Jawa(mõne suzuki RG125 detailiga)

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Väike probleem-mootorjooksis kokku. :?
:cry:
Vaja väike remont teha.Mootor on juba maas ja arvatavasti täna laiali :roll:
User avatar
morten002
Tavakasutaja
Posts: 10
Joined: 08. Apr 2006 00:00
Location: läänemaa

Unread post by morten002 »

mis sul tuleb kogu gondel sinna peale või mingi osa :?:
User avatar
agent007
Tavakasutaja
Posts: 30
Joined: 14. May 2005 00:00
Location: -- Tartumaa -- Mobiil: 58454535
Contact:

Unread post by agent007 »

Mismoodi kaovad käiguvahetus probleemid starteri lisamisega? Mitte ei mõika. 634 -le pole vist tehtud veel. Ei usu ka et tehakse, kuid mine tea. 638 -le on küll olemas. Õlipumba saab ka vist peale sellega. Maksis miskit 4200EEK vist. Hinnaga võin eksida.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa)
rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 170
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja »

Käiguvahetusega on tal see probleem, et jalatoed on mootorist tublisti kaugemal (bike ikkagi ju). Ilmselt tahtis käigupedaali teistpidi panna, aga siis peaks vändast käivitades vänt alt üles liikuma ja niimoodi käivitamine ei saa olema lihtne.
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

rallitaja wrote:Käiguvahetusega on tal see probleem, et jalatoed on mootorist tublisti kaugemal (bike ikkagi ju). Ilmselt tahtis käigupedaali teistpidi panna, aga siis peaks vändast käivitades vänt alt üles liikuma ja niimoodi käivitamine ei saa olema lihtne.
Vot seda ma mõtlesin :wink:

Nüüd mootor täitsa juppideks ja juba puhastatud(kruus mootorist välja võetud :evil: )

Sa ka uues silindrid,vaja veel väntvõll,sõrmelaagrid ja kolvid rõngastega sebida.
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Väntvõll ja kolb sebitud.


Esialgu läheb kokku vanade kolbidega sest uued silindid on natuke roostes.
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

morten002 wrote:mis sul tuleb kogu gondel sinna peale või mingi osa :?:

Kogu kupatus ikka :wink:


Põhimõtteliselt tuleb esialgu täitsa orig välimus.(Senikaua kuni klaasriiet ja liimi saab)
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Kellelgi parempoolset kolbi pole? :? (Elva-tartu kant)


Endal 2 vasakpoolset olemas :?


http://www.mps-moto.cz/pics/misc/Starter_350_02.jpg

Jawa starter :wink:
mart91
Tavakasutaja
Posts: 24
Joined: 15. Oct 2006 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by mart91 »

Jawa 638 starter, kui täpsem olla.
Jawa 638,5, Delta RMR24, Riga 22, Riga 11, Aprilia RS 125
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

jh


siit saab mingi tööpõhimõtte teada :wink:
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Täna saab vb mootori kokku.Ei lähe uute juppidega aga siiski läheb.(uued jupid,mis paika lähevad ei ole need mis vanast mootorist võetud)


Tahaks jälle tiiru teha... :lol: 8 )
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Sai üks kolb peale ja teisel nõellaagrid paika pandud,teise kolvile sõrme sisse pannes üllatus-sõrm ei lähe sisse, umbes 1 mm auk väiksem.

Sattus kätte vanem kolb :evil: :evil:
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Image

Image
User avatar
agent007
Tavakasutaja
Posts: 30
Joined: 14. May 2005 00:00
Location: -- Tartumaa -- Mobiil: 58454535
Contact:

Unread post by agent007 »

Kui see papilipakas tahab seal tihend olla siis ma ei soovitaks seda panna. See lihtsalt kärssab sinna ära.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa)
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Mul kõigile mootoritele sellest tehtud tihendid ja ei kärssa ta midagi :wink:

Autol ka osa tihendeid sellest.
:wink:
raimz
Tavakasutaja
Posts: 15
Joined: 20. Mar 2008 01:00
Location: viljandimaa

Unread post by raimz »

korda saad, siis pane mõni video ka üles.
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

raimz wrote:korda saad, siis pane mõni video ka üles.
Kindlasti :wink:

Hääled said igaljuhul lõpuks bike moodi peaaegu :wink:

