Iz Planeta 5, Iz 49 baasil bobber & Iz Jupiter 5
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Iz Planeta 5, Iz 49 baasil bobber & Iz Jupiter 5
Siin on siis minu vaene iz planeta 5, suht räämas on teine aga üritan ellu äratada. Hetkel probleem suunatuledega, põleb vaid üks, teised ei põle, kuid pirnid on terved.
Last edited by roosakummik on 30. Oct 2021 12:28, edited 20 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Jawal kontrolliti küll, ei tea, kui see ei oleks töötanud, kas oleks olnud suur kahju, vaevalt sellepärast läbi kukutama hakatakse, aga kes teab. Kontroll põhineski tuledel põhimõtteliselt, võib-olla olid laisad kontrollijad, aga seal sai suht kergelt läbi.roosakummik wrote:suunatuled sain tööle![]()
Mida veel kontrollitakse ülevaatusel- kahjuks signaal ei tööta mul- on see oluline- kas pidurite lingi loksu ka kontrollitakse.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Nii nüüdseks iz-i vähe parandatud:
vahetatud rattalaagrid (kõik laagrid olid ikka täiega läbi- tagarattal oli väga suur loks ja esirattal jooksid kuullaagri kuulid välja
)
Sai asetatud kohale kummisukad
Uus kett
Esi ja tagaamortisaatoris õli vahetatud (Seda polnud küll vist mingi 1989 aastast vahetatud, sest kõik õli amortides oli mustaks läinud)
Trossid sai puhastatud ja uus siduritross paigaldatud(Siduritrossil oli purunenud vähemalt mingi viis kiudu)
Suunatuled sai vilkuma pandud
Septembris üritan ülevaatusele minna, eks näis kas lasevad läbi.
vahetatud rattalaagrid (kõik laagrid olid ikka täiega läbi- tagarattal oli väga suur loks ja esirattal jooksid kuullaagri kuulid välja

Sai asetatud kohale kummisukad
Uus kett
Esi ja tagaamortisaatoris õli vahetatud (Seda polnud küll vist mingi 1989 aastast vahetatud, sest kõik õli amortides oli mustaks läinud)
Trossid sai puhastatud ja uus siduritross paigaldatud(Siduritrossil oli purunenud vähemalt mingi viis kiudu)
Suunatuled sai vilkuma pandud
Septembris üritan ülevaatusele minna, eks näis kas lasevad läbi.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Panen, siis siia lisaks veel oma teise mootorratta Kovrovets 175 (1962).
Sai ostetud ta mingi 7 aastat tagasi külamehe käest, 200 krooniga. Saades oli ta päris "räämas pill", kuid olen ta korda teinud ja nüüd seisab ta niisama garaa¸is kuna dok. puuduvad.
Ära olen käinud selle "pilliga" Amblas, kaks korda mööda kruusateid, et vältida politseinikke ja siis mööda asfaltteed Viljandis.
Originaalsust on Kovrovetsil 90 protsentti- sadul on voshod 2 oma- sai ise polsterdatud, kuna õppisin polsterdamist koolis- amortide katted on jawa omad- sidurilink on iz- i oma, kuna originaali kukkusin puuks ja kilomeetrilugeja numbrid on välja vahetatud, kuna vanad olid pleekinud ja värv maas.
Ja siis pildid:
Sai ostetud ta mingi 7 aastat tagasi külamehe käest, 200 krooniga. Saades oli ta päris "räämas pill", kuid olen ta korda teinud ja nüüd seisab ta niisama garaa¸is kuna dok. puuduvad.
Ära olen käinud selle "pilliga" Amblas, kaks korda mööda kruusateid, et vältida politseinikke ja siis mööda asfaltteed Viljandis.
Originaalsust on Kovrovetsil 90 protsentti- sadul on voshod 2 oma- sai ise polsterdatud, kuna õppisin polsterdamist koolis- amortide katted on jawa omad- sidurilink on iz- i oma, kuna originaali kukkusin puuks ja kilomeetrilugeja numbrid on välja vahetatud, kuna vanad olid pleekinud ja värv maas.
