Page 2 of 3

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 02. May 2013 09:48
by roosakummik
Jawa ei taha külmast peast käivituda, kui käima läheb siis töötab ilusti, samas soe mootor läheb käima. Vasak pütt vahepeal aevastab käivitumise käigus. Ja muidugi mootor klõbiseb natuke. Kepsulaagrites lõtku ei ole.(kontrollitud). See lõgin on tingitud vist silindri kulumisest.

Kontaktivahe 0,35mm
Kolvi ü.s.s 4mm

Küünlad uued
Kondensaatorid uued


Kas viga võib olla kulunud kolvirõngastes, et ei tõmba kütet peale. Või vajavad silindrid hoonimist ja remontkolbe.

Teadaja Jawamehed andke nõu.

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 02. May 2013 19:17
by vx800
Kontaktivahe 0,3
Kolvi Ü.s.s 2,5

Nii näitab manual

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 29. Jul 2013 16:54
by roosakummik
No nii sai siis jäkidest kokku lapitud veel üks Jawa 638. 05. Enamus juppe pärit külapoiste käest.

Hetkel vaja akut, sest ilma akuta ei taha käia ja käima minna. Akus pole nii palju voolu (laadia appi käivitub). Sees on külapoiste tuuning väntvõll, millele olid kepsu sisse puuritud 8mm puuriga kaks aukku (vist selle mõttega et kaalu vähendada :? ) Aukke kinni ei hakanud keevitama, kuna siis ju kuumusega tõmbavad need raisad hoopis kõveraks ja siis pole selle vändaga midagi teha. Loodame, et need kaks aukku tehnilisi omadusi ei muuda. (Kui üles ütleb, on uus vänt olemas)

Tagaporilaud kokku keevitatud kolmest tükist.
Esiporilaud on tehtud Jawa 634 vanast porikast, lihtsalt lisatud 638 kinnitused külge, ei hakanud neetima nagu originaalis vaid panin hargi külge ja keevitasin.
Paak 634 oma
Summutid varase 634 pealt
Ülejäänud pärit jawa 638 plastik kondlitega versiooni pealt, mis on samad ja kattuvad.
Eks ta üks paras poolrotikas kompott ole, kuid toimib ja rahulikult 80- 90 annab temaga vurada.

Kuid pildid räägivad ka palju.
orig_28188779_skZO.jpg
orig_28188781_KL4l.jpg
orig_28188783_8h9l.jpg
orig_28188785_7eYC.jpg
orig_28188787_96sx.jpg
orig_28188789_EHt0.jpg
orig_28188793_BFYf.jpg
orig_28188795_3lXc.jpg
orig_28188797_B1uu.jpg
orig_28188799_KnkB.jpg
orig_28188801_DdPq.jpg

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 25. Mar 2014 16:51
by roosakummik
Kuna elu lühike, siis sai Jawa cafe racer taas osandatud ja alustasin Klassikalise 638.05 koostamist.

Tehtud siis niipalju, et:

*ratas lahti võetud
*toimub värvi eemaldus
*silindrid puuritud 2 rem. mõõtu ja väntvõlli keskmised laagrid vahetatud (suvi otsa sõitsin laagriga millel separaatorid ei hoidnud enam kuule koos :? )
*hangitud korralikud karteripooled

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 23. Oct 2016 12:24
by roosakummik
Pole väga ammu kirjutanud, pigem sõitnud.

17.10.2016 Alustasin Jawa 638.05 koostamist.

Raam ja raamiosad pulbervärviga kaetud. Porilaud, kütusepaak, küljekarbid said kahekomponentse värvi pluss lakikihi.
Mootoris vahetasin laagrid ja väntvõlli kesklaagrid (Viimased olid otsustanud loobuda separaatoritest ja kuulid jooksid rini 8O )
Originaali taga ei aja teen asja kulgemiseks

Pildid:
1.jpg
25363127d46000_l.jpg
25363131a0964c_l.jpg

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 25. Oct 2016 20:37
by v301060
roosakummik wrote:Pole väga ammu kirjutanud, pigem sõitnud.

