delta-501, krossivõrr

Kasutajate võrrid, mopeedid ja motorollerid. Tutvusta oma masinat!
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

delta-501 wrote: Võistlustele ma ilmselt ei jõua, sest see masin pole kiiruse peale tehtud.
Sorry, aga siis mul pole küll erilist usku selle pilli konkurentsivõimelisusse. Ja pealegi on ka aeglaseid, kuid tehnilisi radu!
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Sile rehv ja võrri originaalhammaks ja see võrr lendab. Aga mind tõesti ei huvita see. Kui see on krossivõrr, siis on ta jõu peale tehtud ja nii see ka jääb. Võistlustest on ka mul jumalast savi.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Igav...,

Mõned pildid siis:
Image
Image
Image
Image
Kulumatu kummist klotsidega siduriketas, ei libise kunagi : ) :
Image

Raami saab keevitama järgmise kuu alguses, sest keevitajal gaas otsas hetkel. Mootor saab homme või lähipäevil valmis, paak ka.
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Jou, kust Rockstari klepse said ? :D
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
tofetome
Tavakasutaja
Posts: 210
Joined: 10. Aug 2009 00:00
Location: Saue - Sangaste
Contact:

Unread post by tofetome »

Palju selle suurema hammaka panekuga jõudu juurde tuleb? Mis on hammaste arvu erinevus pealmise ja alumise ketta vahel?
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Alumine võrri orig. 42 hammast vist, ülemine 48 hammast. Jõudu tuleb juurde ikka mootorist :D aga kuna uus rehv on "veits" kõrgem kui delta oma siis ma panen suurema hammaka ka, et ülekanne jääks umbes samaks nagu enne.
vootele
Tavakasutaja
Posts: 208
Joined: 29. Jul 2005 00:00

Unread post by vootele »

Kui mootor suudab korralikult pöördesse käia, siis suurem ketiratas annab juurde nii kiirenduses kui tippkiiruses.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Süda sai valmis mõni päev tagasi.

Image
Image
Image
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Vaheta karpa ära. See K60 on üks pagana rumalus.
Ma korra proovisin üht 18 mm karpat mida ma paikagi ei saanud timmitud, lisaks oli üleminek karpalt klapile terav ja klapp liiga väike aga siiski nagu uus mootor oleks vahel olnud.

Mis sa väntvõlliga tegid, vaatasin et pildil oli üks ära lõhutud?
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Teist karpat pole, aga sellega jooksis see võrr ka väga hästi, niiet hetkel vahetama ei hakka.

Kokku lõin ma 4 vänta laiali, ühelt võtsin kepsu, teiselt põsed ja siis ühe korraliku laagri sain ka kokku, pressisin kokku tagasi ja eks näis kaua peab. Katsetama peab ju :D
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Õlitusavad ikka tegid? Kui ei siis võta parem kohe lahti tagasi. :lol:
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
karpuss
Tavakasutaja
Posts: 48
Joined: 06. Jun 2005 00:00
Location: tartu
Contact:

Unread post by karpuss »

mingit paremat süüdet ei areta peale?
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Süüde jääb originaal.

See praegune vänt on katsetamiseks, et kaua vastu peab. Plaanis on üldse uus laager panna, mitte originaal muidugi, vaja mingisse laagripoodi minna ja orig. mõõtude järgi uus otsida. Kui leiab muidugi...

Kuidas õlitusava mõtled? Kas selline nagu kepsu ülemises otsas, et lihtsalt mingine ava lõigata, või siis kepsu külje peale mingid avad viilida? Seda lõhet proovisin lõigata, ega eriti ei saa.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Külje peale sälkude lõikamist mõtlesin. Mul jäid need tegemata, vänt pole veel eriti sõitnudki ja juba küpse.
Last edited by extinction on 29. Mar 2010 00:21, edited 1 time in total.
priiit
Posts: 5
Joined: 12. Oct 2009 00:00

Unread post by priiit »

tegib küsimus kudas te amorte pikemaks teete või on need mingid pikemad amordid ?
User avatar
vorrimen
Tavakasutaja
Posts: 277
Joined: 29. Dec 2007 01:00
Location: võrumaa

Unread post by vorrimen »

priiit wrote:tegib küsimus kudas te amorte pikemaks teete või on need mingid pikemad amordid ?
riga 7 raamil ei ole amorte
priiit
Posts: 5
Joined: 12. Oct 2009 00:00

