Iz Planeta 5 & Jupiter 3-02

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Iz Planeta 5 & Jupiter 3-02

Unread post by roosakummik » 02. Jun 2008 21:15

Siin on siis minu vaene iz planeta 5, suht räämas on teine aga üritan ellu äratada. Hetkel probleem suunatuledega, põleb vaid üks, teised ei põle, kuid pirnid on terved.

http://www.album.ee/album/30039144/50100209
Last edited by roosakummik on 07. Jan 2019 08:52, edited 8 times in total.



rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 972
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja » 02. Jun 2008 21:18

Kui pirnid terved siis kontrolli tuledesisesed juhtmeühendused ja kontaktid üle vaadata. Mul oli talvel nendega tükk tegu, lõpuks kui juhtmeotsad üle jootsin ja klemmid-värgid oksiidist täielikult puhastasin, sain asja tööle.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 02. Jun 2008 21:48

ok saab siis proovitud.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 03. Jun 2008 12:30

Akupoolne küljekarp on ka mõlkkis, oleks kuskilt vaja uus otsida.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 04. Jun 2008 23:10

suunatuled sain tööle :D

Mida veel kontrollitakse ülevaatusel- kahjuks signaal ei tööta mul- on see oluline- kas pidurite lingi loksu ka kontrollitakse.



Decay
Posts: 4
Joined: 06. Jun 2008 00:00

Unread post by Decay » 08. Jun 2008 23:37

roosakummik wrote:suunatuled sain tööle :D

Mida veel kontrollitakse ülevaatusel- kahjuks signaal ei tööta mul- on see oluline- kas pidurite lingi loksu ka kontrollitakse.
Jawal kontrolliti küll, ei tea, kui see ei oleks töötanud, kas oleks olnud suur kahju, vaevalt sellepärast läbi kukutama hakatakse, aga kes teab. Kontroll põhineski tuledel põhimõtteliselt, võib-olla olid laisad kontrollijad, aga seal sai suht kergelt läbi.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 21. Aug 2008 10:25

Nii nüüdseks iz-i vähe parandatud:

vahetatud rattalaagrid (kõik laagrid olid ikka täiega läbi- tagarattal oli väga suur loks ja esirattal jooksid kuullaagri kuulid välja 8O )

Sai asetatud kohale kummisukad
Uus kett
Esi ja tagaamortisaatoris õli vahetatud (Seda polnud küll vist mingi 1989 aastast vahetatud, sest kõik õli amortides oli mustaks läinud)
Trossid sai puhastatud ja uus siduritross paigaldatud(Siduritrossil oli purunenud vähemalt mingi viis kiudu)
Suunatuled sai vilkuma pandud

Septembris üritan ülevaatusele minna, eks näis kas lasevad läbi.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 13. Sep 2008 12:34

Panen, siis siia lisaks veel oma teise mootorratta Kovrovets 175 (1962).
Sai ostetud ta mingi 7 aastat tagasi külamehe käest, 200 krooniga. Saades oli ta päris "räämas pill", kuid olen ta korda teinud ja nüüd seisab ta niisama garaa¸is kuna dok. puuduvad.
Ära olen käinud selle "pilliga" Amblas, kaks korda mööda kruusateid, et vältida politseinikke ja siis mööda asfaltteed Viljandis.
Originaalsust on Kovrovetsil 90 protsentti- sadul on voshod 2 oma- sai ise polsterdatud, kuna õppisin polsterdamist koolis- amortide katted on jawa omad- sidurilink on iz- i oma, kuna originaali kukkusin puuks ja kilomeetrilugeja numbrid on välja vahetatud, kuna vanad olid pleekinud ja värv maas.
Ja siis pildid

http://www.album.ee/album/30039144/50092622



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 14. Dec 2008 13:16

No nüüd on iz- i detailid värvitud, küljekarbid asendasin planeta 3 omadega kuna originaal küljekarp (akupoolne) oli täiesti mäda ja uut ka ei olnud kellelgi pakkuda. Ehk kevadeks iz- koos. Võib- olla asetan ka planeta 3 bensiinipaagi ka sobib rohkem kokku küljekarpidega.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 20. Mar 2009 22:26

Panen siia ka oma kolmanda tsikli Planeta 3. Sain ta suht räämas olekus.