17.10.2016 Alustasin Jawa 638.05 koostamist.

Raam ja raamiosad pulbervärviga kaetud. Porilaud, kütusepaak, küljekarbid said kahekomponentse värvi pluss lakikihi.
Mootoris vahetasin laagrid ja väntvõlli kesklaagrid (Viimased olid otsustanud loobuda separaatoritest ja kuulid jooksid rini 8O )
Originaali taga ei aja teen asja kulgemiseks

Pildid: http://nagi.ee/photos/roosakummik7/sets/404905/
Tore näha, et peale minu veel mõni ull leidub! :D

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 01. Jan 2019 00:03
by roosakummik
Sai üle pika aja mindud garaaži ja tegutsetud. Jawale sai alla kruvitud tagaratas, hetkeks on küljes ka esihark. Tahaks kewadeks asja kokku saada, kuid eks näis. Seniks kõigile head vanaaasta lõppu 2018 ja motokuuri tegelased (show must go on)

Pildid:
25364171ef2e4c_l.jpg
253631330a3a18_l.jpg

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 01. Jan 2019 10:50
by Nobody
roosakummik wrote: 01. Jan 2019 00:03 Sai üle pika aja mindud garaaži ja tegutsetud. Jawale sai alla kruvitud tagaratas, hetkeks on küljes ka esihark. Tahaks kewadeks asja kokku saada, kuid eks näis. Seniks kõigile head vanaaasta lõppu 2018 ja motokuuri tegelased (show must go on)

Pildid http://nagi.ee/photos/roosakummik7/sets/404905/
Väga lahe ettevõtmine, head uut! 8 )

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 02. Jan 2019 23:05
by madeinussr
Raamile kena tolmukiht ka peale tulnud juba ajaga. Arvan, et paras aeg see maha pühkida ja kevadeks ratas kokku laduda.

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 03. Jan 2019 18:48
by roosakummik
madeinussr wrote: 02. Jan 2019 23:05 Raamile kena tolmukiht ka peale tulnud juba ajaga. Arvan, et paras aeg see maha pühkida ja kevadeks ratas kokku laduda.
Üritan parimat, hetkel hoog sees. Minu viga see, et mootorid kõigepealt ja siis veermik, kuid selle aja peale enam ei mäleta kuidas veermik kokku käis, pisidetailid, kuhu seib ja kuhu vedruseib ning mõlemad.
Osa auru läheb ka muudele hobidele.

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 04. Jan 2019 17:12
by Prii
Ma ei ole küll Jawadega väga kursis, kuid ehk on abi seibide/mutrite/poltide tuvastamisel järgnevatest varuosakataloogidest:
Tšehhikeelne 640 - http://www.jawanord.ru/350ccm%20640.pdf
Tšehhikeelne 638/639 - http://www.veteranweb.cz/poradna/katalo ... 50-638.php

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 08. Jan 2019 00:16
by roosakummik
Sai jälle päevi veedetud garaazis. Hetkeks juba mootor raami vahel, kellade plokk koostatud, lenksule lülitid asetatud. Poltide ja mutrite otsimine võtab kaua aega :( See on see, et kahe Jawa mutrid ühes purgis.

Pildid:
253643719b0fe9_l.jpg
253641733be340_l.jpg

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 19. Jan 2019 23:18
by roosakummik
Talverõõmud "Puraski" garaazis jätkuvad.
Hetkeseis selline et, tahhomeeter ja spidomeeter koos märgutulede paneeliga ja süütelukuga külge demonteeritud. (Jawa 638 on kahte tüüpi märgutulede paneele, ühed ingliskeelselt välja toodud, teised tingmärkidega. Pole uurinud et mis kuulus 638. 05 ja mis selle gondliga versioonile). Juhtmestik sealosas ka enam vähem ühendatud. Trossid sai külge veetud. Mõned trossid peaks ikkagi uued hankima kuna pealisrüü neil defektne. Jawa 638 on kahte sort

Pildid:
25368265288f49_l.jpg
2536826977684f_l.jpg
25368895395851_l.jpg

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 21. Jan 2019 23:49
by roosakummik
Väljas -18
25368887d062c0_l.jpg
Pursuika andmas sooja:
25368891b4d998_l.jpg
Ning Jawa edeneb jõudsalt:
25368889cb7e8b_l.jpg
25368893a14257_l.jpg
25364373434b9d_l.jpg
Suunatuled kinnitatud, esituli ees.