Unread post by priiit »

vorrimen wrote:
priiit wrote:tegib küsimus kudas te amorte pikemaks teete või on need mingid pikemad amordid ?
riga 7 raamil ei ole amorte
mind ei huvita millisel mudelil on amordid või mitte, tahaks teada kuidas oma amorte pikemaks teha ?
User avatar
canyondrift
Tavakasutaja
Posts: 89
Joined: 13. Apr 2007 00:00
Location: Antsla
Contact:

Unread post by canyondrift »

Osta uued amordid või siis teha vahetükk amordikinnitustele, et kinnitus kõrgemal oleks. Tavaliselt tehakse neid kolmeastmelisena.
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
priiit
Posts: 5
Joined: 12. Oct 2009 00:00

Unread post by priiit »

canyondrift wrote:Osta uued amordid või siis teha vahetükk amordikinnitustele, et kinnitus kõrgemal oleks. Tavaliselt tehakse neid kolmeastmelisena.
ei saanud eriti aru akki oleks kellegil anda seliisest varjandist pilte?
tofetome
Tavakasutaja
Posts: 210
Joined: 10. Aug 2009 00:00
Location: Saue - Sangaste
Contact:

Unread post by tofetome »

Mina mõtlesin endale ka teha amordikõrgendused. Ei saanud ka esialgu pihta, kuid vaatasin mida pakutakse rolleritele ja võtan sealt ¨nitti.
Lingil on üks variant rollerite amordikõrgendustest.
http://www.camex.ee/index.php?page=shop ... =1&lang=et
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Pmst valmis,

Mootor töötab paremini kui enne, aga sidur tuleb uus teha. Ei viitsi hakata seletama mis tal viga on aga täna sai sõita vast paarsada meetrit. Muidu läheb ikka kõvalt edasi, sõidu ajal tõmbas ratta ringi lumel kui tuuri andsin, niiet mineku kohapealt võib rahule jääda : )

Aga kuna see mootor arendab jõudu kõrgetel pööretel, siis ilma sidurita on võimatu sõita. Ühtegi videot ei saanud ka teha..

Ideid kuidas uut sidurit teha? Delta sidurijuppidest mingine kolmekettaline tuleks vist kokku panna... või midagi sinnapoole...


Ahjaa, kärna ei saanud praegu alla panna, sest pole õhukummi tollele.

Ühtegi normaalset pilti ka pole :?



Image
tofetome
Tavakasutaja
Posts: 210
Joined: 10. Aug 2009 00:00
Location: Saue - Sangaste
Contact:

Unread post by tofetome »

Hea kuulda, et töötab, isegi tõmbab ketsi ringi :D . Küsiks, et kas sul jäi sinna see Mikuni karpa või K60B? Edu edaspidisel ehitamisel.
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Pildilt on näha et K60.
tofetome
Tavakasutaja
Posts: 210
Joined: 10. Aug 2009 00:00
Location: Saue - Sangaste
Contact:

Unread post by tofetome »

Vabandust, aga ma küll ei näinud.
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
koppel
Tavakasutaja
Posts: 54
Joined: 27. Apr 2009 00:00

Unread post by koppel »

tofetome wrote:Vabandust, aga ma küll ei näinud.
saab järeldada võib olla õhu puhastist
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

pildilt ON näha et karburaatoriks on K60
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

Unread post by virgor »

karpuss wrote:mingit paremat süüdet ei areta peale?
päris õige küsimus.Kui on peal kontakt süüde siis on veel tuunimist küll.Kõvasti käival mootoril igatahes kontakt ei toimi enam.Sellest võib eeldada,et see pill ei käi kõvasti(lihtne loogika).Aga Edu
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Järgmine nv arvatavasti saate video, siis näete, et see käib edasi küll selle süütega ka.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Valmis nüüd lõplikult.

Kuna varem mootor madalatel pööretel absull ei vedanud, siis võtsin silku maha ja käisin ülevooluaknad viiliga üle, palju parem sai ikka. Nüüd läheb kiiremini pöördesse, madalatel pööretel veab ka hästi, kiirus parem :P

Ainuke jama on siiani sidur ja lekkiv radikas aga küll need ka elama sunnib : )


Üldiselt mootor toidab päris hästi nüüd, kiirendusel võtab näo naerule ikka :D
tofetome
Tavakasutaja
Posts: 210
Joined: 10. Aug 2009 00:00
Location: Saue - Sangaste
Contact:

Unread post by tofetome »

Tublit tööd teed. Aga lubatud videot ka saab?
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Kui nädala keskel on aega sidur korda teha siis mingi aeg ikka saab : )
Mkr_
Posts: 4
Joined: 25. Nov 2009 01:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by Mkr_ »

Väga kõva masin on.Kust rockstari kleepse said?kuskil müüakse?
Mini V-50---Pocket bike---Mini V-50---dirtbike110cc---ATM125cc.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Kleepsud kõik kleepepaberile prinditud, välja lõigatud ja mingine kleepekile ka peal, täitsa hästi püsivad.

