madeinussr Planeta Spordid

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
Prii
Tavakasutaja
Posts: 314
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Re: madeinussr Planeta Spordid

Unread post by Prii » 19. Jun 2017 13:12

Nädalavahetusel sai korra pilk peale visatud. Ei ole midagi halba öelda - väga vindid rattad!

Image
Image



Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 27. Jul 2017 23:13

Selle aasta suuremad sõidud on olnud Idaviru Unic-moto kokkutulek 610kmja Laitse Motonostalgia 110km. Praeguse hetkeni olen ainult "kallalanud ja tallanud".

Täna tahtsin Nobody'le külla minna. Ketti pingutades märkasin, et mootor loksub raami vahel.
Kummipadjad millele mootor toetub olid ära väsinud vahetasin need omavahel ära ja asendasin mootori eesmised kummipuksid.
Panin mootoripatjadele veel 2 mm kummilehe lisaks ja pingutasin kinnitused.
Sõitma hakates oli meeletu vibra rattal. Tavaliselt on 100km/h hea tsoon siis nüüd oli väga ebameeldov vibra kõigil kiirustel ja kiiruse kasvades kasvas ka vibra.
Pöörasin otsa ringi ja läksin koju. Eemaldasin lisa 2mm lehe ja proovisin uuesti. Ratas käitus jälle normaalselt.

Loo moraal: kummipatjadel Planeta Spordi mootor ei tohi olla väga jäigalt kinnitatud. Vastasel juhul kandub mootori vibratsioon otse raami. Ja see raam on tal üsna vedel.
Uuemal vesrsioonil on raam jäigem ja mootor korralikult jäigalt raamile kinnitatud ja vibratsioon talutav.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 06. Jan 2018 20:17

Pesin ratta enne talvekorterisse panemist puhtaks ja tegin mõned pildid.
Attachments
20171202_121017.jpg
20171202_121032.jpg
20171202_121158.jpg
20171202_121211.jpg
20171202_121130.jpg
20171202_121121.jpg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 12. Jul 2018 09:18

Eelmises postituses pildil olev ratas sai majanduslikel kaalutlustel müüdud.
Tuli garaazist järgmisele elu sisse ajada. Olin paar aastat tagasi 13000km~ sõitnud väga heas komplektsuses kuid roostes ratta ostnud omale.

Nüüd enne Mustjõe Unic-moto üritust tuli see tõsisemalt käsile võtta,
Eelnevalt oli korrastatud sidur.

Nüüd hoonisin silindri ja vahetasin kolvi koos rõngastega, lisaks silindri tihendid.
Mootori kummipukside ja karpa lõdvikute ring läks ka vahetusse,
Tagaratas sai omale uue Mitase rehvi ja ette läks originaalile sarnase mustriga AVON rehv.
Samuti vahetasin keti ja esiamortides õli.

Teha on veel trosside vahetus, tagaratta rihtimine, pindmise rooste puhastamine, tagakiige laagrite ja rattalaagrite vahetus.

Suvel lõpus on üks eepiline mootorratta reis ka selle sama IZhiga teha. Kui keegi on huvitatud 9-10 päeva sõitmisest lõuna Euroopa suunal võib PM-i kirjutada.
Attachments
Vana kolb
Vana kolb
Ratas pestuna ja uuesti kokkupanduna
Ratas pestuna ja uuesti kokkupanduna


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

ullar
Tavakasutaja
Posts: 62
Joined: 30. Sep 2013 23:35

Unread post by ullar » 12. Jul 2018 11:23

Ma jäin sellisest PS ilma.



Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 21. Apr 2019 19:55

Aastad vaikselt tiksuvad, suurem osa rattaid endiselt alles. Hetkel kulgen 1975a Spordiga. Kevadhooldus oleks vaja teha.
Esihargi juhttorud vahetada.
Spidomeetritule pirn vahetada.
Suunatule relee asendada sellisega millel on märgutule väljavõte.
Pidurid ja ratta laagrid kontrollida/puhastada.
Mootoriõli vahetada.
Silinder ja kolb koos karpaga vahetada(proovin kas saan vibrast lahti).
Mootori padjad vahetada.
Trossid õlitada.
Tagumiste amortide hooldus.
Parempoolse küljekarbi lukustus remontida.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 25. Jul 2019 00:56

Selle Spordi millest eelmises postis juttu on võtsin nüüd ette.
Puhastasin esimese piduri ja kontrollisin laagrid - OK
Tasakaalustasin esimese ratta ja pumpasin rehvi täis - OK (90g läks tina juurde).
Pesin puhtaks ja määrisin spidomeetri trossi ja teosüsteemi - OK
Pesin ja määrisin siduri ja esipiduri torssid - OK
Võtsin alt esihargi, vasak juhttoru tahab vahetust(ülemise korgi keere rikutud).
Esihargi tolmukummid vahetatud.
Lenksulaagrid võtsin lahti ja puhastasin, homme peab uuesti kokku laduma, üks kuul oli puruks, teised vaja ka üle kontrollida

jätkub...