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 16. Apr 2019 23:25
by roosakummik
Pole ammu kirjutanud. Jawal esinevad süüte seadistamisega suured probleemid. Kontaktsüüdet riole võimalik pailka sättida, kuna kontaktplaadi nihkeruum saab otsa. Kontaktivahe on kõige avatumas seisus 0,35 mm. Säde peaks toimuma 2,8-3,2 mm enne ü.s.s, kuid toimub alles pärast 2,8-3,2 mm. Mootoris vahetatud kesklaager ja raamlaagrid. Silindrid puuritud ja uued kolvid.
Vanade kolbidega sain süüte paikka. Siin tekipki küsimus kas kolvide sõrmeavad on nihkes või on väntvõll halvasti kokku pandud. Kellelgi ideid?

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 17. Apr 2019 13:58
by madeinussr
Kui sõrmeavad nihkes oleks, siis käiksid kolvid vastu silindripead või jääks kompresioon väga lahjaks. Kolvipeakumerus võib uutel kolbidel olla suurem/ väiksem. Kas nukkvõll on sama, mis varasemalt? Kas kontaktide reguleerimisava saab suuremaks viilida? Proovi kulunumaid kontakte, saad suurema vahe tekitada.
Väntvõlli syytepoolset otsatappi ei vahetatud?

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 17. Apr 2019 14:38
by roosakummik
Otsatappi ei vahetatud (kesklaagrid ainult)
Silindrid puuriti 2 rem mõõtu+ uued kolvid
Nukkvõll sama
Selle viilimisega eriti palju juurde ei saa, pigem sab nihutada nukkvõlli, kuna see tift rootori küljes on väänatav mis hoiab nukkvõlli.
Kui kontaktivahe viia 0,6 siis saaks kuidagi paikka
Kui paksem tihend panna 3mm silindrite alla, siis saaks süüte paikka

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 17. Apr 2019 14:51
by madeinussr
Kui sa silindreid 3mm tõstad, siis pead ka pealtpoolt maha treima 3mm, sisse ja väljalaske akende avanemine läheb ka paigast. Lihtsam on süüdet sobitada, võibolla ka väntvõlli tapi otsast tift ära võtta rootor õigesse asendisse liimiga kinnitada.

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 17. Apr 2019 16:25
by vaalo
Tere
Kuhupoole väntvõlli otsas olev tihvt vaatab, kui parempoolne kolb ü.s.s. on?
Paksema tihendiga Sa süütemomenti ü.s.s. suhtes kahjuks kuidagi ei muuda, olgu see tihend kasvõi 5 cm...

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 18. Apr 2019 18:44
by roosakummik
Ja siis veel küsimus, kuidas kontrollida VAPE süütemomentti sellel süütemängul...

https://www.jawaparts.com/Contactless-i ... -d3442.htm

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 19. Apr 2019 23:02
by roosakummik
Täna terve päev sai jamatud süütega, kuid põhjus peitus hoopis karburaatoris. Võtsin maha puhusin tüüsid läbi panin tagasi. Ei midagi. Siis mõtlesin, et panen kontaktidega süüte tagasi. Nukkmuhvi sai nihutatud tiftipesa võrra paremale. Siis sain süüte paikka. Kuid sellisel juhul kui kontakti vahe on kõige avatumas olekus 0,5 mm (peaks olema0,35). Jawa töötas ainult toorega. Kui mootor soe panin toore alla suri välja. Gaasi andsid, siis töötas, kuid paukus nii mis kole.
Võtsin siis karpa maha ja panin teise karburaatori ja ime oligi sündinud- Jawa jäi tööle kui toores välja lükatud.
Peab seda vigast karburaatorit veel uurima. Peatüüs ja keskmiste pöörete tüüs täitsa ok- valgus paistab läbi. 4 aastat tagasi töötas see karburaator probleemivabalt. Hetkel ilmnesid sellel karburaatoril poomismärgid.

