Seoses foorumi tarkvara uuendamisega võib uute kasutajate liitumine olla häiritud. Probleemide korral kirjuta info(ät)motokuur.ee

K-750m

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
Myrka
Tavakasutaja
Posts: 271
Joined: 13. Jun 2008 00:00
Location: Pärnu

K-750m

Unread post by Myrka »

Sain ühe nukras seisus natuke raskema ratta omale. Sõbra vanaisa endine ratas. Rattani pääsemiseks tuli trimmeriga kõigepealt võsa maha võtta küüni ukse eest. Need uksed polnud ammu lahti käinud. Põnev oli kaevata seda ratast sealt kola alt välja. Täpselt ei teadnud ka millega tegu. Lõpuks , kui päevavaluse kätte sai, siis oli tunne,et äkki peaks tagasi lükkama. Kunagisest hiilgusest palju alles pole. Lisaks sai kunagi jaanuari tormi ajal natuke vett ka kaela. Mootor oli raamist maha võetud, kasti ka polnud küljes. Seda ei leidnuki. Summutid ja muu kraam ka puudu. Sisuliselt veerev raam,tulede ja viledega. Korv koos kattega, iste puudu. Mootor oli teises kuuris. Millal see maha võetud oli, ei osanud keegi öelda. Veel vähem miks. Ise arvan, et peale uputust see maha võeti ja hoolas peremees ei tahtnud lasta mereveel rohkem kahju teha. Tõin siis nii kärupeal koju ära. Kui poleks sõbra vanaisa ratas, siis ei oleks mõtet sellega suurt midagi teha. Lillepeenrasse kaunistuseks sobiks hästi. Lisan juurde, et sõbra vanaisa looja karjas juba mõni aasta. Rattal number küljes, vanem eesti number. Dokumendid olevat saanud uputuses hukka. Selles suhtes pole vast hullu, hiljem kuulus see ratas sõbra isale, kes sellega küll meetritki ei sõitnud. Mina sisuliselt ostsin sõbra isa käest. Kui ratta kokku saama peaks kunagi, siis ARK´is läheb põnevaks.
Attachments
S1200004v.jpg
S1200015v.jpg

Myrka
Tavakasutaja
Posts: 271
Joined: 13. Jun 2008 00:00
Location: Pärnu

Re: K-750m

Unread post by Myrka »

Mootor siis selline
S1210010v.jpg
Esimese hooga katsudes ringi ei käinud. Võtsin silindrid maha. Üks pool tuli ilusti, teine mitte nii lihtsalt. Lasin roostesurma küünla avast sisse ja seisis mõne minuti. Hakkas liikuma ja sain silindri maha. Rõngad olid natuke kinni jäänud, aga ei midagi hullu.
S1250003v.jpg
kolvid paistsid ilusad
S1260011v.jpg
Silindritel ka suuremat kulumise jälge polnud, hooni jäljed peal. Mootoris õli puhas, vett ei olnud. Silindritele tuleks kõvasti viili anda, jubedalt valujääke täis. Karburaatorid tugeva korrosiooni kahjustustega, ilmelt kasutuskõlbmatud. Aga üldine ilme mootorist hea, saab asja.

Post Reply