Ja siis pildid:
Last edited by roosakummik on 06. May 2021 21:50, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
No nüüd on iz- i detailid värvitud, küljekarbid asendasin planeta 3 omadega kuna originaal küljekarp (akupoolne) oli täiesti mäda ja uut ka ei olnud kellelgi pakkuda. Ehk kevadeks iz- koos. Võib- olla asetan ka planeta 3 bensiinipaagi ka sobib rohkem kokku küljekarpidega.
Last edited by roosakummik on 06. May 2021 22:07, edited 5 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Nii Planeta 5 edeneb jõudsalt, alustasin mootori pealepanekuga ja juhtmerägastikuga.
Tekkis küsimus millise hammasratta ma paneks ülekandeks suurema hammasratta või väiksema.
Pildid:
Tekkis küsimus millise hammasratta ma paneks ülekandeks suurema hammasratta või väiksema.
Pildid:
Last edited by roosakummik on 06. May 2021 22:08, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Nii nii, Raudmasin IZ Planeta 5 valmib täie hooga- mootor vahele tõstetud juhtmeotsad joodetud- on ka asendatud 17- ne hammasratas 18- ga Nobody soovitusel.
Teha jäänud- suunatuled külge- bensiinipaak- kummid täis pumbata- käigukastis õli vahetada- kindlustus+ ülevaatus.
Pildid:
Teha jäänud- suunatuled külge- bensiinipaak- kummid täis pumbata- käigukastis õli vahetada- kindlustus+ ülevaatus.
Pildid:
Last edited by roosakummik on 06. May 2021 22:10, edited 2 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Nii põhimõtteliselt on tsikkel 95 protsendi ulatuses koos, suunaduled küljes ja töötavad peale juhtmeotste ülejootmist (vilguvad)
Bensiinipaak külge ja uus õli käigukasti ning laibarauad külge, bensiin paaki ja juuni kuus siis ülevaatusele.
Peegel ongi mul ainult vasakul pool- peaks vist paremale poole ka panema, igaks juhuks, et ülevaatuselt läbi läheks.

Bensiinipaak külge ja uus õli käigukasti ning laibarauad külge, bensiin paaki ja juuni kuus siis ülevaatusele.
Peegel ongi mul ainult vasakul pool- peaks vist paremale poole ka panema, igaks juhuks, et ülevaatuselt läbi läheks.
Last edited by roosakummik on 06. May 2021 22:12, edited 2 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Nii Planeta 5 on valmis.
Pildid:
Pildid:
Last edited by roosakummik on 06. May 2021 22:15, edited 5 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
No nii nüüd on esimesed 200 km Planeta 5- ga läbitud ja päris hea tunne- kuid kuidagi neljanda käigu juures kaob jõud ära- nimelt kui gaasi liiga kiiresti keeran poob mootori kinni (hakkab nagu lödisema) kuid kui nõks tagasi lasen saab nagu jõudu juurde, kuid üle 90 pole veel kätte saanudki, sest tunne, et mootoril pole jõudu.
Last edited by roosakummik on 06. May 2021 22:16, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
No nii nüüd on Planetaga läbitud 1011 km, kuid on tekkinud väike tehniline probleem, nimelt ei taha asi töötada korralikult- puhastasin karpa kraani- panin süüte õigeks, vahetasin süütepoole (palu piibli järgi 2,6 mm e.ü.s.s kontaktivahe 0,4 mm).
Kuid läheb tööle ja siis nagu hakkab kohe kohe välja surema ja siis saab nagu kuskilt funkki juurde ja töötab.
Gaasi ei saa anda poob kinni, kuid siis äkki saab jälle nagu kätte ja töötab- küünal on A17 Kui sõita tahan siis peab ikka tuurid ülesse laskma ja siduriga libistama, sest muidu sureb kohe välja. Olen karpat vahetanud- oli peal k68 vahetasin igaks petteks k 65 vastu, kuid ei midagi- veast lahti ei saa. kondensaator on korras, sest kontakti vahed ei sädele.
Täna võtan generaatori maha ja puhastan ära ja siis proovin uuesti, kuid teadjamehed võiks ikkagi pakkuda oma versioone vea päritolust, sest äkki on mul midagi vahele jäänud.
Tänud.
Kuid läheb tööle ja siis nagu hakkab kohe kohe välja surema ja siis saab nagu kuskilt funkki juurde ja töötab.