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 22. Apr 2019 19:31
by roosakummik
Hetkel siis masin sõiduvalmis ja vuratud 8 km. Küünalde vaatlusel küünlad ilusti kohvipruunid (mitte espresso mustad). Karpa tahab veel seadistamist, kuid töötab ja tühikäigu pööretel tuksub 1000 juures ilusti. Muidugi avastasin, et spidomeeter valetab hullusti 70 sõites on vist ikkagi 90 sees. Siin aitab nüüd väiksem ketihammasratas, sest hetkel 17 hambaga, peaks proovima 16 hambaga. Teine võimalus vahetada välja käigukastis olev spidomeetri ajam, sest neid on eri tüüpi. Samuti erinevad käigukasti sekundaarvõlli otsad. Olen kohanud 4 hambaga ja 5 hambaga. Siin ongi nüüd eri versioonid külgkorvi jaoks ja soolole.

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 27. Apr 2019 22:58
by roosakummik
Täna siis ülevaatusel käidud ja edukalt läbitud. Platsil üks autoomanik küsis kas sellistega ka veel sõidetakse. Vastasin, et tõsised entusiastid ikka sõidavad =)
Probleem on ja veel üks, nimelt suunda näidates kipub mootori töös vahelejätmised ja samuti ei saa sõitta lähi ja kaugtuledega, töötavad kui väljasuretus nupp. Mootor jääb lihtsalt seisma kuskil kehv mass või... ? Peab seda asja uurima.

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 14. May 2019 00:20
by roosakummik
Elekter korras, kuid praegu otsin jama sellest, et 2 km sõidust sureb mootor lihtsalt välja. Lasen gaasi maha jääb tühikäigul tiksuma, kuid kui kiirendada tõmbab jälle mootori kinni.
Milles viga?

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 14. May 2019 08:42
by madeinussr
Kütust saab peale ikka? Need esimesed 2km sõidab normaalselt?
On see rohkem karbussi probleem või süüte oma (kuidas endale tundub)?
Varem sai pikemalt sõita?

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 14. May 2019 14:00
by hmm
Kaugelt lajatades tundub kuumenemise probleem olema...
Palju õli kütuse hulka paned?

Eelenvalt said 8km sõidetud... seega rõngaste ja kolvi mõõte ei hakka kahtlustama.

Mainisid, et elekter jamab... ehk kuumeneb mingi ühendus. Tee mass korda, vajadusel vea lisa massijuhtmed olulistele sõlmedele

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 14. May 2019 17:33
by roosakummik
Ennem töötas normilt, kuid üks hetk lihtsalt hakkab seisma jääma ja kõik. Mootor jääb lihtsalt seisma. Lasen gaasi maha õigel ajal, siis tühikäigul jääb väga ilusti tiksuma. Kiirendan kuni neljandani ja siis üks hetk jälle sama jama.
Ise arvan, et ei saa kütet peale, karburaator umbes, või siis kütusekraanist ei jookse piisavalt kütet peale.

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 14. May 2019 19:17
by madeinussr
Tubdub täitsa nii, et ei saa kätte. Käisin oma jawaga mõni aega tagasi selle etapi läbi just

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 14. May 2019 21:51
by roosakummik
Lahendus leitud- kraan umbes. Nüüd töötab laitmatult. Nõel taevapoolt viimases, kuigi võiks olla keskmises, siis kiirendaks teravamalt.
Muidugi probleem suunakatega, mis tahavad 3000 rpm juures tsikli välja suretada, samas madalatel pööretel toimivad hästi.
Muidugi on mul ka suvaline vene toodangu suunarelee, kolme otsaga millest kasutan vaid kahte. Peaks ostma ikkagi originaali.
Muidugi mootortühikäigul kiriseb ja kõriseb. Mootorikett kulund. Kuid Jawal on kepsupeas nõellaagrid ja need laulaulvad ka vist.

