostsin Motonetist sobivad düüsid, peadüüsi võtsin 100 ja abidüüsi 70. Vahetama hakates selgus, et keere küll M6 aga samm teine. 11 euri koolirahaks..
Seda tõesti ei teadnud. Arvasin tõesti, et 638-l standardne M6. Sammu ära ei mõõtnud?



Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 13. May 2019 22:55

Jawal vist ongi standard M6x1 aga Motonetis veidi peenema keermega, M6x0,75 vast.
Ise olin laisk ja ei viitsinud enne düüse ära keerata. Polnud keermekammi ka käepärast.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 02. Jun 2019 23:34

Viimase paagitäiega surusin paaki 15 liitrit, reserv tööle ei hakanud🤔 kuigi paak peaks olema 17l ja reserv sellest 2,8. Sõitsin 222km ja Keskmiseks kütusekuluks tuli 6,7 l/100km. Tagasi ei hoidnud aga veits nagu palju, tangitud sai Alexelast, nüüd panin Olerexist paagi täis. Õlipaagi täidan ka ära. Alguses panin 1l täpselt sisse. Spidomeetri näit 15301km.
750ml läks õli peale. Seekord kasutasin Castrol Power One Racing 2t sünteetilist õli.
Attachments
F4F5AA34-4579-4546-AB14-8D68FA5C1CEB.jpeg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
Igor
Tavakasutaja
Posts: 19
Joined: 01. Jun 2006 00:00
Location: Lõuna-Harjumaa

Unread post by Igor » 03. Jun 2019 09:08

Kütusekulu ikka suurevõitu, vist. Minu penskari sõidustiiliga on tulemus selline: https://www.spritmonitor.de/en/detail/832070.html


Kovrovets 1961
Jawa 1988

Online
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 809
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 03. Jun 2019 17:36

Liitri kütusega peaksid saama läbida 30 km, siis võtab normaalselt kütust. 4-5- 5l 100 Selline kütusekulu toimib rohelises alas, tahhomeetri peal 3000- 3400 p/min



Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 04. Jun 2019 09:59

roosakummik wrote:
03. Jun 2019 17:36
Liitri kütusega peaksid saama läbida 30 km, siis võtab normaalselt kütust. 4-5- 5l 100 Selline kütusekulu toimib rohelises alas, tahhomeetri peal 3000- 3400 p/min
30km ühe liitriga teeb kuluks 3,3l sajale, see toimiks vaid allamäge ja tagant tuulega. 5l sajale on 20km ühe liitriga ja see on tõenäolisem.

Plaan on nõel tagasi astme võrra langetada, mitte üle 90km/h sõita ja karbussi ühendust veelkord tihendada.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4572
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 04. Jun 2019 15:24

6.7 või 5 l/100. Meie tavalise sõidustiili juures on ju täiesti normaalsed numbrid. Kas selle meeldiva meeleolu pärast peab pilli kõri liigselt pooma hakkama? Hiljem hoopis oht lahja seguga kolb ära sulatada. More fuel! 8 )

Aga asjast ka, nõelaga muudad kütusekulu keskmistel pööretel. Avatud siibriga muudab segu kogust düüs.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 04. Jun 2019 16:17

Kõik õige, aga nõela tõstmisega läks segu vist veidi rikkaks. vaatan küünlad üle ja anna teada.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 07. Jun 2019 10:54

Ei tasu töötavat asja näppida. Võtsin karpa ära ja tihendasin uuesti ühenduse silikooniga ära. No pekki ei hakanud normaalset tööle enam, langetasin ja tõstsin nõela ikka jama annad gaasi ja pöörded langevad väga aeglaselt. Ei tea palju see mõjutab aga vahetasin karpakaane tihendi ka ära, see oli omadega õhtal. Ja hakkasin brake cleaneriga lekkeid otsima. Paar korda sussutasin ja imede ime karpa hakkas ja vist jäigi normaalselt tööle...

Segu päris paigas nagu pole, oleks peputunnetuse mõttes vaja kellegi teise ratast proovida, võibolla tuleb välja, et nii ongi normaalne.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1836
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 08. Jun 2019 19:33

Järgmine bensiinikulu mõõdetud, 6,8 seekord... sai vist düüs vähe suureks puuritud. Vaatan kas kloostrimetsast saan uue 95 suurusega düüsi.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Post Reply