Gaasi ei saa anda poob kinni, kuid siis äkki saab jälle nagu kätte ja töötab- küünal on A17 Kui sõita tahan siis peab ikka tuurid ülesse laskma ja siduriga libistama, sest muidu sureb kohe välja. Olen karpat vahetanud- oli peal k68 vahetasin igaks petteks k 65 vastu, kuid ei midagi- veast lahti ei saa. kondensaator on korras, sest kontakti vahed ei sädele.
Täna võtan generaatori maha ja puhastan ära ja siis proovin uuesti, kuid teadjamehed võiks ikkagi pakkuda oma versioone vea päritolust, sest äkki on mul midagi vahele jäänud.
Tänud.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Peale remontti iz sõitnud 253 km- vahepeal tekkisid probleemid karpaga, nimelt k 68 karpal on vasktoru ots kuhu käib voolik õli jaoks, et paned paaki puhta bensiini ja õlipump pumpab karpasse õli, kuid kui seda kasut nii nagu vanemaid karpasid, siis peab sinna panema punni ette, sest muidu ta saab lisaõhku kätte.
Karburaator nüüdseks reguleeritud, tänu kasutaja mesamehe nõuannetele. (Kruusateed on vene tehnika nuhtlus, esiteks saab masin sitaseks ja igat aukku on persega tunda, vahepeal oli tunne, et laguneb teine jalgevahel ära
)
Karburaator nüüdseks reguleeritud, tänu kasutaja mesamehe nõuannetele. (Kruusateed on vene tehnika nuhtlus, esiteks saab masin sitaseks ja igat aukku on persega tunda, vahepeal oli tunne, et laguneb teine jalgevahel ära

-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Selleks aastaks siis kõik Planeta 5 läheb talvituma
Sõidetud see aasta siis 1600 km (1000 peal mootori raamlaagrite vahetus)
Hea pill kulgemiseks 80- 90- ga
Muid tehnilisi jamasid pole esinenud (ptüi- ptüi- ptüi üle vasaku õla)
Järgmine aasta saab ta enda kõrvale Jawa 638 ja vaatab siis sõidu erinevusi.
Sõidetud see aasta siis 1600 km (1000 peal mootori raamlaagrite vahetus)
Hea pill kulgemiseks 80- 90- ga
Muid tehnilisi jamasid pole esinenud (ptüi- ptüi- ptüi üle vasaku õla)
Järgmine aasta saab ta enda kõrvale Jawa 638 ja vaatab siis sõidu erinevusi.

-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Nii täna sai enda Planeta 5- ga käidud tagadi laadal ja juppe ostetud. (Taga hammasratta kaitse kopsiku ja tagu porilaua)
Laat oli vägev nagu alati- kraami kui palju (oleks raha ka nii palju
)
Laat oli vägev nagu alati- kraami kui palju (oleks raha ka nii palju

Last edited by roosakummik on 06. May 2021 22:22, edited 2 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Aeg jälle kirjutada paar rida Planeta 5:
Nimelt ütlesid ülesse väntvõlli raamlaagrid ~ 2500 km pealt. Probleem- väntvõll rihtist väljas. Lasin siis ära rihtida, pluss uued laagrid, kuradi kallid olid.
Nüüd sõidab nagu kellavärk, kuid on ilmnenud pisike probleem. Nimelt ei taha hästi mootor töötada madalatel ja tühikäigul, siis, kui tuled sees on, kõrgetel pööretel ja maanteel seda probleemi, ei esine.
Sellest ka küsimus mis viga võib olla, et teaksin asja uurida.
Nimelt ütlesid ülesse väntvõlli raamlaagrid ~ 2500 km pealt. Probleem- väntvõll rihtist väljas. Lasin siis ära rihtida, pluss uued laagrid, kuradi kallid olid.
Nüüd sõidab nagu kellavärk, kuid on ilmnenud pisike probleem. Nimelt ei taha hästi mootor töötada madalatel ja tühikäigul, siis, kui tuled sees on, kõrgetel pööretel ja maanteel seda probleemi, ei esine.
Sellest ka küsimus mis viga võib olla, et teaksin asja uurida.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Kirjutaks siis ka midagi enda ainsast liikurist Planeta 5.
Kui väntvõll sai rihitud panin mootori uuesti kokku uute laagritega. Ja siis juhtus see, et mootor viskas väntvõlli uuesti rihtist välja ja tekkis jällegi jube vibra.