Praegu muidu sõita ei saa, sest radikas jookseb suht kähku tühjaks, silikon ka ei aita, peab vist momendi ja riidega paikama kuidagi või midagi sinnakanti. Uut resot peab hakkama ka tegema mingi aeg, pinnalaotused ja plekk olemas, see on siis see rootsi reso aga suht lihtsal kujul... parem saab ikka kui praegune : ) , Uut süüdet tuleb ka hakata vaikselt leiutama, vahepeal mõtlesin teha akusüüte aga see aku värk mulle eriti ei meeldi, sest laadimist pole.. samas see on odav ja lihtne variant.

pilti ka:
Image
Image
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Hangi Virgo käest hiina võrrimootori süüde. Pole kontakte, pole muret.

Rootsi reso lihtsal kujul? :roll:
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Lihtsal kujul jah, ma ei oska nendest mõõtudest teisi pinnalaotusi teha.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Mis mõttes lihtsal kujul ma mõtlen, asendad sujuvalt koonuseks mineva kõvera osa tavalise toruga vms? See reso peaks üsna kõvasti viilitud mootorit tahtma, ma veidi kahtlen et see sul (vähemalt originaalmõõtudega) õigesti tööle hakkab.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Ei tea ma ka mis sellest reso asjast saab, seda rootsi oma ma siis tegema ei hakkagi vast. Tuleb ilmselt lihtsalt tavaline 3 osaline reso välja arvutada, mopi leekar otsa ja kärab küll : )
koppel
Tavakasutaja
Posts: 54
Joined: 27. Apr 2009 00:00

Unread post by koppel »

User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Kas see on selle reso paberist makett ,mille joonised sa mulle saatsid?Mul on veel seest tühjad Delta ja Stella sumpad peab neile ka mingid koonused arvutama ja mul veel mopi ja võrri leegika ristand(Riga13-Delta).Kusjuures sinu võrr pani mõtted käima ,et teeks kah omale,raam olemas jne.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Ei, see pole see, aga mul on selle reso pinnalaotused ka olemas mis ma sulle saatsin, aga noh loll nagu ma olen, ma ei oska neid kuidagi saata nii, et nad õigetesse mõõtudesse ka jääksid :D
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

OT:Vaatasin automotost ,et sebisid Oomipoest minifreesi.Palju raha küsiti selle eest?
karpaadid
Tavakasutaja
Posts: 50
Joined: 25. Dec 2007 01:00
Location: Jõgevamaa/Tartu

Unread post by karpaadid »

Tere,
Küsimus selline, et millisest kohast säärase pisikese jahutusradiaatori soetasid? Ka tarvis varsti sellist, kuid tundub, et tegu nii ebamaise asjaga, et keegi eraldi neid eriti ei müü. Tartus ühest ATV ja mopeedidega tegelevast kauplusest pakuti põhimõtteliselt, aga hinnad olid sellised, et isegi müüja soovitas mujalt vaadata. Veidi veel otsin ja hoian silmad lahti, aga kui tulemust pole, tuleb ikkagi see kirvehoop pähe ära taluda, mis kauplusest pakuti.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Ma pole kindel, aga see VIST on minu kunagine radikas, mis t6niz-ele müüsin. Kui nii, siis see Honda MBX80 pealt pärit.

Soovitan rollerite kasutatud radikaid otsida, need suuruselt enamvähem samad. Samas nõuavad paisupaaki, kuna enamusel pole täitekork otse radika peal.
t6niz
Tavakasutaja
Posts: 166
Joined: 02. Oct 2007 00:00
Contact:

Unread post by t6niz »

Jep, kristjanil on õigus, tegu on sama radikaga..
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Teema maru pikaks läinud aga progressi nagu pole...

Midagi on ikka vahepeal arendatud.

Uus reso ootab keevitamist:
Image
Karpal nüüd 16mm lõõr ja suurem düüs:
Image
Image
Silkust ka pilte:
Image
Image
Image
Kõigepealt avaneb väljalase, siis kolmas ülevool ja siis põhiülevoolud. Lisaülevool on suunatud umbes 50 kraadi üles, põhiülevoolude vahelt on ribi maha võetud ja nad on suunatud 45 kraadi silindri tagaseina suunas, vertikaalselt 90 kraadi.
Lisaülevool avaneb varem, sest siis lööb ta põlemiskambri enam vähem tühjaks, kuna ta on üles suunatud ja siis gaasid ei segune nii palju.
Locked