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 16. May 2019 11:58
by madeinussr
Viitsid siia valmis rattast ka mõned pildid panna?

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 20. May 2019 22:35
by roosakummik
Lubatudpildid Jawast
25395137dbe79d_l.jpg
253951330c43ab_l.jpg
253951350ce969_l.jpg
MODE EDIT: võtsin vabaduse pildid ka foorumisse linkida.

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 20. May 2019 23:00
by Nobody
Ilus ja sile Jawa!

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 27. May 2019 20:58
by roosakummik
Sai tehtud väike testsõit Lelle- Rapla. Edasi tagasi 40 km Mõnus lasta 3300 pöörde juures. Kuna spodo valetab näitab 65 km/h, siis sõidan tahhomeetri järgi. Mugav Jawaga sõita.

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 09. Jun 2019 12:04
by roosakummik
Neljapäev sai ette võetud Jawa 638 cafe racer prjekt. Tegelesin värvi ja lakkimistöödega. Värvimise kallal annab nuriseda, kuid esmatähtis, et raud ei roostetaks. Projektist tuleb selline Cafe Racer ja Klassiku vahepealne moodustis. Sõidumugavuselt jääb Klassikaks, kuid mõned elemendid viidud Cafe Racer stiili. Kuna sõidan pigem pikki ots, siis päris Cafe Raceriga oleks see päris ebamugav.

Paak Jawa 638
Esiporilaud 634 mis vähe modifitseeritud
Tagaporilaud on tehtud Pannonia esiporilauast
Tulekopsik Pannonialt
Küljekarbid Jawa 634
Sadul 638 kuid millele külge keevitatud 634 kütusepaagi viimane veerand

Pildid:
25412775fb8db8_l.jpg
25412777a48493_l.jpg
25412779ee2f1b_l.jpg

Re: Vennad Jawad 638(Cafe Racer) & 638- 05

Posted: 19. Aug 2019 10:37
by roosakummik
3000 km Jawa 638.05 läbitud. Sõidab hästi. Leidsin nüüd ikkagi tõelise vea ülesse, mis põhjustab mootori kinnipoomist. Kütusepaagi kork ei lase õhku läbi, tekib vaakum. Algselt mõtlesin, et kraani viga. Viga leitud nii, et otsustasin kütuse välja lasta ja kraani uurida. Keerasin kraani lahti- tõesti niriseb, siis keerasin paagikorgi lahti ja hakkas kohe korralikult voolama.
Enne seda süüdistasin igasugu elektrikammi, UPS- i akut. Upsi aku saab ka välja vahetatud, kuid see siis järgmiseks aastaks. See aasta sõidan veel ära.

Re: Vennad Jawad 638.05, Cafe Racer & 640.

Posted: 19. Aug 2019 12:31
by Nobody
Tubli töö! Näed, lahendus oli isegi lihtsam. Kuidas korgi toimima said, puhastasid tuulutuse ära?

Re: Vennad Jawad 638.05, Cafe Racer & 640.

Posted: 19. Aug 2019 21:30
by roosakummik
Puurisin avad mm puuriga suuremaks. Sellised vead võtavad lihtsalt palju aega, et neid leida. Need on nagu Murphi seadused- selleks, et bensiin peale voolaks tuleb lahti võtta terve mootor.

Re: Vennad Jawad 638.05, Cafe Racer & 640.

Posted: 15. Dec 2019 20:55
by Vabam6tleja
Tervist, ega ei oska öelda, kas tulekinnitus plekkide ülemine ja alumine kummi tihend on üks ja sama?

Re: Vennad Jawad 638.05, Cafe Racer & 640.

Posted: 16. Dec 2019 18:37
by roosakummik
Vabam6tleja wrote: 15. Dec 2019 20:55 Tervist, ega ei oska öelda, kas tulekinnitus plekkide ülemine ja alumine kummi tihend on üks ja sama?
Sama.

Re: Vennad Jawad 638.05, Cafe Racer & 640.

