Druzba mootoriga võrr

Kasutajate võrrid, mopeedid ja motorollerid. Tutvusta oma masinat!
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Druzba mootoriga võrr

Unread post by madoxflow » 16. Mar 2013 23:31

Suvel ehitatud Druzba mootoriga nikerdis.


Image


KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba

User avatar
Sisse
Tavakasutaja
Posts: 217
Joined: 06. May 2011 00:00
Location: raplamaa
Contact:

Unread post by Sisse » 17. Mar 2013 04:06

Okei! Üle tükiaja nähtud korralik selline aretis! Endal oli plaan ka selline ehitada aga ei suutnud ilusat asja teha ja jäi katki.


uazik.

vilinurmvillu
Tavakasutaja
Posts: 84
Joined: 23. Sep 2012 00:00
Location: Pärnumaa, Saarde Vald, Veelikse Küla
Contact:

Unread post by vilinurmvillu » 17. Mar 2013 09:18

Mis tähis reduktori peal on? K-16?



User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow » 17. Mar 2013 16:46

Ainuke tähis mis reduktoril on kiri "ZID", k-16 ega midagi muud ma sealt ei leidnud : )


KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba

User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow » 17. Mar 2013 16:55

Midagi ehitusest ka.

Image

Image


KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba

Seltsimees
Posts: 3
Joined: 13. Mar 2013 01:00
Location: Edgargrad

Unread post by Seltsimees » 17. Mar 2013 17:13

Kui Druzba mootor peaks käima minema kas siis kuum sumpa jalga ei kõrveta, või jääb suht ruttu meelde? :D



User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow » 17. Mar 2013 17:53

Algul jäin ikka ühest kummikust ilma kui sõitmast tulin :lol: aga siis sai jalaraud edasi tõstetud ja nüüd pole enam probleemi olnud, käima läheb mootor ühest tõmbest kasvõi väljas -20.


KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba

vilinurmvillu
Tavakasutaja
Posts: 84
Joined: 23. Sep 2012 00:00
Location: Pärnumaa, Saarde Vald, Veelikse Küla
Contact:

Unread post by vilinurmvillu » 17. Mar 2013 22:35

sumpa oleks mõistlik siiski välja vahetada, endal plaanis panna kas minski või voshodi sumpa, mul erinevaid reduktoreid mida väiksem number peal seda aeglasem, kuna mul võrri hammakas taga siis uuemad jäid liiga kiireks nagu urali omad ja k-44. Välimus on päris hea masinal, üritan ka enda oma üle värvida ja kõik ära timmida



User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow » 17. Mar 2013 23:04

Kunagi kui aega saan ja sumpa leian siis võiks ta välja vahetada küll ja seda ma ei teadnud et neid reduktoreid erineva kiirusga on, omal võiks veits aeglasem olla muidu piinab sidurit :D


KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba

iz350super
Tavakasutaja
Posts: 467
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super » 17. Mar 2013 23:17

Pane ette 19 tolli võrri velg moskva mantliga, siis võtab krossika kuju juba :)
Mille raam see täpsemalt ongi? Need karbid istme all, pole neid ennem näinudgi.



User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow » 17. Mar 2013 23:29

Raam on Riga võrri oma lihtsalt veidikene muudetud, et mahutada mootorit ja tugevdada teist, need karbid on vist Moskva 125se omad kuid ma ise pole ka kindel, sest leidsin need garaazi nurgast vedelemas.


KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba

User avatar
ardo91
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 04. Oct 2006 00:00
Contact:

Unread post by ardo91 » 19. Mar 2013 00:17

Ise mõtlesin ka kunagi Druzba mootorit peale panna võrrile, kuid see tuuning näis omal ajal liiga raske projekt, siis sai ainult Druzba jalga viiliga hõõrutud ja pauku tehtud. See jalg on tehtud magneesiumist, pulbri põlema panemisel ja haamriga peale löömisel käib kõva sähvakas nagu kunagistel fotoaparaatidel.



User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow » 19. Mar 2013 01:08

Jep seda sama sähvakat sain isegi tunda kui rellakaga seda reduktorit mõõtu lõikasin :wink: õnneks ikka näomask oli ees ja midagi ei juhtunud muidu oleks vast parimal juhul kulmudest ilma old.


KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba

vilinurmvillu
Tavakasutaja
Posts: 84
Joined: 23. Sep 2012 00:00
Location: Pärnumaa, Saarde Vald, Veelikse Küla
Contact:

Unread post by vilinurmvillu » 19. Mar 2013 21:49

ja see õhukoda (või ma ei tea täpselt kuidas seda kutsutakse) kuhu starter külge käib oleks ka mõistlikum uuema kandilise vastu vahetada, kuna uuemal rohkem õhuauke, väiksem võimalus et üle kuumeneb


Krossi Voshod, Delta ja Druzba aretis, Minivõrr

User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow » 20. Mar 2013 01:37

Pole jahutusega veel probleeme olnud kuigi sai sõidetud pikki 15 km otsi :D


KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba

User avatar
Sisse
Tavakasutaja
Posts: 217
Joined: 06. May 2011 00:00
Location: raplamaa
Contact:

Unread post by Sisse » 20. Mar 2013 12:40

Ma arvan ,et see õhukoda kull erilist rolli ei mängi . küll ta jahutab :)


uazik.

vilinurmvillu
Tavakasutaja
Posts: 84
Joined: 23. Sep 2012 00:00
Location: Pärnumaa, Saarde Vald, Veelikse Küla
Contact:

Unread post by vilinurmvillu » 20. Mar 2013 20:52

oleneb kus sõita, kui ikka pori täis loobib siis suurem risk, aga ega ma ei ütlegi et peab lihtsalt soovitan


Krossi Voshod, Delta ja Druzba aretis, Minivõrr

User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow » 21. Mar 2013 01:14

Mul porikaitse ees muidu loopis jh augu täis.


KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba

User avatar
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 374
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana » 21. Mar 2013 10:31

Kui sumpa külge paned, siis võiksid tegelikult selle jalgealuse pulgaga midagi ette võtta. Kas keevitad mingid krassid peale või aretad muud värki. Sest see jookseb nagunii pori ja ilgust täis ja läheb siis libedaks, jalgealune peab aga stabiilset tuge pakkuma. Miskilt kergelt hüppelt maandumisel ei ole halvemat, kui et üks tugijalg pulgalt minema jookseb.



User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow » 21. Mar 2013 15:49

Tõsi ta on jh, kasvõi alustuseks lasen keevitusega punktid peale et jalg ei libiseks.


KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba

Post Reply