Mini/krossi voshood

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 24. Feb 2008 18:54

Nüüd pole enam midagi vaja.Oli vaja sõrme nõellagrit.

Külekaan ja paak tuleb ära tuua.
Esihargi saab ka :D .Voshoodi oma.

Esiotsa ei saand ümber keevitada veel,sest keevituse laenasin sõbrale.
Pärast lisan veel pite ka.



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 25. Feb 2008 01:39

Täpsustan et tegelt ei leidnud nõellaagrit mina ülesse,sõber käis juppe sebimas ja leidis ülesse kogemata :D (krt loll pea palju vaeva :oops: )
Siis sai mootor kiiresti kokku ja siis sõitma.
Õhtuotsa sai rallitud :D Masin läheb ikka normaalselt edasi.Sai ka natu kiirendatud ja tulemuseks pakun ikka üle 100 8 ) .

Ei lagune see niisama lihtsalt midagi :D ,sai katsetatud ka kahekesi sõitu.

Täna õhtul sain küljekaane,paagi ja leegikad(ja veel mõne vidina).Need said nüüdseks külge.

Mõni pilt siis õhtusest seisundist ka: http://nagi.ee/photos/hautz/4126729/in-set/73577/
Vaadake kui puhtaks saab silindri mootoripesuvedeliku ja survepesuriga 8 )

Põhiline puudus on pidurid ,aga needki peaks varsti saama.Pidurduseks on praegu see et kui gaas alla lasta ,siis jääb mootor seisma.
Tgumise otsaga ei oska midagi teha :(

Paak ja tsikkel tuleb ka suvel ära värvida.



goonster15
Tavakasutaja
Posts: 160
Joined: 26. Jan 2006 01:00
Contact:

Unread post by goonster15 » 25. Feb 2008 12:31

Üle 100km/h???? 8O



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 25. Feb 2008 16:50

goonster15 wrote:Üle 100km/h???? 8O
Ma arvan küll.Tuleb kunagi ära mõõta-kerge raam annab tunda :D Raam on kuskil 3x kergem ja veeretakistust pole. 8 )


Nüüd on ka kärnkumm taha olemas 8 ) ,ikka norm mustriga. Ette tuleb mopikärn(samad mõõrud ,mis mopi omal)

Talveks tuleb vaadata veel ühed piigid,mis teeb piikideks 8 )

Nokka annab natu halvasti ,aga see ongi hea-pikk kiige 8 )



zanner
Tavakasutaja
Posts: 162
Joined: 05. Jul 2006 00:00
Location: Saaremaa ,Paevere,Kuressaare
Contact:

Unread post by zanner » 25. Feb 2008 18:23

Ei taha küll norida aga mida moodi saab sellist asja teha

hautz wrote:
Talveks tuleb vaadata veel ühed piigid,mis teeb piikideks 8 )


Võrr - Delta - Võrr - IZ planeta5 - Honda Dio - IZ planeta3 - Iz Jupiter 4 - Jawa Stella - Stella V50m - Jawa 638 - Delta - Delta - Rocket 50 - Delta - Hiina Roller

User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 25. Feb 2008 23:28

zanner wrote:Ei taha küll norida aga mida moodi saab sellist asja teha

hautz wrote:
Talveks tuleb vaadata veel ühed piigid,mis teeb piikideks 8 )

"Väike" poldi ralli+silikon +kokkupanek.

Kui tegemiseks läheb siis on näha :D



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 25. Feb 2008 23:36

kärna pildid: http://nagi.ee/photos/hautz/4509461/in-set/73577/

Enne ei viitsi vist alla panna kui hammakas on ära treitud ,et klotsid sisse lähevad.



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 26. Feb 2008 23:12

Juhtuski see päev kätte kui kärn alla sai.
Alla läks orig. tagahammakas.Tuleb vist esimene uus ja väiksem teha 8 )

selline on siis ta hetkeseis: http://nagi.ee/photos/hautz/4522015/in-set/73577/

Vaja on sumpasid ja laia tagaporikat.Vaja ka korralikku voshoodi ketti.

OOtan juba esiharki sest esiots on madalam kui tagumine :?
Pidureid tuleb ka timmida,ei taha võtta hästi.


