Page 1 of 3
Vennad Jawad 638.05, Cafe Racer.
Posted: 07. May 2009 16:06
by roosakummik
Panen siia ülesse ka enda tuleviku projekti Jawa 638
Igasugused ideed ja kommentaarid oodatud.
Pildid:
Posted: 07. May 2009 17:14
by raivoku
väga huvitav kompott on sellest masinast tehtud. Keegi on lasknud fantaasial lennata:D
Alguse kohta on head plaanid vast jõuavad ka lõpule.
Posted: 08. May 2009 12:54
by roosakummik
Jah kokku on ta pandud mitmes tsiklist
Hetkel masin laiali ja ootab värvi mahavõtmist
Ise plaanin ka sellest tsiklist teha omaloomingut, kuid raami ja muid osi lõikuma ei hakka
Esikahvli vahetan 638 jawa oma vastu, pidi olema vastupidavam
Raivoku mis juppe sul veel jawale saada on.
Posted: 08. May 2009 13:03
by raivoku
roosakummik wrote:
Esikahvli vahetan 638 jawa oma vastu, pidi olema vastupidavam
Raivoku mis juppe sul veel jawale saada on.
638 kahvel ei ütleks et on vastupidavam. Temal on eelis, et torud ei lähe nii kiirelt rooste. Vana jawa ja 634 kahvel on sama. ja ainuke vahe mis mina olen leidnud on see, et need alumised kroomitud torud on suht kirve hinnaga ( kas mitte 2500eeki paar) mistõttupannakse 638 hark. Üldjoonetes on kahvel sama ja eeliseid ei ole.
Juppide osas on mul kuskil müügikuulutus. Olen kõik üleliigse pannud müüki.
Posted: 08. May 2009 15:38
by roosakummik
Tänud info eest.
Posted: 30. Jun 2009 07:28
by roosakummik
Panen siia ülesse ka enda teise Jawa 638, sain ta väga räämas olekus ning sitasti hoituna- õnneks on dokumendid olemas ja peaks olema isegi arvel, kuid dokumentide ümbervormistamiseks läheks omanikku vaja, aga küll ta üles leiab.
Panin ülesse ka piltte, et kõik saaks näha kuidas masinat ei tohiks hoida.
Plaanis on asi korda teha ja vaikselt vurada temaga, sest Planeta 5- l on ikka suht hull vibra sees
Nautige ja vangutage pead
Pildid:
Posted: 30. Jun 2009 09:10
by raivoku
Blin kas tõesti häid projekte nii väheks jäänud:S
Jeerum küll
Tunnen sulle südamest kaasa, kui seda masinat remontima hakkad. Kunagi ammu mu esimene 638 oli samas olekus. Ja pappi läks sinna ikka kõvasti sisse rohkemat kui mu uute 638sse kokku.
Lihtsalt soovitus, et soeta endale 1 korralik 638 ja jäta see doonoriks. Sest ta on tõsiselt roostekäkk juba valmis.
Posted: 30. Jun 2009 11:05
by redko
ei olegi kõige hullem teine aga võiks vähe nobedam olla aga edu ja jõudu on kõvasti vaja.
ja mulide ega sul siukest karpat ei vedele nagu sul sel punasel peal on või oli see ümmargune ???
Posted: 30. Jun 2009 11:10
by roosakummik
Õnneks mootor on üsna heas korras ja töötab, sest see sai sinna peale pandud müügi jaoks, kuna vana mootor oli saanud kuvaldat ja kuna vana omanik ei saanud selle remondiga vist hakkama.
Aga jah tööd on palju, peasi, et mootori saaks ilusti laulma ülejäänud on kukemäng.
Posted: 03. Jul 2009 22:42
by roosakummik
Sai siis jälle lammutatud Jawat- jube, kuida võib ikka asju lohakalt hoida
ja sitaseks lasta
Pildid:
Posted: 06. Aug 2009 13:51
by roosakummik
nii nüüdseks on 638 juppideks lammutatud ja dokumendid minu nimel järgmine aasta lisandub planeta 5 kõrvale Jawa 638
Posted: 06. Aug 2009 14:17
by Risto
ma küsiks oma jawa kohta ka ühtasja,nimelt kas kompressioon on olemas,kui valasin bensu silindisse kuni küünlaauguni ja alla ei vajunud ja siis veel.et korra panin küünlajuhtmed vahetusse ja siis lõi vända tagasi
uued rõngad ka sees,algul silinder läks ilusti peale aga siis pidin haamri abi nats kasutma kuna kolbi ei liikund piisavalt et silinder vabalt käte abiga paika panna,ma muidu kasutasin toidumett nõellaagrite paika kleepimiseks,sellepärast vist kleepis nats kinni midagi ma arvan ja kolb ei saand liikuda kepsupuksis korralikult
Posted: 06. Aug 2009 19:42
by madeinussr
you made my day
Risto wrote:...ma muidu kasutasin
toidumett nõellaagrite paika kleepimiseks,sellepärast vist kleepis nats kinni midagi ma arvan ja kolb ei saand liikuda kepsupuksis korralikult
Posted: 06. Aug 2009 19:43
by karlerik110
madeinussr wrote: you made my day
Risto wrote:...ma muidu kasutasin
toidumett nõellaagrite paika kleepimiseks,sellepärast vist kleepis nats kinni midagi ma arvan ja kolb ei saand liikuda kepsupuksis korralikult
+1
Posted: 06. Aug 2009 19:46
by extinction
Karl Erik, muide et sa teaksid siis karla pani kunagi oma Riga-12 paaki õli asemel mett... Vaatas et garaazis, purgis on mingi värk, eks ta õli ole. Ilus kollane ka ja puha. Noh, tegi oma segu valmis ja läksime sõitu, pärast kuulis Siimu käest et see oli mesi, mida Siim moskvitsile toonklaasi tegemiseks kasutas.
