Page 1 of 1

Minsk 3.122.13 1993 madeinussr

Posted: 20. Jun 2020 16:17
by madeinussr
Õnnestus sellisele põhimõtteliselt kasutamata rattale käpp peale panna. 54km on kellal, arvel pole kunagi olnud, karpal selka alles ja sadulal isegi kile peal. Samuti on kroomosad originaal määrde all.

Ajaga on paar kummidetaili ära pragunenud
- lenksukummid
- üks jalaraua kumm
- ketijuhikud
- piduritule lüliti kummid


Mootori hääl oli väga ilus kuid karpa on umbes sest ei käibud üldse, poos kinni jne.

Mul oli täpselt sama Minsk ka siin mõni aasta tagasi. Sama värvi ka aga plekiosa oli üle värvitud. Väga mõnus ratas oli sõitmiseks. Hea manööverdusvõimega ja mõnusa minekuga.

Homme loodan kõik sõlmed ülesse pildistada, et järgmistel oleks lihtsam vaadata kuidas mingid asjad küljes on.

Panen siia esimesse teemasse ka lisakulud:

Suunatule ja tagatule pirnid 4.-
Mootoriõli 6.-
Kütusefilter 3,5.-
Küünal 2,5.-

Re: Minsk 3.122.13 1993 madeinussr

Posted: 20. Jun 2020 19:51
by madeinussr
Tegevused,

Kumkidetailid vahetada
Õlivahetus
Karpa puhastus
Sõlmede kontroll
Ark
Ülevaatus/kindlustus
Kroomi puhastamine määrdest

Re: Minsk 3.122.13 1993 madeinussr

Posted: 21. Jun 2020 09:37
by hundu615
Palju õnne,mis selline leid ka maksis? Mina sellist asja üldse sõitmiseks ei kasutakski,väärtus kukub kohe.

Re: Minsk 3.122.13 1993 madeinussr

Posted: 21. Jun 2020 16:06
by madeinussr
hundu615 wrote: 21. Jun 2020 09:37 Palju õnne,mis selline leid ka maksis? Mina sellist asja üldse sõitmiseks ei kasutakski,väärtus kukub kohe.
Maksis ilusa ümmarguse hulga raha. Ja ega tal erilist rahalist väärtust ju polegi, seega pole kuhugi kukkuda 😀. Eesti numbriga pill 101km näiduga ja sama värvi maksis 1300- kuldsesbörsis paar päeva tagasi. Mul on ikka idee teda välja ajada ja aegajalt tuulutada. Mis ta ikka niisama seisab, muuseumit mul ka pole.

Oleks ta ideaalselt hoitud ja kastis siis mõtleks.


Täna sai tehtud järgmised asjad.

Piimjas ollus, mis õli pidi olema sai vahetatud normaalse õli vastu. Uus õli läheb omakorda varsti vahetusse.

Karburaator puhastatud, üks düüs oli pooleldi umbes ja segurikastuse düüs puudus üldse. Õhupuhasti ja karpa vaheline kumm sai ka lapitud ja liimitud.

Tagratta ventiil oli kõveras asendis, ajasin selle otseks ja pumpasin rehvid normaalselt täis.

Peale karpa puhastust ja küünla vahetust läks ilusti käima ja võrreldes eelnevaga käis nüüd väga ilusti. Sidur ja käigud lülituvad väga hästi.


Karpal on selka alles ja spidoka järgi läheb nii 70+ Km/h aga selka peab seal vähemalt 1000km veel olema. Sissesõit tuleb ära teha.


Kloostrimetsast on vaja mõned jupid homme osta.

Re: Minsk 3.122.13 1993 madeinussr

Posted: 25. Jun 2020 14:39
by madeinussr
Panen mõned pildid ka rattast.

Huvitav on kellegi teise poolt ratsimata/puutumata ratast vaadata.

Re: Minsk 3.122.13 1993 madeinussr

Posted: 25. Jun 2020 16:22
by hmm
See laguneb juba seistes... mis veel sõitmisest saab?
Aga kes tehas hoolitses, et ostja e. omanik nii sama ei istuks ning saaksid varuosi toota. Võtsid ju läänest eeskuju - vaja tekitada pidev rahavoog, mis tuli ikka varuosadest.

Re: Minsk 3.122.13 1993 madeinussr

Posted: 25. Jun 2020 18:42
by roosakummik
Selle pilliga pead küll sinna matkale minema, siis mr Hmm ga ühel pulgal 50 ccm vähem, kuid nii uus minsk käheb 90 välja küll.

Re: Minsk 3.122.13 1993 madeinussr

Posted: 25. Jun 2020 20:33
by madeinussr
Kummidetailid ikka surevad, mootor on küll hea praegu. Selkaga läheb 70-80km/h ja vaikselt sõidan sisse. Sain kloostrimetsast mõned jupid ka. Siduripoolne käepide puudu ja stopptulelülitite kummikatted, muidu kõik olemas nüüd.

Re: Minsk 3.122.13 1993 madeinussr

Posted: 25. Jun 2020 22:58
by Igor
Arvele võtmisega probleeme pole?

Re: Minsk 3.122.13 1993 madeinussr

Posted: 26. Jun 2020 10:04
by madeinussr
Igor wrote: 25. Jun 2020 22:58 Arvele võtmisega probleeme pole?
Eks seda varsti näeb, plaan varsti mnt ametit külastada.

Re: Minsk 3.122.13 1993 madeinussr

Posted: 09. Oct 2020 14:21
by madeinussr
Minsk sai müüdud.