Kuidagi maru hea pidamine on :D



User avatar
margus014
Tavakasutaja
Posts: 203
Joined: 19. Feb 2006 01:00
Location: SAAREMAA
Contact:

Unread post by margus014 » 26. Feb 2008 23:15

välimust pole ollagi, imo :roll:


[url=http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=391802]Müün LED-e (valgusdioodid)![/url]

User avatar
andu85
Tavakasutaja
Posts: 84
Joined: 15. Mar 2004 01:00
Location: rakvere

Unread post by andu85 » 26. Feb 2008 23:55

Kas kiik jääbki selliseks või värvid ära ka kunagi?



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 27. Feb 2008 00:03

andu85 wrote:Kas kiik jääbki selliseks või värvid ära ka kunagi?
Kui ilmad soojemaks lähvad siis läheb kõik värvimisse.

Välimuse kohta:See esihark on sama mugav kui ilus :( ,aga loodan saada järgmine nv voshoodi esihargi 8 ) )



hillar
Tavakasutaja
Posts: 189
Joined: 06. Feb 2007 01:00
Location: Võrumaa, haanja vald
Contact:

Unread post by hillar » 27. Feb 2008 00:41

minu esimene reaktsioon ole seda "krosserit" nähes: "Mis sitanikerdis veel see on????!!!!" aga praegu vaatan, et inimene on teinud palju tööd, et endale selline meelelahutusmasin saada. edu ehitamisel ja loodan, et masin saab endale kena värvkatte.



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 27. Feb 2008 21:09

Tänan, edu läheb ikka vaja

selline on minu tingimustes värvimine(minu auto :D ): http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 46&page=17

Väiksematel pindadel on tulemus kõvasti parem.


Suurt muret teeb nüüd kulund kett, mis on veel 2 ketist kokku tehtud :oops: .Need kes on seda teinud teab mis jamad tulevad, kord on kett pingul,kord lõdva.

Kas keegi teab palju maksab uus kett ja kui pikk on?Kui pikk on orig vosakett?

Võrril on uus kett tublisti pikem ,kas ka vosal :?



User avatar
Alar
Tavakasutaja
Posts: 299
Joined: 23. Dec 2005 01:00
Location: tartu

Unread post by Alar » 27. Feb 2008 21:28

uus kett maksab rattapoes ligi 200 kr
no põllupeal ja külavahel ringi rallida kõlbab küll,aga mina sinu asemel keevitaks tagakiige mootorikinnituste ja mootritoru juurde tugevdused kuna praegu lihtsam neid keevitada enne värvimist ja võsa mootoril tiba ikka jõudu on ta võib väga vabalt sinna mõrasid tegema hakata,tean seda omastkäest
aga üks küsimus ka kuhu kadus see traktorimustriga 10 tolline rehv
oleks sellevastu huvi kui vaja enam ei lähe ja äkki sebiksid mulle ka mõne kasutatud korras 16 või 18 tolli kärna :D
ma vaatasin et sul vedeleb seal üks iz jupi paak
oleks sellegi vastu huvi,nimelt oleks sealt vaja korki ja kraani ja paagi vahele käivat alumiiinium mutrit.
muidu edu ehitamisel 8 )
Alar



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 27. Feb 2008 21:41

Alar wrote:uus kett maksab rattapoes ligi 200 kr
no põllupeal ja külavahel ringi rallida kõlbab küll,aga mina sinu asemel keevitaks tagakiige mootorikinnituste ja mootritoru juurde tugevdused kuna praegu lihtsam neid keevitada enne värvimist ja võsa mootoril tiba ikka jõudu on ta võib väga vabalt sinna mõrasid tegema hakata,tean seda omastkäest
aga üks küsimus ka kuhu kadus see traktorimustriga 10 tolline rehv
oleks sellevastu huvi kui vaja enam ei lähe ja äkki sebiksid mulle ka mõne kasutatud korras 16 või 18 tolli kärna :D
ma vaatasin et sul vedeleb seal üks iz jupi paak
oleks sellegi vastu huvi,nimelt oleks sealt vaja korki ja kraani ja paagi vahele käivat alumiiinium mutrit.
muidu edu ehitamisel 8 )
Alar
tagakiige kinnitusel on tugevdus otse mootori kinnituse külge ja neid tuleb kindlast veel :D


traktori rehvi läheb veel vaja,mul neid 2 ja vb lähevad kardile alla kui kunagi ostan :D

palju pakud kärnade eest? :D Saaksin sebida



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 28. Feb 2008 23:49

EI no eriti hea ralli päev :evil:

Kõigepealt jätkus keti mahaviskamine,kui hullemalt ralli anda .
Siis sai küte otsa ja lükkasin tanklasse,sain käima aga unustasin keti peale panna(lihtsam lükata) ja tõmbas keti süütemängu.Sai süütemäng uuesti timmitud ja sõitma asuda ja jälle kett maas.Nüüd uuesti süütemäng paika ja sõitma, jälle kett maas.Nüüd juba süütemäng läbi ja kojulükkamine. :evil: (krt 2 km jälle)

Kodus uus süütesüsteem ja sõitma, 30m sõita ja kett maas,kett peale ja proovima.Kett pooleks.

Krt kett on nii kulund et lülid loksuvad umbes 1,5 mm :evil: ja osad rullid kadunud kulumise käigus.


Kui pikk on uus kett?

üle 165cm ikka?
Kui pikk on orig vosa kett(küljes olnud)?



rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 972
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja » 29. Feb 2008 22:21

Mis sa jamad, osta uus kett (vana võta kaasa) ja pane korralikud hammasrattad külge. Läbiveninud ketid jooksevad alatihti maha ja rikuvad hammasrattad ka ära.



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 01. Mar 2008 01:23

Sain uue keti,mitte küll täitsa uue aga korraliku ja asi toimib.
Oleks täna täitsa uue ostnud aga raha jäi koju :evil:

Täna sain ka kontaktidega geneka,see juba küljes.Külge said ka kohe uued truzba kontaktid.

Homme peaks saama izi esihargi ,voshoodi sumpad,ja voshoodi tagaamordid....



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 01. Mar 2008 20:43

Sumpad, tagamordid ja esihark käes 8 )
Sumpade ja tagaamortide toomine läks küll raskustega aga ära tõin.
Kõik jupid tõin vosaga 8 )
Nüüd tuleb siis suurem keevitamine jälle ära teha :D



Keegi chopperi esihargiks tehtud iz56 esiharki ei taha vahetada mõne muu hargi vastu? :?



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 03. Mar 2008 00:54

Natuke aretust sai täna tehtud: http://nagi.ee/photos/hautz/4581521/in-set/73577/

Sai esihark normaalmõõtu keevitatud,muud ei saand keevitada,sest elektroodid said otsa.Enne seda sai esihark osandatud ,puhastatud ja uus õli pandud.Tulevased tagaamordid said ka lahti võetud,puhastatud, värvitud mustaks ja uue õliga kokku pandud.
Tuleb keevitada veel tugevdusi ,uued tagaamordi kinnitused, esiotsa tugevdused,uus tagapidurilhoob,esitule kinnitused,jne.

Pärast vahetasin ka käimalöömisvända võlli uue vastu(Vanaisa varud).1 asja unustasin panna nagu alati-siduri lahutamise pulga sidurikorvipoolne osa :?,homme jälle uuesti lahti :lol: i.Aga vähemalt on nüüd käivitusvänt korralikult kinni 8 )


Mõtlen millist(eid) tuld ette panna.Lahendused:
1) 2 halogeen esituld(olid vist gabrielle vms) kõrvuti(läbimõõt kummalgi umbes 15 cm)
2)1 halogeen esituli(Läbimõõt umbes 15cm)
3)1 tavaline esituli(Läbimõõt umbes 15 cm)
4)1 tavaline esituli(Läbimõõt umbes 20 cm,sama mis ¸iguli 2101 esituli)
5)???

Millist lahendus oleks kõige normaalsem?
Kas H1 halogeen 6v on olemas?



User avatar
hs33
Tavakasutaja
Posts: 252
Joined: 25. May 2004 00:00
Location: Läänemaa/Tallinn

Unread post by hs33 » 03. Mar 2008 18:09

OT: kuidas sellise pasahunniku(vabandust väljenduse pärast) sees töödata saab?



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 03. Mar 2008 18:55

See pole p*sk ,need on vajaminevad asjad. :evil:

Aga et nad laiali on küll minu viga :oops:



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 04. Mar 2008 00:21

Sai siis natuke keevitatud: http://nagi.ee/photos/hautz/4596531/in-set/73577/

Teisele poole tuleb ka alumine osa juurde keevitada.
Pidurihoob sai ka tehtud.