Posted: 06. Aug 2009 21:45
by eliisa25
Kahju muidugi, et MASU Sind kimbutab...
Muidu julgen arvata, et 634 osadega saaks kõvasti aidata...
Aga mul endal MASUt pole nii, et "võileivaga" jagama ei hakka.
Posted: 23. Aug 2009 17:46
by roosakummik
Nii sai ehitatud 634 porilauast 638- le uus porikas ja sadulaplekki sai modifitseeritud.
Posted: 01. Nov 2009 19:54
by roosakummik
Sai siis juurde võetud veel ükd doonor Jawa 638- nüüd peaks kahest ühe kokku saama küll
(Eks siin ole ka nutta ja pead vangudada)
Pildid:
Posted: 28. Mar 2010 21:07
by roosakummik
Nii nüüd mootor kokku pandud ja kuluosad (laagrid, simmerid) vahetatud.
Üks mootor läheb peale 638 Cafe Racerile ja teine siis 638-05 jaoks.
Pildid:
Posted: 26. Aug 2010 07:16
by roosakummik
Üle pika aja on nüüd ka midagi edasi arenenud, nimelt tegin valmis tagakondli. Kasutasin selleks Jawa 634 bensiiinipaagi tagaosa mille suurte mõõtmistulemuste peale välja sai lõigatud.
Siin ta siis on:
Posted: 02. Sep 2010 07:20
by roosakummik
Midagi erilist ei ole toimunud- tagakondel sai keevitatud istmepleki külge ja nüüd üritan porilauda lepitada raamiga. Tagaratta porilaud tuleb sama kitsas nagu esimene. Tagatuleks tuleb Jawa 634 oma, kuna see sobib cafe raceriga paremini.
Pildid:
Posted: 03. Sep 2010 01:48
by priito
Su pildigalerii tundub olevat "lukus". Pildid ei lae miskipärast.
Posted: 04. Sep 2010 10:28
by roosakummik
Sattus kätte üks vähe retsitud 638 & 360 raam ja otsustasin need omavahel ristata. Nimelt kaotasin ära 638 ees olevad kaks toru ja asendan need nüüd 360 keskelt jooksva toruga. Ehitusprotsess on veel pooleli, kuid eks lähiajal saab valmis.
Posted: 27. Nov 2010 19:02
by roosakummik
Väike värskendus
Posted: 27. Nov 2010 21:31
by Kaarup
Laskem fantaasial lennata ja
väga omapärased ja huvitavad aparaadid võib nii valmis vorpida.
Jääme huviga ootama mis tast edasi saab.
Jõudu tööle.
Posted: 28. Nov 2010 00:01
by roosakummik
Jõuga saab hakkama- jääb ülegi teist, pigem mõistust tarvis, kuna päris inseneriks pole sündinud.
Aga tänud- annan parima- pikk talv ees.
Posted: 20. Jun 2011 21:59
by roosakummik
Nüüd sain hakkama jawa 638 ja 360 raami pookimisega. Pildid ütlevad kõik. Kukkus päris hästi välja
Rohkem edasi pole asi arenend, välja arvatud mõned detailide kruntimised, varsti teen piltte.
Posted: 26. Sep 2011 09:48
by roosakummik
Nii kevad ja suvi on olnud muude tööde päralt, kuid vahest leidsin ka aega garaazi all olevatele tsiklitele 638 (Cafe Raceri) jaoks. Hetkel on aasi nii kaugel, et kõik kere detailid värvitud ja ootab kokku panemist. Aga mis siin ikka lobiseda pilt ütleb rohkem, kui 1000 sõna.
Posted: 26. Sep 2011 10:30
by raivoku
http://static2.album.ee/files/900/72/or ... 3_YKVE.jpg
Kas ma näen õigesti, et mootoripoolte vahele on pandud papp/kumm tihend?
