2019 Bonneville T100
Maximum Payload 210 kg (463 lb)
Engine:
Type Liquid cooled parallel twin, 270° firing angle, Electronic fuel injection
Displacement 900 cc
Bore x Stroke 84.6 x 80 mm
Compression Ratio 10.5:1
Power 55.0 HP (40.1 kW)) @ 5900 RPM
Torque
80.0 Nm (8.2 kgf-m or 59.0 ft.lbs) @ 3230 RPM.
Fuel consumption 3.83 litres/100 km (26.1 km/l or 61.42 mpg)
Greenhouse gases 88.9 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)
Olen väga rahul.
Ostuhetkel oli masina läbisõit 478km, nüüd 2800km, mis tähendab seda, et selle võrra on vähem sõidetud olemas olevate vanade ratastega.
Ainuke, mis natuke morjendab on 110-120km/h sõit mõõduka vastu tuulega - siis tekib tuulesurve kiivrile lõua juurde nii, et hakkab sakutama.
90..100 km/h juures on see veel suht talutav.
Ma ise ei seedi kõrgeid esiklaase, ehk pean mingi lisa tuulesuunaja kompunnima, et tuule osa mugavamaks muutuks.
Elektroonilist püsikat pole, saab lisana juurde osta (~350€ kandis + esinduses progemine)
Esituled võiks LED lahendus olla
Minu kaalu jaoks nõks raske, lihtsamad manööverdused kohapeal vajavad tihti rattaseljast ära tulekut ja puusaga toetamist.
Millega ma täiesti rahul olen:
Sõidu asend, mugavus ja mootori dünaamika
Kütusekulu - kõikide asjade keskmine on 4 L/100. Maanteel püsiva kiirusega 90km/h sõites 3...3,8 l/100 (oleneb tuulest) 100-110 km/h on 3,5...4,1 L/100
Välimus, mis ei jäta külmaks + mõnus mahe jõuline hääl.
Fännide liik on muutunud nostalgitsevatest vanameestest-> suurem osa 25...40a naisteks + mõned meesuudistajad.