tartus brauermotos on neid väikeseid tagutulesi aga ehk teed led-idest riba sinna taha nt?hautz wrote:Tagumist ots ei oska teha.No mõtted otsas.
Iste ei sobi plaanidega kokku,aga iste samas vägagi mugav.
Olemas puki tagatuli, aga see kahtlaselt lai.Oleks vaja kitsamat tagatuld.
No kt sebin või orig. jawa tagatule
Äkki keegi oskab tarka nõu anda,või kitsamat samas stiilis tuld pakub??
Jawa(mõne suzuki RG125 detailiga)
Ma endale panen selle:
http://www.louis.de/_10d4e8abf69b81883d ... r=10033576
Ma isegi ei ehita seda endal sisse vist (muidu tuleks numbrituli eraldi panna). Võtan lihtsalt smoke klaasiga ja saab ka muidu ilus. :)
http://www.louis.de/_10d4e8abf69b81883d ... r=10033576
Ma isegi ei ehita seda endal sisse vist (muidu tuleks numbrituli eraldi panna). Võtan lihtsalt smoke klaasiga ja saab ka muidu ilus. :)
Kindlasti saaks selle raami AnSysis välja arvutada. Kes aga dünaamilised ja staatilised koormused määrab, kaasaarvatud torude materjali ja mõõdud, ma ei tearallitaja wrote:Tugevusarvutuste kohta poleks mõtet "rumal möla" öelda, neid on tarvis juba sõitja ohutuse pärast. Pealegi pole siin tegu enam ainult mootorikinnituste muutmisega vaid muudetud on ka ülejäänud raami. Arvele võtmisel tuleks probleemiks ka see, et kubatuurierinevus originaalil ja Jawa mootoril on lubatud protsentidest suurem, originaalmootori töömahust on Jawa oma kordades suurem.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Jää nõrgeneb ja jubedad rööpad sees,ei saa enam autoga jääle minna...
Tuleb vist vahelduseks natuke jawat teha,niikaua ,kui ilmad soojemad
Hetkel puudu esimesed ja tagumised jalatoed,esihargi laagrikausid(ei tea ,mis süsteem sinna käib),piduri hoob,piduri võll.Saaks jawa 638 taga otsa ,siis oleks ka ülikas(porikas, iste ja muud plastik osad),siis saab natuke orig. välimust tekitada.
Kui kunagi raha tekib(st. autost üle jääb),siis oleks vaja uued kolvid ja rõngad osta ja silindrid lasta üle puurida.Kui need asjad tehtud ,siis võib lugeda mootor kap.remondituks.
Raam on ka üle keevitamata veel ,kuid aku koht olemas ja istmekinnitused tehtud(oleks vaja jawa istet prooviks,et vaadata ,kumb sobib rohkem).Välimus natuke ikka muutund.
Suzuki juppidest oleks vaja istmelukustussüsteemi ja vb esipidurisüsteemi.
Tuleb vist vahelduseks natuke jawat teha,niikaua ,kui ilmad soojemad
Hetkel puudu esimesed ja tagumised jalatoed,esihargi laagrikausid(ei tea ,mis süsteem sinna käib),piduri hoob,piduri võll.Saaks jawa 638 taga otsa ,siis oleks ka ülikas(porikas, iste ja muud plastik osad),siis saab natuke orig. välimust tekitada.
Kui kunagi raha tekib(st. autost üle jääb),siis oleks vaja uued kolvid ja rõngad osta ja silindrid lasta üle puurida.Kui need asjad tehtud ,siis võib lugeda mootor kap.remondituks.
Raam on ka üle keevitamata veel ,kuid aku koht olemas ja istmekinnitused tehtud(oleks vaja jawa istet prooviks,et vaadata ,kumb sobib rohkem).Välimus natuke ikka muutund.
Suzuki juppidest oleks vaja istmelukustussüsteemi ja vb esipidurisüsteemi.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
-
- Posts: 1
- Joined: 27. Feb 2009 01:00
Kontaktid said ümber tehtud ja testriga korralikult üle vaadatud.Nukitsamees wrote:Kas sa mootori said ilusti tööle?Mul endal oli ka see jama et just parem pütt ei tahtnud töödata aga sai siis ostetud elektronsüüde 12v ja mingi üle saja w-ti, maksis 2900 EEKi ja siiamaani pole mingit muret,laeb ilusti,tuled toidab kõik ilusti ära.
Ühesõnaga hea investeering
Masinal genekaski laeb(panin prooviks juhtmed külge ja andsin vänta).
Enne ei hakka mootorit tööle panema ,kui masin enamvähem valmis.
Keti olen ka kunagi parajaks teinud.
Täna siis alustasin jälle.Midagi on seal veel vale kujuga...äkki keegi annab parema mõtte.Tegelt tahaks klaasriidest teha ikka(need siis sablooniks),aga eks näeb.Hetlel küljekondel 6-st tükist koos(suzuki kondel)
Ketipingutid ka välja mõeldud...vaja vaid valmis teha.
Käib küll veel häda korral...Esipiduri sain korda.
Ketipingutid ka välja mõeldud...vaja vaid valmis teha.
Käib küll veel häda korral...Esipiduri sain korda.