Page 1 of 1

Druzba mootoriga võrr

Posted: 16. Mar 2013 23:31
by madoxflow
Suvel ehitatud Druzba mootoriga nikerdis.


Image

Posted: 17. Mar 2013 04:06
by Sisse
Okei! Üle tükiaja nähtud korralik selline aretis! Endal oli plaan ka selline ehitada aga ei suutnud ilusat asja teha ja jäi katki.

Posted: 17. Mar 2013 09:18
by vilinurmvillu
Mis tähis reduktori peal on? K-16?

Posted: 17. Mar 2013 16:46
by madoxflow
Ainuke tähis mis reduktoril on kiri "ZID", k-16 ega midagi muud ma sealt ei leidnud : )

Posted: 17. Mar 2013 16:55
by madoxflow
Midagi ehitusest ka.

Image

Image

Posted: 17. Mar 2013 17:13
by Seltsimees
Kui Druzba mootor peaks käima minema kas siis kuum sumpa jalga ei kõrveta, või jääb suht ruttu meelde? :D

Posted: 17. Mar 2013 17:53
by madoxflow
Algul jäin ikka ühest kummikust ilma kui sõitmast tulin :lol: aga siis sai jalaraud edasi tõstetud ja nüüd pole enam probleemi olnud, käima läheb mootor ühest tõmbest kasvõi väljas -20.

Posted: 17. Mar 2013 22:35
by vilinurmvillu
sumpa oleks mõistlik siiski välja vahetada, endal plaanis panna kas minski või voshodi sumpa, mul erinevaid reduktoreid mida väiksem number peal seda aeglasem, kuna mul võrri hammakas taga siis uuemad jäid liiga kiireks nagu urali omad ja k-44. Välimus on päris hea masinal, üritan ka enda oma üle värvida ja kõik ära timmida

Posted: 17. Mar 2013 23:04
by madoxflow
Kunagi kui aega saan ja sumpa leian siis võiks ta välja vahetada küll ja seda ma ei teadnud et neid reduktoreid erineva kiirusga on, omal võiks veits aeglasem olla muidu piinab sidurit :D

Posted: 17. Mar 2013 23:17
by iz350super
Pane ette 19 tolli võrri velg moskva mantliga, siis võtab krossika kuju juba :)
Mille raam see täpsemalt ongi? Need karbid istme all, pole neid ennem näinudgi.

Posted: 17. Mar 2013 23:29
by madoxflow
Raam on Riga võrri oma lihtsalt veidikene muudetud, et mahutada mootorit ja tugevdada teist, need karbid on vist Moskva 125se omad kuid ma ise pole ka kindel, sest leidsin need garaazi nurgast vedelemas.

Posted: 19. Mar 2013 00:17
by ardo91
Ise mõtlesin ka kunagi Druzba mootorit peale panna võrrile, kuid see tuuning näis omal ajal liiga raske projekt, siis sai ainult Druzba jalga viiliga hõõrutud ja pauku tehtud. See jalg on tehtud magneesiumist, pulbri põlema panemisel ja haamriga peale löömisel käib kõva sähvakas nagu kunagistel fotoaparaatidel.

Posted: 19. Mar 2013 01:08
by madoxflow
Jep seda sama sähvakat sain isegi tunda kui rellakaga seda reduktorit mõõtu lõikasin :wink: õnneks ikka näomask oli ees ja midagi ei juhtunud muidu oleks vast parimal juhul kulmudest ilma old.

Posted: 19. Mar 2013 21:49
by vilinurmvillu
ja see õhukoda (või ma ei tea täpselt kuidas seda kutsutakse) kuhu starter külge käib oleks ka mõistlikum uuema kandilise vastu vahetada, kuna uuemal rohkem õhuauke, väiksem võimalus et üle kuumeneb

Posted: 20. Mar 2013 01:37
by madoxflow
Pole jahutusega veel probleeme olnud kuigi sai sõidetud pikki 15 km otsi :D

Posted: 20. Mar 2013 12:40
by Sisse
Ma arvan ,et see õhukoda kull erilist rolli ei mängi . küll ta jahutab :)

Posted: 20. Mar 2013 20:52
by vilinurmvillu
oleneb kus sõita, kui ikka pori täis loobib siis suurem risk, aga ega ma ei ütlegi et peab lihtsalt soovitan

Posted: 21. Mar 2013 01:14
by madoxflow
Mul porikaitse ees muidu loopis jh augu täis.

Posted: 21. Mar 2013 10:31
by Sapi-Vana
Kui sumpa külge paned, siis võiksid tegelikult selle jalgealuse pulgaga midagi ette võtta. Kas keevitad mingid krassid peale või aretad muud värki. Sest see jookseb nagunii pori ja ilgust täis ja läheb siis libedaks, jalgealune peab aga stabiilset tuge pakkuma. Miskilt kergelt hüppelt maandumisel ei ole halvemat, kui et üks tugijalg pulgalt minema jookseb.

Posted: 21. Mar 2013 15:49
by madoxflow
Tõsi ta on jh, kasvõi alustuseks lasen keevitusega punktid peale et jalg ei libiseks.