Posted: 29. Feb 2020 13:42
by PCYX
Tervist herr Kummik.
Kui mälu ei peta siis tarnisin sulle värvi kunagi ja tegime Tallinn- Väikses mingitsorti vahetuskaupa?
Tore näha et projekt on lõpule viidud. Enda oma panin kokku ja nii nagu 6 aasta eest ta kile alla seisma lükkasin, nii ta seisabki.

Re: Vennad Jawad 638.05, Cafe Racer & 640.

Posted: 01. Mar 2020 11:57
by roosakummik
PCYX wrote: 29. Feb 2020 13:42 Tervist herr Kummik.
Kui mälu ei peta siis tarnisin sulle värvi kunagi ja tegime Tallinn- Väikses mingitsorti vahetuskaupa?
Tore näha et projekt on lõpule viidud. Enda oma panin kokku ja nii nagu 6 aasta eest ta kile alla seisma lükkasin, nii ta seisabki.
Sai lõpule viidud lõpuks. Värvmistööd nii hindele kolm pluss. Kui ikka iga päev ei värvi, siis hästi ei õnnestu. Aga tore ka sinust kuulda, ehk kunagi võtad kile alt välja ja lased ämblikud torudest lendu.

Re: Vennad Jawad 638.05, Cafe Racer & 640.

Posted: 02. May 2020 17:16
by roosakummik
Selleks aastaks ülevaatus tehtud. Esimest korda käisin Raplas ülevaatusel, kuna Türil täna meest kes mootorratastega tegeleb polnud. Ei hakka siin teemas seda uut ülevaatuskorda lahkama.
Kuigi algselt ei tahtnud Jawa käivituda pärast pikka talveund. Lõppkokkuvõttes kiskusin larburaatori ikka pealt- osandasin, ladusin uuesti kokku ja siis hakkas jälle toimima. Ei tea kas ajada bensiini süüks. Iz l pole karburaatorit pea kümme aastat puutunud. Aegajalt vaid settepotti puhastanud.
Eks see Jawa mul naissoost ja Iz mehine. Ilusaid kilomeetreid kõigile. Hoiame vahet 2+2 km

Re: Vennad Jawad 638.05, Cafe Racer & 640.

Posted: 23. Jun 2020 12:15
by roosakummik
IMG_20200621_192433.jpg
Vahepeal sai kokku laotud veel üks Jawa 638 mootor. Sellele sai valmistatud ka vaz mootori ketitallast pinguti.
Youtube kanalist sai uuritud ka seda kuidas 638 siduri paremini toimima saab. Ports videosid vaadatud sai siis ära treitud mõned millimeetrid teatud kohast. Eks paistab kuidas toimib. Siiani polnud sellesse sidurisse usku. Hetkel sõidan 634 siduriga. Ei saa kurtta toimib ilusti.
Jawa 638 manualis on pildi peal ketaste asetsemine valesti. Eks see katsetamise värk ole. Muretuid kilomeetreid ja head Jaani.

Re: Vennad Jawad 638.05, Cafe Racer & 640.

Posted: 24. Jun 2020 00:27
by roosakummik
IMG_20200623_135653.jpg
Ega Jaanipäeva eel oli palav. Sai veedetud päev garaazis ja kokku laotud Jawa 634 mootor. Lõpuni ei saanud päris kokku kuna puudusid 2 remondi rõngad ja silindrid vajaksid puhastamist ja värvimist.

Re: Vennad Jawad 638.05, Cafe Racer & 640.

Posted: 18. Aug 2020 07:48
by roosakummik
Vahepeal ohtralt ringi vuratud Jawa 638.05 Kuid üleeile tanklas tankides avastasin, et süütemängu poolsel kaane all õliloik maas. Arvasin, et ketiratta simmer saba andnud. Eile õhtul selgus tõsiasi...
IMG_20200817_210015.jpg
Ketiratta laagri separaatorid saba andnud ja kuulid lükkasid simmeri paigast. Kui keegi oskab nõu anda kuidas ilma mootorit poolitamatta laager ära vahetada? Sellest arvatavasti tuli ka keti erinev pingsus.