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 26. Jul 2019 10:05

Õhtul vahetasin vasakpoolse amordi toru, ülemised tihendid ning kummilõdvikud, alumised putkede poldid keerlesid kaasa ja mõtlesin, et ei saagi lahti. Toetasin amorti seest puust harjavarrega ja lõpuks sain need lahti. Värske õli sisse 200g mõlemasse amorti ja ladusin esiotsa uuesti kokku.
Avastasin, et parktuli pole ühendatud ja spidomeetri tuli on täiesti puudu.

Edasi tuleb liikuda tahapoole: mootori padjad, signaali klamber. õlivahetus.


Hakkan juba kordama ennast vist juba...
Attachments
IMG_3896[1].JPG


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4610
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 26. Jul 2019 10:29

Paistab, et üks kuul puudu?


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 26. Jul 2019 12:33

21 peaks ju olema..


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 07. Aug 2019 23:23

Mootori padjad vahetatud, uued on veidi jäigemad. Huvitav on see, et vibra on lenksust kadunud ja tuli jalaraudadesse. Peab mootori polte veidi lõdvemaks laskma, ehk leian kuldse kesktee. Signaali klamber on vahetatud, Tagumisi pidureid keerasin peale (klotsidele vaja tegelikult juba seib vahele panna), võtavad väga hästi. Suunatule relee on vahetatud elektroonilise vastu. Pirnid veidi lahjad ja vilguvad veidi kiiresti, panen 10W või 21W.
Sõita oli mõnus, minek ja sõiduasend on väga mugavad. Kui juhtub, et Jupiteri valmis ei saa siis peab sellega reisule minema...


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 01. Oct 2019 23:20

Ring on täis saanud ja võtsin ette oma kõige esimese krossi Planeta Spordi - täpse mudeli nimega Ish K-15. Kunagi ammu sai ta remonditud aga kuna juppe, teadmisi ja raha oli vähe, siis tuli ta nagu võimalust oli. Tänaseks on juppe ja veidi teadmisi juba kogunenud. Raha ikka pole ja aega jääb ka järjest vähemaks.

Remonditud said esimesed amordid, mille juhttorud olid omadega täiesti läbi, samuti olid kannatada saanud alumised prillid. Leidsin uueväärsed juhttorud, pesin jupid puhtaks ja panin värske W10 Castroli Synt amordi õliga need kokku tagasi. Juhttorude kaitseks panin ka kummilõdvikud nagu mul varasemaltki oli, originaalis on seal vaid pisikesed mütsikesed.
Tagumised amordid olid ka omadega õhtal, juhttorud läbi, regulerimise osa kinni keevitatud ja puksid läbi. Õnneliku juhuse tahtel ja sõber Vihmamehe abiga sain venest tutikad amordid. Mõni nädal hiljem komistasin uueväärsete amortide otsa ka kodumaal :). Uued amordid jätan näituse pillile ja praegu panen alla need uueväärsed. Pesin need puhtaks aga kuna toimisid ideaalselt, siis jätsin lahti võtmata. Tulevikus kavatsen õli ära vahetada, sest vanad õlid pole eriti ilmastiku kindlad.
Raamil oli kannatada saanud alumine roolikannu pesa. Keevitasin sinna kõvasti peale ja tellisin Aliexpressist koonusrulllagrid. Eks näis kuidas kestavad, kuulid igatahes krossirattal ei kesta.

Oma järge ootavad rattad, tahavad puhastamist, kodarate pingutamist ja laagrite vahetust. Tagumine rehv on 10a vana kuid minimaalselt kasutatud. Esimese ostsin kevade uue. Esialgu lähevad need alla.

Alguses oli plaan suva juppidest "gonkapill" või siis naljaga pooleks Ivar Vaaderpassi ratta replika teha aga ei taha väga sittasi juppe külge panna. Kõik need lahedad ise tehtud jupid on üsna läbi omadega seega teen originaal juppidest viisaka ratta ja need teised jupid realiseerin mõne muu projekti peale.
Attachments
1569961082125-2684825.jpg
1569961135312-1919320.jpg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 07. Oct 2019 07:42

Komplekteerin ratta ära, et ei tekiks seda rumalat hetke kus kõik on värvitud aga kokku ei sobi ja vajab keevitamist, painutamist või välja vahetamist.