Esitule asi on lahtine :roll:


Homme veel kõvasti keevitust raami tagaosale ka ja kui viitsin siis hakkan kunagi lammutama värvimiseks 8 )

Raam tuleb kindlasti must ja paak ja porikad ka mustad või punased(või veel sinised :roll: )



Tulid veel ametlikud mõtted korraks :roll: (Ehitusluba jms)
Kas on mõtet? Mis hinnaks võiks tulla?

Nüüd tuleb kindlasti kriitikat,aga see viibki ju edasi :lol:



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 06. Mar 2008 02:05

porikad, esiratas,esituli ja tagumine ots teevad muret veel. :?
Ette ka kitsast kärna pole :( tuleb vist lai panna.


http://nagi.ee/photos/hautz/4622737/in-set/73577/

Nüüd on saanud lumest viimast võtta aga kärn on talvel liedam kui tavaline rehv(JÄÄL)

Täna pidin uue gaasitrossi ka tegema :evil:



Izi esiharkk jääb vist jh liiga jäigaks.Tuleb välja et truzbal pole iz-i esihark :oops:



User avatar
morten002
Tavakasutaja
Posts: 82
Joined: 08. Apr 2006 00:00
Location: läänemaa

Unread post by morten002 » 06. Mar 2008 08:55

päris kõva töö oled ära teinud
edu ehitamisel. tahaks juba lõpptulemust näha :D



rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 972
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja » 06. Mar 2008 16:48

Kui ette kitsast kärna pole, siis laiaga rikud sõidulõbu ära.

IZ mootorratta esihargi kohta olen mina juba oma sõnad andnud, veendusid nüüd ise. Sul amordid töötavad ikka, läbi ei lase?

Porikad pane kindlasti külge, vähemalt ette. Kui ees porikat ei ole, siis sa varsti enam ei näe, silmeesine saab porikseks (kas siis prillid või visiir, oleneb missugune kiiver sul on).



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 06. Mar 2008 19:22

Amordid töötavad ilusti ja läbi ei lase.Puksid ja tihendid on korralikud.
Kui hakkavad läbi laskma siis on ka uued tihendid kuskil olemas.

Vb sebin ikka voshoodi hargi või võtan truzba oma ja teen korda. :roll:


Kevade poole teeb ühe rõngavahetuse ka vist ,vb ka ühe puurimise :roll:

Pakkuda võib ka parempoolset mootoripoolt ja 3 rõngalist 1 rem kolbi elva-tartu kandist.

Käigukasti hammakate nukid võiks ka üle lasta,vahel harva viskab mõnda käiku välja,Hambad ise peaks veel korralikud olema.
Mootor tundub et on korralik olnud, aga enne minu kätte jõidmist on valedesse kätesse jõudnud. :(


Andke aga ideid :D



User avatar
canyondrift
Tavakasutaja
Posts: 604
Joined: 13. Apr 2007 00:00
Location: Antsla
Contact:

Unread post by canyondrift » 06. Mar 2008 23:07

hautz wrote:Vb sebin ikka voshoodi hargi või võtan truzba oma ja teen korda. :roll:
Seleta meile mis on truzba esihark, minduteada on see asi ikka druzba ja sellega langetati ennemvanaste metsas puid, kuid see kippus üle kuumenema

Masin hakkab tõesti sul ilmet võtma, korraliku töö oled teinud ära ja ma loodan et need keevitused sul ikka vastu peavad. Egas midagi siis edu tööle ja värvi masin kindlasti üle...


[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]

User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 07. Mar 2008 02:34

canyondrift wrote:
Seleta meile mis on truzba esihark, minduteada on see asi ikka druzba ja sellega langetati ennemvanaste metsas puid, kuid see kippus üle kuumenema
hautz wrote:No täna läksin kettasse ja aretasin tagahammaka.Kasutasin moskva hammakat.(oleks saand lihtsamalt aga liiga hilja avastasin et piduritrummel on moskval eraldi küljes)

Puudu veel õhukumm ja esihammaka mutter (vaja ära tuua).Kärnu vist esialgu ei tule :(
Pidurid on juba omaette asi.Plaan on ketaspidurid(õliga),aga vaatab mis saab :roll:

Käima sai ka korra proovitud:läks käima küll :D

Pildimaterjal: http://nagi.ee/photos/hautz/4075287/in-set/73577/

Tru¸bast ka pilti :D ,kui esiharki ei saa sis rändab tru¸ba esihark vosale.Tru¸bal on i¸-i esihark ,natuke kohandatud... : http://nagi.ee/photos/hautz/4075617/in-set/74119/



vaalo
Tavakasutaja
Posts: 328
Joined: 13. Dec 2004 01:00
Location: Tallinn

Unread post by vaalo » 07. Mar 2008 14:34

hautz wrote:Mootor tundub et on korralik olnud, aga enne minu kätte jõidmist on valedesse kätesse jõudnud. :(
Peaaegu iga mootor on alguses korralik.



