Triumph

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1492
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Triumph

Unread post by hmm »

Triumph on üks vanemaid rattaid ja seda on isegi Piiblis mainitud:
The roar of the David*s Triumph was heard across the land...

8 )
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2212
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Triumph

Unread post by Nobody »

:D
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1492
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: Triumph

Unread post by hmm »

20230605_210204.jpg
20230605_205737.jpg
20230605_210245.jpg
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2212
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Triumph

Unread post by Nobody »

Kena näeb välja. Mis mudeli ja mootoriga tegu?

Oled rahul?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1492
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: Triumph

Unread post by hmm »

2019 Bonneville T100

Maximum Payload 210 kg (463 lb)
Engine:
Type Liquid cooled parallel twin, 270° firing angle, Electronic fuel injection
Displacement 900 cc
Bore x Stroke 84.6 x 80 mm
Compression Ratio 10.5:1
Power 55.0 HP (40.1 kW)) @ 5900 RPM
Torque 80.0 Nm (8.2 kgf-m or 59.0 ft.lbs) @ 3230 RPM.
Fuel consumption 3.83 litres/100 km (26.1 km/l or 61.42 mpg)
Greenhouse gases 88.9 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)

Olen väga rahul.
Ostuhetkel oli masina läbisõit 478km, nüüd 2800km, mis tähendab seda, et selle võrra on vähem sõidetud olemas olevate vanade ratastega.

Ainuke, mis natuke morjendab on 110-120km/h sõit mõõduka vastu tuulega - siis tekib tuulesurve kiivrile lõua juurde nii, et hakkab sakutama.
90..100 km/h juures on see veel suht talutav.
Ma ise ei seedi kõrgeid esiklaase, ehk pean mingi lisa tuulesuunaja kompunnima, et tuule osa mugavamaks muutuks.

Elektroonilist püsikat pole, saab lisana juurde osta (~350€ kandis + esinduses progemine)
Esituled võiks LED lahendus olla
Minu kaalu jaoks nõks raske, lihtsamad manööverdused kohapeal vajavad tihti rattaseljast ära tulekut ja puusaga toetamist.

Millega ma täiesti rahul olen:
Sõidu asend, mugavus ja mootori dünaamika
Kütusekulu - kõikide asjade keskmine on 4 L/100. Maanteel püsiva kiirusega 90km/h sõites 3...3,8 l/100 (oleneb tuulest) 100-110 km/h on 3,5...4,1 L/100
Välimus, mis ei jäta külmaks + mõnus mahe jõuline hääl.


Fännide liik on muutunud nostalgitsevatest vanameestest-> suurem osa 25...40a naisteks + mõned meesuudistajad.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1492
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: Triumph

Unread post by hmm »

Mõtteid...

Image

Image

jne....
Eestis suhteliselt võimatu legaalselt seda teostada.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 743
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: Triumph

Unread post by fomoco »

Pannonia külgkorv sobiks sinna.

Kui huvi on, siis mul on üks üleliigne kuid vahetuseks sobiks Jawa veloreks 560.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 333
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Re: Triumph

Unread post by Mattu »

Aga äkki mõni Steib?
Sõidan nagu suudan.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1492
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: Triumph

Unread post by hmm »

Triumph onn siis nüüd selline masin, millega on natuke sõidetud, ehk võtnud mõned tuh. km vanakeste seltsi vähemaks.
viimati oli kellal 8000km ehk see pea kõik sellel aastal alates aprillist sõidetud.
Ainukesed hooldused, mis tehtud on keti määrimine, masina pesemine...

Sügis ilmade tulekuga sai ette pandud ksf Suslik83 poolt pakutud klaas - no mis sa hädaga teed, mudisin keermelatist, roostevaba mutritest ja liimiga termokahanevast asjadest kinnitused - lõpptulem jäi suht viisakas.
Peale selle klaasi panekut on nüüd pea paigal, sest see tekitab vastupidise tuulepöörise - üleklaasi tõmbap pealt tuule paagi peale... seega pea enam ei rapu aga tuule eest varju ikka ei saa.
Täiendavalt panin ka Teneree käekaitsmed, et jahedate ilmadega kätel nõks mugavam - ei lähe nii märjaks+tuul ei jahuta.

Hankisin ka lisa seljakoti/sadulakoti + kaks väikest kotikest pisematele asjadele, et ei peaks suuri kohvreid kgu aeg külge panema.
Need küljekotid on hästi vähe väiksed - nt ei mahu üheosaline vihmakombe sinna sisse...
20230929_163524.jpg
20230929_164340.jpg
Püüdsin hankida hiinast ka suht OK soojendavad lenksu käepidemed aga mööda panin oma valikuga - need 22mm lenksule ning trossiga kaasile. Bonnil aga 26mm lenks ja elektriline gaas.
Eks panen need ka müüki varsti.

Masin liigub hästi, ˜120km/h TLN-RKV teel sõites kütusekulu ikkagi 4,3 L/100km.
Originaalpüsikast tunnen puudust - see gaasi fikseerimine nagu vanadel, on nõks ebamugav, sest masinal on jõudu liiga palju ja gaas suht tundlik. Peab pidevalt korrigeerima aga sirgetel on ikka parem, kui mitte midagi,
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Bruno
Tavakasutaja
Posts: 20
Joined: 03. Jan 2006 01:00
Contact:

Re: Triumph

Unread post by Bruno »

hmm wrote: 03. Oct 2023 18:54 Püüdsin hankida hiinast ka suht OK soojendavad lenksu käepidemed aga mööda panin oma valikuga - need 22mm lenksule ning trossiga kaasile. Bonnil aga 26mm lenks ja elektriline gaas.
Äkki see on tolline lenks ? 26mm on väga imelik.
Post Reply