K-750M

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

K-750M

Unread post by Mattu »

Nüüd see siis juhtus. Õuele maandus must emm. Õigemini küll K-750M, aastast 1966. Ratas on kunagi lahtivõetud ja nagu ikka sellistel puhkudel on osad jupid kadunud. Esimesed jalarauad näiteks ning kardaanivõll. Rist ja leevendi jne on olemas. Pildi pealt on muidugi enamus puudu, mis käru peal kaasa tuli.

Spidomeetril on 6000 km, kuid sellest hoolimata on väntvõll uue vastu vahetatud ning pärast seda mootor töötanud pole. Silindrigruppi ei pea samuti mina vahetama. Võib-olla panen omalt poolt järgmised uued kolvirõngad peale, äkki on ära surnud ajaga.

Eks selle kärakaga tööd jagub aga ilus numbriline eksemplar koos sildi ja regnr ning ostu-müügi lepinguga. Külgkorvi ratta võll on puudu ning küna on mäda suurel määral. Korvikate aga originaal ning igati terve, pehme ja isegi väiksemaks ei ole muutunud.

Kui kellelgi on esimesi jalaraudasid üle ning heebleid koos kinnitustega, siis võib lahkesti märku anda.
Attachments
IMG_20221024_182814.jpg
Sõidan nagu suudan.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2196
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: K-750M

Unread post by Nobody »

Üllatav lüke Sinu masinapargis. Mis plaanid edasi on?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 305
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Re: K-750M

Unread post by Mattu »

Eks see ratas jah, natuke nagu must lammas ole...
Poritiibade ja plekkide värv on pinnaroostest kahjustada saanud nii, et eks tuleb puhtaks pritsida ja üle värvida. Mootor tuleb ilmselt laiali tõmmata, et väntvõlli taskud üle kontrollida. Õli on sees küll puhas aga natuke paks. Väga ei sooviks, et see väntvõll värske õli puudusesse jääks. Ehk, et otsin puuduvad detailid, kevadeks käin mootori ja sõlmed üle ning ilmselt tuleb siis enne koostamist ka värvimisega tegeleda. Uued juhtmed tuleb valmistada aga see pole raske. Seejärel Maanteeameti büroos arvele võtta ning saab postkasti juures ajalehtede järgi käia. Vahest kannatab kaugemalegi minna..

Eks kõige suurem töö tuleb külgkorviga. Küna on sõel ja rattavõll puudub, kuna see olevat pooleks suudetud sõita kuidagi. Ei kujuta hästi ette, mismoodi seda tehti, rattal avarii tundemärke pole.

Aga muidu on tore küll, kui nii genekas, relee ja kõik muu numbriline on. Külgkorvi tules oli keegi pirnid 1984.a omade vastu vahetanud.

Veermik näeb hetkel välja päris kole aga mootor-käigukast, tagareduktor, rattad tunduvad paljulubavad.
Sõidan nagu suudan.
Post Reply