Krt mõnus masin on :wink:
User avatar
priito
Auliige
Posts: 133
Joined: 23. Nov 2003 01:00
Location: Eesti

Unread post by priito »

Ära seda mootorit ära lõhu. Muidu on päris vahva prõujekt sul see. :roll:
Jawa 250; Iz Planeta 4
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
User avatar
morten002
Tavakasutaja
Posts: 10
Joined: 08. Apr 2006 00:00
Location: läänemaa

Unread post by morten002 »

agent007 wrote:Kui see papilipakas tahab seal tihend olla siis ma ei soovitaks seda panna. See lihtsalt kärssab sinna ära.
kui ma omale mini ostsin siis mul olid karpa vahel ainult annekese paberist tehtud tihendid ja silindri peale oli lastud silikon :D
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Täna sain kolvi ja süütepoolid ja süütepolse küljekaane ja mikuni karpa. 8 )
Peab veel süütesüstemi ka ära sebima. :wink:


Mootor sai kokku panud ,aga ka lahti võetud,sest käigud ei töötand :? .Kui mootoripoolte kruvisid lahti lasta ,siis töötab.Veovõll käis ka raskelt.

Milles võib probleem olla?
Liiga õhuke tihend?

Reguleerimiseviga pole,sest seibe seal pole.


Käiguhoovastik ka välja mõeldud :wink:
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Masin sai jälle kokku :lol: .Nüüd siis töötava kastiga.


Palju õli läheb käigukasti?

Käima pole veel saand.Päris norm komprekas on,käima ei jõudnud lükata.(tahtsin korra proovida)
rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 170
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja »

Õli läheb nii palju, kuni kontroll-avast välja hakkab ajama. Kontrollava on teatavasti sidurikaanes ühe kruviga suletud.
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

rallitaja wrote:Õli läheb nii palju, kuni kontroll-avast välja hakkab ajama. Kontrollava on teatavasti sidurikaanes ühe kruviga suletud.

Seda tean kuidas taset kontrollida aga seda ei tednud kui palju osta seda.

Õli peaks minema natuke üle 1 liitri.



Nüüd sai sõita ka,aga süütvärk jamab.Üks pütt ei taha lihtsalt käia ilusti,viga arvatavasti nirudes kontaktides.Homme üritan geneka koos kontaktidega sebida,siis peaks töötama.
Täna sõitsin nii et üks pütt töötas ilusti ja teine ainult perioodiliselt korraks.Nii ei tahtnud üldse sõita.Kompressioon võiks parem olla aga küll see sissesõiduga paraneb.

Küljekaant paika pannes avastasin et üks kinnitus on katkti,see tuleb sügavamaks puurida ja keermestada.
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Täna sai 13.00-21.00 üritatud teist püttu tööle saada.

Vahetatud sai kontaktialasi,kondekas,süütepoolid süütejuhe ja küünlaid.Seda kõike edutult,parempoolne pütt lihtsalt ei tööta.Survet on aga "pauku"ei tule sealt.Vahel perooditi teeb mõne töötakti,seega kõik.


Vändast käimaminemisest võib ainult unistada.Praegu läheb voshod ka kolm korda paremini edasi.(see ka loomulik,sest praegu peab ju üks silinder teist ka vedama)


Homme ostan natuke osasid juurde(SK-tihendid ja kontaktid),siis proovib uuesti.


Kui käsi õhupuhasti augule ette panna siis nagu tundub et hõrendust ei tekigi :roll:
rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 170
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja »

Saad Jawa mootori remondist rõõmu tunda, jah?

Kahepütine tahab süüte TÄPSET paikaseadmist. See omakorda eeldab vastavaid mõõteriistu. Kui süüde paigas ei ole, siis muud pole mõtet proovidagi. Kui süüde kindla peale korras, võid muude asjade juurde minna.
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

süüde ongi täpselt :roll:
rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 170
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja »

Mille järgi?
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Surnud seisu järgi :lol:

Süüde on Mõlemal pütil 2,5mm enne surnud seisu.

No kui üks pütt töötab sis peab ju teine ka sama sesiga töötama(Reguleerisin ikka mõlemad paika)

Täna sai prooviks klaasi paigaldus liimiga SK tihend(süütesüsteemi poolne)seest täis lastud(enne seda sai vedrut pingutatud).


Täna käima ei proovind aga rohkem kütet peaks peale imema.