Liaks ka pilt Tagadi kullakoormatest.
Attachments
78B414DC-5238-44DE-B623-0F20D427EBAD.jpeg
004257C6-5513-4C99-A1B7-A5A6503AEF25.jpeg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 787
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 07. Oct 2019 08:53

ega juhuslikult liiga õhtune aeg polnud kokku ladumisel... esiporikas vist tagurpidi läinud.
Aga hea nähe, et inimesel on aega ;)


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 07. Oct 2019 08:55

Porikas täitsa õigetpidi ja ladumine toimus kenasti laadajärgselt päevastel tundidel :)
Kui viitsimist, siis panen korra tagurpidi peale saad aru miks niipidi ei sobi.
hmm wrote:
07. Oct 2019 08:53
ega juhuslikult liiga õhtune aeg polnud kokku ladumisel... esiporikas vist tagurpidi läinud.
Aga hea nähe, et inimesel on aega ;)


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 787
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 07. Oct 2019 09:20

Siis on küll huvitav kuju... kas teistpidi läheb vastu raami või ongi disinitud nii, et võimalikult palju muda eespool kinni püüaks?


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 07. Oct 2019 10:18

Krossimootorratastel on probleem rohkem selle mudaga, mis eest välja lendab, sest sõiduajal lendab see sõitjale näkku.
Tagurpidi jääb ta visuaalselt nagu mullet ja probeeme on ka ära mahtumisega.
PS: tegemist ei ole selle mudeli originaal porilauaga vaid nõukaajal toodetud varuosa "pardinokk" porikaga.

hmm wrote:
07. Oct 2019 09:20
Siis on küll huvitav kuju... kas teistpidi läheb vastu raami või ongi disinitud nii, et võimalikult palju muda eespool kinni püüaks?


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 28. Oct 2019 15:50

Midagi toimub. Paar aastat tagasi kokku laotud mootori põhi sai uuesti osandatud, sest mälupildid detailide sisukorrast olid kadunud. Lisaks tahtsin karterit keevitada. Ja selleks on mõistik asi osandada. Väntvõlli vahetasin ära see oli kasutatud aga mul oli mugavalt kohe värske kepsuvahetuse läbinud isend võtta.
Väntvõll sai uued laagrid ja tihendid, võllide lõtkud seibidega normi piiresse reguleeritud ja mootori vahele läks must silikoon. Kõik istus üllatavalt ilusti kokku, loodetavasti ei teki mul hiljem üllatusi 🙂.

Käiguvahetus toimis ilusti, ees ootab siduri koostamine.
Ahjaa, käigukasti ülekanded on õiged K15 ülekanded. Eks näis kuidas sõitan on.

Raam on ka lõpetatud enamvähem. Esiporikas sai uue kinnituse. Eks ühtteist on vaja veel sättida. Tagumine uus hammakas ka olemas aga vaja hamba tipud teravaks teha siis jookseb kett paremini peal.
Attachments
CE3D99BE-1389-4324-9627-6035A05DDC3B.jpeg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 28. Oct 2019 15:52

Mootorist ka üks pilt.
Attachments
21FAA64C-A67A-4A67-BC7C-1E6DD0D464F9.jpeg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4610
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 01. Nov 2019 09:26

Ilus töö 8 )


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 03. Nov 2019 03:16

Miskit vaikselt toimub...
Attachments
C2231C83-DF38-49AB-BCFB-17EAF25BCA29.jpeg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 21. Jan 2020 14:44

Pühapäeval sain ratta käima lõpuks, kuigi ega ma vahepeal suurt tegelenud sellega ka. Probleemiks on arvatavasti vigane KET-1A karp mida mul on umbes 7-8tk ja vahetamisel siis järjekorras kuues hakkas tööle.
Rõõm oli suur, jõudsin uue MIkuni juba Ijovi vastu vahetada. Nüüd tegelen korrektse juhtmestikuga. Plaan on ka Narva Winterrally 2020 osaleda, seega oleks vaja mõned tagumiku tunnid teha ja tuled ette/taha installeerida.
hmm soovitas ka, mis jubinaid KET-1Al vahetada, et see jälle normilt funksima saada. Tellisin portsu juppe oomipoest ära ja midagi oli ka varasemast juba olemas. Loodetavasti saab mõned karbid veel korda, sest paarile rattale on vaja veel originaalne süütesüsteem peale panna.
Attachments
IMG_6811[1].JPG
IMG_6812[1].JPG