Vead mis olid:

*Juhtmestik alla arvestuse ja iseehitatud- originaal oli ära räsitud.
*Istme plekk vibratsioonist puru ja kinnitatud porika külge güproki kruvidega.
*Rooste möllas porilaudade sees ja väljas, akupoolne küljekarp happest kahjustunud, bensiinipaak mõlkkis.
*Alla olid pandud krossika kummid millele olid sisse puuritud poldid.
*Mootoris oli kaks hammasratast puruks lastud, väntvõlli kepsul loks sees.

Üldkokkuvõttes jubedas seisus.
Last edited by roosakummik on 29. Nov 2011 14:04, edited 1 time in total.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 09. Apr 2009 07:23

Nüüd saab hakata planeta 5 kokku panema, kuna jupid värvitud ja sadulanahk parandatud.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 21. Apr 2009 07:02

Edeneb ka jõudsalt planeta 3- jupid nüüdseks värvitud ja hakkan vaikselt kokku laduma veermikku.
Last edited by roosakummik on 29. Nov 2011 14:05, edited 1 time in total.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 29. Apr 2009 22:59

Nii Planeta 5 edeneb jõudsalt, alustasin mootori pealepanekuga ja juhtmerägastikuga.
Tekkis küsimus millise hammasratta ma paneks ülekandeks suurema hammasratta või väiksema.

http://album.ee/album/289144/50100209?page=2



User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4526
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 30. Apr 2009 08:33

Kõige optimaalsem sooloizile 18 hambaline hammasratas ette.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 13. May 2009 22:42

Nii nii, Raudmasin IZ Planeta 5 valmib täie hooga- mootor vahele tõstetud juhtmeotsad joodetud- on ka asendatud 17- ne hammasratas 18- ga Nobody soovitusel.

Teha jäänud- suunatuled külge- bensiinipaak- kummid täis pumbata- käigukastis õli vahetada- kindlustus+ ülevaatus. tulevikus panen Iz 56 bensiinipaagi külge, tuleb vähe stiilsem- Küsimus mitme liitrine on iz 56 bensiinipaak, see tundub kohe väiksem.

Pildid: http://album.ee/album/289144/50100209?page=2



User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4526
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 14. May 2009 14:12

15L


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
DELTA22
Tavakasutaja
Posts: 424
Joined: 24. May 2004 00:00
Contact:

Unread post by DELTA22 » 14. May 2009 15:46

roosakummik wrote:suunatuled sain tööle :D

Mida veel kontrollitakse ülevaatusel- kahjuks signaal ei tööta mul- on see oluline- kas pidurite lingi loksu ka kontrollitakse.
miskipärast tahavad nad ka vasaku küljepeegli olemasolu.


[img]http://vzx.pri.ee/foorum/images/hirm_allkiri.png[/img][/url]

roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 17. May 2009 00:09

Nii põhimõtteliselt on tsikkel 95 protsendi ulatuses koos, suunaduled küljes ja töötavad peale juhtmeotste ülejootmist (vilguvad) :D
Bensiinipaak külge ja uus õli käigukasti ning laibarauad külge, bensiin paaki ja juuni kuus siis ülevaatusele.

Peegel ongi mul ainult vasakul pool- peaks vist paremale poole ka panema, igaks juhuks, et ülevaatuselt läbi läheks.

Kunagi asendan planeta 5 bensiinipaagi iz 56 bensiinipaagiga.

Pildid: http://album.ee/album/289144/50100209?page=2



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 21. May 2009 23:09

Nii Planeta 5 on valmis.

Pildid: http://album.ee/album/289144/50100209?page=2 :D

Kui aega saan panen ka Planeta 3 kokku, ilmselt tuleb abi paluda käigukasti kokkuladumisel.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 22. Jun 2009 20:30

No nii nüüd on esimesed 200 km Planeta 5- ga läbitud ja päris hea tunne- kuid kuidagi neljanda käigu juures kaob jõud ära- nimelt kui gaasi liiga kiiresti keeran poob mootori kinni (hakkab nagu lödisema) kuid kui nõks tagasi lasen saab nagu jõudu juurde, kuid üle 90 pole veel kätte saanudki, sest tunne, et mootoril pole jõudu.