Hommikul sai küljekaane kinnitused ka korda ja poldid said ka tegtud(isegi ühe tiiru sai kaanega tehtud,siis sai kaan uuesti ära võetud :lol: )
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Keegi esikondlitagusest ei saa sarnasel masinal pilti teha.MA ei oska selle juhtmepuntraga seal midagi teha(ei oska juhtmeid ära paigutada),aga esituli töötab ja tagatule juhe veetud,näidikuploki valgustus ja täistule märgulamp töötavad :wink: .

Suunatulereleega ei oska midagi peale hakata(ei tea juhtmete ühendust) :roll:
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Image
Image
(süütesüsteem laiali)
Täna sai vist teise pütti tööle.Õieti sõita ei saand sest panin peale õige jawa karpa.Sellega saab niipalju kütet peale ,et kui gaas alla lasta siis jäb seisma,muidugi käimasaamisega on raskusi.

Täitsa õige ikka ei ole,jätab vahele ja ei tööta õieti,aga küll seegi paraneb.

Oleks 12v süütesüsteem peal ,siis lammutaks kaks auto elektronsüütega jagajat ära ja aretaks elektronsüüte.



Kellelgi mikuni karpa segunõela pole üle?
rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 170
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja »

hautz wrote: Oleks 12v süütesüsteem peal ,siis lammutaks kaks auto elektronsüütega jagajat ära ja aretaks elektronsüüte.
Sellega sa vaevalt mootori käima saad, kui siis vaid üht andurit ja kahe otsaga süütepooli kasutades. Põlve otsas tehes ei saa sa kahte andurit täpselt üksteise vastu elu sees. Investeeri parem uutesse kontaktidesse, sea süüde kella ja testriga paika ja siis vaatame, mis juhtub. Ma ei usu, et su süüde praegu päris paigas on; küsin jälle mille järgi sättisid?
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

rallitaja wrote:
hautz wrote: Oleks 12v süütesüsteem peal ,siis lammutaks kaks auto elektronsüütega jagajat ära ja aretaks elektronsüüte.
Sellega sa vaevalt mootori käima saad, kui siis vaid üht andurit ja kahe otsaga süütepooli kasutades. Põlve otsas tehes ei saa sa kahte andurit täpselt üksteise vastu elu sees. Investeeri parem uutesse kontaktidesse, sea süüde kella ja testriga paika ja siis vaatame, mis juhtub. Ma ei usu, et su süüde praegu päris paigas on; küsin jälle mille järgi sättisid?
Saab tööle küll kui kahte andurit,kahte süüte pooli(seda peab niikuini) ja kahte halliandurit kasutada ja alusplaat freesida ,samas saaks ka vahetüki sellele mootorile teha 12v süsteemi jaoks:wink: .Mul koolis need võimalused olemas ja ise saan freesimis-,treimis-,lihvimis ja puurimistöödega hakkama.

Süüde sai paika peaaegu samamoodi nagu autol.
Panna süüde sisse ja keerata mootrit ja vaadata kuna säde tekib(küünlad maas ja süütejuhtmeteotsas ,vastu mootorit)Siis mõõta palju läheb kolb ülespoole(mitu mm on enne surnud seisu)ja seda korrigeerida vajadusel.

Enne panin kontaktivahed paika, siis vasakpoolse püti kontakti ja siis parempoolse.


Ei näe mõtet asja keeruliseks ajada :roll:



Täna tõin SK tihendi ära ja 2 rõngast(4 toon teinekord,praegu vanad sees)

Hullust tahaks teist mootorit ehitama hakata,sellist millele saab kas ülikorralikud silindrid ,või puurib üle ja uued kolvid rõngad,laagrid,tihendid jne :wink:

Saaks 638 mootori... :roll:



Praegu tulevad kahtlased tükid parempoolse küünla portselani ümber(see pütt,mis ei töötand).Kas kui tütt ei tööta ,siis saab kuidagi teine pütt tõmmata väljalaskest tükke?
User avatar
agent007
Tavakasutaja
Posts: 30
Joined: 14. May 2005 00:00
Location: -- Tartumaa -- Mobiil: 58454535
Contact:

Unread post by agent007 »

Ega see 638 mootor ka nüüd suurem kullatükk pole kui 634 oma.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa)
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

agent007 wrote:Ega see 638 mootor ka nüüd suurem kullatükk pole kui 634 oma.
12v süütesüsteem ja kõik võllid laagrite peal ju?Mõni hea omadus on veel.