Peale 500 km sõitu võtsin karteripooled uuesti lahti ja viisin väntvõlli rihti tagasi, seekord rihiti ära ja keevitati kinni, et paigast ei läheks, kuna väntvõll oli väga vedel.
Uuesti kokku ja nüüd... eks paistab kaua vastu peab.
Planetaga rõõmu, kui palju
Kui väntvõll sai rihitud panin mootori uuesti kokku uute laagritega. Ja siis juhtus see, et mootor viskas väntvõlli uuesti rihtist välja ja tekkis jällegi jube vibra.
Peale 500 km sõitu võtsin karteripooled uuesti lahti ja viisin väntvõlli rihti tagasi, seekord rihiti ära ja keevitati kinni, et paigast ei läheks, kuna väntvõll oli väga vedel.
Uuesti kokku ja nüüd... eks paistab kaua vastu peab.
Planetaga rõõmu, kui palju

-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Nii sai oma raudruuna Planeta 5 üks tripp tehtud HRL- sse.
Minnes tekkisid juba väiksed tehnilised juperused- madalatel pööretel ja tuledega ei tahtnud töötata, suri välja ja kui juba päris soojaks mootor läks, siis ei saanud teda ka enam käima. Tagusin seda vänta nagu segane (järgmiseks päevaks olid parema jala lihased haiged).
Siis sai nõu küsitud Iz- i kurult Nobody-lt, kes arvas, et viga on süütepoolis.
Samas järgmine hommik süüde sisse- paar korda vänta ja asi nurrus. Ja kodutee kulges viperusteta. Välja arvatud 2 käik miss hakkas jõnksutama, see sai aga eile õhtul ära parandatud ja jälle toimib. See planeta on nagu ikka üks suur lego.
Igaks juhuks lähen kloostrimetsast läbi ja ostan uue süütepooli ja kondensaatori.
Aga muidu on Planeta 5 ikka päris hea kulgeda. 80-85 vaikselt suriseb jalge vahel.
Head motosuve kõigile.
Minnes tekkisid juba väiksed tehnilised juperused- madalatel pööretel ja tuledega ei tahtnud töötata, suri välja ja kui juba päris soojaks mootor läks, siis ei saanud teda ka enam käima. Tagusin seda vänta nagu segane (järgmiseks päevaks olid parema jala lihased haiged).
Siis sai nõu küsitud Iz- i kurult Nobody-lt, kes arvas, et viga on süütepoolis.
Samas järgmine hommik süüde sisse- paar korda vänta ja asi nurrus. Ja kodutee kulges viperusteta. Välja arvatud 2 käik miss hakkas jõnksutama, see sai aga eile õhtul ära parandatud ja jälle toimib. See planeta on nagu ikka üks suur lego.
Igaks juhuks lähen kloostrimetsast läbi ja ostan uue süütepooli ja kondensaatori.
Aga muidu on Planeta 5 ikka päris hea kulgeda. 80-85 vaikselt suriseb jalge vahel.

Head motosuve kõigile.
-
- Posts: 1
- Joined: 05. Jul 2011 00:00
Tere.
Tervitus kõikidele.
Ostsin just k aendale IZ Planeta aastast 1991. Ei tea midagi ratastest ja pole ka lube aga ometegi hakkan tegema mõlemaid. Mõte on muuta värvi ja kujundust kuna ta veel ju nii vana pole. Ja sain ta väga soodsalt ma arvan j alihtsalt tahan ise muuta. Aga kas lihtsalt kellelgi mingeid esmaseid soovitusi. Ette tänades.
Ostsin just k aendale IZ Planeta aastast 1991. Ei tea midagi ratastest ja pole ka lube aga ometegi hakkan tegema mõlemaid. Mõte on muuta värvi ja kujundust kuna ta veel ju nii vana pole. Ja sain ta väga soodsalt ma arvan j alihtsalt tahan ise muuta. Aga kas lihtsalt kellelgi mingeid esmaseid soovitusi. Ette tänades.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Tere.
Kõigepealt pane asi kokku ja sõida natuke aega, siis vaata kas see vibratsion sulle istub. Ja siis hakka ümber ehitama.ArvedEifel wrote:Tervitus kõikidele.