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 787
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 21. Jan 2020 15:50

No seletan seda KET1A komponente ka:
see suur kondekas 1uF250V, millel "juhtmed peal", moodustab ühes kahe "väiksema" jadaühenduse dioodidega D817B ja D817V, mis on poltidega kerekülge kinnitatud, pinge stabiliseerimise 150V - kõikuvusega ~10%. Lisaks kaasaegne sinine takisti (originaalis 100 oomi) peaksid kindlustama igal pöördel max 150V pinge kahele paralleelis olevale 1uF 160V kondekale (plaadil siis need väiksemad üks roheline ja teine alumiiniumi karva). Sealt edasi siis süütepooli.
Anduri ahelaks on siis üks diood ja see punakas vene takisti, millega juhitakse massist isoleeritud türistori KU201i, mis omakorda tekitab järsu pinge langu kondekates seeläbi süütepoolis.
90% juhul lähevad läbi need kaks pisikest 1uF 160V kondekat, sest 10% tolerants pole alati garanteeritud + kondekate oma taluvuse vea % ning töötamine suhteliselt pinge taluvuse piiril.
Need tuleks asendada vähemalt 250V pingetaluvuse kondekatega kas ühe 2,2uF või 2x1uF. Mida suurem pingetaluvus, seda parem. Siis võiks eemaldada ka 100 oomise takisti - pole vaja energiat raisata.
Muud komponendid üldjuhul ei rikne, kuigi võib asendada kaasaegsematega - on seal rohkem ruumi... aga peaks siis mõtlema ka kinnitamisele. Kinnitada võiks neid väikeste nipukatega plaadi külge ja alla törts silikooni.
Kogu KET1A suurimaks probleemiks on anduriahela häirekindluse puudumine - kogu võngete ampluaa, mis geneka andurilt tuleb, läheb otse türistorile ning see tõmbleb... mis võib põhjustada selle, et mootor ei saa isegi õige süüte seade korral õigeaegset sädet...
Mulle endale tundub, et G427 ja G43.3701, millel andur geneka korpuse peal, on vähem häireid, kui sisemise anduriga genekad (80.3701)
43.3701 töötas vana K58 125cc mootoriga, kuid 80.3701 pole korrektselt tööle saanud...


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 02. Feb 2020 02:00

Nii, lõpuks see juhtus, ratas käib ja käivitub.

Põhimõtteliselt olen valmis Classicrideri Winter Rallile minema järgmine nädal. Tuled on küljes, pidurid töötavad ja kõik muu tundub nagu ka korras olevat. Välimis on nagu on, sellele hetkel rõhku ei pane.

Pikalt ei saanud süüdet korralikult tööle, kahtlustasin kõiki osi ja vahetasin neid ka piisavalt. ket1a karpe proovisin juba 6-7 tk läbi. Õnneks on kaasfoorumlane hmm omale asjad selgeks teinud ja käis aitas mindki natukene. Tema soovitusel ja juhendamisel sai süüte karbi jaoks uued kondekad tellitud. Paaril karbil vahetasin need ära ja ühe panin peale ka. Ikka ratas korralikult ei käivitunud. Lõpuks kui ratas käima läks tegi ta seda tagurpidi. Sai siin veel arutatud ja mõeldud ning vahetasin süüteanduri juhtmed ära omavahel🤞. Kuna Spordi mootor käib tegelikult tagurpidi, siis oligi viga leitud. Ratas käivitus teisist matsust.
Tegin külavahel kiire tiitu ja oi kui mõnus see oli. Mul on seal ka krossikast lühikeste käiguvahedega sees. Esimene hinnang oli väga hea kastile. Saab väga kiirelt hoo ülesse.

Nüüd on vaja sõidutunde teha mõned. Panin tunnilugeja ka kenasti külge ja tundub toimivat. Esimese porilaua pean ka eesr allapoole laskma, jääb tulele ette. 6v Minski esimene tuli ajab asja ära aga midagi väga head seal muidugi pole.

Sõiduasend on ka väga mõnus võrreldes K/M16 rattaga. Need on isegi minu jaoks liiga kõrged. Sellega ulatavad jalad ilusti maha 😂. Plaan on jääraja jaoks teised rattad ettevalmistada. Kui seda jääd kunagi üldse tuleb. Võtan roostes velgedega rattad, vahetan laagrid ja sirgendan veljed. Krossipiigid on olemas. Esimene väga hea, tagumine kannatab sõita aga vajaks tegelt vahetust.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 02. Feb 2020 02:14

Paar kehva pilti ka.

