Riga7 (u900) - ajuga võrr ;)

Kasutajate võrrid, mopeedid ja motorollerid. Tutvusta oma masinat!
Online
iceman
Tavakasutaja
Posts: 656
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Riga7 (u900) - ajuga võrr ;)

Unread post by iceman » 24. Feb 2018 09:48

tulen jalle oma hiinamootori jutuga , nimelt vaidavad aastaringsed kasutajad idapoolt ,hiinaka el. suute miinuskraadidele tundliku olevat .



Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 735
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 24. Feb 2018 11:42

Võib olla ;)
Kuid mu D6 mootor vajab natuke kirurgi abi, sest midagi seal sees hakkas pooma e. väntvõlli on väga raske ringi ajada (isegi siis, kui küljekaaned maas.
Vot ei oska hetkel öelda, mis teda takistab aga eks pataloogitöö näitab kunagi...
Hetkel on laual D8e. Panen kevade poole selle kokku.

Igatahes süüdesüsteem annab korralikku sädet ka siis, kui kruvikeerajaga natuke kiiremalt väntvõlli proovida pöörata. Rattast tõmmates on kogu mootori pöörlemise ajal suht ilus ja ühtlane sädemeke küünlal.


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 735
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 08. Mar 2018 16:03

Ajuga võrr sai endale kindlustuse poliisi 6 kuuks avalikel teedel sõitmiseks 7,56€ eest (aastase korral oleks olnud 14,64€)

Palju ma talle tegelikult seda au luban... eks aeg anna arutust, igatahes ei pea väravast välja sõites/lükates :| sellele mõtlema enam


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 735
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 30. Mar 2018 19:14

Täna sai siis natuke kevadet kuulutatud.
See muutuva süütenurgaga lahendus muutis võrri sõidu mõnusaks. Võrril jätkub mõnusat minekut igal kiirusel - eriti muutus võrr rahulikumaks väikestel kiirustel.
Loomulikult polnud asi paika sätitud - segu ja "õigem" süütenurk...
Puudust tunnen gaasiasendi andurist - ehk siis muutaks nurka mootori koormamisest. :roll:

Eelnev mootori poomine oli seotud magneti aluse plaadi simmerist... eks näis - hankisin parema.

Samas ei ole seda aega, et võtaks asja korralikult ette ning pulkadeks ja korralikult kokku tagasi. Praegu on tunne nagu poisike -sätib, katsetab ning kuidagi moodi sõidab...


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 735
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 10. May 2019 22:19

Ha.
Täna panin siis üle pikaaja sellele D6-le tule kolvile... kütus siis paagis eelmisest postitusest...
Sõitsin paarsada meetrit ja peab lihtsalt sellele võrrile rohkem tähelepanu pöörama, kuid pole praegu aega.
Võrri aju on pragu laenuks, ning kasutan kontakte.


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Online
hmm
Tavakasutaja
Posts: 735
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere-Tartu

Unread post by hmm » 10. Jun 2019 00:17

Tõstsin aju külge. Nagu naksti masin töötab, kuid mõistust vaid ühe poolkera jagu.
Nimelt töötab n.ö. tavarezhiim e. fikseeritud nurk. Läbi prose e, muutuv nurga süsteem ei tööta... vot ei tea miks, pole ka lähiajal aega seda uurida.

https://youtu.be/9BJaxF94qgc

NV.l sai Viru-Nigulas ka lõpuks kestvussõitu harjutada.
Team nr 98, kohaks jäi 9.
Keskmine kiirus suht hea, ratas liikus kuni 2,5h hästi, siis hakkas jõud kaduma.. kui race lõppes avastasime, et silindrikaane mutrid on järgi andnud...
esimese tunni lõpupoole sõideti ka tagarattasse ja summuti kinnitus sai kannatada. Mõne ringi pärast oligi sumps rajal ja selle tagasi panek röövis ~6-8 ringi. Lisaks veel viimases tunnis andis sumpa kinnitus järgi.
Igataahes lahe.


Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493

Post Reply