Pildid viimasest valmis etapist:

http://album.ee/album/289144/50100209?page=2



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 30. Jul 2009 09:56

No nii nüüd on Planetaga läbitud 1011 km, kuid on tekkinud väike tehniline probleem, nimelt ei taha asi töötada korralikult- puhastasin karpa kraani- panin süüte õigeks, vahetasin süütepoole (palu piibli järgi 2,6 mm e.ü.s.s kontaktivahe 0,4 mm).
Kuid läheb tööle ja siis nagu hakkab kohe kohe välja surema ja siis saab nagu kuskilt funkki juurde ja töötab.
Gaasi ei saa anda poob kinni, kuid siis äkki saab jälle nagu kätte ja töötab- küünal on A17 Kui sõita tahan siis peab ikka tuurid ülesse laskma ja siduriga libistama, sest muidu sureb kohe välja. Olen karpat vahetanud- oli peal k68 vahetasin igaks petteks k 65 vastu, kuid ei midagi- veast lahti ei saa. kondensaator on korras, sest kontakti vahed ei sädele.
Täna võtan generaatori maha ja puhastan ära ja siis proovin uuesti, kuid teadjamehed võiks ikkagi pakkuda oma versioone vea päritolust, sest äkki on mul midagi vahele jäänud.
Tänud.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 22. Aug 2009 11:36

Nii väntvõlli laagrid vahetatud ja masin lausa nurrub, nüüd ei ole enam isegi vibratsiooni 80 juures. Võimas.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 31. Aug 2009 12:19

Peale remontti iz sõitnud 253 km- vahepeal tekkisid probleemid karpaga, nimelt k 68 karpal on vasktoru ots kuhu käib voolik õli jaoks, et paned paaki puhta bensiini ja õlipump pumpab karpasse õli, kuid kui seda kasut nii nagu vanemaid karpasid, siis peab sinna panema punni ette, sest muidu ta saab lisaõhku kätte.

Karburaator nüüdseks reguleeritud, tänu kasutaja mesamehe nõuannetele. (Kruusateed on vene tehnika nuhtlus, esiteks saab masin sitaseks ja igat aukku on persega tunda, vahepeal oli tunne, et laguneb teine jalgevahel ära :lol: )



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 17. Oct 2009 08:40

Selleks aastaks siis kõik Planeta 5 läheb talvituma

Sõidetud see aasta siis 1600 km (1000 peal mootori raamlaagrite vahetus)
Hea pill kulgemiseks 80- 90- ga
Muid tehnilisi jamasid pole esinenud (ptüi- ptüi- ptüi üle vasaku õla)
Järgmine aasta saab ta enda kõrvale Jawa 638 ja vaatab siis sõidu erinevusi. :D



Osar
Tavakasutaja
Posts: 110
Joined: 06. Oct 2009 00:00
Location: Tartu-Värska

Unread post by Osar » 29. Nov 2009 23:14

Kust sellist pumpa saab,mis K-68-sse õli pumpab,ja mis pumba tööle paneb?


Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________

IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________

roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 30. Nov 2009 08:03

Vaata siin kohal jään vastuse võlgu kuna ei tea.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 02. May 2010 17:00

Nii täna sai enda Planeta 5- ga käidud tagadi laadal ja juppe ostetud Planeta 3 jaoks (Taga hammasratta kaitse kopsiku ja tagu porilaua)

Laat oli vägev nagu alati- kraami kui palju (oleks raha ka nii palju : ) )

Vahepeal sai kokku lapitud Planeta 3 kaks mootorit üks iz 56 karteripooltega teine originaal pooltega. Vedelesid ja võtsid lahti lammutatuna rohkem ruumi, mõtlesin, et panen nad kokku.

Pildid: http://album.ee/album/289144/50196301



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 16. Jul 2010 13:35

Aeg jälle kirjutada paar rida Planeta 5:

Nimelt ütlesid ülesse väntvõlli raamlaagrid ~ 2500 km pealt. Probleem- väntvõll rihtist väljas. Lasin siis ära rihtida, pluss uued laagrid, kuradi kallid olid.