Ostsin just k aendale IZ Planeta aastast 1991. Ei tea midagi ratastest ja pole ka lube aga ometegi hakkan tegema mõlemaid. Mõte on muuta värvi ja kujundust kuna ta veel ju nii vana pole. Ja sain ta väga soodsalt ma arvan j alihtsalt tahan ise muuta. Aga kas lihtsalt kellelgi mingeid esmaseid soovitusi. Ette tänades.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Nii panen siis siia kokkuvõtte oma Planeta 5 kolmandast hooajast.
Mootor on vastu pidanud hästi (see aasta teda poolitama ei pidanutki- kolm korda ptüi üle õla)
Kuid imelik on see, et käigu kastist kaob õli väga kiiresti ära, sinna 0,5 liitri tasemele.
Ju vist on papptihend andnud otsad. (talveks kisub laiali)
Läbitud sai oma 2000 km (kaks korda Hiiumaal, Vana- Vigalas HRL-is ja siis muud väikesed otsad Raplamaa kandis.
Pean tõdema Iz on hea pommikindel vene ratas. Hooldada lihtne, kulgeb. Miinuseks võib olla ainult vibratsioon teatud pööretel.
Kevadel, siis võtab ette Jawa ja siis saab rääkida erinevustest. Seniks aga kõigile ilusat sügist ja remondivaba kilomeetreid.
Mootor on vastu pidanud hästi (see aasta teda poolitama ei pidanutki- kolm korda ptüi üle õla)
Kuid imelik on see, et käigu kastist kaob õli väga kiiresti ära, sinna 0,5 liitri tasemele.
Ju vist on papptihend andnud otsad. (talveks kisub laiali)
Läbitud sai oma 2000 km (kaks korda Hiiumaal, Vana- Vigalas HRL-is ja siis muud väikesed otsad Raplamaa kandis.
Pean tõdema Iz on hea pommikindel vene ratas. Hooldada lihtne, kulgeb. Miinuseks võib olla ainult vibratsioon teatud pööretel.
Kevadel, siis võtab ette Jawa ja siis saab rääkida erinevustest. Seniks aga kõigile ilusat sügist ja remondivaba kilomeetreid.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Kuidas tundub, kui teha Iz- st jäiga raamiga bobber. Kuna vaatasin, et Planeta 3 originaaliks pole mõtet ajada siis teeks midagi huvitavat ja customit.
Kui kiirelt üldse sõita annab, et see raamile halvasti ei mõjuks, kuna plaan on ära kaotada tagumised amordid (ega need eriti ei toimi ka).
Ideesid, piltte, näpunäiteid.
Kui kiirelt üldse sõita annab, et see raamile halvasti ei mõjuks, kuna plaan on ära kaotada tagumised amordid (ega need eriti ei toimi ka).
Ideesid, piltte, näpunäiteid.
jäik
proovisin korra "strudidega"...huvitav oli ning rohkem proovima ei hakka. võtsin lati 8x30 mm ning lõikasin sobiva pikkusega jupid ning puurisin otstesse avad kinnituste tarvis.
NB! tulenevalt raami ebatäpsustest ei olnud latil avadel tsentrite kaugused samad...erinevus oli kuni 2 mm.
Lihtne ja kiirelt teostatav lahendus näitas vedrudega sadula vajalikkust ning orig. velgede ja rehvi vähest toimimist igasuguse vedrutamise või teelt tulenevate konaruste pehmendamisel.
Soovitan proovida ennem strude, kui raami hakkima hakkad - vähe on tolku rattast, millega sõitmine hiljem emotsioone ei tekita.
...kunagi oli mul kasutuses iz 49 raam koos põhja lukustunud tagumiste ammortidega ning selle olid sobitatud alla veidi kõrgemad rehvid - 3.75x19. selle kooslusega oli super sõita.
NB! tulenevalt raami ebatäpsustest ei olnud latil avadel tsentrite kaugused samad...erinevus oli kuni 2 mm.
Lihtne ja kiirelt teostatav lahendus näitas vedrudega sadula vajalikkust ning orig. velgede ja rehvi vähest toimimist igasuguse vedrutamise või teelt tulenevate konaruste pehmendamisel.
Soovitan proovida ennem strude, kui raami hakkima hakkad - vähe on tolku rattast, millega sõitmine hiljem emotsioone ei tekita.
