Nobody: Iz-56/Planeta3 (61.a)

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4516
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz-56/Planeta3 (61.a)

Unread post by Nobody » 23. May 2013 22:37

Suured tänud Ermole, kes kunagi andis väikseid needikesi, millega raaminumbrit kinnitada. Toimisid väga heasti.
Iz 56P3 ehitus 2013 007.jpg
Birka tagasi
Jätkub vaikselt aga siiski raami koostamine. Ei midagi erilist. Nagu ikka, avastad, et 2 vajalikku peenkeermega mutrit on ikka ostmata, kui BalticBoltist tagasi jõuad.
Iz 56P3 ehitus 2013 002.jpg
Raami koostamine
Lisaks ka tänane õppemoment. Märkasin, et ka Izhi alumiinium kerega piduriklotsid on erinevad. Just olin lasknud vanadele tagumistele klotsidele Pidurimeistris uuted katted panna, kui selgus nende erinevus.

Hämmastav, kas siis mingitel mudelitel muutusid esimesed-tagumised korraga või ongi erinevad tüüpi klotsid ka uuemaltel Planetadel/Jupiteridel? Kellelgi kokkupuuteid?
Iz 56P3 ehitus 2013.jpg
Iz piduriklotside erinevused


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 775
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 24. May 2013 12:11

Ohoo- pole ise ka vaadanud sellise pilguga- täitsa erinevad. Ülemine tundub suurem. Seda ma tean, et osad olid needitud alumiinjumist omal ajal ja uuemad tulid juba pressitud või valatud kujul nagu alumisel. Äkki see ülemine peaks sobima veel vanakooli rummu ja alu ketta külge, et ta otseselt soonde ei lähe kuid läbimõõdult sobib selle suurema puksiga kuhu tegelikult käivad need plekist piduriklotsid.



User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4516
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 24. May 2013 13:30

See suurem tuli P5 esipiduri rummu küljest, kus on kahe hoovaga süsteem.

Täna sai siis nn. õiged klotsid Pidurimeistrisse viidud, saab sinna siis ka kaasaegsemad katted. Tagupidur on Izhil hea niigi, igas asendis võtab vajadusel blokki.

Alumisel on peal kiri P2, ehk võib tõesti vanema otsa oma olla, kus toimus nn ühildamine mingi variandiga. Võib kontrollida.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4516
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 03. Jan 2016 12:46

Vahepeal potsatas garaazi üks jõulukink. Soov sellega uuel hooajal mõned järvekaldad ära vallutada.
1_9_30575899.jpg
Korv on heas seisukorras, puudub veel esiklaas, kuid loodetavasti on see lähipäevadega lahenemas. Kiigele on vaja uus puks teha. Muidu täitsa tip-top asi.
2016-01-03 12.56.47.jpg
Selle süsteemi proovin kah liikuma panna. Liiga põnev! 8 )
2016-01-03 12.57.22.jpg


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4516
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 01. Apr 2016 23:43

Paistab, et eelnev külgkorv võiks minna ka uuele omanikule, kuna endal juba üks uus korvikas majas. :roll:

Parandatud sai rattavõll, pestud konstruktsioonid puhtaks ja leitud lõtkuga õõtsa asemele korralik lõtkuvaba õõts. Loomulikult kõik istmed ja katted on kobedad. Boonusena kaasa kõik korvikinnitamiseks vajalik.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Post Reply