Jawa 638 mootori kõigekiirem pe...e keeramis meetod ongi tihend vahele panna. Mootoripoolte vahele käib AINULT hermeetik.
Posted: 27. Oct 2011 11:15
by roosakummik
Kasutaja raivoku soovitusel panin silikooniga jawa karterid kokku.
Posted: 13. Jan 2012 11:09
by roosakummik
Nii alustasin siis Jawa cafe raceri kokkupanekut. Amordid ja esimesed prillid küljes. Edasi vist peaks korrastama elektrijuhtmestiku ja peale vedama, siis saab edasi tegutseda.
Kena talve kõigile.
Posted: 11. Apr 2012 17:22
by roosakummik
Kuna kevad ammu koputab, siis varsti peaks ratast edasi laduma. Sain kätte sadula mis nüüd uue nahaga kaetud.
Talv oli suhteliselt külm ja motivatsiooni rikkus ära puntras elektrijuhtmestik millele asendatud mingisugune vene relee.
Aga sadul andis uut hoogu, nüüd tuleb raudratsu korda seada.
Ilusat kevadet kõigile.
Pildid:
Posted: 17. May 2012 11:48
by roosakummik
Asi on edenenud väga edukalt rattad alla saadud- juhtmestik peal, porilauad küljes. Kui veab, siis suvi teine pool on 638 koos (Üks neist)
Pildid:
Posted: 19. Jul 2012 20:45
by roosakummik
Muude tööde tõttu on asi veninud kuid üht teist on ikkagi tehtud. Sumpad sai alla kruvitud, spidomeeter, tahhomeeter, esituli mõned trossid. Kui hästi läheb saab ehk paar tiiru enne suve lõppu ka tehtud. Kena jätkuvat suve kõigile.
Pildid:
Posted: 29. Jul 2012 23:22
by roosakummik
Asi võtab järjest rohkem ilmet. Külge on jäänud veel monteerida kütusepaak ja iste ning võib sõitma hakata.
Sain Jawa käima, kuigi uued küünlad tuleb osta siis käivituks ehk paremini. Hääled olid ilusad
Kui asi valmis ja koos teen lõpupildid. 4 aastat ehitust ja asi on koos. Tasa sõuad kaugele jõuad.
Suured tänud kasutaja Raivoku- le kes on väga asjalike nõuannetega aidanud.
Posted: 30. Jul 2012 08:36
by Nobody
Olen ka seda meelt, et õigest puidust aerud ei mädane midagi kätte ära
Meeldiv lugeda, et sul taas üks ratas lõpusirgele jõudnud.
Posted: 30. Jul 2012 14:47
by roosakummik
Eks ikka üritan muude tööde ja toimetuste kõrvalt ka motondusega tegeleda. Mida kauem teed seda huvitavam on, igaks päevaks põnevust. Ruttu otsa saab siis pole jälle midagi teha.
Posted: 30. Jul 2012 15:36
by Mattu
Siis tuleb järgmine projekt võtta ja siis saab uut garaazi ehitada nendele ja nii need kollektsioonid/muuseumid tekivadki
Posted: 30. Jul 2012 19:49
by roosakummik
Poolt omaloomingut muuseumisse ei pane.
Posted: 13. Aug 2012 10:16
by roosakummik
Nii jawa "Cafe Racer" sai valmis. 4 pikka aastat ja asi koos.
Esimesed sõidud töristatud- vanade küünalde ja läbi läinud akuga, kuid asi seegi. Viimased vajavad vahetamist, siis ehk tuksub paremini.
Küünaldeks peal B6HS B7HS, sellepärast ka vist käivitumise raskused. Spidomeetri näit 23235 (minu mõtteline null, kuna ei viitsi spidomeetrit nulli kerida)
Iz- iga võrreldes on see täitsa luks pill. Sõidumugavus on parem, kiirendus erksam (rinkale ei lähe) Iz on selline aeglane ja veits uimane, kuid armas ikkagi. Ah mis ma ikka vatran paar piltti kah.
(Sellest mustast ehitasin "Cafe Raceri" )
Enne
Pärast
Muretuid kilomeetreid kõigile ja kaunist loodetavat vananaiste suve ilma.
Posted: 20. Dec 2012 11:24
by roosakummik
Sai 638-05 juhtmestikku veetud ja releesi peale kruvitud. Pursuika tööle ja -3 kraadiga kannatab juba ehitada.
Posted: 01. Feb 2013 09:39
by clark5901
Aitäh kena teabe postitus ...
Posted: 01. Feb 2013 10:32
by roosakummik
clark5901 wrote:Aitäh kena teabe postitus ...
palun palun
Posted: 01. Feb 2013 12:20
by Nobody
clark5901 wrote:Aitäh kena teabe postitus ...