...kunagi oli mul kasutuses iz 49 raam koos põhja lukustunud tagumiste ammortidega ning selle olid sobitatud alla veidi kõrgemad rehvid - 3.75x19. selle kooslusega oli super sõita.
elu ongi mäng!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Tegin teema ka:
http://motokuur.ee/modules.php?name=For ... ic&t=19004
Sõita võib igalpool. Päris võrus kokku saamine on muidugi väga suur ettevõtmine, et lihtsalt burgerit ostma minna. :)
http://motokuur.ee/modules.php?name=For ... ic&t=19004
Sõita võib igalpool. Päris võrus kokku saamine on muidugi väga suur ettevõtmine, et lihtsalt burgerit ostma minna. :)
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Kuna motohooaeg hakkab kohe kohe lõppema, siis põgus ülevaade neljandast hooajast Iz- ga
Kevadel oli näit 16721 nüüd 18493 ja läbitud on siis ligikaudu 2000 km selle suve jooksul. nii palju pole veel sõidetud.
Kaks pikka otsa tuli hiiumaale Sõrusse ja Kõppu.
Kui ausalt tunnistada, siis ega enam ei jaksa- vibratsioon tapab käed. Surevad välja ja iga natukese aja tagant peab raputama.
Tehniliselt (ptüi, ptüi, ptüi üle vasaku õla) on Iz vastu pidanud see hooaeg hästi. Mõned pisivead amordid viskavad õli välja
. Ülevaatusel avastati tagakiige loks. Kodus võtsin lahti ja ennäe paremalt poolt raami kiige kinnituse koha ellipsisse kulutanud. Sellega tegelen tulevikus. Aku hakkab koolema, kuna tuledega sõites madalatel pööretel tahab välja surra, mootor ei tööta hästi. Suunatuled vahel vilguvad vahel ei vilgu. Eks see vibratsioon ja oksiidikiht natuke pirnipesades teeb oma töö.
Eks paistab mis järgmine hooaeg toob. Jätan Iz- i puhkusel ja võtan ette Jawa. Aga muidu on armas ühepütane vibraator.
Kevadel oli näit 16721 nüüd 18493 ja läbitud on siis ligikaudu 2000 km selle suve jooksul. nii palju pole veel sõidetud.

Kaks pikka otsa tuli hiiumaale Sõrusse ja Kõppu.
Kui ausalt tunnistada, siis ega enam ei jaksa- vibratsioon tapab käed. Surevad välja ja iga natukese aja tagant peab raputama.
Tehniliselt (ptüi, ptüi, ptüi üle vasaku õla) on Iz vastu pidanud see hooaeg hästi. Mõned pisivead amordid viskavad õli välja

Eks paistab mis järgmine hooaeg toob. Jätan Iz- i puhkusel ja võtan ette Jawa. Aga muidu on armas ühepütane vibraator.

-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Iz Planeta 5
2013 hooaja läbisõit odomeetril 19772
Kulgenud siiamaani probleemivabalt (ptüi, ptüi, ptüi üle vasaku õla
)
Süütepooli suutsin jälle läbi ajada. Põhjus- kuna ta silindrile väga lähedal ja kuumade ilmadega sõites seisma jäädes silinder lihtsalt kärsatas ta läbi. Tagarehv vajaks vahetust, kulund teine. Sipidomeetri odonäidu numbrid vibreerisid lahti ja pidin spido laiali lammutama ja uue puksi ehitama. Suunatuled kipuvad mitte vilkuma, kuna tekib pirnipesa vahele oksiidikiht. Lahendasin tilga õliga klemmide vahele. Proovisin ka sõita 21 hambaga ketirattaga. Toimis, kuid kahekesi sõites kadus jõud- üksinda- ideaalne. Kolmandal köiguga saab 80 välja lasta. Hetkel on pandud 19. 18 sobis kulgeda 80- ga. Muidu kulgeb ja vibreerib ilusti.