Nüüd sõidab nagu kellavärk, kuid on ilmnenud pisike probleem. Nimelt ei taha hästi mootor töötada madalatel ja tühikäigul, siis, kui tuled sees on, kõrgetel pööretel ja maanteel seda probleemi, ei esine.
Sellest ka küsimus mis viga võib olla, et teaksin asja uurida.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 02. Sep 2010 07:28

Kirjutaks siis ka midagi enda ainsast liikurist Planeta 5.
Kui väntvõll sai rihitud panin mootori uuesti kokku uute laagritega. Ja siis juhtus see, et mootor viskas väntvõlli uuesti rihtist välja ja tekkis jällegi jube vibra.
Peale 500 km sõitu võtsin karteripooled uuesti lahti ja viisin väntvõlli rihti tagasi, seekord rihiti ära ja keevitati kinni, et paigast ei läheks, kuna väntvõll oli väga vedel.
Uuesti kokku ja nüüd... eks paistab kaua vastu peab.

Planetaga rõõmu, kui palju :D



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 04. Jul 2011 10:01

Nii sai oma raudruuna Planeta 5 üks tripp tehtud HRL- sse.
Minnes tekkisid juba väiksed tehnilised juperused- madalatel pööretel ja tuledega ei tahtnud töötata, suri välja ja kui juba päris soojaks mootor läks, siis ei saanud teda ka enam käima. Tagusin seda vänta nagu segane (järgmiseks päevaks olid parema jala lihased haiged).
Siis sai nõu küsitud Iz- i kurult Nobody-lt, kes arvas, et viga on süütepoolis.
Samas järgmine hommik süüde sisse- paar korda vänta ja asi nurrus. Ja kodutee kulges viperusteta. Välja arvatud 2 käik miss hakkas jõnksutama, see sai aga eile õhtul ära parandatud ja jälle toimib. See planeta on nagu ikka üks suur lego.
Igaks juhuks lähen kloostrimetsast läbi ja ostan uue süütepooli ja kondensaatori.
Aga muidu on Planeta 5 ikka päris hea kulgeda. 80-85 vaikselt suriseb jalge vahel. :D

Head motosuve kõigile.



ArvedEifel
Posts: 1
Joined: 05. Jul 2011 00:00

Unread post by ArvedEifel » 05. Jul 2011 15:55

Tervitus kõikidele.
Ostsin just k aendale IZ Planeta aastast 1991. Ei tea midagi ratastest ja pole ka lube aga ometegi hakkan tegema mõlemaid. Mõte on muuta värvi ja kujundust kuna ta veel ju nii vana pole. Ja sain ta väga soodsalt ma arvan j alihtsalt tahan ise muuta. Aga kas lihtsalt kellelgi mingeid esmaseid soovitusi. Ette tänades.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 11. Jul 2011 10:29

ArvedEifel wrote:Tervitus kõikidele.
Ostsin just k aendale IZ Planeta aastast 1991. Ei tea midagi ratastest ja pole ka lube aga ometegi hakkan tegema mõlemaid. Mõte on muuta värvi ja kujundust kuna ta veel ju nii vana pole. Ja sain ta väga soodsalt ma arvan j alihtsalt tahan ise muuta. Aga kas lihtsalt kellelgi mingeid esmaseid soovitusi. Ette tänades.
Kõigepealt pane asi kokku ja sõida natuke aega, siis vaata kas see vibratsion sulle istub. Ja siis hakka ümber ehitama.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 30. Sep 2011 15:25

Nii panen siis siia kokkuvõtte oma Planeta 5 kolmandast hooajast.

Mootor on vastu pidanud hästi (see aasta teda poolitama ei pidanutki- kolm korda ptüi üle õla)
Kuid imelik on see, et käigu kastist kaob õli väga kiiresti ära, sinna 0,5 liitri tasemele.
Ju vist on papptihend andnud otsad. (talveks kisub laiali)
Läbitud sai oma 2000 km (kaks korda Hiiumaal, Vana- Vigalas HRL-is ja siis muud väikesed otsad Raplamaa kandis.
Pean tõdema Iz on hea pommikindel vene ratas. Hooldada lihtne, kulgeb. Miinuseks võib olla ainult vibratsioon teatud pööretel.
Kevadel, siis võtab ette Jawa ja siis saab rääkida erinevustest. Seniks aga kõigile ilusat sügist ja remondivaba kilomeetreid.