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 07. Mar 2008 14:42

vaalo wrote:
hautz wrote:Mootor tundub et on korralik olnud, aga enne minu kätte jõidmist on valedesse kätesse jõudnud. :(
Peaaegu iga mootor on alguses korralik.

No kunagi on kõik uued olnud ju :lol:

Ma mõtlesin seda et sisu on korralik aga nt üks mootoripool on ära hooratud ja mootor oli kokku lastud.



hillar
Tavakasutaja
Posts: 189
Joined: 06. Feb 2007 01:00
Location: Võrumaa, haanja vald
Contact:

Unread post by hillar » 07. Mar 2008 15:16

mootoripooled on paaris valatud ja neid tuleb ka vahetada paaris(mitte üks pool ühelt mootorilt, teine teiselt).



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 10. Mar 2008 01:07

hillar wrote:mootoripooled on paaris valatud ja neid tuleb ka vahetada paaris(mitte üks pool ühelt mootorilt, teine teiselt).
Seda eriti ei usu.Koos tööteldud neid kindlasti pole.

Võrre küllalt suvalistest pooltest kokku pandud aga võrril pole käigukasti :?



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 10. Mar 2008 01:18

Täna sai enne mootori lahtivõtmis 1tunniga 2l kütet ära raisatud

Lõpus läks juba päris hästi edasi.Ju hakkas kartma lahtivõttmist :lol:



Mootor oli nagu mulda täis krt.Hammasrattad kragisesid ja kahvlid olid kulunud.Säh sulle korras mootorit :evil:

Jupid said väikest pesu pärast,nüüd nagu uued :lol:

See hammakas kuhu ketiratas külge käib pidi ka ikka vale olemas olema :evil: (liiga tihedad hambad on peal)

Tuleb veel üks mootor ära vedada ja üks korralik kokku teha.Tollel mootoril ka parempoolne mootoripool ära rikutud :evil:

Mõni pilt ka: http://nagi.ee/photos/hautz/4668363/in-set/73577/

Kas voshodile ka väiksemaid esimesi ketirattaid ka tehtud on?



martvl
Tavakasutaja
Posts: 369
Joined: 14. Dec 2004 01:00
Location: rakvere;tapalaeg ajalt liiklen karinul !
Contact:

Unread post by martvl » 10. Mar 2008 03:40

Võrre küllalt suvalistest pooltest kokku pandud aga võrril pole käigukasti

vaidleks vastu :D

eilmine nädal sai labist võrri mootori pooli uuritud ja tuleb välja et ei istu ikka korralikult kokku :roll:



mesamees
Tavakasutaja
Posts: 403
Joined: 12. Oct 2006 00:00
Location: Türi , Järvamaa
Contact:

Unread post by mesamees » 10. Mar 2008 11:07

Olen võrril käigukasti näinud,kui ei usu,siis minge Kurtna mootorrattamuuseumisse vaatama :wink:


Sõidaks või seenele... www.sohver.ee

User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 11. Mar 2008 23:48

Sai nüüd proovitud vanema voshodi ja uuema voshodi mootoripooli kokku,ikka päris erinevad olid. :roll:

Saaksin 2 voshodi kokku teha,kui 2 komplekti mootoripooli saaks(Kas või katkised,kui jupid on olemas).1 krossikas ja 2 originaal.

Neid kuskilt uuena saada ei ole?Mis hinnad tuleksid?


Voshod 3m mootoril on ka üks võll/hammakas puudu(See ,kuhu esihammakas külge käib)


Kui kuskilt ei saa, siis tuleb keevitada lasta :roll:


NB! See üks mootoripool on ülikatki(Kartereid see ei puuduta,küll aga välimus ja pori/mustuse kaitset.




On see sagedane asi et kui kett maha läheb rikud mootoripoole ära?