Kulgenud siiamaani probleemivabalt (ptüi, ptüi, ptüi üle vasaku õla

Süütepooli suutsin jälle läbi ajada. Põhjus- kuna ta silindrile väga lähedal ja kuumade ilmadega sõites seisma jäädes silinder lihtsalt kärsatas ta läbi. Tagarehv vajaks vahetust, kulund teine. Sipidomeetri odonäidu numbrid vibreerisid lahti ja pidin spido laiali lammutama ja uue puksi ehitama. Suunatuled kipuvad mitte vilkuma, kuna tekib pirnipesa vahele oksiidikiht. Lahendasin tilga õliga klemmide vahele. Proovisin ka sõita 21 hambaga ketirattaga. Toimis, kuid kahekesi sõites kadus jõud- üksinda- ideaalne. Kolmandal köiguga saab 80 välja lasta. Hetkel on pandud 19. 18 sobis kulgeda 80- ga. Muidu kulgeb ja vibreerib ilusti.

Last edited by roosakummik on 06. May 2021 22:26, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Iz Planeta 5, Iz 49 baasil bobber.
Kuna selle aasta talv on soodustanud pehmeid ilmasid, siis sai vahepeal garaazis aega veedetud. Ehituseks läks Iz 49 bobberi kallal. Planeta kiige küljes. Rihtimine võttis aega, kuid asja sai. Abiks lood, vinkelrauad.
Pildid:
Pildid:
Last edited by roosakummik on 06. May 2021 22:31, edited 5 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Iz Planeta 5, Jupiter 3-02, Planeta 2 & Iz 49 baasil bobber.
Olen jätkanud Iz 49/planeta baasil rokipeeru tsikli ehitamist. Algselt oli plaan ilma tagumise porilauata, kuid mõtlesin, et peaks ikka porilaua nii välisilme jaoks sobitama. Kasutasin, siis üht Planeta/Jupiter 3 seeria esiporilauda. Üritan selle projekti võimalikult garaazijääkidest valmistada.
Porikas küljes hakkas bobber vaikselt scrambleri kuju võtma. Iz 49 amordid asuvad madalal, kuid mina tõstsin need kõrgele. Nüüd mõtlen, et peaks ka esiporilaua panema. Sobiks hästi see lõualuu külge käiv.
Tuleb vist scrambber, bobberi ja sclambleri ristand. Ühesõnaga lasen loomilgul lennata. Mis siin ikka covid 19 ajal muud teha.
Küljekarbi panen 125 oma. Sinna sisse saab asetada hästi aku. Algselt jätan elektri 6v peale. Suundasi ei pane, siis toidab ära. Easthighwayst tellin tulevikus elektroonilise relee.
Algselt oli plaanis ette ja taha 19" tollised veljed, kuid nüüd läheb taha 18" tolline.
Soovin kõigile ilusat loomeperioodi.
Pildid: https://nagi.ee/photos/roosakummik7/255 ... et/412537/
Porikas küljes hakkas bobber vaikselt scrambleri kuju võtma. Iz 49 amordid asuvad madalal, kuid mina tõstsin need kõrgele. Nüüd mõtlen, et peaks ka esiporilaua panema. Sobiks hästi see lõualuu külge käiv.
Tuleb vist scrambber, bobberi ja sclambleri ristand. Ühesõnaga lasen loomilgul lennata. Mis siin ikka covid 19 ajal muud teha.
Küljekarbi panen 125 oma. Sinna sisse saab asetada hästi aku. Algselt jätan elektri 6v peale. Suundasi ei pane, siis toidab ära. Easthighwayst tellin tulevikus elektroonilise relee.
Algselt oli plaanis ette ja taha 19" tollised veljed, kuid nüüd läheb taha 18" tolline.
Soovin kõigile ilusat loomeperioodi.
Pildid: https://nagi.ee/photos/roosakummik7/255 ... et/412537/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 72
- Joined: 01. Mar 2019 21:34
Re: Iz Planeta 5, Jupiter 3-02, Planeta 2 & Iz 49 baasil bobber.
Kas arvestasid ka amordi käiguga taga poritiiva paigaldamisel?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 711
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Iz Planeta 5, Jupiter 3-02, Planeta 2 & Iz 49 baasil bobber.
Sellega on arvestatud, pigem juhtus nii, et tagaots on liiga üleval. Ja 18" velg vähendab veel seda riski. Ja muidugi annab amortidele alati otsa keevitada, kuid see alles viimane tegevus. Kiige asendit rihtisin selle järgi kuidas keti jooks kulgeb alt ja ülevalt, et ei tekiks seda olukorda kus kett hakkab karterit või raami sööma lõdvenedes.
Kuid tänan kaasamõtlemast.
Kuid tänan kaasamõtlemast.