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 29. Nov 2011 14:10

Kuidas tundub, kui teha Iz- st jäiga raamiga bobber. Kuna vaatasin, et Planeta 3 originaaliks pole mõtet ajada siis teeks midagi huvitavat ja customit.

Kui kiirelt üldse sõita annab, et see raamile halvasti ei mõjuks, kuna plaan on ära kaotada tagumised amordid (ega need eriti ei toimi ka).

Ideesid, piltte, näpunäiteid.



User avatar
suslik83
Tavakasutaja
Posts: 103
Joined: 20. Dec 2007 01:00
Location: Paide
Contact:

Unread post by suslik83 » 29. Nov 2011 18:02

proovisin korra "strudidega"...huvitav oli ning rohkem proovima ei hakka. võtsin lati 8x30 mm ning lõikasin sobiva pikkusega jupid ning puurisin otstesse avad kinnituste tarvis.
NB! tulenevalt raami ebatäpsustest ei olnud latil avadel tsentrite kaugused samad...erinevus oli kuni 2 mm.
Lihtne ja kiirelt teostatav lahendus näitas vedrudega sadula vajalikkust ning orig. velgede ja rehvi vähest toimimist igasuguse vedrutamise või teelt tulenevate konaruste pehmendamisel.
Soovitan proovida ennem strude, kui raami hakkima hakkad - vähe on tolku rattast, millega sõitmine hiljem emotsioone ei tekita.
...kunagi oli mul kasutuses iz 49 raam koos põhja lukustunud tagumiste ammortidega ning selle olid sobitatud alla veidi kõrgemad rehvid - 3.75x19. selle kooslusega oli super sõita.


elu ongi mäng!

roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 30. Nov 2011 10:06

suslik83 wrote:proovisin korra "strudidega"...huvitav oli ning rohkem proovima ei hakka. võtsin lati 8x30 mm ning lõikasin sobiva pikkusega jupid ning puurisin otstesse avad kinnituste tarvis.
NB! tulenevalt raami ebatäpsustest ei olnud latil avadel tsentrite kaugused samad...erinevus oli kuni 2 mm.
Lihtne ja kiirelt teostatav lahendus näitas vedrudega sadula vajalikkust ning orig. velgede ja rehvi vähest toimimist igasuguse vedrutamise või teelt tulenevate konaruste pehmendamisel.
Soovitan proovida ennem strude, kui raami hakkima hakkad - vähe on tolku rattast, millega sõitmine hiljem emotsioone ei tekita.
...kunagi oli mul kasutuses iz 49 raam koos põhja lukustunud tagumiste ammortidega ning selle olid sobitatud alla veidi kõrgemad rehvid - 3.75x19. selle kooslusega oli super sõita.
Asi selles, et mul vedeles üks raam mis nii ehk naa on vanaraua kaup. Ja mõtlesin ära proovida.
Kui sadul piisavalt vedrutab, või kui sinna osta kummid mis on pehmemad, siis see peaks tee konarusi leevendama. Idee sain selle pealt ja siin on ära kasutatud Iz- i enda tagakiige, siis peaks asi funktsioneerima.

link: http://images.google.com/imgres?q=Iz+bo ... x=70&ty=75

Midagi üüratut lõikuma ei hakka, kuna see nõuab kannatust ja vähe rohkem täpsust- laheb aia taha.
Ja kiirus millega hakkaks tuksuma oleks 70-75 km tunnis, see ei tohiks eriti perset ka põrutada. :D



User avatar
suslik83
Tavakasutaja
Posts: 103
Joined: 20. Dec 2007 01:00
Location: Paide
Contact:

Unread post by suslik83 » 30. Nov 2011 17:22

siiski soovitan esmalt proovida IZ 56 soolo sadulaga ja strudidega...ka 75 km/h on piisav löökaugust läbi sõites enese vigastamiseks.
sellel viidatud rattal on sadul kahtlaselt vedrutama pandud, kuid vaata tagumise ratta suurust. originaalist 3,50x18 on see tunduvalt suurem ja seega kogu koost ka seljale sõbralikum!


elu ongi mäng!

