
Olen selle 175ste maailmas natuke olnud ning kokku puutunud Voshod1, Voshod2, Voshod3 ja ka K175 versioon3 ga.
Mulle meeldivad 125sed, eriti minsk M103 ja Kovrovets K58...
Viimati sai hooldatud K175 ver3 1960 andis sellise positiivse tunde nendest masinatest.
Nägin osta.ee-s K175 versioon2 müügis ning pidasin seda hinda (~110€) minu jaoks suht OK-ks
Põhjus selles, et masinat väga palju pole liikvel olnud ning küljes olid suhteliselt rahuldavas korras mõned haruldased detailid
Natuke juttu: http://moto-kovrov.ru/bez-rubriki/k-175-variant-2/
Lisaks sama aasta ning enam vähem sama kooslusega musta nr masin: https://register.evkl.ee/apex/f?p=888:3 ... UK_ID:2403
Minu hinnangul on seda masinat väga hoolega renoveeritud, kuid mõned detailid, milles natuke kahtlen:
1. sidurikoja kaanel puudub K175 kiri - see kaan paistab K58 oma olema Edit-> K58 kaan ei hakka sinna...
2. silindripea uuem e. suurem - võibolla pandigi, kuid väiksel silindril oli ettenähtud väiksem silkupea... edit2, varajasel mootoril oli väike, nõks hilisematel uuem, millal üle mindi ja kas muutus ka hüls - selles osas vajan veel selgust. PS mul sarnasel kaanel dekompressiooniklapp samas pesas, kus temal küünal... seega küünla õige paigutus vajab selgitamist
3. Tuleümberlüliti kinnitus lenksu ümber on uuem.
4. bensiinikraani link vale pinnakattega, peab olema tsink aga on kroomitud
5. Lenksu käepidemed kaasaegsed koopiad
6. Porikate triipude puudumise osas olen kaheldaval seisukohal - loogika ütleb, et peaks olema, kuid kinnitust pole leidnud, et kindlasti on.
Ehk siis tegu on 1958a K-175 masinaga.
Raam on peaaegu sama, mis K58-l, kuid lisana on paigaldatud relee asukoht "sadula" püstitoru juures.
Elekter on alalisvoolu genekal, akuga.
Kolmekäiguline mootor - silku oli 125 edasiarendus, leegikate kinnitus nagu 125sel, kuid silkumaht suurem...
Mootori värv on olnud "kuldne", mitte hõbedane - vt pilte silkust
Minu hinnangul "haruldased" asjad, mis oli ostu raha (nõks üle 100€) väärt:
Enam vähem korras kroom kattega (või siis aluspinnaga) esiamordid koos simmerimutritega, tagaamordi katted, Taastatavad pöiad.
kolme soonega rummud ja õiged rummukatted
Karburaatori kate + karpa koos tooreklapiga
Originaal silinder, koos leegikate ja summutitega
terve juhtmestik
kõik trossid v.a. spidomeetritross.
korras gaasirutska osa, mis tavaliselt on katki.
Tagumine pidurikorpus... ok natuke katki aga komplektne, koos pidurihoovastikuga.
Terved porikad.
Pesinp puhtamaks ja oma varudest sain kohe lisada:
Pidurihoova
keskhark - seal vaja tagasi keevitada aluspulk, mille lõikasin ära, sest tahtsin K58 19" rattaga ühildada...
esitule elemendi koos võruga.
Näidispaak - no sellele ehk saan teise ümmarguse paagi.
Genekas G36M - no seda vaja kohendada...
Tagatulekatte
Ketilõdvikud
Vaja on:
iste
istmealused plekid
küljekarbid
KARTER koos käigukastiga ja kaantega
Silindripea - VÄIKEST...
Ühte tagumist jalatuge.
Süütepooli ja süütelukku.
Mis ma temaga peale hakkan - esialgu ei midagi... pigem on nagu minks m103 nurgas ja kui mingi asi silmapiirile satub, siis seotan...
Kui värvitavad detailid saan komplekteeritud, siis korraga puhastan ja värvin.
Kroomosadega ehk sama, kui kõik asjad olemas, siis korrastan...
Kui keegi rahaga pikali lööb, siis eks müün maha ka
