D4 Väntvõlli simmerling ning mootori õli

Kasutajate võrrid, mopeedid ja motorollerid. Tutvusta oma masinat!
Kristjan12
Posts: 2
Joined: 02. Aug 2013 10:04

D4 Väntvõlli simmerling ning mootori õli

Unread post by Kristjan12 » 02. Aug 2013 20:53

Kerge küsimus, kas D4 mootoril on väntvõllil simmerling? Ning kas mootorile pannakse õli? Mõtlen sinna hammasrataste jne juurde, kuhu kütus ei pääse. Kui jah siis palju ja mis õli.



User avatar
minimo
Tavakasutaja
Posts: 546
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo » 02. Aug 2013 21:11

Simmerling asub väntvõlli süütepoolses otsas. Teisel pool on väntvõlli otsas puks, mis tihtipeale lekkima hakkab. Sidurit õlitada väga vaja ei ole, puksist tuleb piisavalt segu sinna.



antsus1000
Tavakasutaja
Posts: 107
Joined: 05. Apr 2011 00:00
Location: Pärnu
Contact:

Unread post by antsus1000 » 02. Aug 2013 21:13

minimo wrote:Simmerling asub väntvõlli süütepoolses otsas. Teisel pool on väntvõlli otsas puks, mis tihtipeale lekkima hakkab. Sidurit õlitada väga vaja ei ole, puksist tuleb piisavalt segu sinna.

Esimestel d4 mootoritel pole süütepoolses otsas simmerlingi vaid puks.



Online
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman » 03. Aug 2013 08:39

tõsi. D4 pole simmerlingi ,klassikalises mõistes, päris puksiks seda ka ei nimetaks. tegu siis alumiinjumkaanega millest vändaots
läbi ,kontaktis ei tohiks vänt selega olla . see ketas on varustatud peenikese piluga ,milles ühtede allikate järgi käis üliõhuke viltseib,või tihend.
ise pole sellist komplektsust kohanud ,sääreka puhul, kuid.. paljudel vanadel mootoritel olid vilttihendid kasutusel. automootoris peaaegu siiamaani vända tagumine tihend rasvanöörist, kogemused mitme V8 mootoriga olemas.
teine teooria nimetab seda vända otsakaant labürint... millekski, päris simmerlingiks seda ei kutsuks. ehk siis see peenike soon justkui tekitab sea peenes pilus miskisugust edasi-tagasi lööki ja hoiab karteriruumi enamvähem väliskeskkonnalt eraldattuna.
ühtegi päris pädevat käsitlust sellekohta pole kohanud, ühtegi vilttihendiga isendit samuti. kuid ilma vildita olen kasutanud D4 mootorit, mis oli ikka väha hõre igastotsast. käivitamine oli probleem ,mingi veneaegne suvaõli kaei olnud abiks, kui kasutada kallimaotsa kleepuvamat kahetakti õli ,siis see tihendab kergenaid lõtke päris eduliselt.
D5 on analoogiline alomiinjum kaan varustatud juba klassikalise võrrisimmerlingiga, radiaalmõõdud kõik klapivad, pikki võlli pole mõõtnud ,seal võib minna pisut tuugaks ,võimalik kontakt vändalaagri või magnetiga ,mis oleks halb.



Post Reply