Originaal Ket-1A ja siis vahetatud kondekatega. Kollased on õige mõõduga ja mahuvad paremini. Pjnased on andmete poolest õiged aga veidi suured. Peab rohkem mahutama neid.
Attachments
9AF635D2-9DF7-4071-85CB-71C36328B916.jpeg
0B287DE2-2657-419F-B7E6-80B19E828BF0.jpeg
3E3A13AC-87A9-4D3C-A260-667400C70642.jpeg
78FED853-BFC7-49B8-9959-BC787D5B9DDB.jpeg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 787
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 02. Feb 2020 02:37

Lahe, et funkab.
Selle süüteanduri juhtmete vahetuse avastasin eile... kui stroboga süüdet sättisin, ning tahtsin näha kus see täpne süütehetk geneka märgil asub... see oli ~15-20 kraadi hilisem (voshodil ja 125stel on see 1,2-2,1mm kolvikäiku)... siis kui anduri juhtmed ringi tõstsin oli peaaegu seal kohas, kus geneka märk asus - no 2 kraadi nihkes aga enam vähem.

Nüüd pole midagi muud kui küte sisse ja Narva poole udjama - kahjuks ise ei saa tulla.


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 02. Feb 2020 16:35

Poolteist tundi proovisõitu mööda koduseid metsi ja põlde tehtud. Super mõnus 🤗. Madalatel pööretel segu rikas aga see ongi vajalik selleks, et kõrgetel pööretel segu lahjaks ei läheks.

Pesemine on selle toreda protsessi kõige tüütum osa.
Attachments
3FBA01FD-4BF7-477E-82DC-3E03E9E5E7E2.jpeg


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 03. Feb 2020 09:48

https://youtu.be/hDDNg1wwWIo

Siin veidi näha kuidas ratas sõidab.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hundu615
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Mar 2010 01:00

Unread post by hundu615 » 03. Feb 2020 19:22

Masin on vist veel liga toores ? Pöödesse nagu eriti ei lasknudki veel,maguamat osa veel ei näinud,lase ikka karter korra toorest kütueset tühjaks :)



Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 03. Feb 2020 20:18

Masin jah väga värske, kolb ja silinder on juba enne mõned tunnid käinud aga väntvõll sai täitsa uue kepsuga.
Nädalavahetusel tähtis sõit ees, ei tahtnud ülearuseid riske võtta. Kindlasti hakkab süüde ka piirama, hetkel originaal süüde (MInsk).
hundu615 wrote:
03. Feb 2020 19:22
Masin on vist veel liga toores ? Pöödesse nagu eriti ei lasknudki veel,maguamat osa veel ei näinud,lase ikka karter korra toorest kütueset tühjaks :)


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
hundu615
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Mar 2010 01:00

Unread post by hundu615 » 03. Feb 2020 20:59

Siis muidugi,vaja ikka rahulikult mõned tunnid jorrata.



Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1922
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 10. Feb 2020 10:24

7-9.02 käisin Classicriders Winterrallil. Testperiood jäi lühikeseks ja süüde vedas kohe hommikul alt (kuigi kondekad olid ilusti vahetatudja tegelt proovisõitu 2h tehtud).
Läks teine karp külge ja jõudsin kolonnile järele, peatusi tuli veel ette, sest esiratta alt lendav lumesopp lendas süütepoolile ja lühistas selle, mistõttu süüde muutus katkendlikuks. Pühkisin ülearuse vee ära ja sõit jätkus.
Käisime Narva kunstimuuseumis ja liiguti tagasi Narva-Jõesuu poole. Mul jälle mingi süütekala, jäin maha ja kaotasin teised silmist, sõitsin uhkes üksinduses tagasi. Hiljem leidsin teised ülesse ja liikusime kohalikule krossirajale. Tahan avaldada respekti kõikidele krossisõitjatele. Need mehed on tõesti rauast, sest minul on peale ühte ringi toss väljas, eks rada oli raske ka.
Rajalt lahkudes andis teine remonditud süüteplokk saba, head inimesed aitasid ratta autokasti ja sõitsin edaspidi teistega kaasa autos. Väga tore üritus, lahked inimesed ja hea korraldus. Õnnestus saada kiirendussõidu teine koht ,uusi sõpru ja kogemusi järgmisteks kordadeks.
Valdav enamus rattaid olid neljataktilised korvipillid, mõned Ishid olid ka ja peale minu lõpetas veel üks paela otsas (TTK-s restaureeritud IZ .
Sellest rattast võiks eraldi teema teha siia, mis on hästi tehtud ja, mis ei kannata absoluutselt kriitikat.

Tänud korraldajatele!


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Post Reply