User avatar
Alar
Tavakasutaja
Posts: 299
Joined: 23. Dec 2005 01:00
Location: tartu

Unread post by Alar » 12. Mar 2008 22:05

väga sagedane eriti kui ilma sidurita sõita :D
voshod 3 ja 2 karterid on väga erinevad
aga samatüübi mootori kartereid annab vahetada küll
aga sa pead seda mootorit üsna sageli lahti võtma kuna kuluvad käigukäpad vigaseks või käigukasti hambad lopergusteks

ise hakkan ehitama kerge väntvõlli 3 rõngaga kolvi ja tõstetud surveastmega mootorit eks näis mis välja tuleb.
voshod muidu projektiks hea ja katsetamiseks kuna juppe alati jalaga segada. :D
Alar



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 12. Mar 2008 23:38

Alar wrote:väga sagedane eriti kui ilma sidurita sõita :D
voshod 3 ja 2 karterid on väga erinevad
aga samatüübi mootori kartereid annab vahetada küll
aga sa pead seda mootorit üsna sageli lahti võtma kuna kuluvad käigukäpad vigaseks või käigukasti hambad lopergusteks

ise hakkan ehitama kerge väntvõlli 3 rõngaga kolvi ja tõstetud surveastmega mootorit eks näis mis välja tuleb.
voshod muidu projektiks hea ja katsetamiseks kuna juppe alati jalaga segada. :D
Alar

Siis kui sain mootori siis oli juba mootoripool katki :evil: ,tedagi kelle käest läbi käinud :roll:


Oleks ainult juppe jalaga segada :lol: või on asi minus,et ei uuri õigetelt inimestelt.



VB hakkan UUT mootorit uurima.Tean kellel vedeleb vist.



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 15. Mar 2008 01:55

http://nagi.ee/photos/hautz/4725851/in-set/73577/ 8 )
(vaadake ka edasi ikka ka)

vb saab sellest hoopis krossi suzuki...


vaja oleks käigu ja käimalöömisvänta
süütesüsteemi
esihammakat
Kolbi ja rõngaid
karpat

Äkki kellelgi leidub midagi?


Kui kepsu liigutasin sain aru mis on erinevat vene masinast(palju täpsem)



User avatar
bad-5
Tavakasutaja
Posts: 106
Joined: 17. Feb 2007 01:00
Location: tartu/tammecity

Unread post by bad-5 » 15. Mar 2008 18:30

mull pakkuda 49ccm suzuki süütemängu trummli vms ta on. kui huvi siis es! süütepool on ka olemas koos piibuga



User avatar
Alar
Tavakasutaja
Posts: 299
Joined: 23. Dec 2005 01:00
Location: tartu

Unread post by Alar » 17. Mar 2008 00:45

no voshodi projekt jääbki nurka ,kui sul juhuslikult võsa juppe üle jääb (ükskõik mida)siis ps :D



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 17. Mar 2008 00:50

Projekt ei jää nurka,ega mul ühte sõidukit vaja ei ole :D


Sellele laon uue mootori kokku.Ei hakka midagi peale kanalite muutmise ja plokikaane freesimise tegema...


Mis juppe vaja on?(PS)

Praegu paneks peaaegu 2 mootorit veel kokku.



User avatar
hautz
Tavakasutaja
Posts: 1016
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz » 05. Apr 2008 00:13

Täna sai üle tüki aja midagi ära tehtud,muu aeg on koguaeg sõidetud.

Said tehtud ette uued mootori kinnitused.
Sai vahetatud mootor ära.Uus mootor sai korraliku käigikasti,korraliku silindri,uue kolvi ,uued rõngad,uue sõrmelaagri.Sidurikorv ei saand kõige parem peale :evil: ,käima ei saa eriti lüüa.


Uus mootor on päris hea,hetkel käib sissesõitmine(Ja kärna kulutamine asfaldil :oops: )


Vahepeal läks ette voshod 3m esihark,voshodi lenks ja voshoodi esitatas.



User avatar
mart63
Tavakasutaja
Posts: 242
Joined: 07. Jul 2006 00:00
Location: Tallinn

Unread post by mart63 » 05. Apr 2008 11:58

hautz wrote:
Uus mootor on päris hea,hetkel käib sissesõitmine(Ja kärna kulutamine asfaldil :oops: )
Ühesõnaga retsimine?



Post Reply