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1751
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 30. Nov 2011 19:37

Sellel rattal on M-lise sadul.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 21. Mar 2012 16:34

Kuna varsti jälle sõiduhooaeg, siis võtsin oma Planeta 5 mootori uuesti lahti, kuna selgus, et olin valesti pannud siduripoolse simmeri. Tänu sellele kadus käigukastist väga kiiresti õli.
Nüüd asi korras ja ootab jahedat kevadist asfaltisuudlust.



User avatar
erik
Tavakasutaja
Posts: 13
Joined: 06. Sep 2004 00:00
Location: Tallinn

Unread post by erik » 25. Mar 2012 17:04

Väikse sõidu võiks koos teha? : )



User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4526
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 25. Mar 2012 18:07

erik wrote:Väikse sõidu võiks koos teha? : )
Huvipärast küsin, millega sõita plaanid ja kus kandis asud? 8 )


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
erik
Tavakasutaja
Posts: 13
Joined: 06. Sep 2004 00:00
Location: Tallinn

Unread post by erik » 26. Mar 2012 08:56

Tegin teema ka:

http://motokuur.ee/modules.php?name=For ... ic&t=19004

Sõita võib igalpool. Päris võrus kokku saamine on muidugi väga suur ettevõtmine, et lihtsalt burgerit ostma minna. :)



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 29. Aug 2012 10:26

Kuna motohooaeg hakkab kohe kohe lõppema, siis põgus ülevaade neljandast hooajast Iz- ga

Kevadel oli näit 16721 nüüd 18493 ja läbitud on siis ligikaudu 2000 km selle suve jooksul. nii palju pole veel sõidetud. :D

Kaks pikka otsa tuli hiiumaale Sõrusse ja Kõppu.

Kui ausalt tunnistada, siis ega enam ei jaksa- vibratsioon tapab käed. Surevad välja ja iga natukese aja tagant peab raputama.

Tehniliselt (ptüi, ptüi, ptüi üle vasaku õla) on Iz vastu pidanud see hooaeg hästi. Mõned pisivead amordid viskavad õli välja :D . Ülevaatusel avastati tagakiige loks. Kodus võtsin lahti ja ennäe paremalt poolt raami kiige kinnituse koha ellipsisse kulutanud. Sellega tegelen tulevikus. Aku hakkab koolema, kuna tuledega sõites madalatel pööretel tahab välja surra, mootor ei tööta hästi. Suunatuled vahel vilguvad vahel ei vilgu. Eks see vibratsioon ja oksiidikiht natuke pirnipesades teeb oma töö.
Eks paistab mis järgmine hooaeg toob. Jätan Iz- i puhkusel ja võtan ette Jawa. Aga muidu on armas ühepütane vibraator. :D



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 779
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 06. Mar 2014 01:02

2013 hooaja läbisõit odomeetril 19772

Kulgenud siiamaani probleemivabalt (ptüi, ptüi, ptüi üle vasaku õla :D )
Süütepooli suutsin jälle läbi ajada. Põhjus- kuna ta silindrile väga lähedal ja kuumade ilmadega sõites seisma jäädes silinder lihtsalt kärsatas ta läbi. Tagarehv vajaks vahetust, kulund teine. Sipidomeetri odonäidu numbrid vibreerisid lahti ja pidin spido laiali lammutama ja uue puksi ehitama. Suunatuled kipuvad mitte vilkuma, kuna tekib pirnipesa vahele oksiidikiht. Lahendasin tilga õliga klemmide vahele. Proovisin ka sõita 21 hambaga ketirattaga. Toimis, kuid kahekesi sõites kadus jõud- üksinda- ideaalne. Kolmandal köiguga saab 80 välja lasta. Hetkel on pandud 19. 18 sobis kulgeda 80- ga. Muidu kulgeb ja vibreerib ilusti. :D



Post Reply