Nüüd siis viga leitud ja uued jupid olemas :wink:

Täna peaks korralikult sõita saama :wink:
rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 170
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja »

12V generaatori saad vajadusel ka 634 mootorile panna. Siiani räägitakse küll 634 mootorist kui vastupidavamast.
raimz
Tavakasutaja
Posts: 15
Joined: 20. Mar 2008 01:00
Location: viljandimaa

Unread post by raimz »

mul on küll 12v elektrisüsteem peal.
esimest korda kuulen, et selisel masinal 6v süsteem ka olemas on.
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

raimz wrote:mul on küll 12v elektrisüsteem peal.
esimest korda kuulen, et selisel masinal 6v süsteem ka olemas on.
Äkki sul 638?
rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 170
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja »

Äkki on tal Suzuki RG?
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Nüüd siis tsikkel sõidab nii nagu peab. 8 ) .Päris mõnus jälle ringi sõita.

Käimasaamisega oli ka nalja, mõtlesin et tuleb õlist tühjaks joosta aga see läks kohe tööle :lol:

Ühe probleemi peab homme ära lahendama.Nüüd jamab vasakpoolne pütt,kompressioon on halb ja õhku susiseb.Plokikaan on ilusti pingutatud ja tihendid uued.Tegelt tuleb sealt kilinat ka :roll: ,aga parempoolne töötab nagu uus.

Sõidus ei saa arugi et vasak pütt jamab,aga kui parempoolne küünal maas on siis on küll jube kompressioon ja susin.
Minekuga olen muidu rahul 8 )


Kontakte peab ka pidevalt puhastama et ühtlaselt käiks :roll:




Järgmine etapp on geneka tööle panemine ja aku jääb ainult käima panemiseks(kuna pole 6v akut ja ajutise asja pärast uut akut ei osta) :roll:


Väljalaske toru sai ka alt peaaegu ära sõidetud :lol: ,sinna asemele läheb võibolla kohandatud RG 125 originaal resokas :roll:
raimz
Tavakasutaja
Posts: 15
Joined: 20. Mar 2008 01:00
Location: viljandimaa

Unread post by raimz »

hautz wrote:
raimz wrote:mul on küll 12v elektrisüsteem peal.
esimest korda kuulen, et selisel masinal 6v süsteem ka olemas on.
Äkki sul 638?
mul on 634
paar pilt ka: http://fotoalbum.ee/photos/raimz/sets/429273
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

raimz wrote:
hautz wrote:
raimz wrote:mul on küll 12v elektrisüsteem peal.
esimest korda kuulen, et selisel masinal 6v süsteem ka olemas on.
Äkki sul 638?
mul on 634
paar pilt ka: http://fotoalbum.ee/photos/raimz/sets/429273
Vaheplaadiga siis?
raimz
Tavakasutaja
Posts: 15
Joined: 20. Mar 2008 01:00
Location: viljandimaa

Unread post by raimz »

ei ole vist vaheplaadiga.
kas see 6v süsteem töötab 12v akuga ka?
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

Image

Selline asi juhtus :evil:

Tundub et kolbi alumise rõnga stoperduskoht andis otsad,sest rõnga ots(see mis terveks jäi oli paremalpool ääres,sõrme kohal :roll:


See juhtus nii:jätsin seisma.Pärast käima pannes algul ei võtnud hästi sidurit järgi ja siis käis krõks ja oligi kõik :evil:



Vaja hädasti paremat kolbi või Kolbide komplekti.Võivad olla ka teine/või järgmine remont
vaalo
Tavakasutaja
Posts: 57
Joined: 13. Dec 2004 01:00
Location: Tallinn

Unread post by vaalo »

Arvestades Su remondivõtteid ja -maneere, ei ole mingi ime, et sellised asjad juhtuvad.
hautz
Tavakasutaja
Posts: 331
Joined: 30. Mar 2007 00:00
Location: elva
Contact:

Unread post by hautz »

vaalo wrote:Arvestades Su remondivõtteid ja -maneere, ei ole mingi ime, et sellised asjad juhtuvad.

Kus sa tead minu remondivõtteid? :roll:
Post Reply